Srpen 24, 201411 r To jsem fakt nechtěl. Soudný člověk si vybere svoje a zbytek nechá na ostatních :kol-31: v poho, zrovna dneska jsem řešil tady na fóru počínání této automobilky, tohle je pořádný klacek do ohně
Srpen 24, 201411 r prosím vás mám ea111 alebo ea211?? kto sa v tom má vyznať a mám najspolahlivejšiu verziu 1.2TSI? Pawouk: mal by si im dať na jeden deň ban Upraveno Srpen 24, 201411 r od juraj07
Srpen 24, 201411 r EA111 (starší typ) = rozvod hnanej řetězem, EA211 (nová specifikace resp. konstrukční generace) = rozvod hnanej řemenem. Plus další, nikoliv nepodstatný, ale už míň viditelný a hlavně míň medializovaný rozdíly. Přitom EA211 má (zatím) jen OIII a bude ji postupně dostávat i FIII a další modely, zbytek "jednadvojek téesíček" jsou i v úplně novejch autech (FII, Room, Rapid) pořád ještě řada EA111, i když s hromadou inovací - například s tím už poněkolikátý obměněným poskládáním rozvodovýho řetězu atd. U druhogeneračního Yetíka si nejsem na 100% jistej, jestli má 1,2TSI ještě EA111 nebo už taky jako OIII novější EA211. Upraveno Srpen 24, 201411 r od Ekkar_z_Bastlírny
Srpen 24, 201411 r Jaký rozdíly myslíš? Třeba jinej sklon roviny válců (dozadu místo dopředu) a tím způsobený i obrácení směru proudění plynů motorem, jinak řešený sání i vejfuk s integrovanou svodovou komorou vejfuku v hlavě, která má za úkol vyrovnat tepelný namáhání hlavy i katalyzátoru = urychlit v zimě ohřev motoru (přihřívá chladicí kapalinu) a naopak při velkým zatížení motoru snížit tepelný namáhání katu "předchlazením" plynů před vlítnutím na keramiku, dál třeba nově na 1,2 nasazený přesuvníky vaček = změnu nastavení úhlu otevření sacích ventilů v závislosti na otáčkách... Těch změn je samozřejmě ještě víc. Akorát se o nich skoro nemluví, každej uvede jen rozdíl řetěz vs. řemen.
Srpen 24, 201411 r U druhogeneračního Yetíka si nejsem na 100% jistej, jestli má 1,2TSI ještě EA111 nebo už taky jako OIII novější EA211. Má dobíhačku na starých motorech. Ty ovšem tvoří mizivé procento v prodejích.
Srpen 24, 201411 r to mi dělá občas taky, u mně bych pochopil, že to je řetěz, kdy hydraulický napínák nemá ještě tlak, ale u řemenového TSI ?
Srpen 25, 201411 r když jsem měl ještě HTP tak při startu asi 2 vteřiny to tam taky zarachotilo ale ne pokaždé...sem se dozvěděl, že je to tím, že se tlakuje olej
Srpen 25, 201411 r To myslíš jako vážně, nebo si z lidí děláš kozy? Jak by asi vypadal motor, kterej by neměl chlazenou hlavu - umíš si představit, co plácáš za pitomosti? Dej si mokrej hadr na hlavu, ať ti trochu vychladne - a pak piš... Ano, TSI dostal samostatnou ochlazovanou vejfukovou komoru ve svodový části hlavy až ve 2. generaci, ale ani první turba od jinejch výrobců neměly chlazený svody, například ten tebou vychvalovanej EcoBoost je minimálně třetí generace turb od fordu, takže nejdřív přemejšlej a zjišťuj - a až pak piš, ano? No vidíš, že jsi mě pochopil Stačilo to napsat v jedné větě a ne se trápit celým odstavcem. Ještě to upřesním - jedná se o integrované svody do hlavy motoru a ta je chlazená.
Srpen 25, 201411 r jj...tak ono to tsi furt jede hezky....nemám problém se potahat i s 1.9 TDI..... i když ve vyšší rychlosti nad 140 má přeci jen tdi už navrch..... veru... tá drzosť keď Roomster predbehne na križovatke BMW,Mercedes,Audi V6 V8 atď a na kufri 1.2TSI
Srpen 25, 201411 r copak to, ale když tě nemá šanci předjet... Zrovna dneska jsem jel do práce a v obci mě dojel nějakej týpek s novým Meďákem CLA 180BF, takovej ten typickej řidič, kdy v zrcátku nic nevidíš a najednou se tam přiřítí šílenou rychlostí nějakou auto. No v obci kousek před koncem, předemnou odbočovalo auto, tak jsem si podřadil na dvojku a čekal jsem že ten týpek bude chtít hned předjíždět. Hned jak to šlo, tak jsem na to hamtnul a jenom se mě držel - no trošku jsem mu poodjížděl, na nic víc se nezmohl Ale vyloženě šel do plných, ke konci jsem už tam měl 140 Pak zastavil u Lidlu vedle mě a ptal se mě co v tom mám za motor
Srpen 25, 201411 r Ja rad zavodim v Hradci Kralove na rozjezd když odbočuju na světelny doleva k futuru motůrek je to stale dobrej Upraveno Srpen 25, 201411 r od unuc
Srpen 25, 201411 r U druhogeneračního Yetíka si nejsem na 100% jistej, jestli má 1,2TSI ještě EA111 nebo už taky jako OIII novější EA211. EA111
Srpen 25, 201411 r Ekkar mohol by si zareagovať na video výmeny spodného kolieska rozvodov, keď si tvrdil, že to neni možné? Je na strane 37. http://m.youtube.com/watch?v=uht2ROfERuw
Srpen 25, 201411 r Až do nedávna toto nebylo možné z různých důvodů - například chybějící díl (ozubené kolo). Psalo se tady o tom již někdy dávno, že ŠA nemá pro tuto operaci postup.
Srpen 25, 201411 r A navíc - DOPOSUD se tyhle spoje dělaly NALISOVÁNÍM ZATEPLA - i pro mne je tenhle druh montáže (nalisování zastudena) novinka, minimálně v oblasti podobnýho výkonovýho přenosu - na ten rozvod plus pumpy jde řádově 10kW mechanickýho příkonu...!!!
Srpen 25, 201411 r K tomu videu. Je v dílenských TPI už dýl a studeňák evidentně drží. To by byli megaignoranti, kdyby to nebylo vyzkoušeno.Už jsem to někde psal, ale tento pán je mi povědomý.... Kulil bulvy, jak se mi řetěz vytáhnul až neměl co napínat ( servis mne posílal do háje ), když dorazili po mém už velice ostrém řvaní, že mám toho kolovrátku plné brýle. Pak dal rozhodnutí na nový motor a za 25000 km klid, snad na dlouho...
Srpen 25, 201411 r Ou, i nejkvalitnější vozy něco zanedbaly. Hmmm https://www.youtube.com/watch?v=k2k7Zn8WAN4
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.