Přejít na obsah

Garanční, servisní prohlídky.


libero

Doporučené příspěvky

Tiež by ma zaujímalo čo je to za olej v tej šedej škatuli , píšu Made in Germany . Berieme tento Longlife a ešte Special PLUS - 505,01 PD len je lacnejší . Zlé to nebude ale pre mňa trošku drahšie ako Castrol . 4L sú doma , hneď ako bude chvíľa čas vymením to ... 

Editováno: , autor: surky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Escrito má vpodsatě pravdu, pokud bys srovnával kavárnu se servisem, tak ta kavárna je bohužel ještě draží......to samé hospoda atd.

Vše je otázka toho co člověk je ochoten za službu dát, pokud má peněz dost, chodí do servisů, kaváren či hospod. Platí za jídlo 150kč, co si doma může udělat za 40korun.....

 

Já třeba ve značkovém servisu nikdy nebyl ani tam nepudu, nemám tam co hledat, to samé si udělám buď sám nebo na autodílně u kamaráda co se tím živí. Chápu, že tam někdo jezdí že má auto v záruce, nemá jinou možnost, nebo to prostě neřeší a je taky spokojený. Já na nové auto nemám, záruku tudíž řešit nemusím.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Escrito ale pomíjí ten rozdíl, že marže v kavárně vzhledem k výsledné ceně není závratná. Ale marže za olej do PD, kde je nákup třeba 200 a prodej třeba i 800kč/litr je doslova ve finální kalkulaci omračující. Ve výsledku normální pracující člověk často pracuje více než jeden den na tuto zlodějskou marži. Takže nevím co je na tom podivného přinést si svůj olej. Přirovnání s kavárnou jak shora uvedeno tu sice je, ale ve konečném výsledku to není k porovnání (a mimo jiné v té kavárenské marži platím i za prostředí, atmosféru, obsluhu atd) to v servise platím ještě zvlášť, nebo snad máte někdo práci a pod. zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dick, já nikoho neodsuzuju, že si donese olej svůj, nebo i součástky do servisu a nechá si je namontovat. Každý se snaží v dnešní době ušetřit, a nepalitit víc než musí. Jak jsem psal beru to jenom jako srovnání, když jsem si nechal opravit TV zaplatil jsem 2000,- v rozpise byly součástky a práce, doma jsem se pak díval za kolik by jsem ty součástky sehnal na netu a světe div se, taky tam byla marže 400% oproti nejlevnějšímu co jsem našel......Bohužel ty součástky jsem dopředu nevěděl jaké koupit , abych to tomu elektoopraváři donesl a řekl, toto mi vyměň.... Já vím, když měníš olej víš že měníš olej, nikoliv věc, která je třeba příčina poruchy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Escrito ale pomíjí ten rozdíl, že marže v kavárně vzhledem k výsledné ceně není závratná. Ale marže za olej do PD, kde je nákup třeba 200 a prodej třeba i 800kč/litr je doslova ve finální kalkulaci omračující. Ve výsledku normální pracující člověk často pracuje více než jeden den na tuto zlodějskou marži. Takže nevím co je na tom podivného přinést si svůj olej. Přirovnání s kavárnou jak shora uvedeno tu sice je, ale ve konečném výsledku to není k porovnání (a mimo jiné v té kavárenské marži platím i za prostředí, atmosféru, obsluhu atd) to v servise platím ještě zvlášť, nebo snad máte někdo práci a pod. zadarmo.

přesně tak, zrovna na tom oleji se dá dost ušetřit, taky jsem dřív měl podobný postoj, že je to divné nosit si do servisu olej, ale pak si to stačí jednoduše spočítat a není co řešit :kol-47:  rozdíl tam je a ne malý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Escrito asi po zaplacení v autorizáku ještě dává spropitné,jak je spokojen s cenou a službou.. :kol-47: tam kde hodlám udělat garančku,mají v regále litr oleje co budu potřebovat za 700,- za o trošku víc koupím 4l balení..do kavárny jdu už dopředu s tím,že si tam jdu něco koupit,jejich produkt..v servise o jejich produkt nestojím...jen práci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ales-r : to pocmrndání při nalévání oleje dokážou asi všude..nejlepší je nechat to utřít předávajícího technika se slovy : to za těch 600 korun na hodinu nikdo nezvládá ? Ukazoval jsem mu prstem kde to má utřít a ptal se na to,proč jsou na karoserii otisky mastných prstů ,no netvářil se zrovna nadšeně.

