Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

ADAC dělal test paliva shell 100 octan na audi A3 2.0fsi s běžným palivem výkon 109.3kw se stovkou 109,5kw. Je o tom článek v auto.idnes.cz. Sice nikdo z nas tady nové ereso nema, ale ty motory jsou s fsi podobný co se technologie tyce tak se da předpokládat, ze výsledek bude stejný. Rozhodne 100 octanem člověk nic nezkazi sam ho autu dopravam, ale necekejte žádné zázraky je to spis o pocitu dat autu něco lipsiho...:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jedné malé OT - nafta od shellu  (V-power diesel) je také pěkný marketing fake, ve srovnání s Verva diesel od Benziny opravdu nic moc (beru z osobní zkušenosti a tisících km na obě paliva). Takže do mojí nové RS TDI budu dávat Vervu, shell nikdy. I na mojí závodní motorce (zde se mhohem více projeví kvalita benzinu) používám modrý benzín Verva 100. Lepší chod motoru, lepší spalování a i výkon trochu naroste, což u V-NITRO bohužel ne a za ty peníze co za to chtěj je to opravdu bída.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je poslední test nafty : http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013#articleStart

Je tam napsáno že premiovou naftu Shell kupuje u Čepra a tedy je stejná jako obyčejná nafta u Eurooilu. Možná tam přidá pár kapek aditiv, ale to si každej může dát sám Vif a je premiovka na světě a za rozumnej peníz. Já beru Optimal Diesel tedy od Eurooilu nyní za 34,70 Kč  :kol-47:  a ten je bez biosrágory a s Vif je bezvadnej a v tomto testu dopadl o chloupek líp než reklamou vychvalovanej Maxx Motion. Osobně si myslím že Shell je podvodnik a i další koncerny na tom nejsou o moc líp. Viz ten test.

 

U benzínu 100 oktanů je jediná super výhoda že je bez špiritusu tedy bez bisrágory a tím je zaručená dlouhá životnost. Taky projev motoru je lepší díky čistému benzínu. Já ho dávám do zahradní techniky a tam není problém s dlouhou skladovatelností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je naladěny na 95tku a na ni je deklarovaných 220ps. Pokud tam Daš 100ku tak to pojede plus minus stejně aby jsi mohl opravdu využit 100 octan musí se upravit RJ... Něco jiného by bylo mít upravenou RJ na 100ku a nalejt tam 95 to ti pak koniky ubydou..

Motor je na něco naladěný a odzkoušený. To že se poslední dobou děla všechny na 95 je čistě marketingová věc. Musí splnit výkonové parametry s daným homologačním palivem. Ale není pravda, že Motor co má psanou 95 neumí se 100 pracovat. Ale nikdo nemůže čekat, že po natankování jiného paliva bude mít o 10kW více. Tam je jasně dané omezení a přes to se nedostaneš. S lepším oktanovým číslem docílíš lepsího spalování nižších spalovacích teplot a menšík korekcí předstihu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jedné malé OT - nafta od shellu  (V-power diesel) je také pěkný marketing fake, ve srovnání s Verva diesel od Benziny opravdu nic moc (beru z osobní zkušenosti a tisících km na obě paliva). Takže do mojí nové RS TDI budu dávat Vervu, shell nikdy. I na mojí závodní motorce (zde se mhohem více projeví kvalita benzinu) používám modrý benzín Verva 100. Lepší chod motoru, lepší spalování a i výkon trochu naroste, což u V-NITRO bohužel ne a za ty peníze co za to chtěj je to opravdu bída.....

 

Zajimave, zrovna v tom poslednim testu, ktery je linknut vyse, delanem pred par mesici dopadl Vpower diesel lepe nez Verva v obou testovanych kategoriich.

 

On je obecne problem, ze kdyz clovek neco kupuje draze, cehoz uzitek je diskutabilni, tak ma potrebu sebe i okoli presvedcovat ze to je vynikajici, i kdyz to nedela zhola nic. Na tvem prikladu je to pekne videt. :) On placebo efekt v pripade benzinu opravdu "funguje".

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

slušná výbava, ale podle popisu se přesná konfigurace určit nedá. Při současný poptávce určitě ale prodejce nebude mít potřebu prodávat pod cenou. Nepochybuju o tom, že auto hodně rychle z nabídky zmizne.  

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedna věc je co slíbí prodejce, včera jsem byl u prodejce a nasraně mi ukazoval seznam aut, kde měl rukou dopisované už 4x i 6x změněné termíny dodání, kdy neustále dochází k posunům termínů a to hlavně u RS, prodejce nadával až zuřil, že mají vyhrané výběrovky, podepsané smlouvy o dodání a že se to stále posunuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

říkám to pořád dokola. Čím delší čekací doba, (pomineme-li technickododavatelský problémy na straně výrobce)  tím větší jistota, že buď je to mimořádně dobrý auto nebo auto za mimořádně dobrý peníze nebo kombinace obou možností. Každopádně, pro spotřebitele (jen některé ovšem) je to velmi dobrý signál. Já bych na to při svojí povaze čekat nedokázal, nicméně ty trpělivější naprosto chápu. To auto se mi opravdu líbí, čím dál víc.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...