Petrrr Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Bobane, i největší pokusný králík v Rapidí sekci a současně největší brblal (teď to schytám, jestli se pozná ) tvrdí, že ten motor je nejpovedenější část auta. Obecný konsensus dokonce je, že TSičko je hodně fajn motor. Ale chápu, kamarád má vůz nejmenované značky, které je nejlepší auto na světě i s 230 tisíci a 10 lety, a "nějaká vochcáfka nebo superbéčko se může jít zahrabat". Že se mu každou chvíli něco podělá, to nevidí. To auto je prostě furt nej a pravděpodobně s ním bude jezdit i za 50 let, i když už bude mit díru v podlaze, aby se mohl odrážet jak Flinstoneovi. Možná dříve, rezaté už to je Nevim, ale zaslech jsem svoje jmeno? [emoji1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 I kdež, řeč byla o někom úplně jiném, toho neznáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Jde o jiného žáka z jiné třídy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Nikdo nic neodfláknul, tohle je o prodaných kusech a statistice. A pokud se bavím s lidmi ze škodovky tak ti ty rozvody nevnímají jako žádný problém. To rozfoukává pár křiklounů na netu a novinářů kteří už teď také otočili a TSI vlastně chválí i co do spolehlivosti. Když se podíváte na poměr prodaných TSI a těch které se vrátili na reklamaci, tak je to mizivé procento. Ze začátku prodeje tam něco bylo, ale nic významného v čem vy ŠA vidělo nějaký problém. Vývoj je o tom, že ho musíte v určité chvíli utnout a jít s tím na trh aby vás nepředstihla konkurence a případné nedostatky se řeší v rámci modelových roků, což se taky stalo. Dnes už TSI strašák prostě není. Ojetiny to mají vyřešené na záruku a ostatní už ty problémy nemají. Vždycky bude určité procento lidí co bude mít nějaký problém, nic není dokonalé. Ale od toho tu máme 2 roky záruky. A pokud je motor špatně vyrobený tak máte prostě smůlu a ta hlava vám praskne :-) Ale to praská i vyhlášeným motorům u BMW. Nechci provokovat, jen bych rád Škodovku s nějakým spolehlivým motorem no :-) Mě vadí na Kia absurdní ceny náhradních dílů a nutnost jezdit 7 let do autorizovaného servisu. Spíše to bude bolestivá volba než srdeční :-) Jinak ohledně toho turba, je to přímo na škoda fórum Rapid, kupodivu je tam vícero lidí co říkají, že "si na to zvykli", což není veselé u skoro nových aut... Uvidíme co přinese nová verze TSI s rozvodovým řemenem, ale je to trochu divné dělat pokusné králiky z prvních majitelů Rapidu, ještě divnější je, proč Fordí 1.0 Ecoboost žádnými dětskými nemocemi netrpí ani netrpěl, dle mého musel VW nějak odfláknout testování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 V podstatě máte pravdu, Navíc můžu prostě počkat(jestli to vydržím) dva tři roky a sledovat jak se nové TSI motory osvědčí.Jinak je to jak píše Rypicong :-) Nejdříve mě naštvala cena F3s motorem 1.0 MPI Ambition+, tak jsem kuknul na Rio, jenže ten malý kufr mě fakt štve, já mám rád kombíky. Tak jsem zatnul zuby nad cenou testnul F3 kombi a nesednul si za sebe(tlačím koleny do sedadla před sebou), takže znova naštván jsem se rozhodl podívat se na Clio Grandtou(bohužel není skladem zatím). Mezitím Kia Ceed je v akci v kombiku ve výbavě COMFORT za 329000kč a je to opravdu velké auto a motor stačí rodince na přesun i po dálnici, kde stejně jedu 120km/h :-) Mezitím přišel Rapid Fresh za 339000, celkem dobrá výbava. No a pak čtu na foru Rapidu, že některým lidem rachotí turbo, a servis si ne vždy s tím poradí, takže záruka k ničemu :-) Rozčarování je možná zbytečné, nechám to dozrát ještě :-) Na druhou stranu uvědomit si, že v ČR není jen Škoda je také dobré :-D Jinak někdo mě tady psal, že si se 200cm výšky nesedne do Clia, tady je video 2m chlapa v Cliu Grandtour(pro zvědavé) :-) https://www.youtube.com/watch?v=-dCtigCmhuE Pěkné svátky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Mimochodem, EA211 se vyrábí a montuje už od roku 2012. Ad Rapid - kde