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 litry oleje koupím za 550,-,  v servisu 3,5 litru oleje 1550,- = ušetřím 1000,- jenom na stejným oleji. Do servisu jdu přece kvůli práci a za tu zaplatím, ale né kupovat předraženej olej. Na tu 1000,- se pánové někteří lidi nadřou, nemají to za prndání v práci, chápu některé kolegy, kterým je jedno kolik ten olej v servisu stojí, ale já si myslím, že zákazník by měl mít možnost volby (svůj-náš).  Jinak mastná kapota od prstů to je samozřejmost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při poslední garančce mi asi jen grátis jako službu servisu, nastříkali nějakým tukem zámek kapoty a to oko na haupně. To jsem zjistil asi po týdnu, Až po tuto fázi čtení by mnozí plesali blahem, že by se měnily časy v autorizákách-omyl. Všiml jsem si toho proto, že nějaký šikovný mechanik mi tím tukem šlehnul asi deset centimetrů té tlumící deky na kapotě. No tak budu čistit, nadávat jim nepojedu, po týdnu jim tam mohu vyprávět co chci.

  Tím jsem chtěl mmj. říci, že opravdu zatím není žádný důvod jim platit víc než musím. To pomíjím takové věci, jako že mi nedokázali diagnostikovat nadvakrát závadu a chtěli auto na podvalu vézt do Bolky a musel jsem ji identifikovat sám, předložit jim to až na stůl i s interním pokynem k tomuto typu závady, aby mi bylo řečeno, že to tedy tímto způsobem vyřeší. Nene Škoda servisy zatím mají daleko do kavárny!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když mám na auto za čtvrt melounu tak mám snad i na olej a servis, musím dát servisu vydělat ne být vyčůraný jak díra do sněhu. Můj otec byl s HTPečkam na výměne oleje a pěkně ho okradli platil za olej +práce + filtr 2900kč a kde v neautorizovaném servisu. Nikdy více tam nejde. Když jsem se ptal na cenu v autorizovaném servisu tak mě sdělili cenu 1560kč a to abych jim tam ještě nosil vlastní olej??? To bych se hanbou propadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou také jako všude jinde. Když ale mám nějaký svůj servis kde jsem spokojený, kde je dobrá cena tak jam dám vydělat a nebudu nosit vlastní olej protože těch 600 mě nazabije.

V době záruční doby bych raději vůbec nenosil vlastní olej, zapíší to to serv. knížky a potom když je problém s motorem tak to škodovka může vytáhnout ale to tady většina ví.

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemluvím o záruční době, i když pokud dodržíš normu, tak nemůžou říct ani popel :) ale prostě to tak je, a pokud máš servis, se kterým jsi spokojený a důvěřuješ jim, tak to jsi šťastný člověk, takový se dneska těžko hledá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě jen tak nikdo nedá vydělat proč bych to dělal druhým, já si vzal vlastní olej spec. VW i na servisní prohlídku v záruce a nebyl problém nikam nic nepsali,

mě stačí že nedokázali v záruce opakovaně diagnostikovat závadu motoru a auto chtěli bez náhrady vzít do MB, 4x zbytečná cesta do dervisu + čas, 2L paliva na jejich nestranný odborný rozbor a nic mi ty *URVY nedali vydělat ani promrdaný čas mi nikdo nevrátí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

Olej si nosím vlastní (používám Mogul, mám ho ve všem co mi doma jezdí). V servisu mi jinak dávají svoje produkty, nikde není nic pocmrndáno od oleje, při předání auto umyté jak zvenku tak lehce zevnitř, ochota sama. Servis Autos Kunštát. Nechci dělat reklamu, ale jsem s přístupem nadmíru spokojen.

Tomáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ony tyto "vesnické" servisy si možná budou více vážit zákazníků,než typický pražský velkoservis typu Auto Jarov,nebo Klokočka. Já mám například velmi dobré zkušenosti s opravou,či pomocí mimo pracovní dobu o víkendu (bohužel mě několikrát vypekla Fabia) v blanenském Top Autosalonu. Jenže na běžný servis se tam s časových důvodů bohužel nedostanu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele pražáku všude je to stejný, v Praze jsem přes týden a na víkend jezdím 300km na východ, velkoměstské manýry máme i tady neboj, nezájem Škodovky o spokojenost zákazníků ve značkových servisech je alarmující, všude si berou do systémů kontakty a když se můžou dotazovat třeba banky, tel. operátoři, dodavatelé energií a jiní můžou si udělat průzkum spokojenosti a dělat opatření, při mojí reklamaci jsem se taky obrátil na výrobce a jejich nezájem mě už nepřekvapuje, hlavně prodat a čau.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...