dezod Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 (editace) Zdravím, uvažuji o koupi feldy... Bez nějakýho čtení jsem chtěl novější verzi (rv. 99 ideálně 00) s 1,9D.. teď jsem ale přečet pár článků a nevím nevím... Prej to není srdíčko tohoto auta. Prej je dobrá 1,3, děkuji za všechny rady... Auto bude sloužit jako 2.auto, spíše město, ale i práce mimo město. spotřeba je důležitým faktorem. Jako varianta 3. mě napadla fabia I - 1,9SDI, ale nevím nevím no. Mám Octavaku II v naftě jako hlavní auto, tak tohle se mi zdá bý trošku zbytečně. Děkuji Dezod Editováno: 13. Březen 2007, autor: dezod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 Pokusím se okomentovat trochu tu feldu. Osobně bych volil tu 1,3, co nejnovější ročník a tu silnější (50kW) - na tenhle motor je to auto stavěný. Do města má dostatečnou dynamiku, mimo město to není nejhorší. Docela rychle se ohřívá. Auto dost spolehlivý. Levná pojistka 1,6 bych bral, kdybych si chtěl užít trochu víc dynamiky, ale už víc papá. Jinak závad má víc než 1,3 (to je jen můj názor, co jsem tak trochu pročetl fóra...) Nikdy jsem s ní nejezdil, tak můžu mít zkreslený info. 1,9 je na feldu dost těžkej motor, rychle odcházej čepy, hlavně na našich silnicích. Jinak je vcelku úspornej a dynamičtější než 1,3 (když se točí přes 2000). Co se týče jinak spolehlivosti, ti víc neporadím. Auta s tímhle motorem mi přišli jako dost nedotáčivý. Asi bych bral tenhle motor na delší cesty, než na popojíždění po městě, nebo pokud bych měl naftu zadarmo. A dost drahá pojistka. Fábii jsem zatím nezkusil ani jednu, tak tu nemůžu posoudit. Ale určitě je to velkej skok, co se týče pohodlí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobsy Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Pokud jsi zvyklej na Oktávku, tak ti všechno bude připadat jako motokára!! 1,3 je celkem dost silná nenáročná a hlavně nesmrtelná na ní najezdíš 200-300 a pořád jede. 1,6 je žihadlo tak akorát na blbnutí, do města na pohupování bych to nechtěl. 1,9 je medvídek co jede skoro pořád jen nějak nestíhá dejchat v kopcích na pětku. Já osobně jsem si koupil 1,9 a nestěžuju si. Kdyby jsi uvažoval o ekonomice provozu, tak kup 1,3 na plyn a jezdíš za hubičku. Tchán má 1,3 (podotýkám,že je to starší rozvážný muž) spotřebu má prý na dálce 6,5 ale jede jak on stačí to znamená max 100 - 120. Táta má 1,3 kombase a jezdí město šudli dudli za 9 - 10 l. Já se svojí 1,9 pickupem jezdím nejmín za 7,5 a nejvíc za 8,5 a to podotýkám že to většinou je dálnice kdy pod 130 jdu jen v kopcích ale neklesám pod 110, Jedu tak abych se svezl a jsem tak nějak u konce hranic výkonu tohoto auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prokyno Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 pokud neresis penize ale spotrebu tak jedine FABIE 1.9SDI spotreba 4.5-5.5 podle tezke nohy i vice,spotreba feldy 1.9 velice promenliva jedna jezdi za5l druha se nedostane pod 7l. pri stejne pojistce mas viteze ihned a plus komfort a lepsi jizdni vlastnosti a novejsi vzhled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 měl jsem 1.6 feldu a byl to drak co jezdil okolo 7,1 7,2 na sto porad (a to jsem jezdil dost zostra), problemy se u 1.6 vyskytuji okolo 140000 hlavne se skrtici klapkou jinak si myslim ze jen bezny drobny zavady 1.3 50kW je pomerne dustojny souper 1.6ky (ovsem jen po urcitou mez), ale odvdeci se nizsi spotrebou, levnejsima dilama atd 1.9 felda ma pokud vim servisni interval pouze 7500km, takze se muze prodrazit na udrzbu a ten motor je opravdu na to auto dost tezkej, ale jinak souhlasim s vyse uvedenym hodnocenim "medvidek" fabie 1,9 SDI je na spotrebu nejlepsi, ovsem zase clovek krvaci na pojistce a 47kW neni zrovna prilis na uz tak tezkou fabku naftu versus benzin si rozhodni podle poctu rocne najetych km (nebo podle dostupnosti paliva - znam lidi co maj naftu za hubicku) Ja osobne bych jako druhe auto do rodiny z toho co vybiras vzal 1.3 50kW Howgh! