jardakulich Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Ano RS TDI DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Uz jsem to resil v sekci zadni sterac. Ano, bez je to hezci, ale ja to auto pouzivam!! A musim rict, ze ho pouzivam casto. Jen treba rano a zamlzene sklo z venku, pyl napadany pres noc atd atd. Takze opravdu pouzivam. Mno ja uvidím, poprve jsem si ho na auto nedal, tak snad nebudu nadávat jak špaček :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Jardakulich:moc pěkná barva, nezapomeň sraz se blíží Stěrač je potřeba, mám ho a chtěl bych ho zas, i na RS-o, prostě je to nutnost a blbě to nevypadá ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Ale jo, blbě to vypadá a na RSu dvakrát tak.Nutnost to rozhodně není, neříkám, že by se občas nehodil, ale žiju a jezdím i bez něj. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Nevim co na steraci vypada blbe. To ho teda muzem zrusit o vepredu ne? Tam ten samy sterac prece taky musi vypadat blbe. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 No jasný, však ma kombiku je všude a blbě nevypadá? Mě stěrač na liftu nevadí a naopak, je pro mě (jak jsem psal) naprosto nezbytnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Trochu narušuje vzhled auta. No asi proto je to volitelné příslušenství. Stěrače vpředu jsou snad automatické! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 jardakulich - pěkná rosnička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardakulich Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Jo jo, diky. Me se libi i s tim steracem vzadu. :-D:-D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlik Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Moc pěkná zelená ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Srovnávací test OIII Combi RS 2.0 TDI 135 kW vs OIII Combi 2.0 TDI 110 kW RS.pdf Pekný ten PDF.test - len to už je tretie meranie na ktorom som videl práve u tohto motora 400nm a tu sa mi natláča otázka ako to bude s DSG na koľko to má pomenené limity od pôvodnej DSG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 (editace) byl bych úplně v klidu, protože tento typ válcové stolice kdy kolo jede mezi dběma válci, podobně jako na STK: není v rozsahu takových výkonů na nápravu a kroutících momentech vůbec věrohodným.... na rozdíl od takovéhoto druhu válcového dynamometru, kde je kolo na jednom válci o velkém průměru (např na Mendelově univerzitě v Brně je průměr válců 1,2 m), kde se styčná plocha a tedy i valivý odpor blíží skutečnému stavu při jízdě na komunikaci ... podobně na válci na VUT v Brně, tam mají ale válce menšího průměru pustit zvuk - pěkné... Editováno: 5. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128957 Tu maš ďalšie meranie 196/388 Tu ďalšie .... Hádam len všetci neklamu Len otázka znela či ma niekto znalosť o DSG a jeho limiteri - či sa niečo zmenilo od DSG ( v O2 a i ) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 (editace) ono nejde o klamání, ale o relevantnost či vypovídací schopnost výsledků těch měření... na stolicích, které nemají v podstatě schopnost toto změřit objektivně ... pokud by měl někdo zájem o objektivní změření výkonu a krouťáku své RS na Mendelově univerzitě (kam jezdila ŠA s WRC i S2000, formule Renault a kam jezdí dnes mj. autokrosaři), zprostředkuji tak, aby měření probíhalo v rámci výuky studentů, nicméně co mi říkali, chce to, aby mělo auto najeto alespoň 20 tis. km... Editováno: 5. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 byl bych úplně v klidu, protože tento typ válcové stolice kdy kolo jede mezi dběma válci, podobně jako na STK: Výstřižek.JPG není v rozsahu takových výkonů na nápravu a kroutících momentech vůbec věrohodným.... na rozdíl od takovéhoto druhu válcového dynamometru, kde je kolo na jednom válci o velkém průměru (např na Mendelově univerzitě v Brně je průměr válců 1,2 m), kde se styčná plocha a tedy i valivý odpor blíží skutečnému stavu při jízdě na komunikaci ... Nemáš pravdu! Výkon motoru (graf výkon-otáčky) na válcové brzdě se počítá ze změřeného výkonu na kolech (na 5. stupeň od cca 1000ot/min do max.) + změřený ztrátový výkon na kolech po vyšlápnutí spojky po dosažení maximálních otáček až do zabrzdění zpět na cca 1000ot. Výsledek se přepočítá na korigovaný výkon dle DIN 70020 a vypočítá se točivý moment. Tudíž pro změření výkonu motoru není valivý odpor na