rachotí turbo? Ono to spíš vypadá, že tady někomu rachotí ve věži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Co vím, tak u Rapidů není s motorem žádný problém, řeší se rachocení při startování, který ale mají hodně původ v něčem jiném než jsou rozvody + pokaždé to všem zmizí do 2sec. Pak na turbu chrastí ta tyčka, ale to už na prvních TSI - ničemu to nevadí, Francouzský převodovky zase gumově klapou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 (editace) Mimochodem, EA211 se vyrábí a montuje už od roku 2012. Ad Rapid - kde rachotí turbo? Ono to spíš vypadá, že tady někomu rachotí ve věži. Pavouku pavouku, čti pořádně fórum o TSI motoru, jsou tam tři uživatelé nového motoru TSI s tímto problémem, z toho jednomu nepomohla ani nová vložka 2mm:-) Ale nic ve zlém, každé auto asi má svoje. Editováno: 22. Prosinec 2015, autor: bobanHTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 (editace) .... tady je video 2m chlapa v Cliu Grandtour(pro zvědavé) :-)Hele v Polsku mají taky kuny! Ten kámen v motoru je stejný, jako jsem měl já v Rapidu už 2x....Jinak tohle Clio je velikostí spíš konkurence FIII combi, ne? On se asi dá těžko porovnávat Rapid s jakoukoliv konkurencí, protože on ji ani nemá. Za stejnou cenu kolikrát je auto o třídu výše, ale zase relativně holátko. A auta se stejnou výbavou, ale nižší cenou, zase nemají tak prostorný interiér a objem kufru. Takže se to blbě porovnává. Holt ŠA věděla, proč Rapida marketingově zařadila do "své" třídy A-entry. Tak to totiž je, velikostí s dnes i cenou je totiž Rapid přesně na té hranici tříd. Editováno: 22. Prosinec 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 má konkurenci - dva Frantíky, ale kvalita zpracování a použitých materiálů je znatelně horší než u Rapida, ale zase jsou levnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 Oba frantíci jsou sedan a motory jsou o za zemitem, což někomu může vyhovovat, někomu však nikoliv. Mně třeba jakod ruhé auto do rodiny by nevadili - můj odpis je toho důkazem. Kosočtverec ve znaku je moje doména :-) :-) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 Pavouku pavouku, čti pořádně fórum o TSI motoru, jsou tam tři uživatelé nového motoru TSI s tímto problémem, z toho jednomu nepomohla ani nová vložka 2mm:-) Ale nic ve zlém, každé auto asi má svoje. Dej sem odkaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 Ne nemá, aspoň jsou-li ti dva frantíci Elisée a 301. Jako tátu od rodiny mě zajímá bezpečnost a auto se 3 hvězdičkami z 5 versus Škoda s 5/5 je pro mě zásadní rozdíl. I kdyby ve frantících byla plná výbava a ve Škodovce prkená lavice a židle od stolu, vezmu bezpečnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 Bobanhtp - to rachotici turbo jak tomu ty rikas je drncici tycka od regulace a to nijak neovlivnuje motoru a asi ani turba. Kazdopadne to nedela kazdymu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 23. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2015 Tak ma Rapid dalsi konkurenci http://www.auto.cz/fiat-tipo-ma-kompletni-cesky-cenik-zaklad-s-bohatou-vybavou-stoji-281-300-kc-91480 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2015 Minimálně v ČR se tohoto Rapid nemusí nijak obávat. Tady bude ve skutečnosti největším konkurentem FIII. Stačí se podívat na prodeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 23. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2015 Základ má 2 pytle, gumový volant a šaltrpáku, pochopil-li jsem správně tak manuální vnější zrcátka a výškově nestavitelné sedadlo. Za 320 tisíc už tohle je ve výbavě, ale to je i u Rapida. K tomu je to sedan, motor jaký je, ale bezpochyby si to svoje příznivce najde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.75 Vloženo 24. