Přejít na obsah

Garanční, servisní prohlídky.


libero

Doporučené příspěvky

Když mám na auto za čtvrt melounu tak mám snad i na olej a servis, musím dát servisu vydělat ne být vyčůraný jak díra do sněhu. Můj otec byl s HTPečkam na výměne oleje a pěkně ho okradli platil za olej +práce + filtr 2900kč a kde v neautorizovaném servisu. Nikdy více tam nejde. Když jsem se ptal na cenu v autorizovaném servisu tak mě sdělili cenu 1560kč a to abych jim tam ještě nosil vlastní olej??? To bych se hanbou propadl.

To je sice pěkný ,já mám auto ještě o něco dražší,ale myslím si,že když už mají hodinovou sazbu v autorizáku v takové výši,tak by se snad podle toho i měli chovat,právě proto,že je servis živí -nehledě k tomu,že na jejich hodinovou sazbu za práci musí většina z nás dělat o mnoho déle,než jen 1 hodinu...

Olej si nevozím,ačkoliv tak předražený by být v servisu nemusel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Blíží se mi 15tis, to je první garanční prohlídka, co vše na té
prohlídce zdarma udělají a co vše zaplatím? Bouchám mi něco na přední
nápravě, když brzdím motorem po nerovnostech, vymění díly v záruce bez
toho, aniž bych něco platil?

PS: Auto jsem kupoval ze Škody Plus, kam ted zajet na garančku? Vybrat si nejblížší autorizovaný servis? Je to jedno? Nebo raději Klokočka servis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je jedno kam pôjdeš do servisu, ale určite choď do autorizovaného ak potom nechceš mať ťahanice pri nejakom probléme.

Ak im povieš to búchanie tak by to mali odstrániť zadarmo vrámci záruky. Pri 15 tisíc km by ešte nemalo byť nič tak opotrebované.

Určite zaplatíš za olej a olejový filter ak si ich neberieš so sebou, a samozrejme za prácu. Najväčšia položka bude asi samotný olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já tedy na garančky zásadně do autorizáku, klidně s vlastním olejem. Neumím si představit jak mi nějaký nezávislý opravce po zápisu do servisky zajistí ještě zápis do počítačové sítě ŠA. Jen tak jsem se se ptal toho člověka co k němu jezdím na opravy, a řekl mi, ano můžu udělat garančku se zápisem, ale nikoliv do systému ŠA, pouze do servisky. Takže pánové nezlobte se na mě, ale nemá cenu jezdit k nezávislému opravci, který nedokáže dostat daty do systému ŠA. Na to je potřeba se předem zeptat jak to chodí !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jest - nejdůležitější je zápis v systému ŠA, Měl jsem s tím jednou trable,servisní prohlídky (garančky) potvrzené od autorizáku v servisní knížce,ale v systému nic nebylo.
Nicméně servis po 15 000 km se nazývá "Servis výměny motorového oleje" a skládá se z výměny oleje a fitru,kontroly tloušťky brzdových destiček předních kotoučových brzd a vynulování servisního intervalu. Pokud ovšem nenastala nějaké změna. Toto všechno je k nalezení v servisní knížce. :kol-47:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,máš pravdu. U mě to bylo tedy o záruce mobility ještě s Fabií I a servisní prohlídkou tuším po 60 000 km. Oni to nezapsali do systému,jen jsem mě potvrzenou servisní knížku. Pak jsem měl kvůli tomu výstup s Škoda Asistance. Vlítnul jsem pak na servis a tam mě řekli,že prý jsem si měl říct,že tu servisní prohlídku chci i se zárukou mobility... Proto to nebylo zapsáno v systému,ale razítko jsem dostal. Od té doby si to hlídám.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mrkni do servisky, jak to tam máš, ale bude se každopádně měnit olej s filtrem, pak ten pylový filtr býval interval na výměnu 30 000 km/2 roky, ale ten bych doporučoval měnit aspoň jednou za rok a po dvou letech se mění brzdová kapalina, akorát nevím, u novějších ročníků byla nějaká změna a první výměna brzdovky byla až po 3 letech a pak v intervalu 2 roky

Editováno: , autor: HjM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne sa držím/e doporučenia : Nové auto po cca 3000km zábehu - je to cítiť na motore vymeniť prvý olej . Potom meniť v normálnom 15tis. intervale . ´Vzduchové filtre výmena 30tis km - v žiadnom prípade nie 60 alebo 90 ako je predpis . Sviečky 60 000km . Peľový každý rok alebo podľa stavu . Palivový každých 60tis km najneskôr , hlavne pri naftových by som 60tis neprekračoval nikdy ...

 

Haldex 1 olej 30tis a filter 60tis km , dvojka haldex olej aj filter 60 000km a tri roky , a 4ka haldex až 90tis km a tri roky tuším - zkrátiť na 60tis už napriek tomu že sa nemení filter . 

 

DSG olej je jasný pri mokrej 60tis km interval . Pri manuále 120-150 000km vymeniť olej za originál .  

 

Kto sa tomu rozumie , vidí denne v akom stave sú tie náplne a filtre tak vie že po 60 a viac tisíc km je to čierne ako bota . Súkromník si to porieši , firmy to neriešia ... 

 

Inak TDI Cr má interval rozvodu 240 000km - výmena len rozvodového remena , ani kladky ani pumpu . Poviem vám čo sa menil rozvod posledne po 90tis km tak mal načaté kladky a neverím že by sa dožil toho intervalu ... 

 

Toto sú všetko doporučenia nezávislého človeka , sám to tak robím , dávam autu nadštandardnú údržbu a čakám nadštandardné výkony a služby ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě že můžeš. S nahodilou poruchou tam přece můžeš zajet vždy a reklamovat ji. Záruku mobility a všechno o ní máš popsanou v servisní knížce. Zhruba to znamená,že když se ti auto vysype někde na cestě,máš nárok v rámci záruky mobility prostřednictvím centrály Škoda Assistance na poskytnutí bezplatného příjezdu servisního vozidla na místo poruchy,případný odtah k nejbližšímu autorizovanému servisnímu partnerovi a v případě potřeby i další služby pro posádku vozidla (přenocování v
hotelu, náhradní vozidlo či doprava atd.)... Ovšem podmínkou platnosti Doživotní záruky mobility je provádění pravidelných servisních prohlídek v autorizovaném servisu Škoda. S každou takto provedenou servisní prohlídkou je Doživotní záruka mobility prodloužena o další servisní interval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem vymenil jen olej a filtr, kabinovy a vzduchovy vymenim na podzim.Nakonec jsem zaplatil 800kc 4L za Elf Excellim DID 5W 30 a 500kč za filtr a praci.Filtry si vymenim po sleze :)  a za levnejc jak u nich.Sice jsem ztratil zaruku ale s mim najezdem 10tiskm za rok to prdim.Aspon jsem usetril 3tis :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...