Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Mi to na takové to ježdění kolem komína stačí. V tom Leonu to jede pocitově stejně jako v rapidu, ale je to jiný motor myslím... minimálně je tam řemen a je uložený nějak jinak. Silnější bych samozřejmě bral, ale je to o penězích a prioritách. Kdysi jsem jezdil s O1 1,6 55kw a tohle je oproti tomu raketa. Rychle se dá jezdit se vším.... Leon bude +/- o 100 kilo těžší než tvá F3

Editováno: , autor: runner
Vloženo

Mně by u Leona vadilo i to, že kolem něj bude malá komunita a sehnat nějaký příslušenství problém, stejně tak i rady. Měl jsem Ibizu, takže vím o čem mluvím a tvrdím, že Toledo je nejlepší Seat všech dob, protože je to Rapid a vyrábí se u nás [emoji16] Kdybych ale kupoval v podobné ceně, tak Leon je stejně jasná volba, s výhradami

Vloženo

Když se bavíte o Leonovi, i 132kW je málo.:lol: Ne vážně, kdybych to všecko věděl, tak si Rapida ještě nechám 2-3 roky. Žádný zázrak se nekonal pro mě. A když už, vzal bych dneska kombika, vypadá dospělejš. Krátký Leon je malé prdítko - vzhledově. Jinak je tam lepší podvozek, ten je asi nejlepší na tom autě. Motor na svůj objem vůbec nejede v nízkých otáčkách, chce točit a točit. Což se člověku pořád nechce, takže při pohodové jízdě byla 1.2 tsi svižnější. Nevím co je tam dál tak lepšího, LED světla? Když se mně spálí, tak jedině celé nové světlo za 15-20 tis? Jo, má dvě koncovky výfuku, druhá nejlepší věc na autě.

Fakt nevím co bych si koupil, na všem mně něco vadí. Potřeboval bych tak min 3 auta. Sporťák, SUV a něco pohodlného rodinného. Ale když si koupíte jedno, je dobré na určitou věc, zbytek podprůměr. Neexistuje univerzál - pro mě teda.

Vloženo

wormen: s tou malou komunitou a nedostatkem prislusenstvi mas pravdu, tak to je. Na druhou stranu diky tomu ze uz je to nizsi stredni, tak je auto i v zakladu vybaveno vecmi, ktere rapid nema/nebo nemel ani v nejvyssi vybave. Dale je spousta veci pripravena pro vyssi vybavy, takze treba dodelani tempomatu je otazka par korun oproti memu rapidu, kde bych musel vymenit pul auta. Za penize ktere jsem za Leona dal, bych dnes nekoupil ani nejlevnejsiho rapida v zakladu... Takze mi je komunita i prislusentvi vcelku ukradene. A to mam celkem beznou cenu z normalni akcni nabidky. Cenu a vybavu muzu upresnit pokud je to pro vas zajimave.

Vloženo

runner: s tou cenou mi to nějak nepasuje. Nejlevnější rapid v základu je někde 320tisíc. Za to nový Leon určitě není kor když si psal snad že máš technology packet? 

 

Já koukal po leonu taky. Ale v ST a 1,4TSI. Bohužel cena jde proti mě takže jsem zvolil Rapida ve vyšší výbavě který mi bude dostačovat jak prostorem tak motorizaci. Je tedy fakt že posezení v Leonu mi hodně učarovalo a nechtěl jsem ze salonu odejít

Vloženo

Vnitřek je otázka vkusu každého člověka. Materiály jsou kvalitnější, ale asi mně víc vyhovovala vzdušnější a jednoduchá palubka. Tady víc zapadnu, jak do kokpitu. Což je dobře při sportovní jízdě, ale někam na dovču to beru osobně jako mínus. Jinak celkové ovládání auta je prostě strašně podobné jak u Rapida a dalších koncernových aut.

A cena 476 tis - kromě navigace snad všecko co tam jde narvat - byla to skladovka. Ale ani tak to nestojí za ty prachy. Za 300 tis by to byla pecka.

Vloženo (editace)

mx6: si jak moje žena. Pošlu jí odkaz sreality na dům před rekonstrukcí a napíše mi - " za 500tisíc bych to brala" (hodnota třeba 2,5míče)  :))))

 

Editováno: , autor: shotik
edit
Vloženo

Ještě že jsem dům podědil, jinak bych nekoupil nic. Protože i ty baráky jsou v některých lokalitách neskutečně předražené. A na to, že se tam od jara do podzimu člověk jde stejně pomalu jenom vyspat, zbytečný kolikrát luxus. Ale to je stejné jak s těma autama, doveze Rapid stejně jak Leon nebo Ferrari.

