Pawouk Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Dnes jsem měl možnost krátce otestovat Spaceback 1.2 TSI 63 kW Ambition Fresh.Začnu motorem, kde to částečně srovnám s FII FL 1.2 TSI 63 kW. Oproti Fabii mně přišlo, že je lépe odhlučněn, hlavně na volnoběh je to v interiéru nejvíc znatelné. Při zátěži a při jízdě po dálnici je TSI trošku hlučnější, ale nic extrémního. Tato konkrétní motorizace je ovšem výkonově pouze dostačující, při předjížděcích manévrech v rychlostech nad 80 km/h je to cítit nejvíc, pak samozřejmě na dálnici, kdy se rozjíždí na vyšší rychlosti dost váhavě. Taktéž točit motor nad 5000 ot. nemá prakticky smysl (omezovač pak zasáhne zhruba v 6200 ot.). Ale toto jsem znal už z výše zmíněné Fabie.Brzdy jsou docela jedovaté - bylo potřeba zacházet z brzdovým pedálem obezřetně (a to byly vzadu bubny). Ovšem toto je jen otázka zvyku.Řazení rychlostí přesné, bez nějakých zádrhelů.Interiér - palubní deska Rapidů se mi docela zamlouvá, jiné je to ale s výplní dveří. Ty plasty se mi nelíbí, čiší z nich lacinost na sto honů (bohužel, toto neminulo ani OIII...), ovšem je třeba přiznat, že funkčnost to nijak neomezuje. Neodpustitelný přešlap je ovšem seřizování opěradel předních sedadel páčkou a ne otočným kolečkem - seřízení opěradla tak trvá věčnost a třeba doladit si ho za jízdy je děs. Sedáky jsou ok, jen opěradlo mně nevyhovuje z hlediska prakticky nulového bočního vedení. Ale s tímto mám problém skoro ve všech škodovkách (kromě OII a sportovních sedadel). Místa v interiéru je celkem dost - nejvíc mě překvapila velikost prostoru za sedadlem řidiče, po tom, co jsem si ho seřídil na svou figuru (174 cm), zůstal za mnou skutečně královský prostor, srovnatelný s mojí OII. Volant byl tříramenný a je to nejpodařenější část interiéru. Kufr samozřejmě nelze srovnávat z liftbackem, ale jeho velikost je v této kategorii běžná a dostačující.Exteriér - přední část Rapidů, ale i OIII je pro mě taková neslaná, nemastná. Ale asi se kvůli tomu brzo neokouká. Z profilu nemám námitek, zadní část je taky v pohodě. Podvozek - auto bylo na kolech rozměru 215/45 R16, při jízdě na rozbitější vozovce možná trošku tvrdší, ale to jsou škodovky obecně asi všechny. V zatáčkách na slušném povrchu sedí celkem dobře a ani hvízdající Dunlopy ho nijak nerozhodí.Resumé: s motorem 1.4 TSI 90 kW (ovšem s manuálem, což bohužel není možné) a v nějaké vyšší výbavě a jiné barvě, bych si ho dokázal představit i v mé garáži.PS: a teď jedna perlička - otázka pro ty, kdo mají motor 1.2 TSI - při vypnutí motoru se ozval z pod kapoty zvuk znějící přibližně jako mňoukání kočky. Takže jsem nechal bráchu nastartovat a následně vypnout motor s otevřenou kapotou. No a tento zvuk se linul přibližně z místa škrtící klapky. Takže nejspíš skučí její servomotor. Setkal se s tím už někdo? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 (editace) Nesetkal, kdyz ho trochu prozenu tak max. bubla voda v nadrzce chladici kapaliny a vrci elektr. cerpadlo pro dochlazeni. Editováno: 19. Duben 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Test Spaceback 1.6 TDI 66 kW DSGSpaceback TDI DSG.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rapukr Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Podrobný přehled Škoda Rapid Spaceback, fotografie přívěsků, spodní a interiéru. Dva vozy s motory 1,6 MPI a 1,2 TFSI. http://skoda-rapid-club.com/viewtopic.php?f=6&t=720 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ASPIRE Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Nemáte požadované oprávnění prohlížet přiložené soubory na tento post. Zaregistriruytes. Hm tak asi mam smulu abych to videl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rapukr Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 (editace) K dispozici je jednoduchá registrace a přílohy jsou k dispozici. Google Chrome na pomoc. Tady je fotka z tam. Editováno: 4. Květen 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Helpdesku poridili Spaceback Ambition 1.2/77kW. Jel jsem s nim cca 20km mix dalnice, mesta a okresek. Jizdne prekvapko jak je auto zive, velmi ochotne zataci. Ve vyssich otackach ale docela kraval. Ve srovnani s 1.6 v R asi horsi, ale Rapid mel jenom cca 700km najeto. S tim mozna souvisi i celkova spotreba 9l.. Absence dojezdu trapas, teprve prakticke vyzkouseni dokaze nasrat. Nutnost drzet ovladac u kazde zavory v garazich je ujeta. Prekvapive je i utopeni cudle na zacvaknuti pasu. Vsiml jsem si i kvalitativniho zhorseni stropu, ale to uz je nejakou dobu a doslo k tomu jeste za FII. No a prekvapilo me tenke viko kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Taky se mi naskytla možnost pár dní místo mé OIII osedlat Spacebacka 1.2 TSI 63 Kw a zde jsou mé postřehy: Pozitiva: - standartní sedadla lepší než standartní v OIII, které jsou i na mých 100 kg moc široké a nedrží v zatáčkách - starý Swing hraje o hodně lépe než Swing v OIII (byl jsem se až dívat do kufru zda je tam subwolfer :-)) - řízení je sice možná místy až moc lehké, ale citlivější, strmější a celkově zábavnější - podvozek