Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, 

 měl bych dotaz na majitele nové octavie: v návodu (viz přílohy) se píše o možnosti kontroly stavu nabití akumulátoru. Mě to ale nefunguje. Možná, že to souvisí se stop-start systémem, který nemám.

Druhá věc - píšou o difuzním osvětlení v kabině tak, jako by se ani světlo bez difuzního osvětlení nedělalo. Máte ho tam?

 

post-1474-0-42750800-1367931091_thumb.pn

post-1474-0-70052200-1367931096_thumb.pn

post-1474-0-85120300-1367931100_thumb.pn

Vloženo

Hm, škodovka si to hodně zjednodušila, na začátku jsem teď našel tuto informaci: "V tomto Návodu k obsluze jsou popsány všechny možné součásti výbavy vozidla, aniž by byly označeny jako mimořádná výbava, modelová varianta nebo výbava určená pouze pro některé trhy."  To se pak nedivím, že jsem se nachytal i já, nebo další kolegové.

Vloženo (editace)

1. Mne tá kontrola aku. funguje aj nefunguje.Po stlačení naskočí stav aku a potom 80%. Aj po jazde do Prahy 400km aj po 20hod.státí,stále 80%.Ani 1% rozdielu????

2. Difúzne osvetlenie.Mám teraz šiestu oct. spolu na nich najazdené cez 1,2 mil.km, som nočný vták /taxi/,budete sa čudovať,mňa to dif.osvetlenie /biele/ ruší.

Editováno: , autor: foter
Vloženo

Jestli jsou difuzni osvetleni ty 2 diody, ktery osvetluji interier auta, tak jej ma i verze Ambition. Intenzita se da korigovat v nastaveni radia spolu s ostatnim vnitrnim osvetleni v rozmezi 0-100% po 10% krocich.

  • o 2 měsíce později...
Host PetrHravec
Vloženo (editace)

mám start stop a kontrola akumulátoru funguje, popravdě ani jsem o tom nevěděl...- píše 80 % - tak dle info ze servisu to mají jen vozy se start stopem a je tam většinou jen 80 % z důvodu rekuperace... protože kdyby tam bylo víc, nebylo by kam rekuperovat :-)

Editováno: , autor: PetrHravec
  • o 2 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo (editace)

osvětlení klik najdeš v kačerově vlákně ZDE...

 

nebo tady z toho prospektu L & K v němčině

 

 

ale to difuzní vnitřní se hodně špatně fotí, už to zkoušelo víc lidí....

Editováno: , autor: Hravec
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

70% jsem na tom stejně, v podstatě furt. 90% mám jen těsně po delší jízdě. Jakmile to stojí den v garáži, je tam 70%. Když to v garáži stojí 7 dnů, je tam taky 70%. Nevzrušuje mě to a nechává mě to klidným. Říkám si, že sledovat ještě toto a trápit se tím, to už by se člověk cítil vůči svému autu jako hypochondr. 

Vloženo

Někde se tu psalo že záleží jestli máš SS, já nemám a aku skoro pořát na 100%, výjměčně po delším (2týdny) stání spadne max. na 80%, na míň zatím nikdy, občas na to kouknu...

Vloženo

Si protiřečíš, vždyť ta rekuperace znamená, že se právě víc baterka dobíjí.

 

Kdyby se baterka jen vic dobijela, tak by to asi moc spotrebu nesnizovalo (lepe receno vubec). Baterie se vic dobiji pri jizde z kopce a pri ustalene jizde. Ale kdyz chces vyuzivat vykon motoru, tak se baterie naopak nabijet prestane a spotrebice z ni proud berou. Takze pokud nekdo jede nekolik km do kopce a potom auto odstavi, je klidne mozne, ze baterie neni uplne nabita. :kol-32:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...