Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Serou se všecky, některý dřív, jiný pozdějc - ale jen malá část majitelů má odvahu to jít řešit s potřebně razantním přístupem a prostě si opravu vydupat a ještě menší část z nich o tom napíše sem...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

Já už bohužel jo - cca před měsícem, když mi mechoš měnil olej v převodovce stál jeden rapák TSI u něj na dvoře a on sám mi řekl, že to tam přitáhli na laně večer, že to nestartuje - on jen napíchnul diagnostiku a odkázal je na záruční servis, protože to bylo skočený.

Vloženo

jak to tady pozoruju, tak mi to přijde úplně neskutečný, kam se hrabe povyk, který se před lety srhnul kolem 2.0 TDI. Ale samozřejmě netuším kolika lidí se to týká. A pak by bylo docela zajímavý zjisti proč se to někomu vysere a jinému ne. Výrobní vada, tedy základ bude pro všechný stejný...

Vloženo

Já už bohužel jo - cca před měsícem, když mi mechoš měnil olej v převodovce stál jeden rapák TSI u něj na dvoře a on sám mi řekl, že to tam přitáhli na laně večer, že to nestartuje - on jen napíchnul diagnostiku a odkázal je na záruční servis, protože to bylo skočený.

a ? s klasický řetězem nebo řemenem neskočí ? když to rozebral jaká byla přesně příčina ? Mohl být ten řetěz prostě vadný nebo něco jinýho..., pokud si někdo myslí, že všechny řetězy a veškeré díly jsou 100% funkční a kvalitní, tak je na omylu...

Vloženo

Rypi - on to nerozebíral, protože sice je pověřenej koncernovej mechoš, ale nemá značkový zastoupení - ten rap byl v záruce a záruční škodováckej servis je ve dvou sousedních městech - tak ho tam odkázal. Jen si to jeho majitel ještě nestačili dohodnout a odvézt, když jsem kolem prošel já - takže ani nevím výsledek. Ale podle diagnostiky to vyhazovalo chybu spočívající v nesynchronizaci úhlů kliky a vačky - co jinýho by to způsobilo? Ale je pravda, že nevím ani o jedný oktávce III TSI se skočeným rozvodem, jenže tam se údajně zase houfně objevil jinej problém...

Vloženo

nj, ale to nutně neznamená, že to skočilo díky tomu, že už byl řetěz vytahanej a všechno okolo bylo od toho dojebaný apod. a pak přeskočil ( což je hlavní problém TSI )

 

U toho Rapida to nejspíš byla nějaká výrobní vada nějakého dílu který se prostě vysral. To se stává, bohužel a je jedno co to je za motor a od jakého výrobce...

Vloženo

Vzhledem k tomu, že motory 1.2 TSI dlouhodobě sleduji, tak u Rapidů je v tomto směru zatím celkem klid (vyskytují se zde asi dva majitelé, co tvrdí, že jim to krátce zarachtá po startu, toť vše).

Vloženo

dnes keď som bol objednať prahové lišty tak predomnou stál servisák a kecal z predavačom : Rapid 2013 1.2TSI 13 000 km vraj rachotí ako Zetor :D , kupoval tú dielenskú sadu na rozvody že reťaz vyťahaná ako guma na trenkách :D :D takže problém tu je...

Vloženo (editace)

čo? prosím jednoduchšie bol som v autorizáku

 

EDIT: no nie kupoval ale bral si to odtial a isiel do dielne mal traky ŠKODA :D

Editováno: , autor: juraj07
Vloženo (editace)

ktorý mal skočiť vo fabii toto ma dostalo :smich: :smich: a Ty máš problémy z TSI? ja zatiaľ nie...

Aha neviem citat :D SKONCIT :D

Editováno: , autor: juraj07
Vloženo

osobne si myslím že ak už niekto po 13000km doj*bal novú reťaz v rapide tak to je prasa s rukami a nie človek ktorému patrí auto ... veľmi málo detailov k tomu vieme ako to bolo ... 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...