je kupodivu na 16p kolech na nerovnostech trochu tišší než klika OIII na 17p i když logicky díky kratšímu rozvoru více skáče. - podvozek je celkově zábavnější, lehce se dá přemluvit zadek k spolupráci v zatáčkách - převodovka je tužší a taková mechaničtější s jistějšími dorazy - i na bubnech vzadu to brzdí slušně Negativa: - hodně laciný dojem z interiéru - nezakryté pojezdy sedadel je hrůza, hrůz - páčka na nastavování sklonu sedadel je neštěstí a navíc jsou kroky hodně od sebe. Můj optimální sklon byl přesně někde uprostřed zubu. - klasické klepání od levého kola (viz. silentblok převodovky) - žere trochu více než stejná trasa s 103Kw 1.4TSI a motor je od startu hlučnější Jinak slabší 1.2TSI zhruba od 80 km/h moc nejede, (zejména oproti 1.4TSI v OIII), ale do 80km/h to celkem jde a motor pěkně zní. Možná už stárnu a nějak blázním, ale mé počáteční zklamání ze Spacebacku a jeho lacinosti interiéru se časem změnilo v celkové nadšení z toho, jak je SB oproti sterilní OIII jízdně zábavné auto. Samozřejmě vnímanou kvalitou, interiérem, motorově atd. je OIII dále o parník a z Prahy do Brna po D1 bych s ním rozhodně radši nejel, ale pokud bych bral auto na projetí oblíbené zatáčkovité trati, tak větší zábava je určitě se Spacebackem. Ten se i díky jeho úzkosti lépe vodí do apexů na úzkých cestách, kde se s Octavou člověk sotva vejde. Pár aut už jsem za poslední dobu vystřídal a sladění brzd, podvozku, řízení, motoru a převodovky se prostě povedlo. Moje OIII se překvapivě (alespoň dle mého názorou) sklonila hlavu zejména pokud jde o jízdu ve srovnání s levnějším stájovým kolegou. Řízení, sedadla, hudba, řazení, částečně i podvozek je prostě u Spacebacka lepší. Kdo nehledí na kvalitu plastů, ale rád řídí, tak tady překvapivě neodejde zklamám. Samozřejmě nečekejte Clio RS, ale tady člověk ještě auto řídí a neveze se... Editováno: 23. Únor 2015, autor: Kubis001 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 tak toto je inááá Spaceback ako Santana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Z toho bych vzal přední část, zadní se mi víc líbí na originálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spaceback77 Vloženo 7. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2015 http://www.auto.cz/test-skoda-rapid-spaceback-1-4-tsi-dsg-proc-chtit-spaceback-90276 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 tvl 578tis - za to je Mazda 3, Revolution, automat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 No prvni chyba je uz to, ze v testu neni Monte Carlo, ale Style Plus. Za uvedenou castku pak clovek musi naklikat uplne vsechno od tazneho pres navigaci atd. atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Oni také netvrdí, že testují monte carlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 No,kdyby sis to poradne precetl tak bys vedel,ze v clanku je uvedeno,ze testuji MC 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 (editace) Tak jen nějaké info /aby klávesnice nestála / k novému Rapidu SB. Tak kastle asi bezezměn. Přední světla velikostně snad stejná jen uvnitř nějaké nové uspořádání. V předu nová mřížka, jestli maska nebo dole mezi mlhovkama zatím nevím. Vzadu snad nová skupinovka. Byla červená, pak zatmavená a teď třetí, ale v čem bude jiná je otázka. Nevím v čem tedy bude ten facelift, třeba to zase bude jen modelováu péče. Už se v tom ztrácím :-) Až bude něco konkrétnějšího, tak se podělím. Editováno: 25. Listopad 2015, autor: Dodi 15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 (editace) Zdravim Rapidakov, napisal som recenziu na Spaceback, s ktorym som mal skusenost. Dufam, ze to niekomu pomoze. Recenziu davam do prilohy. Vela spokojnych km.................................... Skoda Rapid Spaceback 1,6 TDI 66kW.doc Editováno: 28. Listopad 2015, autor: houmr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 A proč jste své příspěvky nedali do tématu Spaceback, když už je dávno založeno? Přesunuto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Pawouk: dik moc za presunutie. Sorry nevsimol som si vlakno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Monte Carlo MY17: FB Škoda Auto Slovensko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Chtělo by to něco udělat s tím zadním stěračem, na té fotce je trochu jak pěst na oko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Ty sedačky jsou barevně až moc překombinované Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speKtis Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 (editace) Sedačkám by slušela polokůže s Alcantarou v decentním barevném provedení Ne tenhle cirkus. Jinak super !! Editováno: 4. Březen 2016, autor: speKtis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Ten stěrač v reálu opravdu není tak hrozný. Sedačky se mi taky moc nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Monte Carlo MY17: 12768132_1144999505524456_8614963415468608794_o.jpg Už s černým stropem (zatím byl šedý) a s červeným prošitím loketní opěrky a opěrky ve výplni dveří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.