Arlo Vloženo 3. Listopad 2013 Vloženo 3. Listopad 2013 ADAC dělal test paliva shell 100 octan na audi A3 2.0fsi s běžným palivem výkon 109.3kw se stovkou 109,5kw. Je o tom článek v auto.idnes.cz. Sice nikdo z nas tady nové ereso nema, ale ty motory jsou s fsi podobný co se technologie tyce tak se da předpokládat, ze výsledek bude stejný. Rozhodne 100 octanem člověk nic nezkazi sam ho autu dopravam, ale necekejte žádné zázraky je to spis o pocitu dat autu něco lipsiho...:-) Citovat
xstorm Vloženo 3. Listopad 2013 Vloženo 3. Listopad 2013 ještě jedné malé OT - nafta od shellu (V-power diesel) je také pěkný marketing fake, ve srovnání s Verva diesel od Benziny opravdu nic moc (beru z osobní zkušenosti a tisících km na obě paliva). Takže do mojí nové RS TDI budu dávat Vervu, shell nikdy. I na mojí závodní motorce (zde se mhohem více projeví kvalita benzinu) používám modrý benzín Verva 100. Lepší chod motoru, lepší spalování a i výkon trochu naroste, což u V-NITRO bohužel ne a za ty peníze co za to chtěj je to opravdu bída..... 1 Citovat
wolfspitz Vloženo 4. Listopad 2013 Vloženo 4. Listopad 2013 Tady je poslední test nafty : http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013#articleStart Je tam napsáno že premiovou naftu Shell kupuje u Čepra a tedy je stejná jako obyčejná nafta u Eurooilu. Možná tam přidá pár kapek aditiv, ale to si každej může dát sám Vif a je premiovka na světě a za rozumnej peníz. Já beru Optimal Diesel tedy od Eurooilu nyní za 34,70 Kč a ten je bez biosrágory a s Vif je bezvadnej a v tomto testu dopadl o chloupek líp než reklamou vychvalovanej Maxx Motion. Osobně si myslím že Shell je podvodnik a i další koncerny na tom nejsou o moc líp. Viz ten test. U benzínu 100 oktanů je jediná super výhoda že je bez špiritusu tedy bez bisrágory a tím je zaručená dlouhá životnost. Taky projev motoru je lepší díky čistému benzínu. Já ho dávám do zahradní techniky a tam není problém s dlouhou skladovatelností. Citovat
Mates_XIV Vloženo 4. Listopad 2013 Vloženo 4. Listopad 2013 Auto je naladěny na 95tku a na ni je deklarovaných 220ps. Pokud tam Daš 100ku tak to pojede plus minus stejně aby jsi mohl opravdu využit 100 octan musí se upravit RJ... Něco jiného by bylo mít upravenou RJ na 100ku a nalejt tam 95 to ti pak koniky ubydou.. Motor je na něco naladěný a odzkoušený. To že se poslední dobou děla všechny na 95 je čistě marketingová věc. Musí splnit výkonové parametry s daným homologačním palivem. Ale není pravda, že Motor co má psanou 95 neumí se 100 pracovat. Ale nikdo nemůže čekat, že po natankování jiného paliva bude mít o 10kW více. Tam je jasně dané omezení a přes to se nedostaneš. S lepším oktanovým číslem docílíš lepsího spalování nižších spalovacích teplot a menšík korekcí předstihu. Citovat
mike_k Vloženo 4. Listopad 2013 Vloženo 4. Listopad 2013 (editace) ještě jedné malé OT - nafta od shellu (V-power diesel) je také pěkný marketing fake, ve srovnání s Verva diesel od Benziny opravdu nic moc (beru z osobní zkušenosti a tisících km na obě paliva). Takže do mojí nové RS TDI budu dávat Vervu, shell nikdy. I na mojí závodní motorce (zde se mhohem více projeví kvalita benzinu) používám modrý benzín Verva 100. Lepší chod motoru, lepší spalování a i výkon trochu naroste, což u V-NITRO bohužel ne a za ty peníze co za to chtěj je to opravdu bída..... Zajimave, zrovna v tom poslednim testu, ktery je linknut vyse, delanem pred par mesici dopadl Vpower diesel lepe nez Verva v obou testovanych kategoriich. On je obecne problem, ze kdyz clovek neco kupuje draze, cehoz uzitek je diskutabilni, tak ma potrebu sebe i okoli presvedcovat ze to je vynikajici, i kdyz to nedela zhola nic. Na tvem prikladu je to pekne videt. On placebo efekt v pripade benzinu opravdu "funguje". Editováno: 4. Listopad 2013, autor: mike_k Citovat