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teg Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 měl jsem 1.6 feldu a byl to drak co jezdil okolo 7,1 7,2 na sto porad (a to jsem jezdil dost zostra), problemy se u 1.6 vyskytuji okolo 140000 hlavne se skrtici klapkou jinak si myslim ze jen bezny drobny zavady1.3 50kW je pomerne dustojny souper 1.6ky (ovsem jen po urcitou mez), ale odvdeci se nizsi spotrebou, levnejsima dilama atd 1.9 felda ma pokud vim servisni interval pouze 7500km, takze se muze prodrazit na udrzbu a ten motor je opravdu na to auto dost tezkej, ale jinak souhlasim s vyse uvedenym hodnocenim "medvidek" fabie 1,9 SDI je na spotrebu nejlepsi, ovsem zase clovek krvaci na pojistce a 47kW neni zrovna prilis na uz tak tezkou fabku naftu versus benzin si rozhodni podle poctu rocne najetych km (nebo podle dostupnosti paliva - znam lidi co maj naftu za hubicku) Ja osobne bych jako druhe auto do rodiny z toho co vybiras vzal 1.3 50kW Howgh! ja mam feldu 1,3-50kw ajsem nadmíru spokojený,myslím,že i já ti ji na toto ježdění doporučím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 měl jsem 1.6 feldu a byl to drak co jezdil okolo 7,1 7,2 na sto porad (a to jsem jezdil dost zostra), problemy se u 1.6 vyskytuji okolo 140000 hlavne se skrtici klapkou jinak si myslim ze jen bezny drobny zavady1.3 50kW je pomerne dustojny souper 1.6ky (ovsem jen po urcitou mez), ale odvdeci se nizsi spotrebou, levnejsima dilama atd 1.9 felda ma pokud vim servisni interval pouze 7500km, takze se muze prodrazit na udrzbu a ten motor je opravdu na to auto dost tezkej, ale jinak souhlasim s vyse uvedenym hodnocenim "medvidek" fabie 1,9 SDI je na spotrebu nejlepsi, ovsem zase clovek krvaci na pojistce a 47kW neni zrovna prilis na uz tak tezkou fabku naftu versus benzin si rozhodni podle poctu rocne najetych km (nebo podle dostupnosti paliva - znam lidi co maj naftu za hubicku) Ja osobne bych jako druhe auto do rodiny z toho co vybiras vzal 1.3 50kW Howgh! ja mam feldu 1,3-50kw ajsem nadmíru spokojený,myslím,že i já ti ji na toto ježdění doporučím. Osobně jsme měl jednu z posledních Felicií 1,3/50kW ve slušnější výbavě a nemohl jsem proti tomu auto nic říct, během 50000km, který se na tom najeli od nova byla jediná závada vadný termospínač na chladiči a následný uvaření. Určitě bych doporučoval jednu z těch posledních, jak jsi psal a ve slušnější výbavě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Juros Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 měl jsem 1.6 feldu a byl to drak co jezdil okolo 7,1 7,2 na sto porad (a to jsem jezdil dost zostra), problemy se u 1.6 vyskytuji okolo 140000 hlavne se skrtici klapkou jinak si myslim ze jen bezny drobny zavady1.3 50kW je pomerne dustojny souper 1.6ky (ovsem jen po urcitou mez), ale odvdeci se nizsi spotrebou, levnejsima dilama atd 1.9 felda ma pokud vim servisni interval pouze 7500km, takze se muze prodrazit na udrzbu a ten motor je opravdu na to auto dost tezkej, ale jinak souhlasim s vyse uvedenym hodnocenim "medvidek" fabie 1,9 SDI je na spotrebu nejlepsi, ovsem zase clovek krvaci na pojistce a 47kW neni zrovna prilis na uz tak tezkou fabku naftu versus benzin si rozhodni podle poctu rocne najetych km (nebo podle dostupnosti paliva - znam lidi co maj naftu za hubicku) Ja osobne bych jako druhe auto do rodiny z toho co vybiras vzal 1.3 50kW Howgh! ja mam feldu 1,3-50kw ajsem nadmíru spokojený,myslím,že i já ti ji na toto ježdění doporučím. Osobně jsme měl jednu z posledních Felicií 1,3/50kW ve slušnější výbavě a nemohl jsem proti tomu auto nic říct, během 50000km, který se na tom najeli od nova byla jediná závada vadný termospínač na chladiči a následný uvaření. Určitě