Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Áno, ale zrejme bude trochu záležať na ústretovosti servisu, alebo Tvojej neodbytnosti. Fabku som kupoval cca mesiac neskôr, a cca 3/4 roka už jazdím s novou reťazou a napinákom, vymenenou v rámci záruky pri cca 20k km, samozrejme mimo garančky, inak nie je olej a filter grátis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele,toto téma je tady probrané horem dolem,tady už nikdo nic nového nevymyslí. Zajeď tam a uvidíš. Možná bys ještě mohl ten start nahrát na video. Já se jen obávám,že tento problém definitivně nevyřeší ani nová rozvodová sada. :kol-32: Je tady na foru několik lidí po výměně a rachotí jim to zase (včetně mě). Dokonce někteří již mají po dvou výměnách. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej,mě to rachotilo zhruba 22 000 km (poprvé zarachotilo někdy kolem 18 000 km),než mě rozvody vyměnily,no a po výměně to zase občas rachtá už asi 20 000 km (v současnosti najeto přes 62 000 km). Jestli mě nevyhodí anebo nevymění auto,tak budu pokusný králík v tom,co to vydrží. Poněvadž při současném stylu servisování toho služebáku nehrozí opětovná výměna rozvodů. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mi něco říká, že rozvody budou ok, ale olej bude fest naředěnej benzínem, proto ta chvilka rachtání než se napne. být tebou, tak tomu dám pořádnou nakládačku na dálnici, aby měl olej aspoň 100 a třeba se to zlepší.

 

to víš, FII monte carlo je přece závoďák, jízdy kolem komína mu nesvědčí 

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bere se tam uplně stejně asi tak jako když dejchneš na sklo a zamlží :kol-28: . je to normální, ale u přímýho vstřiku se tam dostává víc. ten benzín se vypaří a jde do pryč, ale pokud jezdíš 5km, tak tam něco vždy zůstane. potom už olej mění třeba viskozitu a vůbec parametry. bylo by dobrý, abys sledoval tu měrku oleje a uvidíš sám jestli se hladina nějak výrazně mění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bere se tam uplně stejně asi tak jako když dejchneš na sklo a zamlží :kol-28: . .

 

Nemáš pravdu, nevíš o tom nic, tak radši nic nepiš! Benzín se dostává do motoru přes vstřikovače nebo vysokotlaké čerpadlo. V případě čerpadla se jedná o netěsnost hnací hřídelky, která je poháněná on vačkové hřídele. V případě vadných vstřikovačů po vypnutí motoru zůstává ve vysokotlakém vedení benzín a nekvalitními vstřiky začne prosakovat do prostoru nad pístem. Ten pak má dost času protéct přes pístní kroužky až do klikové skříně. Pokud jsou vadné vstřikovače, tak i 20-ti kilometrové trasy v létě nezabrání tomu, aby se tam ten benzín dostal. V mém případě to bylo 0,6 L / 1000 km nárůst, testovací režim 10-20 km, teploty >20°C.

 

Při reklamaci 2x vyměněny vstřikovače, 1x čerpadlo a 1x odlučovač oleje a stále to dělalo. Následně jsem odstoupil od kupní smlouvy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prosimtě, raději sem nic nepiš ty!!! jak je vidět, ti vyměnili půl auta a nepomohlo to, divný ne? to, že se benzín dostává do oleje srážením na stěnách válce, příp. v sacím potrubí u starších motorů věděl už tvůj děda a je to jasná věc asi jakože 1 a 1 jsou 2. pokud jsou netěsnosti na čerpadle, tak potom přibývá benzín mnohem rychleji. jenomže v případě Jay Kaye se ho to netýká a nevím proč ho tady ch zbytečně strašit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no když myslíš :) já jsem ti jen řekl jak to přesně je, v této problematice jsem teď docela znalý... ale klidně si mysli, že se ti sráží benzín na stěnách válce, jen tyto moudra moc neříkej nahlas. V případě TSi je problém úplně jinde. 

 

pro Jay Kay: pokud ti stoupne hladina z poloviny rysky k horní hraně, je to nárůst o cca 300 ml a v tuto chvíli máš v oleji téměř 10%, což má fatální následky na provoz motoru. Pro atmosférické motory je limitní hranice 4%, pro moderní přeplňované je to ještě méně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se tady ale nechci hádat. pokud prostě brutálně přibývá olej, tak je to nějakou vadou. těžko tam přibude 0,6l/1000km jen bežným srážením. ale když to shrnu, tak benzín do oleje se prostě dostává, to je prostě normální, ale běžným provozem se taky z oleje zase dostane, což nemusí platit v případě častých kratších jízd. další věc je, že některým TSičkám tam valí ten benzín ve větší míře díky nějaké vadě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...