Vloženo

Musím souhlasit s runnerem, taky jsme cca před rokem řešili výběr nového rodinného povozu a srovnání Leon vs. Rapid vycházel Leon podstatně lépe (1.2 TSI 81kw, Led/Xeon, tempomat, automatická klima a takové ty věci) a jediný rozdíl v ceně byl příplatek za ST u Leona...

 

To  runner: To je ještě před FL, nebo už FL?

Vloženo (editace)

shotik: takova je politika Seatu. maji velke slevy - asi u nas potrebuji podporit prodeje ci co. Coz skodovka delat nemusi. Je to super, protoze je z ceho vybirat a ceny jsou nizko.

Jinak s cenou: Seat Leon ST 1,2 TSI 63kw reference technology, zakladni barva, vysledna cena po vsech beznych slevach a autu na protiucet: 310 000 + cca 3 000.

Bez protiuctu: 330 000,-

Editováno: , autor: runner
Vloženo

no já se chlácholím tím, že bych za tu cenu co jsem dal za rapida seata s výbavou nepostavil takže jsem v klidu :) Jinak samo vám ho přeju kdo ho máte, je to krásný auto. 

Vloženo

Ono taky záleží jaké slevy člověk dostane, na Leona to bylo o 55 000 větší sleva, tím se ceny značně srovnali + kratší čekací doba. Teď jak Rapid při FL zlevnil, možná to už bude vycházet trochu jinak.

Vloženo

Vzdy se furt nezdrazovalo. Proběhly v minulosti také zvýhodnění. Ve dvou případech to bylo navýšení výbavy (těsně po zahájení prodeje balíčky Extra Plus, navýšení výbavy Freshe na podzim 2015 po jarním zdražení), v jednom snížení cen (leden 2013). Teď nastalo druhé snížení ceny.

Vloženo

Jediny kdy doslo ke sleve bylo ve 2013. Pak uz se jen zdrazovalo. Pak uz se jen delala machynace s vybavou. Vzdy neco malo pridali aby hodne ubraly. A jak vime vsechny skodovky uz nekolikrat pod ruznymi zaminkami zdrazovaly.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Tak po pár měsících s Leonem, přidám pár dalších postřehů... může se hodit při výběru.

Cenu, jízdní vlastnosti, výbavu jsem už +/- srovnal.

Přišel jsem na pár dalších drobností...

- výduchy klimatizace se v leonu nadají nastavit v takovém rozsahu jako v rapidu a navíc je větrák hodně výkonný, takže třeba při zapnutém auto režimu je někdy silný výkon než se vnitřek ochladí obtěžující a může na vás dost foukat. EDIT: poreseno snizenim vykonu klimy/vetraku v auto rezimu.
- musím uznat že praktičnost je opravdu v rámci koncernu výsadou škodovky. Takže hlavně co se využití obestavěného prostoru týče je na tom Leon bídně. Samozřejmě je to dáno designem, atd... ale na spoustě míst je hodně vidět, že se ani nesnažili prostor využít... holt Leon mezi bratry nehraje toho praktického.

- převedovka Rapid 1,2 TSI 5ti kvalt vs. Leon 1,2 TSI 5ti kvalt: převodovka v Leonu o hodně lepší chod. V rapidu se mi stávalo, že tam zpátečka nebo jednička nešly dát i na několikátý pokus. V Leonu naprosto hladké. Možná jsem v Rapidu narazil na horší kus, nebo naopak v Leonu na povedený...

- posilovač řízení byl v mém Rapidu (2013) ještě hydraulický a musím uznat, že pro mě to byl nejlépe nastavený posilovač jaký jsem kdy řídil. V leonu je už elektrický a v kombinaci s lehkým motorem velmi gumový. Obecně z něj mám o dost horši pocit.

pazvuky atd... v Leonu zatím ani vrz takže oproti rapidu lepší, uvidím za čas. Ale musím říct, že v Rapidu to sice vrzalo víc, ale některé věci (viz výše) byly lepší.

Editováno: , autor: runner
Vloženo

K té klimatizaci, v menu rádia se dají nastavit tři režimy, jemný, normální a výkonný (nevím ty názvy přesně), takže pokud vadí silné foukání, tak stačí přepnout do "nižšího" režimu.

Vloženo

To je dobry, to bych bral taky i u Rapida. Proud chladnyho vzduchu kolikrat vadi i mne, jsem citlivka. No ale u R MR13 si muzu na radiu ladit tak akorad Evropu 2. [emoji23]

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...