Prosinec 8, 201410 r Tak ono vždy nějakou dobu trva,zvlašt u noveho modelu,motoru než udělaji přestavbovou sadu.Takže ti nezbyva nic jineho než si prostě chvili počkat.Zkus ještě když tak kouknout na Vialle,jak na tom jsou. Upraveno Prosinec 8, 201410 r od bitttpower
Prosinec 8, 201410 r píšeš kdy bude sada na novou Fabii, musíš napsat jaký má kod motoru, pokud chceš vědět přesné informace...napiš kod motoru a jsme schopni odpovědět ano-ne,chodí nám postupně aktuální seznamy, takže možná už jo..není to as až tak jednoduché udělat ve fabrice na plyn programy na auta, pokud se vše dělá podle nových předpisů R115, jsou tam přesně definovaná místa kam co patří, kde a kam napojit dráty, pokud se pozvedne nádrží kufr tak je v sadě i to zvýšení, prostě komplat se všemi držáky, komponenty, případně i s novým čerpadlem , pokud to stávající nemá vývod pro připojení plynu, většinou je to tak, že dovozce poskytne auto, oni vše zpracují, namontují, vyzkouší a pak teprve jde vše do výroby, to se nedá udělat za pár dní... Upraveno Prosinec 8, 201410 r od karel.lpg
Prosinec 8, 201410 r Kód motoru zatím nevím, auto bude dodané leden/únor. Měly by v tom být úplně stejné motory 1.2TSI, jako jsou teď v Polu. Upraveno Prosinec 8, 201410 r od guam
Prosinec 8, 201410 r no vidíš, a jsme u toho, na jednu stranu tu píšeš, že není zařízení na tvé auto a ty je vlastně ani nemáš a nevíš ani kod motoru, to je pak těžké něco zjišťovat...
Leden 15, 201510 r Pokud najezdíš ročně alespoň 15.000 Km-neboj se a jdi do toho. Pokud má na motoru odejít některá mechanická část - odejde stejně. Spalování LPG na to nemá vliv. Osobně užívám 1,8 tsi na LPG úplně bez problémů. Můžeš se se mnou prosím spojit přes mail? Jeanny. faladaj@seznam.cz
Únor 11, 20169 r Zdravím,chtěl bych se zeptat místnich plynařu jestli jde přestavět na lpg Rapid 1.2 tsi 77 kw kod motoru CBZB rok výroby 1/2015.Známy uvažuje o jeho koupi (už se na něj byl dívat), ale nikoho nenašel kdo by ho byl schopny přestavět bez přivstřiku benzinu,všude nabizeji jen z přivstřikem.Když tak mi napište do sz i nějakou přibližnou cenu,kdyby to nahodou šlo.Díky.
Únor 11, 20169 r lze, klasický systém vstřikování plynné fáze s přívstřikem do 38 tisíc, s kapalnou fází je to tak 60....klasika s přívstřikem je jednoznačně lepší, ale s dobrým systémem(Landi,BRC,Zavoli)....
Únor 11, 20169 r Díky za info.Je to celkem dilema v tomto.Taky bych se přiklaněl jestli jde řict kolik je třeba u Brc přivstřik benzinu na 100 km u tohoto motoru,a jak moc je to závisle na zatěži motoru. Upraveno Únor 11, 20169 r od bitttpower
Únor 12, 20169 r v dobe, kdy stoji BA 24-25 korun a LPG nejakych 12-13 je prestavba Tsi na LPG holy nesmysl... Tsi zere nejakych 6l BA, to je cca 1.6kc/km.. s LPG to bude brat 7-8l LPG.. tech 38tisic se ti bude vracet nejakych 80-100t km najezd, a tech 60 nejakych 120t km najezdu.. a kde je dalsi udrzba, revize atd atd.. nesmysl, neekonomicke.. pockej, az bude cena BA opet 35korun, pak to mozna bude mit smysl.. mozna bych sel spis do nafty.. pri cene 23 korun je to lepsi varianta nez LPG..