bych doporučoval jednu z těch posledních, jak jsi psal a ve slušnější výbavě Sice jsem nikdy neměl felu v dieslu, ale moc bych Ti ji nedoporučoval. Dělal jsem celkem dost dlouhou dobu ve škodováckém servise, takže vím, že s ní měli zákazníci celkem problémy. Já měl felu 1,3 a byl jsem s ní max. spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaso Pyszko Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Zdravím přemýšlím o koupi felicie kombi s novou maskou a pokud možno s posilovačem. Pročetl jsem hodně témat a chci se zeptat konkrétně hledám 1. Koupit 1,3 ? nebo 1,6? chci každopádně lpg jakou máte zkušenosti ktery by byl vyhodnjší a jaké mate spotřeby díky. 2. Je složité vyměnit v autě bez posilovače namontovat posilovač? 3. Má cenu kupovat auto co má najeto kolem 200 000 km ? Díky kdybyste o někom vědeli přijimám každou nabídku díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 ad1) na LPG pojedou dobře obě dvě, spíš bude záležet na co zrovna natrefíš (jen nevím jestli se dělali 1,3 s posilovačem) ad2) určitě to nebude jen tak a hlavně to bude něco stát a vzhledem k ceně Feldy to bude už asi neadekvátní ad3) záleží na jak dlouho jí ještě chceš, ale obecně 1,3 je nezmar takže 200t km není taková hrůza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 (editace) Feldu 1,6 kombi s LPG jsem donedávna jezdil. ad 1) Vše má svoje + a -. - na 1,6 jsou o něco dražší nové díly na motor, ale v době felicia fora, inzerátů, vrakovíšť žádný problém koupit vše za hubičku. Tu první možnost obzvlášť obecně doporučuji a poslední vůbec - neví co by za to chtěli - má rozvody řemenem, tudíž nepodcenit po koupi výměnu (samozřejmě komplet včetně kladky a vodní pumpy) - časté prasklé svody (parohy) - před koupí zkontrolovat jestli nefuní, nejsou očuzené, hlučnost atd. + tišší + lepší průběh točivého momentu - takový benzinový diesel, pružný a nemusí se tolik řadit + menší objem olejové náplně (no vzhledem k cenám co se dá koupit kvalitní 5w40 je to stejně jedno to kilo navíc) + možnost lepší výbavy (posilovač standard - mimo první kusy, též i klima) - vzhledem k plastovému sání vyžaduje dražší lpg - sekvenci narozdíl od 1,3 Spotřeba viz. moje na http://www.spritmoni...cht/144532.html Nevěř kecům, že to jezdí jen na lpg. Čím víc budeš jezdit krátké jízdy, tím víc to bude žrát i benzín. Na ten totiž vždy u nearachických systémů lpg startuješ. A pak záleží na teplotě, otáčkách, času od startu a tlaku lpg jak je to nastavené na přepnutí. Takže třeba na dovolené štreky za 8,5 litru + 0,5 benzínu a zimní couračky po městě 9,5 + 2,5 klidně. ad 2) je to složitější http://www.feliciakl...dy/servo-1.html http://www.feliciakl...dy/servo-2.html ad 3) motory jsou držáky. Vybírej spíš podle karoserie. Já kupoval s najetými 120 tis. (zlatý voči) a dojela v 193 tis. na korozi. Znám feldy (hlavně 1,3 co měli najeto i 500 tis., ten motor je nezmar). Pokud 1,3, tak jedině MPi 50 kW. Editováno: 20. Červen 2012, autor: ka-spel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaso Pyszko Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Díky za cenné rady Nevjíc mně štve že jsem našel jen jednu 1,3 s posilovačem a celkem draha(když jsem zvyklý ny posilovač a bude stimjezdit i přitelkyne.) když chci do auta dat max 35 s lpg a auto stoji 38 000 + lpg http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/felicia/10401521?goFrom=list&fb_source=message A to jsem volal do 2 firem co montuji lpg a v jedné mi řekli že jedině sekvenční že ostatni nemontujou cena je 22 000 - 25 000 a v druhé mi řekli že do felicie stači obyčejné do sáni že stím problémy nejsou a stoji to jen 16 500 - 17 000 tak a ted si vybrat sakra nesnáším vyběr auto už jsem mněl dva a vždy jsem si vybral špatně a pak jsem se jen trapil. snad se mi to ted podaří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Za