Přejít na obsah

Problémy s TWINDOOR


supsak

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím!Mě twindoor začal blbnout asi před měsícem.Tehdy jsem se poprve vůbec nedostal do kufru. Nefungovalo dokonce ani otevírání v klíčku. Dost pršelo a říkal jsem si že někam zatekla voda. Jenže od té doby mám tlačítka na liftu nefunkční, malé víko otevřu pouze klíčem a k tomu navíc ještě vyskočí při každém zařazení zpátečky, což je dost nepříjemné. Auto má 117 000km a je to 09tka. Koupil jsem ho v Olomouci u Hlaváčka v bazaru jako ojeté. Tady na foru se ty přetrhané kabely dost řeší, takže jsem věděl o co asi půjde.

Jelikož mám ze zákona 6 měsíců záruku na skryté vady, jel jsem reklamovat.Sranda je, že měsíc po koupi jsem jel na servisní prohlídku, která žádnou závadu neukázala, přestože se závada v té době už pomalu klubala. Všem je asi jasné že ty dráty se přes noc nepřetrhnou. Dle mého bylo zaděláno již dávno před koupí.

Samozřejmě nebyli moc ochotní se semnou bavit. Nakonec jsem pozván na středu na diagnostiku. Uvidíme. Oni o tom problému u Sup 2 vědí. Dokonce škodovka dodává opravnou sadu vodičů s měkkou izolací.

Určitě dám vědět jak jsem dopad. Chlapci mi totiž tvrdí, že prodali auto v bezvadném stavu a na jejich diagnostice před koupí nic nebylo a proto mám smůlu. Zajímavé ovšem bude pokud tam ani teď nanajdou zápisy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozol45, ja som raz odchádzal od autorizovaného dílera po servisnej prehliadke a palubná doska hlásila, že vzadu hmlovka nesvieti. Povedali, že nevedia, kde je problém. Som kašlal na to a po nejakej dobe som s hrôzou zistil, že mi ani spiatočkové svetlá na víku nesvietia. Do toho mi blbol zámok v kufri, no jasné káble. Auto som kúpil koncom roka 2009, ten model zrovna vyšiel, tak radšej nešpekulujem, či už díler vedel o probléme s káblami. Sám som to rozobral, káble nadpojil a napájkoval. Odporúčam ti skontrolovať svetlá na víku, či svietia, a samozrejme reklamuj, možno ti dajú zľavu :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě světla na víku svítí, ale auto na palubní desce občas signalizuje závadu žárovky zpětných světel. Chyba bude v tom kabelovém svazku. Když jsem psal, že o tom problému  u Superbů 2 vědí, myslel jsem celkově výskyt problému u těchto typů vozů. Vůbec bych si samozřejmě nedovolil někoho takto obviňovat.

Editováno: , autor: Mozol45
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak, celá věc uzavřená. Bazar si nechal udělat diagnostiku + ohledání závady. Diagnostika nic neukázala a když rozebrali kufr, zjistili že většina drátů je nějakým způsobem poškozená. Závada byla vyhodnocena jako skrytá (nezjistitelná) v době prodeje. Na náklady Autobazaru Hlaváček mi vyměnili elektrosvazek za nový origo s měkčenou izolací.Neplatil jsem nic. Celá oprava je vyšla na pěkných 15 000Kč. Jenom cena elektrosvazku je nějakých 7000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

na sedanu, co má teď táta občas svítí na palubce, že je prasklá pravé obrysové světlo, ale to svítí a twindoor blbne tím způsobem, že musím v místě snímače zatlačit na kufr, aby to zareagovalo, a zámky se přešouply. Co bude špatné - kabelový svazek a nebo ten mikrospínač ?

A nechat vyměnit celý svazek ve škodovce nebo jen u nějakého autoelektrikáře opravit tam, kde budou zlomené dráty ? ... nevím kolik svazek ve škodovce přijde + nějaká práce, aby to nebyl nesmysl.

 

díky a rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdarec! Přítelkyni se podařilo špatně zavřít dveře kufru (něco skřípnutého, tudíž nedovřený levý pant). Já při odchodu od auta mačkám DO pro zamknutí a auto nepíplo. Tudíž jsem věděl, že některé dveře nejsou dovřené. Vytáhl jsem překážku u pantu (tašku) - auto zamklo + píplo.