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2015 Zkoušel jsem teď nový Ceed, ve verzi kombi, výbava Comfort plus, motor 1,6 GDI 99 kW (benzin), stojí teď v akci 395.000,-Kč což mi připadá že se třeba může měřit s rapidem, ale mě to zklamalo. Auto hlučnější, citelně méně tahavé (až to působilo jako, že za půlkou spektra otáčkoměru už to prostě nahoru nepoleze i přes plyn na podlaze) i přes ten výkon (atmosféra) a takový poměrně nepříjemný řazení, taková tvrdá kulisa jakoby člověk narážel na kovový dorazy a navíc to tu páku jakoby samo nesměruje ale je nutný precizně vést rukou.. Jsou to subjektivní dojmy, nejsem žádný auto profík, ale za svého rapida bych to neměnil, ohledně srovnání motoru (mám tedy 1,4 tsi). Jinak zbytek auta, interiér, exteriér hezkej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lochy Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 nevím jestli je to zrovna konkurence, spíše je to dvojče, každopádně od ledna budu majitel seata toledo 1.2tsi 81kw, tak sem pak hodím nějakej report jak jsem spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Martin 75: tak to jsem v šoku, v práci jsou velmi spokojení se Ceedem 1.6 :-) Jinak teď jsem jel Frýdek-Místek - Praha a zpět v Suzuki SX4 1.6 88kw a na chvíli jsme na Vysočině trochu "závodili" s F3 1.2 TSI a v kopci jsem ji urval. Je pravda, že motor VVT točí vklidu 7600 a pak táhne neskutečně, byť žere i trávu z krajnic :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 28. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2015 (editace) Myslím, že konkurencí v rámci koncernu jsou a budou roční vozy jak Olll tak i G7...kdo nechce ortodoxně new vůz tak sáhne po těchto...a bude to za cca stejný peníze ve zhruba stejné výbavě... Editováno: 28. Prosinec 2015, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 Tak jsem sedl do nového Ceedu SW, bohužel na zkušební jízdu bylo už pozdě :-) Překvapily mě měkčené plasty jak na palubce tak na dveřích, pak pocit prostoru, v R Spaceback to na mě působilo nějak stísněně. Auto je vlastně konkurent Oct III, tak nebudu R hanit dále. Co je divné tak sedačky, nejsou špatné, ale jaksi tvrdé a vzadu vás dorazí opěrky hlavy, jako řekl bych, že vás při havárce spíše omráčí než zachrání :-D Nejsem závodník, takže je mě jedno jestli 1.2 TSI 66kw nebo atmosféru VVT 1.4 74kw, spíše hledám motor co neposkakuje při jízdě na jedničku v koloně :-D Za poslení rok jsem měl možnost řídit několik hatchbacků a nevěřili byste kolik aut má tento problém: V koloně nechte jet auto na jedničku jen tak na volnoběh, pak zkuste jemně přidat plyn. Pokud auto nezačne poskakovat, máte dobré auto :-D :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Zdravím, vzhledem k tomu, že mě rapid začal hodně štvát a pořád nějaký problém, tak jsem začal pokukovat po náhradě. Servis škoda totálně na.ovno, mají to v paži. Byl jsem jsem se podívat na rapidové dvojče toledo. Mám cenovou nabídku viz příloha, jenže polepším si? Nevíte jak je to s kvalitou seatu? Pak ještě uvažuji, že opustím koncern a koupím něco takového http://kia.autocentrala.cz/vuz-cee-d-2016-1-4-cvvt-comfort-plus-128 Seat má u mne sice mínus za gumový volant, fofrklacek, a nemá lištu palubovky co jsem měl v rapidu. Kia zase namá hlinikáče a velké mínus menší kufr(mám dvě děti). Nemohu se rozhodnout, co pořídit. Toledo se mi asi líbí víc, ale nebudou takové problémy jak s rapidem? Případně nejaký tip co pořídit? Ale v cenové relaci toleda asi nic lepšího není, jo a všechny auta od F nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motaaa Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 (editace) Máš jezdit a ne řešit kde jakou hovadinu auto je spotřebák dnes se auto všechny takhle vyrábí.Víš že ty se přiblížíš třeba ke golfu 7 a upadne mu klika takže ty ty závady vyhledáváš takže ty nebudeš spokojen nikdy Editováno: 10. Duben 2016, autor: Motaaa 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Dík za radu, tohle jsem chtěl slyšet. Nějaké normální odpovědi k dotazu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.