Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mame porad jeste hodne nezajeto, aktualne najeto 5 tis km hlavne po Praze. Spotreba dlouhodoba 6,7 l/100.

jen pro zajimavost Dvoulitrovy CR v Octavii po 30 tis km spotreba 5,7 l/100

Vloženo

když jedu s lehkou nohou a nejsem brzda, jsme schopnej na normální trase jet za 5.1 což je super, trošku svižněji do práce za 6,1 - 6,3, když si chci jízdu užít, jedu za 7 - 7,5. To jde na motor co má teprv 2500 najeto. Nevidím jediný důvod proč kupovat diesel :)

Vloženo (editace)

Trasa: Zadar - Letenye - Lenti - Szombathely - Csorna - Mosonmagyarovar - Bratislava - Trnava

Na dialnici 135 - 140 km/h tempomat, cesty 90 - 100 km/h, zapnuta klíma celú cestu

Auto: 4 dospelí + 1 dieťa (8r) a plný kufor, cca 350 kg + batožina cca 50 kg (cesta tam asi 75 kg), gumy 185/60 R15 v predu 2,4 kPa v zadu 3,0 kPa

 

Diaľnica po Chorvátsku cca 400 km priemer 6,3 l/100km

 

Cesta do Zadaru na tom bola ešte lepšie: priemer 5,5l/100km (foto nemám), klíma zapnutá tak posledné 3 hodiny cesty

 

Nič iné ako úsmev na tvári :D , čo viac si priať. :kol-47:

 

Perlička na záver - dojaz mi ukazal 1060 km keď som dotankoval v Szombathely do plna (kým pištol sama nevypne).

post-84400-0-98528800-1406549249_thumb.j

post-84400-0-15380300-1406549262_thumb.j

post-84400-0-54272400-1406549279_thumb.j

post-84400-0-01070700-1406549291_thumb.j

Editováno: , autor: tasum
Vloženo

Aktuální spotřeba z dvoudenního výletu do vídňské ZOO za malou pandou, slůňátkem a malými geparďátky.....

Jen doplním výslednou spotřebu za toto období letních výletů: 5,69l/100km, což je můj rekord za víc jak rok od koupě auta. Jo a auto překročilo (přejelo) 15tkm metu.

Vloženo

Teda Miklis, 15tis jo? Tak to je palba, to už aby ses porozhlédl po novém, tolik km.  :kol-98:  Konečně si z toho vyklepal Pawouky a prach, i když jen lehkým vánkem při 90km/h co? To se musí jednou taky pořádně protočit, rychlost ne max. 130, ale min. 130 a otáčky do plnejch ne méně jak 2500 a z brzd se musí čoudit. Jako v jedné písničce, " Ať je jak vítr" a to i v peněžence při tankování. :kol-98:  Prostě, řetez musí vědět, že ještě žije, že neumřel a turbo nesmí zívat nudou, že se tam točí rychlostí kejty nad grilem. Taky jezdím seniora, ale cca v poměru 3:1, tedy tři seniory na jednu provětrávací.  

Vloženo

Když já když tu svoji 63. rozpálím nad rychlostní limity, už abych brzdil, protože jsem už v práci a to motor není ani zahřátej. Jo, holt jsem jen popojížděč. A pak to doháním výletem do Vídně a na dovču do Hrvatska......

Vloženo

Když to jednou za čas trochu provětráš, to hned neznamená, že něco huntuješ, když to trochu vytočíš nebo když na dálnici trochu přidáš. Ba naopak, horší možná je, když někdo jezdí neustále se studeným motorem nebo nonstop ecorun s otáčkami pod 1500, to je mnohem větší zlo. 

Vloženo

Ahoj lidi,

 

včera se mi na budíku objevilo 15tkm a má dlouhodobá spotřeba je 5,9-6.0 l/100km. Jezdím z 80% v Praze, 10% jezdím po okreskách a 10% po dálnicích. Mám Rapida 1.2TSI 77kW, po práci domů to mám jenom z kopečka (cca 12 km), takže to jenom trošku popoháním na 6ku 70-80 po Plzeňský. Ráno, jakmile se motor a olej zahřeje, tomu dávám trošku čoudíky, abych provětral trubky. Dřív jsem tankoval u OMV klasický N95. Teď jsem se naučil tankovat u Shell ten NITRO a musím uznat, že auto jede ještě o něco lépe a spotřeba se stále drží.  :kol-24:  :kol-24::kol-31:  :kol-31: . 

 

Mějte se. :kol-147:

Vloženo

Nemám sebemenší problém se Shell, naopak, mám spíše problémy s NONAME pumpami. Ano, Shell si nechá zaplatit i řekněme za jméno, ale furt mi přijde lepší tankovat u Shell než u nějaké AGRO mezi Prahou a Karl. Vary. Ale jen můj názor. A ano, souhlasím s tím testem benzínu, že AGIP je nejlepší. Nicméně po jejím prodeji si nejsem jist jak kvalita bude vypadat.

