Prosinec 14, 20177 r Tyhle komponenty,co pises rozjedes i na 9V baterku.... mas mrtvou baterku. Kup novou. Aby si veril,ze nekecame,tak zapni svetla,dalkovy,radio,ventilator topeni a otevirej a zavirej okna. Uvidis,jak ta baterka po nabiti "drzi"...
Prosinec 14, 20177 r Možem skúsiť kupiť druhú baterku, ale to čo píšeš nefunguje, svetla, okná, radio, ventilátor vobec nič. Preto mi je divné že niečo ide a niečo nie. Moc do toho nevidím, ale napr. taký kufor ma menší odber ako okno ? Prave som to skúsil preštartovať cez káble a je to to isté. Podla môjho názoru by tie kontrolky aspoň zasvietili. Upraveno Prosinec 14, 20177 r od miro8815
Prosinec 14, 20177 r ono spíš záleží na tom, jestli je v provozu jednotka, která danou sekci ovládá. Z výpisu z VAGu by se dalo poznat, jestli tam není nějaké podpětí. Jinak ten centrál je nenáročný právě kvůli tomu, aby jsi se dostal i do auta s vymlácenou baterkou.
Prosinec 14, 20177 r Nie ani cez kable. Preto si myslim ze v baterke to nebude. A skusim este raz napisat. Kufor, sedadla aj central funguje. Keby bol zle utiahnuty kotakt tak by neslo vobec vobec nic.
Prosinec 14, 20177 r Ale slo. Tyhle veci jdou nezavisle na BCM.staci jim nejmin proudu z celeho auta. Je to v ramci bezpecnosti. Pokud mas spatne dotahnutou baterku anebo na kontaktech bordel,tak to neprevadi dostatecne proud.
Prosinec 14, 20177 r Ok. Tak kontakty na baterke nie su nijako spinave ani zaoxidovane a uplne dotiahnute.
Prosinec 14, 20177 r Jsou jen dvě možnosti: buď to je to nějaká exotická závada, nebo blbá baterka. Pokud chceš nejdříve jít po linii "závada", tak si někde sežeň VAG a podívej se na výpis závad. A proč jsi tu bateri musel nabíjet, resp. z jakého důvodu se vybila? Nechal jsi něco zapnutého, nebo "jen tak"?
Prosinec 14, 20177 r To je důvod koupit tak či tak novou. Tím bych začal. Může být článek nebo články v háji a pod zátěží to pak blbne.
Prosinec 14, 20177 r Píše, že to nejde ani přes kabely, takže nedostatkem energie to nebude. před 3 hodinami, miro8815 napsal: Prave som to skúsil preštartovať cez káble a je to to isté. Podla môjho názoru by tie kontrolky aspoň zasvietili. Vag a diagnostika je cesta, jinak je to věštění z koule.
Prosinec 14, 20177 r před 2 hodinami, miro8815 napsal: Uz nie je najnovsia. Prisli prve mrazi a asi jej to stacilo. takže je po smrti před 2 hodinami, McMatej napsal: Píše, že to nejde ani přes kabely, takže nedostatkem energie to nebude. otázkou je, co to bylo za kabely, respektive jaký měly průměr
Prosinec 14, 20177 r Aby se rozsvítili kontrolky a auto alespoň nějak ožilo by měli stačit jakékoliv.
Prosinec 15, 20177 r to je otázka na konstrukci palubní sítě. Aby se rozsvítila nějaká kontrolka, musí se v první řadě nahodit příslušná ŘJ.
Leden 21, 20187 r V 14. 1. 2017 na 18:01, SUP1 napsal: Nevím co jsi myslel tím polovičním mazáním, auto musí mazat po nastartování normálně. Že bych narazil na další fake mýtus? Že je jako lepší nastartovat a jet se studeným motorem, než ho nechat ohřát na volnoběh? :-). Lepší pro motor to podle mě je a je to tak doporučeno i výrobcem...i když baterie tak možná dostává zabrat a s nezávislým topením tuplem (jen poznámka, nechci rozjíždět OT). Upraveno Leden 21, 20187 r od Twisted
Březen 8, 20187 r On 1/21/2018 at 3:38 PM, bobanius said: Jen rychlou otázku . Jakou používáte nabíječku na AGM baterii. Tuto Raz do roka na akumulatoroch v autach aj v motorke spustim cez nu program "Recond", najlepsie pred zimou a prospieva im to. Aku v motorke ma 12 rokov, v Golfe 6 rokov a v Superbe od vyroby (2014).
Březen 8, 20187 r @mioa701 - a precital si si aj upozornenie??? Citujem: Upozornenie Pre nabíjanie v režime Recond je nutné batériu odpojiť od elektroinštalácie a nabíjať akumulátor mimo vozidla. Ide o režim, v ktorom je vykonávané riadené premiešanie elektrolytu a nabíjač nabíja akumulátor na vyššie napätie než u ostatných režimov. Režim Recond nemožno použiť pre batérie s gélovým elektrolytom (AGM) Je vhodné ho použiť len u akumulátorov hlboko vybitých, kde dochádza k vrstveniu elektrolytu (dole hustne, hore redne). Tento režim je vhodné použiť raz alebo maximálne 2× ročne. Ak sa nejedná o bezúdržbový akumulátor a tým pádom má voľne prístupné viečka, je nutné tieto viečka nechať po dobu nabíjania otvorené.
Březen 8, 20187 r 22 minutes ago, matelkoxxl said: @mioa701 - a precital si si aj upozornenie??? Samozrejme, ze to je mozne. V prilohe stranka z manualu a tu cely manual.
Březen 8, 20187 r Tiež mám ctek nabíjačku. Môžem odporučiť. Aj ctek odporúča raz za rok použiť Recond, kvôli desulfatácii baterky. Neodporúča častejšie, kvôli zníženiu obsahu náplne. Ctek nabíjačky dodáva Porsche ako výbavu k autu.
Březen 11, 20187 r V 8. 3. 2018 na 13:15, mioa701 napsal: Samozrejme, ze to je mozne. V prilohe stranka z manualu a tu cely manual. tím že fázi RECOND vynechá? :-)
Březen 11, 20187 r Recond sa spúšťa samostatným programom. Takže pokiaľ ten program nevyberieš, tak tú fázu vynechá.
Březen 11, 20187 r beru zpět, přehlídnul jsem se....mám ji taky 4roky a , nemohu si ji vynachvalit :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.