válcích vůbec důležitý, protože ať je jakýkoliv, přičítá se spolu se ztrátovým výkonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Myslím že je úplne jedno či má auto 401 nm a 198 koni alebo 394 nm a 193 koní - nič nie je 100% presne a navyše žiadne auto ktoré vychádza z linky nemá reálne identické parametre ale každému može byť jedno či ma z 0 na 100 za 8,34 s alebo 8,39 sekundy a maximalku 234 alebo 236. Čo sme sedeli v O2 rs tdi a O3 rs tdi je hádam všetkým jasné že o 3 ide o kúsok lepšie - to znamená že má o kúsok viac koní aj NM a bývalé DSGčko malo limit aspon podľa chiptunerov ( ktorý tie auta na rozdiel od nás sem upravujú a niektorý aj celkom úspešne ) niekde okolo 400 / 420nm. Preto tá otázka - to že je motor 135 kw od 125/130 kw úplne iný všetci vieme....ale o DSG a zmene som sa nikde nedočítal - preto tá otázka do pléna.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 (editace) Nemáš pravdu!Výkon motoru (graf výkon-otáčky) na válcové brzdě se počítá ze změřeného výkonu na kolech (na 5. stupeň od cca 1000ot/min do max.) + změřený ztrátový výkon na kolech po vyšlápnutí spojky po dosažení maximálních otáček až do zabrzdění zpět na cca 1000ot. Výsledek se přepočítá na korigovaný výkon dle DIN 70020 a vypočítá se točivý moment. Tudíž pro změření výkonu motoru není valivý odpor na válcích vůbec důležitý, protože ať je jakýkoliv, přičítá se spolu se ztrátovým výkonem. OK - tak potom na Mendelově univerzitě učí bludy - ZDE Editováno: 5. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Na uvedených stránkách se nikde netvrdí to, co ty zde. Takže spíš bludy kážeš ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 (editace) ale já netvrdím, že se tam něco takového tvrdí ... nebo snad ano? ale také tam není nic o tom, co píšeš ty odkaz jsem dal proto, že něco takového jako MENDELU a zkušebna existuje a jsou tam kontakty mimochodem, kdysi jsi na fórum dával učební pomůcky ŠA, nemáš nějaké další ke zveřejnění? Editováno: 5. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Je lepší vědět než myslet. Doporučuji ti se na nějakou válcovou brzdu zajít podívat , změřit si aspoň jednou výkon motoru tvého auta a nesedět jen u počítače a filozofovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 (editace) pokud by měl někdo zájem o objektivní změření výkonu a krouťáku své RS na Mendelově univerzitě (kam jezdila ŠA s WRC i S2000, formule Renault a kam jezdí dnes mj. autokrosaři), zprostředkuji tak, aby měření probíhalo v rámci výuky studentů, nicméně co mi říkali, chce to, aby mělo auto najeto alespoň 20 tis. km... když jsem psal toto, věř že jsem tam několikrát byl, měřili mi moje bývalé auto a to jak v rámci výuky, tak v rámci jiných projektů (WRC, F Renault a pod.) ... byl jsem i několikrát na zkušebně motorové na MENDELU, která je jedna z nejmodernějších v ČR, takže věř, že si to nemyslím a nefilozofuji ! pokud tedy na MENDELU něco děláme špatně proč k nám a né za malé peníze jezdí spousta špičkových motorářů a týmů takže jsi minul, ale myslím si, že účelem toho fóra není poměřovat si něco, ale psát fakta a já sám jsem zde dal konkrétní nabídku! Editováno: 5. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Z MB mi poslali pouze učební pomůcku č.96: Škoda Octavia III, část 1. Ale pouze v tištěné formě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 ..... otázka ako to bude s DSG na koľko to má pomenené limity od pôvodnej DSG ? Dvorní úpravce VW firma ABT sportsline nabízí pro benzínový motor CHHB 2.0 TSI/162kW za velký peníz, ale s dlouhou zárukou a bez jakýchkoliv mechanických úprav chip na výkon 213kW a 420Nm. Předpokládám tedy, že něco kolem 450 Nm by měla převodovka vydržet. http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/mp_soap_client_files/ProduktDokument/1/5E0%20120%20290%20CHHB%20Combi%20AS%20D.pdf Ale to je jen můj neověřený názor! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepuldik18 Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Převodovka a spojka to vydrží, jde o to jak dlouho...[emoji45] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 (editace) Zdrogovaný zaměstnanec ukradl octavii přímo v továrně Škoda Autohttp://praha.idnes.cz/zamestnanec-ukradl-octavii-ve-skoda-auto-ff9-/praha-zpravy.aspx?c=A140506_170653_praha-zpravy_klu Editováno: 6. Květen 2014, autor: Prochaine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.