libero Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Má někdo nějaký info kdy přesně byly v těch Fabiích II měněny oficiálně ty nové zesílené řetězy? modifikácia rozvodov prišla 18.6.2011 vrátane .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 A když byl "měněný" na záruku v autorizáku, tak je minimum důvodů ke strachu. Ba naopak bych byl spokojenější, že je tam modifikovaná verze a je s menším kilometrovým proběhem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 A když byl "měněný" na záruku v autorizáku, tak je minimum důvodů ke strachu. ... POKUD SKUTEČNĚ BYL VYMĚNĚNÝ V AUTORIZÁKU. Potvrzení jedině pomocí servisního systému ŠA podle VIN. Jinak jsou oprávněný vážný obavy z toho, jestli to je vůbec novější verze a kolik km už měla nalítáno před tím, než ji dal servis do dotyčnýho auta. Vše odvisí od faktu, jestli záruční opravu dělal skutečně značkovej servis a jestli to potvrdí fabrickej systém koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Psal, že výměna byla v roce 2012 a tím pádem víme, většina z nás, když dostal shorttmotor je dáno, že to je nová verze (mám ji taky). Proto jsem taky uvedl autorizák a pak je samo sebou záznam v historii vozu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Je to děs a to má být řetěz"bezůdržbový.Nevím,proč nezůstali u řemenů,když to neumějí udělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Taky se k nim vrátili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 ako kde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 No u nový "generace" se vrátili k pohonu řemenem = EA211. Že nechali dál vyrábět i tu předchozí verzi = EA111 do "míň prémiovejch typů" = do Rapa, Fábule i Rooma má pravděpodobně souvislost s platformou - oktávka už má tu novější MQB, starší typy by se musely homologovat znovu s novým motorem (sklon agregátu dozadu atd) - s tím pravděpodobně nesouhlasili cifršpióni a nameldovali s přechodem na novější verzi počkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dýdžej Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Pratele, mam doma Roomster 1.2TSI 63kW 11/2011 zatim 46tkm a sem tam mi to zachrasti...jak na potvoru vsak ne v servise. Jezdim s tim jen do autorizaku, kvuli zaruce a mozne kulanci do budoucna. Bylo mi receno, ze od 6/2011 je to vyreseno a kovove zvuky po startu nejsou problemem...proste je to rechtacka ale obecne k problemu. Aut s timto motorem/problemem jezdi desitky tisic, auta sice s casem zacinaji mit najezdy a problemy se objevuji prubezne, ale tady to resi jen par desitek lidi, kterym to chrasti jako me. Kolik motoru uz se skutecne potkalo a je v haji? Desitky? Stovky? Kolik je to z celkoveho poctu? Nekoupil jsem si nove auto abych mel strach o motor...to at resi Skoda. Tak lidi jezdete, uzivejte si auta a problemy nechte na servise-tyto diskuze nam to bohuzel neopravi a problem nevyresi...no flame folks... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 No u nový "generace" se vrátili k pohonu řemenem = EA211. Že nechali dál vyrábět i tu předchozí verzi = EA111 do "míň prémiovejch typů" = do Rapa, Fábule i Rooma má pravděpodobně souvislost s platformou - oktávka už má tu novější MQB, starší typy by se musely homologovat znovu s novým motorem (sklon agregátu dozadu atd) - s tím pravděpodobně nesouhlasili cifršpióni a nameldovali s přechodem na novější verzi počkat. Zapoměls i na asi míň prémiového Yetiho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Pratele, mam doma Roomster 1.2TSI 63kW 11/2011 zatim 46tkm a sem tam mi to zachrasti...jak na potvoru vsak ne v servise. Jezdim s tim jen do autorizaku, kvuli zaruce a mozne kulanci do budoucna. Bylo mi receno, ze od 6/2011 je to vyreseno a kovove zvuky po startu nejsou problemem...proste je to rechtacka ale obecne k problemu. Aut s timto motorem/problemem jezdi desitky tisic, auta sice s casem zacinaji mit najezdy a problemy se objevuji prubezne, ale tady to resi jen par desitek lidi, kterym to chrasti jako me. Kolik motoru uz se skutecne potkalo a je v haji? Desitky? Stovky? Kolik je to z celkoveho poctu? Nekoupil jsem si nove auto abych mel strach o motor...to at resi Skoda. Tak lidi jezdete, uzivejte si auta a problemy nechte na servise-tyto diskuze nam to bohuzel neopravi a problem nevyresi...no flame folks... Slyšel jsi někdy slovní obrat "budíček, kterej se nařizuje pouze jednou" ??? Pochází z jižní Francie, kde se takhle eufemisticky označoval kufrík napěchovanej trhavinou s přiloženým časovačem - ten se skutečně nařídil pouze jedenkrát. Potom už jen "budil". Lidem, kterým TSI z náběhu výroby začal takhle řehtat, se jejich autí brzo zastavilo - ne kvůli tomu, že by se "potkal" rozvod kvůli přeskočenýmu rozvodu, i když na úplným začátku to tak bylo, tak později po úpravě softu v ŘJ právě elektronika zablokovala nastartování motoru už při větším rozdílu mezi úhlovým natočením kliky a vačky vzniklým přeskočením řetězu o 1 zub - ještě dřív, než se stačily ventily skutečně orazítkovat s pístama. Řehtání příliš vytaženýho a napínákem nedostatečně našponovanýho řetězu těm lidem pak už navždycky bude znít jako tikání budíku odkudsi