cenu montáže lpg můžeš mít druhou feldu a ty dvě dohromady ti můžou vydržet déle než jedna s lpg Jde o to, jestli se teda vůbec vyplatí plyn, když nevíš jak dlouho felda bude jezdit a to do ní ještě třeba nastrkáš daleko víc jak se něco objeví.. Jinak 1.3jku má děda mé přítelkyně na plyn a má najeto něco přes 300k to bylo firemní o to víc se divím, že stále jezdí, pokud odpovídají km. (mě ten jejich plyn moc neseděl auto jede celkově nic moc konkrétně teda jejich).Myslím, že tam jde něják poštelovat spotřeba na úkor výkonu u lpg. úplně jistej si nejsem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sotek Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Souhlas s Ka-spel. Brácha měl 2 feldy v plynu, obě 1.3 MPI. Obě přestavby byly dělané v jedné firmě. Občas si střelili do sání, ale jinak bez problémů. Spotřeba podle stylu jízdy a podle kvality plynu od nějakých 8,5 po 12,5 (horší plyn, auto se muselo víc točit). Já mám osobně krátkou 1.3 rv 2000, ta servo má. Je to akční model Family. Nicméně si myslím, že na 1.3 to servo není až tak nutné, ten motor není extra těžký. Pak je taky otázka jaké budeš mít pneu. Na klasických 165/70/13 to je pohoda, ale na 175/65/14 už je rozdíl. Najetých km bych se moc nebál. Záleží na celkovém stavu auta, především míry koroze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 máš svoje požadavky kombi, lpg, posilovač a nová tvář - to se bude špatně hledat. já bych bral hlavně zdravou kastli, posilovač pro tak lehké auto není nutný, kombi asi kvůli lpg a lpg do tak starého auta bych necpal, to spíš ho nauč na E85 mě zrovna to éčko moc nežere ale podle ostatním zase jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaso Pyszko Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Tak to vypadá že koupiím auto od tatky. felicie kombi 1,3 mpi dovoz z německa s posilovačem najeto 140 000. má dost věci uděláno jen bude třeba vymněnit tlumiče a centrál opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 (editace) Pokud budeš mít plastové sání (1,6 určitě), tak jedině sekvenci. Nedej na kecy o tom, že to jde řešit zášlehovkou a starým zařízením jak do karbeců. Sám jsem dával sekvenční Tartarini. Feldu jsem zrušil a pokud chceš, tak je komplet LPG na prodej i nějaké díly. Počítej však (záleží kde to budeš dělat) s prachama na přestavbu (hadice, potrubí od nádrže). Nádrž mám toroid 46 l (o fous vyšší) do 10/2015. Editováno: 17. Červen 2012, autor: ka-spel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Zbavujju se feldy kombi 1,3MPI,nabídl jsem ji známé, když ji nevezme(cca 14dní), bude volná, výr.prosinec97, do provozu 03/98, starý čumák, necelých 80tkm, centrál, střešní okno, denní světla, garáž, po technické,mírně chycený lem vpravo vzadu.Jsem druhý majitel, 6měs a 20tkm jako předváděčka na rádia v Autonově, pak byla moje jako domácí auto pro manželku(vždycky jsem měl něco firemního), teď doma přistála Octa 2.0tdi mnou ježděná - nafasoval jsem novou Octu 1.6tdi, tak už není místo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sullysun Vloženo 19. Březen 2013 Sdílet Vloženo 19. Březen 2013 planuji si pořídit felicii s důvodu nízkych provozních nákladu a snadne údržby, otázkou je jaky motor by byl nejlepší ? bude se používat na dojíždění do práce cca. 40km denně (město i okresky), prostě co je nejlepší poměr spotřeba-výkon-údržba, je mi jedno či to bude diesel nebo benzín(dam plyn), kdo ma zkušenosti a poradí? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 rozhodně bych volil 1,3. Měl jsem jak MPI na LPG, tak i BMM na LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 (editace) Tak tak,nejlíp 1.3 MPI. Dobrá cena nahradních dílů,jednoduchý a solidní motor. Taky jsem měl plyn a jen a jen chválím!!! Editováno: 20. Březen 2013, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.