Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Aha, tak to je pak dost individualni. Poprve i u Rapida jsem to delal taky snad pul hodiny. Rozrezany obe ruce clivek se bal aby si neco nerozbil atd. Dnes uz vim tak za 10 min. to mam. Peklo je leve svetlo protoze jsem pravak a tam se k tomu plete baterie. Prave svetlo je v poho.

a prečo to nerobíš cez krytku v podblatníku?

je to podivnost, někdo vymyslí geniální gumový krytky, ale dá tam šílený systém vyndavání žárovky, že ve výsledku je to horší jak předchozí řešení...

U Rapida s to musí naučit, pak to jde lehce. Ale než jsem to dostal do ruky, tak i 30 minut, že jsem jí fakt vyndal. Člověk se bojí zabrat, nesmí moc kroutit, jinak jí obouchá to stínítko... šílený

Libero, nedelam protoze u toho nebudu pred panelakem klecet a ruku si lamat jeste vic. Ten otvor v podbehu taky neni moc veliky. No kdybych mel autohever kde bych si mohl auto zvednout tak oak by to byla jina samozrejme.

Ta díra v podběhu nic neřeší a je to pak ještě horší :-)

 

tak jsem teď vyměnil obě žárovky, bez strkání ruky do podběhu a časově cca 5 minut. rozdíl NBU vs. obyč. je markatně vidět v šířce kužele, naopak barva světla skoro stejná. 

nbu.jpg

Upraveno od vormen
aktualizace

  • 3 týdny později...

Já jsem koupil cca před měsícem OSRAM H7 12V 60/55W 12V PX26d NIGHT BREAKER LASER + 130 % a svítěj o dost lépe. Bohužel jsou žluté i když už né tolik jako původní obyč.

Zapomněl jsem udělat foto pro srovnání....

 

V 24. 8. 2014 at 19:23, Petrrr napsal:

Je to nebe a dudy. Dalkove v podstate pouzivam od te doby minimalne. Pac potkavacky sviti o toliik lepe ze falkove uz to o moc vic nerozsviti. Za mne doporucuji. Uz je mam skoro rok i pres zimu a kupovat uz budu jenom je. Samozrejme lze ocekavat diky vyssi svitivosti nizsi zivotnost. vzdy je neco za neco, ale dle meho to za to stoji.

Bohuzel nemuzu souhlasit. Taky mam h7 NBU a ted nedavno jsem jel sam na rychlostni silnici 120km/h a kdyz jsem svitil dalkovyma, tak na dalku bylo videt skoro jeste jednou tolik. V ten moment jsem si vzpomnel, ze nekdo na foru psal, ze ty NBU sviti tak dobre, ze skoro dalkove neni potreba, tak nevim :)

Musim souhlasit a dodatecne svuj prispevek opravit. Nechal jsem se unest svitem obyc H7 a NBU. Dalkove to opravdu jeste posunou i kdyz uz ne o tolik jako u klasiky H7. Spis takhle to bylo mysleno.

Já jsem zaznamenal podstatně bělejší odstín oproti klasické žárovce, ale ještě jsem nejel v naprosté tmě, takže netuším o kolik líp svítí. A jelikož mám v potkávacích i dálkových světlech H7, tak dám do dálek NBU laser a to bude peklo. Kdo mě potká, tak oslepne :-D

Ze ty s tim jezdis jako Miklis. [emoji3]
Jinak dnes praskla NBU po 1roce a 9ti mesicich na levem svetle. At je ji zeme lehka. Zatim nejdelsi vydrz. Vetsinou mi odejde nektera po roce. No chtel jsem ji vymenit za jinou starou NBU s predchozi vymeny, ale vzhledem k tomu ze se blizi zima a nechci pak menit nekde ve snehove vanici se zmrzlima rukama. Vymenim obe za nove. VIVAT NBU.

