Březen 29, 201312 r Tak jsem se dnes stavil v servisu zeptat se na tento problém, koukli do systému a byla tam aktualizace sw pro ř.j. topení a klimatizace. Po přehrání to už funguje
Březen 30, 201312 r Nazdar ako dlho ta aktualizacia trvala len neviem preco na tie zavady prichadzaju zakaznici a nie technici v skodovke a vraj SIMPLY CLEVER
Březen 30, 201312 r No tak hádali se tam 2 mechanici o Vasila, protože druhá piksla jim nešla, ale tak za hodinku i s vyčtením kódu od rádia (400 Kč ) sem padal.
Březen 30, 201312 r Mam auto v zaruke tak by to malo byt gratis inak ceny su tak prehnane ze s toho boli hlava a v servise maju stale narvane
Duben 5, 201312 r Motor je 1.4TSI r.v. 05/2012 a kolko to trvalo netusim nechal som to tam 2 dni, nezdalo sa mi radenie 1-2 stupna islo to tazko tak mi namazali tiahla(asi) a uz je to lepsie (ale na radenie hondy alebo toyoty to nemá-skusal som pred kupou)
Březen 5, 201510 r Nie celkom to patrí sem, ale nechcem zbytočne zakladať novú tému. Mám Yeti-ho 2. rok (2.0TDi, 81kW 4x4,26000km), žiadem prevádzkový problém, ale jedna vec mi v zime vadí - z oblasti stredového tunela - predovšetkým radiacej páky ťahá do auta studený vzduch, čo je za jazdy v mrazivých dňoch obzvlášť nepríjemné. Aj keď sa auto časom vykúri, v tomto mieste je stále citeľne chladnejšie a "ťahá" mi na ruku aj nohu - akoby pod manžetou radiacej páky bol už len vonkajší priestor. Auto je v záruke, zatiaľ to nechcem rozoberať. Ak máte podobné postrehy, ako ste to riešili?
Březen 6, 201510 r To je dost divné,pokud to máš jak píšeš v záruce, tak bych jim to tam dovezl a atˇ se kluci škodováčtí snaží!
Prosinec 1, 20159 r Myslím si že yeti topí díky elektrickému předehřevu mnohem rychleji, je cítit vlažný vzduch hned po vyjetí. Když jsem měl Roomstera TSI tak dlouho foukal studený vzduch než začal foukat vlažný vzduch.
Březen 9, 20169 r Moje zkušenost s 14 dní starým Yetim D2.0 81 Kw 4x4. Manuální klima. Dnes ráno -2 mlha, hnusný led, než jsem to oškrábal cca 5 minut na volnoběh a po cca 3 km jsem si všiml, že teploměr ukazuje teplotu na cca 10tém dílku (nejsou stupně, je to druhý větší zleva ). Topení jsem měl nastaveno na 3/4 ale moc nehřálo. Tak že jsem dle návodu otočil kolečkem naplno doleva a pak doprava. Stál jsem na křižovatce. Po pár sekundách jsem náhle poklesla teplota cca o 5 dílků. Můj amatérský závěr? Yeti si nejdříve zapne uzavřený okruh pro motor, aby se rychleji ohřál a tím otočením doleva a pak doprava mu naznačíte, že chcete mít teplo. Jinak by se to mělo automaticky přepnout po zahřátí na provozní teplotu. Ale taky je to možná pěkná blbost . Hezký den.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.