Únor 12, 20169 r právě že bych Jirko řekl, že tvůj výpočet je lichý, nemyslím si, že když je tam přívstřik BA, že to na LPG bude mít stejnou spotřebu jako by byl motor čistě na LPG. Protože předpokládám, že v okamžiku přivstřiku je dávkování plynu výrazně sníženo, ne-li přímo zastaveno, aby v daný okamžik nebyla směs bohatá. Proto jsem se ptal na ty reálné hodnoty LPG+BA/100km, neboť za kolik bude jezdit motor čistě se sekvencem si ze zkušeností dokážeme odvodit
Únor 12, 20169 r Plynna faze spotreba kolem 8l LPG, na BA 6.5 http://www.auto.cz/skoda-rapid-1-2-tsi-lpg-lpg-zije-72931 Videl jsem to auto na zivo asi pred 2-3 rokama v brne na veletrhu..nekde jsem to tu uz psal.. jo uz vim takže poznatek ze včerejšího autosalonu.. elpigaz dělaá všechny motory Tsi na LPG.. cena 1.2 Tsi je někde kolem 32t korun. spotřeba je cca 7l LPG a 1.5l benzínu. Měli na autosalonu modrého rapida Tsi, ajeto 30t km na LPG, plyn tam byl namontován od nového auta. Dle vyjádření technika mají smluvní autosalony škoda, které akceptují lpg v novém voze, takže není problém s případným rachocením rozvodů atd.. elpigaz přebírá záruku na věci, které může potencionálně plyn poškodit, vše ostatní je na smluvním servise...
Únor 12, 20169 r No nejlepe by bylo kdyby se ozval někdo kdo už ma Tsičko takto přestavěne,neni nad praktickou zkušenost.Ale asi tady na foru bohužel nikdo takovy nebude.Jinak ten 1,5 litr benzinu na 100 km je u toho elpigasu celkem dost.Možna jsou systemy ktere to umi z menším množstvím benzínu. Upraveno Únor 12, 20169 r od bitttpower
Únor 12, 20169 r na foru tu jeden s Tsi je, v sekci 1.2 tsi fabia II se ptal na neco ohledne rozvodoveho retezu.. nevim ale, jaky ma system a jaky typ motory.. to, co jsem psal o spotrebe, mi rekl primo zastupce elpigazu v Brne, kdyz jsem se ho na toho rapida ptal.. pokud Karel prestavuje auta Tsi na LPG, pak by nam mhl nejaka data o spotrebe poskytnout... ja se ptal Sveraka on rikal, ze sice byl na skoleni na LPG do TSi, ale Tsi nedela a v dohledne budoucnosti delat nebude, protoze si nehodla zku**it jmeno.. Pry to delaji jen vetsi spolecnosti a I ty s tim maj kupu starosti.. to hovori za vse.. Rekl bych, ze LPG se ve vozech Tsi bude podilet v jednotkach kusu...
Únor 12, 20169 r všechny TSI jsme dělali zatím s landi Renzo, protože BRC kdysi vyrazilo cestou kapalné fáze(LDI), poté se zjistilo, i když je zařízené kvalitní-pořádají s nimi i v Itálii i závody na okruzích s autami KIA, ale k domontovávání do starších aut to není cenově zajímavé(spíš do prvovýroby), takže se předloni vydali cestou plynné fáze s přídavkem benzínu.... Landi Renzo bere tak v přepočtu 1 litr na 150-200km, je to dle zatížení motoru, kdo jezdí normálně, přívstřik je nízký, kdo to "drtí" po dálnici šílenou rychlostí, je přívstřik vyšší, je to dáno softwerem, nedá se to nijak upravit, programy jsou dělány ve fabrice na autech na zkušebně...