Vloženo (editace)

Já když čtu ty vaše spotřeby tady, tak vám normálně zavidím. Sice mám Rooma, ale motor je stejnej. Už sem to sem asi psal, do práce jezdím za 8 až 8,5 (cca 3km, ale je fakt že u nás je to samej kopec a motor studenej) okresky kolem 6 a dálnici kolem 7 až 7,5. Dlouhodobou co si počítám mám 7,5 (80% město). Jezdím normálně předpisově, žádný divočiny, ale zase žádný podtáčení. Nahoru většinou řadím kolem 2500 ot. a dolu kolem 1700 ot, ale to samozřejmě záleží na provozu a terénu. Poslední půlrok, tankuju pouze na Benzině nebo OMW.

Editováno: , autor: mkaba
Vloženo

Na tvé spotřebě není nic neobvyklého, na ty 3 km v kopcích to odpovídá, na dálnici také - máš přece jenom "bedýnku". Navíc, nevíš jak s tím ve skutečnosti dotyční jezdí a na jakých trasách (profil... není jízda po Praze jako jízda po Praze). Fotky s PP s přesným popisem tras sem dává málokdo, průměrné rychlosti taky.

Vloženo

Tak 80% město je docela dost bych řekl a pak se to musí odrazit, nevím jak je na tom Room s váhou oproti Rapidu. Ale Rapid váží v podstatě jako fábie  20kg je rozdíl. Kolik máš psanou?

Vloženo (editace)

JJ, provozní hmotnost v techničáku mám 1221kg. Je fakt, že Room je váhově něco mezi Fábii a Yety, takže to znát bude. Jako podařilo se mě jet za 5l s Ústí do Děčíná a zpět (tj. cca 40km a jenom rovina) ale to jsem jel 80 a nesměl jsem dýchat a na nic sahat :)))

Editováno: , autor: mkaba
Vloženo

Rapid pohotovostní se řidičem 1,2tsi 63kw 1155. Což je 70kg více. Tvar jak píše Pawouk taky bude hrát svou roli atd. , ale nejvíc ten tvůj podíl městských cest oproti ostatním cestám.

Vloženo

Tak jsem provětral auto cestou do Finska. Trasa Brno - Tallinn, což je okolo 1500km, při dodržování předpisů a průměrná spotřeba při průměrné rychlosti 82km/h byla podle PP krásných 5,1l. Nazpět už to bylo za 5,5l. Ovšem je potřeba dodat že z Warszawy těch 580km se na dálnici na to šláplo, ať už máme cestu za sebou. 

Každopádně byl jsem příjemně překvapen.

Vloženo

Opravdu to bylo 5,1. Také to dosvědčuje spotřeba dle sprimonitoru. Ovšem je to i logické. Skoro celá cesta je rovinatá a sever Polska a pobaltské republiky mají silnice v podobě mnoha kilometrových přímek. Takže při dodržování místních předpisů se ten motor v podstatě fláká :-)

Nazpět to byla jiná, přes pobaltské republiky se jelo v noci, takže se na předpisy tak úzkostlivě nehledělo a jih Polska po dálnicích taky nebyl zrovna předpisový :-)

Vloženo (editace)

Pekná spotreba, ale odkedy som objavil Rapida na spritmonitor.de v zozname TOP50 áut s najnižšou spotrebou, viac verím tým číslám. Ak si pozriete ten zoznam áut s benzínovými motormi, tak v tom TOP 50 zozname okrem hybridov je Rapid jediné auto normálnej veľkosti. Všetky ostatné sú mini, alebo malé autá. Pravdepodobne za to môže aj dobrý tvar karosérie (z pohľadu aerodynamiky), a to, že väčšina Rapidov sa predáva práve s motorom 1.2 TSI.

Fabii kazia štatistiku staršie motory a pravdepodobne aj predchádzajúca generácia.

Ak som spravil filter iba čisto na TSI 1.2-ky, tak Fabie a Rapidy sú na tom podobne, Fabia jemne zaostáva o 0,13 litra.

Editováno: , autor: e1.
Vloženo

Přesně jak píšeš samé malé auta nebo hybridy... Taky dokážu jel se spotřebou pod pět litrů a i méně na určité trase, záleží na dlouhodobé spotřebě, což u mě je třeba 5,91l/100km při odjetých 15 500km viz. odkaz na můj spritmonitor v podpisu.

Vloženo

To je na 1.4 TSI pekná spotreba, ale napíš mi prosím ťa, ako je možné že tankuješ prémiovú 95-ku a ešte aj tak máš po prepočte na rovnakú spotrebu o 0,55 € nižšie náklady na 100 km ako ja (za posledný rok). A to tankujem iba obyčajnú 95-ku, a aj tú väčšinou v Rakúsku kde je palivo lacnejšie. Berieš a zapisuješ palivo bez DPH?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...