Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

štartér točí alebo cvaká? ak len cvaká, ja som mal taký problém, že kábel medzi + pólom baterky a štartrom bol prelomený a štartér dostával nedostatočný prúd. Prejavovalo sa to len občas, tak 1 - 5 x za mesiac. Ak točí a nenaskočí motor, hľadal by som závadu smerom od vysokonapäťového trafa, ak máš také, teda ak máš auto s rozdeľovačom odpájať jednotlivé káble ku sviečkam, priložiť náhradnu sviečku ku kostre, pretočiť motorom či dáva iskru. Ak je to OK tak hľadať smerom od paliva, normálne odpojiť hadičku čo ide do vstrekovačov, vopchať do plastovej nádoby a otočiť kľúčikom či tečie palivo. Môže tam byť upchatý palivový filter, chybné relátko čerpadla alebo aj samotné čerpadlo.

  • 3 týdny později...

stejný problém, večer přijel brácha do práce, vše ok, ráno auto nestartuje..............zkusíme diagnostiku a uvidíme. díky za rady

  • 7 měsíců později...

.

Upraveno od Pawouk

Nerozjížděj to tady ve vícero vláknech najednou! Musí ti stačit to tebou založené! Takže tady jsem to smazal.

  • 2 měsíce později...

prosím pomoc  OII 103kw BKD točí a nechytne VAG nic nehlásí. čerpadlo v nádrži nové. Je po výměně motoru, netušíte někdo co by tomu mohlo být? Motor vyměněn auto pár dní jezdilo a dnes konec. 

RELE v motoru...odkud jsi? A zhavi ti auto? Zkousel jsi diagnostiku?

Upraveno od Pawouk
Edituj své příspěvky!

Zdar profesionále  jtfcobra nešlo by to napsat do jednoho příspěvku?

Spojil jsem mu to do jednoho. jtfcobro - příště si to laskavě zedituj do jednoho příspěvku!

píšu vag nic nehlásí

Davcatuma, ak bol menený motor tak by som to typoval na nejaký kontakt. Určite by som najprv prešiel kabeláž v motorovom priestore a skontroloval všetky kontektory a kostriace body.

Upraveno od zelo7

Tak kontrolka žhavení nesvítí, auto točí ale nic, kabeláž projitá vše v pořádku. Motor měněn, ale auto jezdilo teď nejede. Ani na roztažení nic nedělá VAG také nic....

Jak říkám relé u motoru

A zkus kouknout po pojistkách. Hlavně v boxu který je v motoru.

  • 4 měsíce později...

Tak me to taky potkalo, motor nastartuje pouze po rozsviceni kontrolky zhaveni. Pokud se nerozsviti zhaveni, muzu tocit jak dlouho chci a nechytne. Kde se nachazi to rele? Diky

Hele u motoru....ted nevim cislo zitra ti to vyfotim

to  jtfcobra: můžeš se podívat která pojistka nebo relé to bylo? Já včera vyměnil všechna relátka pod volantem i 100-ku u motoru, zkontroloval kabeláž kolem baterky a stále nestartuje. Díky

  • 2 týdny později...

tak uz to mam vyreseno. Je to ridici jednotka motoru. :-(

Mám jí pro tebe...

diky za nabidku,ale uz to resim tady v okoli.

Neodříkej tak rychle - motorpower by ti rovnou třeba udělal i chiptunnig za nějaká best price  :kol-28:

  • 6 měsíců později...

Zdary...tak uz mam take podobny problem. OII 2009, 103 kW, BKD tak 3 x do roka většinou v zimě nenastartuje. Točí normálně ale nechytne. Servis na nic nepřijde - žádná chyba pri diagnostice, čerpadlem ani baterkou to není, zkontrolovany kabely, relatka, pojistky..nic. Pak se po nějakém čase podaří nastartovat. Měl jsem to u znamého který měřil hodnoty vstřiků a řekl mi, že má jeden o něco jinou hodnotu než ostatní. Nějaké tipy na nové či repasované vstřiky? Nebo doporučení na někoho kdo tomu opravdu rozumí z okolí Plzně? Díky moc za rady

  • 1 rok později...

ahoj, mám škodu octavii ll rv. 2005 o obsahu 2,0 tdi motor BKD 103 kw. měl jsem prasklou hlavu a tak jsem sehnal jinou a dal to do servisu. v servisu ji poslali na tlakovky a na snížení. hlava byla vpořádku a tak jí snížili o 0,14. v servisu jí dali do auta a ještě vyměnili šály a dali jiné vačky. vše zapojili ale auto nechce startovat. nejdříve nedávalo naftu a tak šli po cestách až došli k plováku a ten byl špinavej. dali teda jinej a pořád nic. když prej dlouho toči tak jde bílej kouř z výfuku a pak stříká i nafta. když mu stříknou sprejem pro rychlej start tak chytí hned a po vypnutí zase nejde nastartovat. po napojení na počítač to nepíše žádnou chybu. jinak prej rozvody a klikovka atd  je vše nastavené jak má bejt. nevíte co to může bejt? už to řešíme tejden :(

tak naftu dava kdyz jde nespalena ven,bud spatne nastavene rozvody, nebo neco neni zapojeno-snimac vacky nebo tak,ikdyz to by diagnostika napsala,vstriky sou ok?

nevíme si už rady :(

 

Skvělý název tématu a štítek "pomoc" také. Upraveno do podoby odpovídající pravidlům fora.

V ‎6‎. ‎11‎. ‎2016 at 21:11, foxdivemaster napsal:

 

tak vstřiky prej bude ještě zabrušovat aby sedli lepe ale jinak by měli byt ok .

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.