z "nenápadně" odloženýho kufru... Nota bene když ještě navíc nikde jinde po světět nepotkáš motor, kterej by měl při startu podobnej akustickej projev, podobající se zvuku zubů ječícícch o kov někde v lámaným ozubeným soukolí a podobně. Tak klídek, no flame a věř, že se TSIčko neposere ani tobě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 (editace) Já jsem včera náhodou nahlédl do servisky...a už je to přes 20 000 km co mám druhej novej řetěz a zarachtá mi jenom opravdu máálokdy..od výmeny max pětkrát asi...... takže si říkám že to maj snad pořešený už nějakým způsobem konečně..... hlavní je asi s tím nejezdit vyloženě ekojízdy ... minulej řetěz ve 13 000 km byl už zrálej na výměnu Ťuk ťuk ... Editováno: 10. Březen 2014, autor: unuc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vassek Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Co myslíte, má cenu si nechat v servise preventivně nechat vyměnit sadu za tu nejnovější? Řetěz se ozve jen sporadicky a max. 1-2 vteřiny po startu, takže by to mělo být ok. Mně jde ale o to, aby mi neskončila záruka a čtvrt roku na to řetěz prasknul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Jestli to nechrastí i při jízdě, neřešil bych to.. Pokud ti to prdne půl roku po záruce a celou dobu jezdíš pouze do autorizovaného servisu, nebal bych se, už tady na fóru takový případ byl a škodovka mu zaplatila nový motor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Co myslíte, má cenu si nechat v servise preventivně nechat vyměnit sadu za tu nejnovější? a kedy máš vyrobený motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vassek Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 09/2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 ak to je dátum výroby motora,tak novšiu sadu v ŠA nedostaneš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DXSX Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 ja som si daval meniť rozvody pred rokom aj pol s dovodu občasneho zahrkotania iba pri štarte...v ramci zaruky..tichy stav trval asi 1000 km a odvtedy je všetko pri starom..,čiže zostava naozaj otazka či to nieje bežny prejav tohoto motora??? či k tym par poškodenym motorom nepomohlo aj niečo ine? samozrejme nechcem sa zastavať škodovky ten zvuk a pripadne vzniknute problemy je des..ale kolkati z nas ked niečo reklamuju naozaj priznaju že možno prave oni robili niečo zle? alebo to robili zle nevedomky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 A co by jako měli dělat špatně? Je to systémový problém motorů VW 1.2 TSI, 1.4 TSI a 1.8 TSI (a to ty motory nejsou z jedné konstrukční řady). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DXSX Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 ja neviem..nechcem nikoho obvinovať..ale sam vidiš že je vela ludi čo ma nabehanych kopu km možno s jednou vymenou sady...rachoce im to sice stale ale motor šlape...sam osobne poznam 4 čo maju tento motor ročnik 2011 niektory jazdi kratučke trate iny zas dlhe...a okrem toho občasneho zvuku žiaden problem...žeby mali iba take šťastie??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Tak přeskočených 1.2 TSI jsou tady asi jen dva kusy - což je naprosto marginalání počet. To je pravda. Ale lidem to rachocení moc klidu nepřidá. A rachtá to asi i u Rapidů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DXSX Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 tak osobne si myslim že tych čo im to preskočilo je určite viac ako len dva kusy...aj ked v porovnani s ludmi čo im to rachoti a inak všetko vporiadku je to minimum...a ako bolo pisane s tych dvoch tuna...jeden chodil do autoriz.servisu druhy nie...a spravilo to obom..čiže vylučovacou metodou servisom to asi nebude..dalšia varianta by teda bola že je to ta konštrukčna vada motora...ale to by nam potom asi všetkym po určitych km preskočilo no nie? a nie len dvom s takeho počtu čo tu pišeme..konštrukčna vada je určite ten zvuk to bez debaty...otazne však či u tych dvoch nebola nejaka skryta vada aj niekde inde..? a my ostatny sa možno obavame zbytočne...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 No nevím, co by tam mohlo být za jinou vadu aby to přeskočilo. V rozvodech tam nic jiného není. To už jsi někde v nepodložených spekulacích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DXSX Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 tak potom kde by mohla byť ta chyba u tych dvoch? podložene je predsa že to vačšine drnči možu mať aj vela najazdene ale žiaden iny problem nieje? ako to že by to aj nam zatial nepreskočilo ak teda je ta vyrobna vada taka zavažna??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Já myslím, že je tady o tom popsáno dost. Desítky, ba stovky stran. Co ti není jasné na nedostatečně napnutém prodlouženém řetězu a následném přeskočení řetězu na ozubeném kole? Jinak to snad ani skočit nemůže. A buď rád, že je jich jen mizivé množství. Škodovka dělá různé úpravy. Tak to třeba jen rachotí a nepřeskočí. Možná. To nikdo neví. Myslím, že tato debata nemá žádný smysl - nic nového totiž nepřináší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.