Květen 3, 201411 r Uz jsem to resil v sekci zadni sterac. Ano, bez je to hezci, ale ja to auto pouzivam!! A musim rict, ze ho pouzivam casto. Jen treba rano a zamlzene sklo z venku, pyl napadany pres noc atd atd. Takze opravdu pouzivam. Mno ja uvidím, poprve jsem si ho na auto nedal, tak snad nebudu nadávat jak špaček :-D
Květen 4, 201411 r Jardakulich:moc pěkná barva, nezapomeň sraz se blíží Stěrač je potřeba, mám ho a chtěl bych ho zas, i na RS-o, prostě je to nutnost a blbě to nevypadá ...
Květen 4, 201411 r Ale jo, blbě to vypadá a na RSu dvakrát tak.Nutnost to rozhodně není, neříkám, že by se občas nehodil, ale žiju a jezdím i bez něj.
Květen 4, 201411 r Nevim co na steraci vypada blbe. To ho teda muzem zrusit o vepredu ne? Tam ten samy sterac prece taky musi vypadat blbe.
Květen 4, 201411 r No jasný, však ma kombiku je všude a blbě nevypadá? Mě stěrač na liftu nevadí a naopak, je pro mě (jak jsem psal) naprosto nezbytnej.
Květen 4, 201411 r Trochu narušuje vzhled auta. No asi proto je to volitelné příslušenství. Stěrače vpředu jsou snad automatické!
Květen 5, 201411 r Srovnávací test OIII Combi RS 2.0 TDI 135 kW vs OIII Combi 2.0 TDI 110 kW RS.pdf Pekný ten PDF.test - len to už je tretie meranie na ktorom som videl práve u tohto motora 400nm a tu sa mi natláča otázka ako to bude s DSG na koľko to má pomenené limity od pôvodnej DSG ?
Květen 5, 201411 r byl bych úplně v klidu, protože tento typ válcové stolice kdy kolo jede mezi dběma válci, podobně jako na STK: není v rozsahu takových výkonů na nápravu a kroutících momentech vůbec věrohodným.... na rozdíl od takovéhoto druhu válcového dynamometru, kde je kolo na jednom válci o velkém průměru (např na Mendelově univerzitě v Brně je průměr válců 1,2 m), kde se styčná plocha a tedy i valivý odpor blíží skutečnému stavu při jízdě na komunikaci ... podobně na válci na VUT v Brně, tam mají ale válce menšího průměru pustit zvuk - pěkné... Upraveno Květen 5, 201411 r od Hravec
Květen 5, 201411 r http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128957 Tu maš ďalšie meranie 196/388 Tu ďalšie .... Hádam len všetci neklamu Len otázka znela či ma niekto znalosť o DSG a jeho limiteri - či sa niečo zmenilo od DSG ( v O2 a i ) .
Květen 5, 201411 r ono nejde o klamání, ale o relevantnost či vypovídací schopnost výsledků těch měření... na stolicích, které nemají v podstatě schopnost toto změřit objektivně ... pokud by měl někdo zájem o objektivní změření výkonu a krouťáku své RS na Mendelově univerzitě (kam jezdila ŠA s WRC i S2000, formule Renault a kam jezdí dnes mj. autokrosaři), zprostředkuji tak, aby měření probíhalo v rámci výuky studentů, nicméně co mi říkali, chce to, aby mělo auto najeto alespoň 20 tis. km... Upraveno Květen 5, 201411 r od Hravec
Květen 5, 201411 r byl bych úplně v klidu, protože tento typ válcové stolice kdy kolo jede mezi dběma válci, podobně jako na STK: Výstřižek.JPG není v rozsahu takových výkonů na nápravu a kroutících momentech vůbec věrohodným.... na rozdíl od takovéhoto druhu válcového dynamometru, kde je kolo na jednom válci o velkém průměru (např na Mendelově univerzitě v Brně je průměr válců 1,2 m), kde se styčná plocha a tedy i valivý odpor blíží skutečnému stavu při jízdě na komunikaci ... Nemáš pravdu! Výkon motoru (graf výkon-otáčky) na válcové brzdě se počítá ze změřeného výkonu na kolech (na 5. stupeň od cca 1000ot/min do max.) + změřený ztrátový výkon na kolech po vyšlápnutí spojky po dosažení maximálních otáček až do zabrzdění zpět na cca 1000ot. Výsledek se přepočítá na korigovaný výkon dle DIN 70020 a vypočítá se točivý moment. Tudíž pro změření výkonu motoru není valivý odpor na válcích vůbec důležitý, protože ať je jakýkoliv, přičítá se spolu se ztrátovým výkonem.