Únor 12, 20169 r a plyn je "klasická" spotřeba, nebo je o něco ponížen? A možná ještě jeden dotaz, kolik tak má nejvíc momentálně najeto nějaké TSIčko od tebe?
Únor 12, 20169 r Tak oni výrobci potažmo montážnici se budou muset přizpusobit trhu,dnes už skoro každa automobilka děla přimovstřikove motory.A kdo se nepřizpusobi bude asi brzo bez práce.Nebude to sice hned ale je to tak horizont 10 let.Žádny motor tady neni na vždy.To je to same jako s turby,kdo by to byl před par lety řekl že bude takovy rozmach turbomotoru...A dnes ma turbo kdejaka "sekačka" na trávu pod kapotou.Jinak na lpgfryštak.cz je předělany Rapid 1.2 tsi na lpg,je tam k tomu i video. Upraveno Únor 12, 20169 r od bitttpower
Únor 12, 20169 r zakladem je spotřeba v realu... pokud auto bere dejme tomu 6L BA a nebo 7.5l LPG plus cca litr BA na 100km tak je otazka zda se přestavba vyplati..ono už těch motoru pravda moc neni, klasicke atmosfery a je pravda, že 1.2 Tsi, ktere jsou na trhu od roku 2009, se nijak houfně nepředělávají...
Únor 12, 20169 r zakladem je spotřeba v realu... pokud auto bere dejme tomu 6L BA a nebo 7.5l LPG plus cca litr BA na 100km tak je otazka zda se přestavba vyplati..ono už těch motoru pravda moc neni, klasicke atmosfery a je pravda, že 1.2 Tsi, ktere jsou na trhu od roku 2009, se nijak houfně nepředělávají... Přesně jak píšeš ,jsou pryč doby ,kdy benzíny měly spotřebu tak k 8 litrům normálního ježdění.tak do těch 6 litrů měly nafťáci.Teď jestli jezdím s benzínem TSI apod. do 6 l ,tak ten rozdíl není už tak velký oproti naftě. A ta cena přestavby na LPG je pro lidi demotivující nic ve zlém ,pro lidi je 38 tisíc fakt dost to nepočítám i 60 tisíc to nikdo nedá leda by jezdil aspoň min. 50 tisíc km i víc ročně nebo to měl na firmu. A v poslední době cena paliv je nízká tak se lidé do LPG nehrnou. Taky se pomalu poohlízím po zánovním autě nebo úplně novém a jestli by to bylo TSI,tak už na plyn jezdit nebudu bohužel koncern ani jiné už nenabízí.A těch motorů klasickejch atmosfér u konkurence taky moc není na výběr. Bohužel kvalita aut šla dolů i cenou automobilu.
Únor 12, 20169 r pokud budeš jezdit s Tsi normalním tempem, budeš mít spotřebu kolem 6ti litru.. možna 5.5. při ceně BA 25 korun nema přestavba větší smysl, leda bys měl najezdy desítky tisíc km za rok..
Únor 12, 20169 r JO,jo taky to vidím,že asi po XXX letech dám LPG sbohem.Ale nikdy neříkej nikdy.Třeba seženu něco hodně zánovního ještě s atmosférou,je toho k sehnání zase jak šafránu.
Únor 12, 20169 r Jeden zákazník má ve firmě 2 Rapidy TSI. Oba dva s Elpigazem. Říkal, že jen samé problémy - cuká, škube, svítí check - prej na jeho poměry dost často v servisu.
Únor 12, 20169 r pokud budeš jezdit s Tsi normalním tempem, budeš mít spotřebu kolem 6ti litru.. možna 5.5. při ceně BA 25 korun nema přestavba větší smysl, leda bys měl najezdy desítky tisíc km za rok.. A myslíš si že ta cena za benzin okolo 25-27 kč tady bude pořád?Tak na to rychle zapomeň.Ta je ted jen diky nadbytku ropy.A ten nebude určitě stále. Upraveno Únor 12, 20169 r od bitttpower
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.