xstorm Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) pro někoho kdo by nechtěl čekat více než půlroku na novou RS combi TDI: na sauto je v šedé matalíze v zajímavé výbavě... RS COMBI TDI Editováno: 9. Listopad 2013, autor: xstorm Citovat
xstorm Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) nejde mi to, zkoušel jsem to, pořád mi to hází chybu v okně pro vložení odkazu... už se mi to povedlo aktualizovat a vložil jsem odkaz Editováno: 9. Listopad 2013, autor: xstorm Citovat
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Když na to nemáš,nekupuj - to je jednoduchá logika. Citovat
manfroto Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) na to teda nemám.. proprděný sedačky s 500km nalítanýma,kdo měl ruky-nohy za 820tkč.. to je mazec..ale v ČR je vše možné..to tedy je logika.. Editováno: 9. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat
jirkaK Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) slušná výbava, ale podle popisu se přesná konfigurace určit nedá. Při současný poptávce určitě ale prodejce nebude mít potřebu prodávat pod cenou. Nepochybuju o tom, že auto hodně rychle z nabídky zmizne. Editováno: 10. Listopad 2013, autor: jirkaK Citovat
Cjoctavian Vloženo 10. Listopad 2013 Vloženo 10. Listopad 2013 Octavia 3 RS má oficialně rozsah 91-95 a nebo 95-98 ? :rolleyes: v technickych udajoch je: min. 95 oktanov Citovat
michal2009 Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 Nevim jestli je to tu nekde jiz napsane, ale cekaci doba cca 6 mesicu. To je teda sila, benzinove rs by melo byt odhadem nekdy na jare Citovat
jirkaK Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 ale ono to asi nebude tak horký. Včera jsem se stavil u jednoho prodejce a očumoval tam RS. Bylo mi řečeno, že mi mohou garantovat 3 - 4 měsíce. Bůhví, co to je s těmi 6 měsíci za "kachnu". Citovat
Trautenberk Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 Tak ono to bude i podle výbavy, a konfigurace auta Citovat
Hravec Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 jedna věc je co slíbí prodejce, včera jsem byl u prodejce a nasraně mi ukazoval seznam aut, kde měl rukou dopisované už 4x i 6x změněné termíny dodání, kdy neustále dochází k posunům termínů a to hlavně u RS, prodejce nadával až zuřil, že mají vyhrané výběrovky, podepsané smlouvy o dodání a že se to stále posunuje... Citovat
michal2009 Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 ta rs je skoro v plné, je to něco čekat tak dlouho. Je to jistý, z konfigurátoru byla vybrána výbava a postupně proběhla návštěva min 8mi prodejců a každý řekl cca stejnou čekací dobu. je to asi podle výbavy, jak někdo zmínil. Lišily se pouze ceny Citovat
jirkaK Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 říkám to pořád dokola. Čím delší čekací doba, (pomineme-li technickododavatelský problémy na straně výrobce) tím větší jistota, že buď je to mimořádně dobrý auto nebo auto za mimořádně dobrý peníze nebo kombinace obou možností. Každopádně, pro spotřebitele (jen některé ovšem) je to velmi dobrý signál. Já bych na to při svojí povaze čekat nedokázal, nicméně ty trpělivější naprosto chápu. To auto se mi opravdu líbí, čím dál víc. Citovat
BananaYoe Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 Nevím jestli to tady už nebylo - další test http://www.stream.cz/nejnovejsi/meziplyn/10000232-skoda-octavia-rs-tdi Citovat
kokta7 Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 pěkny videjko a ryché saze nejlepší Citovat
Clint Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 (editace) RS a nafta prostě dohromady nejdou, to ví každé dítě, které čuchlo k vejfuku auta svého fotra Editováno: 12. Listopad 2013, autor: Clint 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.