Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

To jsem fakt nechtěl. Soudný člověk si vybere svoje a zbytek nechá na ostatních :kol-31:  :kol-31: :kol-31:  :kol-31:  :kol-31:  

v poho, zrovna dneska jsem řešil tady na fóru počínání této automobilky, tohle je pořádný klacek do ohně :)

prosím vás mám ea111 alebo ea211?? kto sa v tom má vyznať a mám najspolahlivejšiu verziu 1.2TSI? :)

 

Pawouk: mal by si im dať na jeden deň ban :D

Upraveno od juraj07

EA111 (starší typ) = rozvod hnanej řetězem, EA211 (nová specifikace resp. konstrukční generace) = rozvod hnanej řemenem.

Plus další, nikoliv nepodstatný, ale už míň viditelný a hlavně míň medializovaný rozdíly.

 

Přitom EA211 má (zatím) jen OIII a bude ji postupně dostávat i FIII a další modely, zbytek "jednadvojek téesíček" jsou i v úplně novejch autech (FII, Room, Rapid) pořád ještě řada EA111, i když s hromadou inovací - například s tím už poněkolikátý obměněným poskládáním rozvodovýho řetězu atd. U druhogeneračního Yetíka si nejsem na 100% jistej, jestli má 1,2TSI  ještě EA111 nebo už taky jako OIII novější EA211.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Jaký rozdíly myslíš? Třeba jinej sklon roviny válců (dozadu místo dopředu) a tím způsobený i obrácení směru proudění plynů motorem, jinak řešený sání i vejfuk s integrovanou svodovou komorou vejfuku v hlavě, která má za úkol vyrovnat tepelný namáhání hlavy i katalyzátoru = urychlit v zimě ohřev motoru (přihřívá chladicí kapalinu) a naopak při velkým zatížení motoru snížit tepelný namáhání katu "předchlazením" plynů před vlítnutím na keramiku, dál třeba nově na 1,2 nasazený přesuvníky vaček = změnu nastavení úhlu otevření sacích ventilů v závislosti na otáčkách... Těch změn je samozřejmě ještě víc. Akorát se o nich skoro nemluví, každej uvede jen rozdíl řetěz vs. řemen.

U druhogeneračního Yetíka si nejsem na 100% jistej, jestli má 1,2TSI  ještě EA111 nebo už taky jako OIII novější EA211.

 

 

Má dobíhačku na starých motorech. Ty ovšem tvoří mizivé procento v prodejích.

dík Ekkar Ty sa ale vyznáš :)

pozeram ze EA211 tiez hrkoce nieco ako remen :/

 

to mi dělá občas taky, u mně bych pochopil, že to je řetěz, kdy hydraulický napínák nemá ještě tlak, ale u řemenového TSI ?

když jsem měl ještě HTP tak při startu asi 2 vteřiny to tam taky zarachotilo ale ne pokaždé...sem se dozvěděl, že je to tím, že se tlakuje olej

To myslíš jako vážně, nebo si z lidí děláš kozy? Jak by asi vypadal motor, kterej by neměl chlazenou hlavu - umíš si představit, co plácáš za pitomosti? Dej si mokrej hadr na hlavu, ať ti trochu vychladne - a pak piš... Ano, TSI dostal samostatnou ochlazovanou vejfukovou komoru ve svodový části hlavy až ve 2. generaci, ale ani první turba od jinejch výrobců neměly chlazený svody, například ten tebou vychvalovanej EcoBoost je minimálně třetí generace turb od fordu, takže nejdřív přemejšlej a zjišťuj - a až pak piš, ano?

 

No vidíš, že jsi mě pochopil ;) Stačilo to napsat v jedné větě a ne se trápit celým odstavcem. Ještě to upřesním - jedná se o integrované svody do hlavy motoru a ta je chlazená.

  jj...tak ono to tsi furt jede hezky....nemám problém se potahat i s 1.9 TDI..... i když ve vyšší rychlosti nad 140 má přeci jen tdi už navrch.....

veru... tá drzosť keď Roomster predbehne na križovatke BMW,Mercedes,Audi V6 V8 atď a na kufri 1.2TSI :D

copak to, ale když tě nemá šanci předjet... Zrovna dneska jsem jel do práce a v obci mě dojel nějakej týpek s novým Meďákem CLA 180BF, takovej ten typickej řidič, kdy v zrcátku nic nevidíš a najednou se tam přiřítí šílenou rychlostí nějakou auto. No v obci kousek před koncem, předemnou odbočovalo auto, tak jsem si podřadil na dvojku a čekal jsem že ten týpek bude chtít hned předjíždět. Hned jak to šlo, tak jsem na to hamtnul a jenom se mě držel - no trošku jsem mu poodjížděl, na nic víc se nezmohl :) Ale vyloženě šel do plných, ke konci jsem už tam měl 140 :)  Pak zastavil u Lidlu vedle mě a ptal se mě co v tom mám za motor :)

Ja rad zavodim v Hradci Kralove na rozjezd když odbočuju na světelny doleva k futuru :D motůrek je to stale dobrej :)

Upraveno od unuc

a co to má společného s rozvodovým řetazem :kol-138:

U druhogeneračního Yetíka si nejsem na 100% jistej, jestli má 1,2TSI  ještě EA111 nebo už taky jako OIII novější EA211.

EA111

kolik stojí to změření řetězu a jak dlouho to trvá?

Až do nedávna toto nebylo možné z různých důvodů - například chybějící díl (ozubené kolo). Psalo se tady o tom již někdy dávno, že ŠA nemá pro tuto operaci postup.

A navíc - DOPOSUD se tyhle spoje dělaly NALISOVÁNÍM ZATEPLA - i pro mne je tenhle druh montáže (nalisování zastudena) novinka, minimálně v oblasti podobnýho výkonovýho přenosu - na ten rozvod plus pumpy jde řádově 10kW mechanickýho příkonu...!!!

K tomu videu. Je v dílenských TPI už dýl a studeňák evidentně drží. To by byli megaignoranti, kdyby to nebylo vyzkoušeno.Už jsem to někde psal, ale tento pán je mi povědomý.... Kulil bulvy, jak se mi řetěz vytáhnul až neměl co napínat ( servis mne posílal do háje ), když dorazili po mém už velice ostrém řvaní, že mám toho kolovrátku plné brýle. Pak dal rozhodnutí na nový motor a za 25000 km klid, snad na dlouho...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.