Později, ten den jsem při znovu otevírání kufru zjistil, že se už otvírají pouze celé 5. dveře, které se mají otevřít po zmáčknutí pravého tlačítka + prostředního.

Tzn. probém je v tom, že mi nefunguje otevírání pouze "malých" 5. dveří (vždy jsou odjištěné celé dveře). Zámek jinak funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš, u druhého superba, co mají teď naši občas twindoor blbne, tak bych uvítal, kdyby šly otvírat jen celé kufrové dceře, jako to má octávka, takhle musí mačkat stále 2 tlačítka, protože jak otevřeš jen malý kufr, tak pak občas nejde přepnout na velký... :-)  A tím že měli předtím octu, tak jim to vyhovuje a používají vlastně jen ten velký ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lancelot - horšie je že prechod do kasne nie je spojený konektorom a je na to len opravný zväzok ,čo si pamätám ešte v jedných farbách .. káble sa lámu a stoja za prd , čím novšie tým horšie , detto piny v konektoroch , rozťahané , vyhnité a pod. , to sú vždy zaujímavé závady , nečuduj sa , väčšina káblovačiek nesie hrdo nápis Made in UKRAINE , POLAND a pod .. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri.: Trochu mimo téma, ale stejně - kabelové svazky vyrábíme (od VAG koncernu, přes Rolls Royce až po náklaďáky) a věř mi, že to není o tom, kde se vyrábí (kritéria i technologie jsou všude stejné), ale o tom, co si zákazník (tedy koncern) naspecifikuje, ale hlavně - a to především - zaplatí. A to už je jiná písnička... ;-) (Omlouvám se za OT.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj lidi, tak na mě dolehla nemoc zvaná: polámané kabely u TWINDOOR ... už jsem pracně odstrojil levou polovinu obložení 5-tých dveří, kabelový svazek = katastrofa! opravil, prodloužil a opět protáhnul kabely, ALE... lze jen otevírat kufr, tlačítko na sepnutí celých dveří nereaguje ... nemáte s tím někdo zkušenost? někde jsem četl, že stačí jen ještě odpojit a připojit baterku, že si řídící jednotka musí nahrát spínače, je to možné? popřípadě, jak manuálně otevřít celé dveře, je to tu popsané přes háčky rukou, ale jsou tam dva, musí se také sundat obložení, nebo to lze opravdu jen strčit prst a zatlačit?

13833412_10202236487391209_1634771821_o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj,taky se podělím s radostmi,které nám automobilka škoda dopřála.Můj vůz je z roku 2008 a má najeto 200 tis. 

Jak již zde bylo napsáno i u mě se začala projevovat chyba kabelového svazku na palubovce.Hláška nefunkčního zadního světla se objevovala čím dál častěji a vyvrcholilo to tím,že jsem neotevřel kufr.Nešlo to přes do. a ani dveřním spínačem.

Jelikož jsem pročetl toto fórum,příčina těchto problému byla stejná jako ve většině případů.Provedl jsem demontáž oplastování a povytažením kabelů se dostal k místu kde se lámou vodiče.Asi osm drátů bylo poškozeno.Opravil jsem je pájením a následným zaizolováním do smršťovací bužírky.Toto opatření je bohužel dočasné.Izolace na kabelech je na mém autě již tvrdá a tím i křehká,má tendenci se lámat.

Pokud bude nutná další oprava,provedu ji tak že protáhnu přes kovový oblouk novou kabeláž a napojím ji na dvou místech kde se svazky nepohybují a nejsou namáhány.

Co je ale špatné je výrobní konstrukce,toto provedení není dobré od výroby a myslím že  výrobce o tomto problému ví,jen nemá zájem ho řešit.

Budu se snažit otevírat jen celé dveře,abych se vyhnul dalším problémům.

Jedna pozitivní věc je ta že se mi to stalo doma a ne v zahraničí s naloženým kufrem.

 

 

 

20170304_155110.jpg

Editováno: , autor: Kopera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...