43 minutes ago, vormen said:

Já jsem zaznamenal podstatně bělejší odstín oproti klasické žárovce, ale ještě jsem nejel v naprosté tmě, takže netuším o kolik líp svítí. A jelikož mám v potkávacích i dálkových světlech H7, tak dám do dálek NBU laser a to bude peklo. Kdo mě potká, tak oslepne :-D

Nebude peklo, diaľkové H7 nesvietia vyššou intenzitou než H7 potkávačky..obe majú 55W a diaľkové majú len iný odraz v parabole, ktorá to svetlo nasmeruje rovnejšie pred voz a do diaľky. Klasické potkávačky parabola smeruje nižšie na vozovku a rozdiel je ešte v pravej a ľavej parabole. A snáď s diaľkovýma by ťa ani nemal niekto stretnúť a oslepnúť :kol-128: v poslednej dobe sa to stáva čoraz častejšie

Upraveno od LeMo

Dalkove byly a snad jsou H15. Pravda je, ze jak dalkove tak potkavaci maji 55 W.

Ano ale vormen ma Toledo.

  • 2 týdny později...

Takze moje H7 Night Breaker Unlimited vydrzely 9500km a neco pres 7 mesicu.

 

Kdyz davate nove, tak dave obe dve nove nebo menite jen tu jednu prasklou?

Mám tam žárovky ještě z Boleslavi a až bude potřeba je vyměnit tak to nedokážu,  neb nebudu mít grif co máte vy.

Ale dokazes. Kup si NBU a ty se meni tak casto, ze to budes umet i po slepu. [emoji3]

Vidím to v barvách, po 10 minutách zmrzačená ruka a rozkopnutý světlo,  že jsem nedokázal vyměnit žárovku.  Jen jednou, jsem zkoušel zatlačit na paticí a konektor, když přestalo svítit denní v obou světlech a stačilo. Do větších akcí se nebudu pouštět. Děsím se až to nastane.  

Co s tou výměnou pořád máte za problém? U TSI 1,2/63kW pravé světlo úplně v pohodě, levé trochu horší, ale dá se. To máte ruce jako lopaty? Chápu jen ty, co mají diesely, tam je motor snad všude.

Já měním vždy obě současně, ta druhá žárovka odejde vzdy tak nějak do 2 měsíců, co jsem vypozoroval, takže když už jsem v tom.

před 8 hodinami, miklisek napsal:

Co s tou výměnou pořád máte za problém? U TSI 1,2/63kW pravé světlo úplně v pohodě, levé trochu horší, ale dá se. To máte ruce jako lopaty? Chápu jen ty, co mají diesely, tam je motor snad všude.

 

no, diesel nemám, ruce mám hubený, takže problém s místem nemám, ale upřímně, musel jsem si poprvé vzít návod, jak dostat žárovku ven a i tak to jde blbě a je to o grifu.

+ jedna strana mi jde daleko lehčeji...

No kdyz se u toho clovek snazi nesahnout na banku je to obcas operace ale da se. I kdyz radeji mam system jisteni vnejsi pruzunou ( perem, dratem) nez toto. Clovek neveri kolikrat tomu jestli uz je to zacvakle nebo ne. Ale kdyz jsem to delal poprve trvalo to pul hodiny snad. Dnes mam za 10min obe svetla.

:D  Já jsem měnil H7 vcelku v pohodě, jsem rád, že tam nejsou ta pojistné pojistná pera, u předchozího Fiata jsem tam neviděl a neměl jsem jistotu, že je pero řádně zacvaklé

nejlepší by bylo kombinace řešení z Rapida a Fabie 1

gumový kryt a žárovka na péro

Ja to menil v pondeli vecer, kdyz byla tma a mraz jen s baterkou venku a mel jsem to do 10ti minut vymenene. Myslim, ze je to v pohode :)

před 20 hodinami, MBDusan napsal:

:D  Já jsem měnil H7 vcelku v pohodě, jsem rád, že tam nejsou ta pojistné pojistná pera, u předchozího Fiata jsem tam neviděl a neměl jsem jistotu, že je pero řádně zacvaklé

 

Fiata mi ani nepripominej. U Dobla pristup na ho.no tak sem to vyresil jinak :-D 

IMG_20150609_041512.jpg

IMG_20150609_045244.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.