Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ADAC dělal test paliva shell 100 octan na audi A3 2.0fsi s běžným palivem výkon 109.3kw se stovkou 109,5kw. Je o tom článek v auto.idnes.cz. Sice nikdo z nas tady nové ereso nema, ale ty motory jsou s fsi podobný co se technologie tyce tak se da předpokládat, ze výsledek bude stejný. Rozhodne 100 octanem člověk nic nezkazi sam ho autu dopravam, ale necekejte žádné zázraky je to spis o pocitu dat autu něco lipsiho...:-)

ještě jedné malé OT - nafta od shellu  (V-power diesel) je také pěkný marketing fake, ve srovnání s Verva diesel od Benziny opravdu nic moc (beru z osobní zkušenosti a tisících km na obě paliva). Takže do mojí nové RS TDI budu dávat Vervu, shell nikdy. I na mojí závodní motorce (zde se mhohem více projeví kvalita benzinu) používám modrý benzín Verva 100. Lepší chod motoru, lepší spalování a i výkon trochu naroste, což u V-NITRO bohužel ne a za ty peníze co za to chtěj je to opravdu bída.....

baba, Shell nebrat....

Tady je poslední test nafty : http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013#articleStart

Je tam napsáno že premiovou naftu Shell kupuje u Čepra a tedy je stejná jako obyčejná nafta u Eurooilu. Možná tam přidá pár kapek aditiv, ale to si každej může dát sám Vif a je premiovka na světě a za rozumnej peníz. Já beru Optimal Diesel tedy od Eurooilu nyní za 34,70 Kč  :kol-47:  a ten je bez biosrágory a s Vif je bezvadnej a v tomto testu dopadl o chloupek líp než reklamou vychvalovanej Maxx Motion. Osobně si myslím že Shell je podvodnik a i další koncerny na tom nejsou o moc líp. Viz ten test.

 

U benzínu 100 oktanů je jediná super výhoda že je bez špiritusu tedy bez bisrágory a tím je zaručená dlouhá životnost. Taky projev motoru je lepší díky čistému benzínu. Já ho dávám do zahradní techniky a tam není problém s dlouhou skladovatelností.

Auto je naladěny na 95tku a na ni je deklarovaných 220ps. Pokud tam Daš 100ku tak to pojede plus minus stejně aby jsi mohl opravdu využit 100 octan musí se upravit RJ... Něco jiného by bylo mít upravenou RJ na 100ku a nalejt tam 95 to ti pak koniky ubydou..

Motor je na něco naladěný a odzkoušený. To že se poslední dobou děla všechny na 95 je čistě marketingová věc. Musí splnit výkonové parametry s daným homologačním palivem. Ale není pravda, že Motor co má psanou 95 neumí se 100 pracovat. Ale nikdo nemůže čekat, že po natankování jiného paliva bude mít o 10kW více. Tam je jasně dané omezení a přes to se nedostaneš. S lepším oktanovým číslem docílíš lepsího spalování nižších spalovacích teplot a menšík korekcí předstihu.  

ještě jedné malé OT - nafta od shellu  (V-power diesel) je také pěkný marketing fake, ve srovnání s Verva diesel od Benziny opravdu nic moc (beru z osobní zkušenosti a tisících km na obě paliva). Takže do mojí nové RS TDI budu dávat Vervu, shell nikdy. I na mojí závodní motorce (zde se mhohem více projeví kvalita benzinu) používám modrý benzín Verva 100. Lepší chod motoru, lepší spalování a i výkon trochu naroste, což u V-NITRO bohužel ne a za ty peníze co za to chtěj je to opravdu bída.....

 

Zajimave, zrovna v tom poslednim testu, ktery je linknut vyse, delanem pred par mesici dopadl Vpower diesel lepe nez Verva v obou testovanych kategoriich.

 

On je obecne problem, ze kdyz clovek neco kupuje draze, cehoz uzitek je diskutabilni, tak ma potrebu sebe i okoli presvedcovat ze to je vynikajici, i kdyz to nedela zhola nic. Na tvem prikladu je to pekne videt. :) On placebo efekt v pripade benzinu opravdu "funguje".

Upraveno od mike_k

pro někoho kdo by nechtěl čekat více než půlroku na novou RS combi TDI: na sauto je v šedé matalíze v zajímavé výbavě...

 

RS COMBI TDI

Upraveno od xstorm

tak sem dej rovnou odkaz

nejde mi to, zkoušel jsem to, pořád mi to hází chybu v okně pro vložení odkazu...

 

už se mi to povedlo aktualizovat a vložil jsem odkaz

Upraveno od xstorm

to jsou ceny.. :kol-28: :kol-28:

na to teda nemám.. :kol-28:  proprděný sedačky s 500km nalítanýma,kdo měl ruky-nohy za 820tkč.. :kol-31:  to je mazec..ale v ČR je vše možné..to tedy je logika..

Upraveno od manfroto

slušná výbava, ale podle popisu se přesná konfigurace určit nedá. Při současný poptávce určitě ale prodejce nebude mít potřebu prodávat pod cenou. Nepochybuju o tom, že auto hodně rychle z nabídky zmizne.  

Upraveno od jirkaK

Octavia 3 RS má oficialně rozsah 91-95 a nebo 95-98 ? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

v technickych udajoch je: min. 95 oktanov

Nevim jestli je to tu nekde jiz napsane, ale cekaci doba cca 6 mesicu. To je teda sila, benzinove rs by melo byt odhadem nekdy na jare

Už se to tu psalo ;)

ale ono to asi nebude tak horký. Včera jsem se stavil u jednoho prodejce a očumoval tam RS. Bylo mi řečeno, že mi mohou garantovat 3 - 4 měsíce. Bůhví, co to je s těmi 6 měsíci za "kachnu".

Tak ono to bude i podle výbavy, a konfigurace auta :)

jedna věc je co slíbí prodejce, včera jsem byl u prodejce a nasraně mi ukazoval seznam aut, kde měl rukou dopisované už 4x i 6x změněné termíny dodání, kdy neustále dochází k posunům termínů a to hlavně u RS, prodejce nadával až zuřil, že mají vyhrané výběrovky, podepsané smlouvy o dodání a že se to stále posunuje...

ta rs je skoro v plné, je to něco čekat tak dlouho. Je to jistý, z konfigurátoru byla vybrána výbava a postupně proběhla návštěva min 8mi prodejců a každý řekl cca stejnou čekací dobu. je to asi podle výbavy, jak někdo zmínil. Lišily se pouze ceny :D

říkám to pořád dokola. Čím delší čekací doba, (pomineme-li technickododavatelský problémy na straně výrobce)  tím větší jistota, že buď je to mimořádně dobrý auto nebo auto za mimořádně dobrý peníze nebo kombinace obou možností. Každopádně, pro spotřebitele (jen některé ovšem) je to velmi dobrý signál. Já bych na to při svojí povaze čekat nedokázal, nicméně ty trpělivější naprosto chápu. To auto se mi opravdu líbí, čím dál víc.   

pěkny videjko a ryché saze nejlepší ;)

RS a nafta prostě dohromady nejdou, to ví každé dítě, které čuchlo k vejfuku auta svého fotra ;)

Upraveno od Clint

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.