Květen 5, 201411 r Myslím že je úplne jedno či má auto 401 nm a 198 koni alebo 394 nm a 193 koní - nič nie je 100% presne a navyše žiadne auto ktoré vychádza z linky nemá reálne identické parametre ale každému može byť jedno či ma z 0 na 100 za 8,34 s alebo 8,39 sekundy a maximalku 234 alebo 236. Čo sme sedeli v O2 rs tdi a O3 rs tdi je hádam všetkým jasné že o 3 ide o kúsok lepšie - to znamená že má o kúsok viac koní aj NM a bývalé DSGčko malo limit aspon podľa chiptunerov ( ktorý tie auta na rozdiel od nás sem upravujú a niektorý aj celkom úspešne ) niekde okolo 400 / 420nm. Preto tá otázka - to že je motor 135 kw od 125/130 kw úplne iný všetci vieme....ale o DSG a zmene som sa nikde nedočítal - preto tá otázka do pléna....
Květen 5, 201411 r Nemáš pravdu!Výkon motoru (graf výkon-otáčky) na válcové brzdě se počítá ze změřeného výkonu na kolech (na 5. stupeň od cca 1000ot/min do max.) + změřený ztrátový výkon na kolech po vyšlápnutí spojky po dosažení maximálních otáček až do zabrzdění zpět na cca 1000ot. Výsledek se přepočítá na korigovaný výkon dle DIN 70020 a vypočítá se točivý moment. Tudíž pro změření výkonu motoru není valivý odpor na válcích vůbec důležitý, protože ať je jakýkoliv, přičítá se spolu se ztrátovým výkonem. OK - tak potom na Mendelově univerzitě učí bludy - ZDE Upraveno Květen 5, 201411 r od Hravec
Květen 5, 201411 r ale já netvrdím, že se tam něco takového tvrdí ... nebo snad ano? ale také tam není nic o tom, co píšeš ty odkaz jsem dal proto, že něco takového jako MENDELU a zkušebna existuje a jsou tam kontakty mimochodem, kdysi jsi na fórum dával učební pomůcky ŠA, nemáš nějaké další ke zveřejnění? Upraveno Květen 5, 201411 r od Hravec
Květen 5, 201411 r Je lepší vědět než myslet. Doporučuji ti se na nějakou válcovou brzdu zajít podívat , změřit si aspoň jednou výkon motoru tvého auta a nesedět jen u počítače a filozofovat.
Květen 5, 201411 r pokud by měl někdo zájem o objektivní změření výkonu a krouťáku své RS na Mendelově univerzitě (kam jezdila ŠA s WRC i S2000, formule Renault a kam jezdí dnes mj. autokrosaři), zprostředkuji tak, aby měření probíhalo v rámci výuky studentů, nicméně co mi říkali, chce to, aby mělo auto najeto alespoň 20 tis. km... když jsem psal toto, věř že jsem tam několikrát byl, měřili mi moje bývalé auto a to jak v rámci výuky, tak v rámci jiných projektů (WRC, F Renault a pod.) ... byl jsem i několikrát na zkušebně motorové na MENDELU, která je jedna z nejmodernějších v ČR, takže věř, že si to nemyslím a nefilozofuji ! pokud tedy na MENDELU něco děláme špatně proč k nám a né za malé peníze jezdí spousta špičkových motorářů a týmů takže jsi minul, ale myslím si, že účelem toho fóra není poměřovat si něco, ale psát fakta a já sám jsem zde dal konkrétní nabídku! Upraveno Květen 5, 201411 r od Hravec
Květen 5, 201411 r Z MB mi poslali pouze učební pomůcku č.96: Škoda Octavia III, část 1. Ale pouze v tištěné formě.
Květen 5, 201411 r ..... otázka ako to bude s DSG na koľko to má pomenené limity od pôvodnej DSG ? Dvorní úpravce VW firma ABT sportsline nabízí pro benzínový motor CHHB 2.0 TSI/162kW za velký peníz, ale s dlouhou zárukou a bez jakýchkoliv mechanických úprav chip na výkon 213kW a 420Nm. Předpokládám tedy, že něco kolem 450 Nm by měla převodovka vydržet. http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/mp_soap_client_files/ProduktDokument/1/5E0%20120%20290%20CHHB%20Combi%20AS%20D.pdf Ale to je jen můj neověřený názor!
Květen 6, 201411 r Zdrogovaný zaměstnanec ukradl octavii přímo v továrně Škoda Autohttp://praha.idnes.cz/zamestnanec-ukradl-octavii-ve-skoda-auto-ff9-/praha-zpravy.aspx?c=A140506_170653_praha-zpravy_klu Upraveno Květen 6, 201411 r od Prochaine
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.