Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP běží na 2 válce


Alan 07

Doporučené příspěvky

Tak pokud je to jen vadnou serii tak bude asi dobre to postupne vymenit. Schvalne jsem se dival na civku co mi odesla a mela na konci A mam Fabii r.v. 2005. Na internetu jsem si objednal novou a ta ma na koci uz F . Priznam se, ze po tom co se mi to stalo tak uz nejsem tak v klidu a cekam, kdy se polozi dalsi. Z vlastni zkusenosti mohu rict, ze se s autem v podstate nedalo jet. Byl jsem nalozen a odvezen assist. sluzbou.

Koukni se na číslo zapalovacího modulu. Jestli máš na konci index A tak je to jasne on. Nahrad je F a bude to vsexhno i.O. ... ja menil ... segra menila .. kamos co ma Leona taky ma ty same civky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabie su naozaj zaujmavé... Jazdím na benzín , aj LPG. Je fakt zvláštne, že na LPG mi motor beží dobre a na benzín mi robí nieč podobné ako Vám. Tiež som už skúšal všetko a nič moc. Teraz , skušam prečistiť vstrekovacie trysky motora prípravkom ako poradil Karel.lpg. Možné je to že trysky sa zanesú sírou ktorá je v benzíne a potom nepracujú tak ako maju pracovat. Vcera som to tam nalial...otestujem a ozvem sa. ;):feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měli v LPG servisu vydělaný plynový vstřikovač? Mohl jsi natankovat nějaký šunt plyn a máš ucpaný vstřikovač. Já měl tento porblém kdysi, když jsem vzal Flaga plyn (ač mi to servisák nedoporučil) bylo to nouzově a hned nato mi začali problémy. Auto cukalo, rozsvěcoval se check a vrcholilo to tak že se mi auto házelo do nouzáku a vůbec to nejelo. Při vypnutí klíčku na benzín vše OK. Když pak rozdělal vstřiky byl v nich olejíček, který ucpával poslední válec (vstřikovač lehce zešikma), takže to vše stékalo k němu. Teď se mi stalo něco obdobného, zase jsem natankoval někde jinde než obvykle a opět rozsvěcení checku, cukání a zhášení na volnoběhu, ale tentokrát to vypadá že to "rozjezdím" a obejde se to bez čištění.

Zdravím. Tak som zašiel do LPG servisu a tam mi zistili, že 2 plynové vstreky boli vybehané.Vymenili mi 3ks nové a problém so zhasínaním motora na voľnobehu prestal. Akurát sa mi zasvieti kontrolka emisie na palubnej doske cca. po 120 km jazdy na plyn. Keď idem na benzín, kontrolka zhasne a je vsetko OK. Po prepnutí na LPG znova sa rozsvieti, ale motor ide normálne ďalej. Takže to momentálne neriešim. Spotreba plynu cca. 6,5 litra na 100Km. Sekvenčné vstrekovanie plynu MAGIC 2 (najazdené cca 70 000km na plyne za 22 mesiacov).

Ak máte podobný problém, ozvite sa. ĎAKUJEM a prajem pekný deň. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak se zda, ze problem byl odstranen. Auto jsem koupil pred cca rokem a slepe duveroval servisni knizce a tvrzeni technika v autorizovanem servisu Skoda v Klatovech, ze auto je prave po servisni prohlidce a hrde jeste ukazoval zaznam v servisni knizce (tamtez). V sobotu jsem se konecne dostal k "rocni prohlidce". Auto melo najeto cca 10000 od udajne prohlidky....

Zacal jsem vzduchovym filtrem.... autu jsou 4 roky (aktulalne 90000), jednou byl menen urcite. Dale svicky: odtrh temer dvounasobny proti nove. No a vrchol byl olej. Z nakladaku je cistsi :(. Tipuju ze mel tak 30000.

Po vymene vyse uvedene mam pocit, ze auto ma kultivovanejsi chod a jede lepe. No ale to je mozna je pocit. Prece jen je to trivalec :). Ujel jsem s nim v nedeli asi 300 km a zavada se neprojevila.

Az se otepli, tak me ceka jeste vymena brzdove, chladici kapaliny a filtru paliva. Pak doufam uz bude vse OK. Takze zaverem chci podekovat vsem za rady a hlavne servisu Invest Tel Auto Klatovy, za dobre odvedenou praci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hezký člověče. Snad to přejetí oleje tomu motoru moc neublížilo. Být tebou tak interval výměny teď raději zkrátím na 10 000Km aby se motor propláchnul.

Jinak služební FII. taky z ničeho nic jen na dva válce. Třáslo se to jako nemocný osel. Pohled pod kapotu závadu odhalil. Mrcha kuna - uvelebila se na motoru a zachutnal ji kablík vedoucí k vstřikovací trysce na třetím válci. Závadu provizorně vyřešila "čokoládka"...co s tím budou dělat v servise netuším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týždeň mi zasvietilo EPC, v servise mi zistili nepravideľné zapalovanie na 1.valci, po prehodení cievok stále problém s prvým valcom. Zmerali aj kompresiu , v prvom valci je nižší tlak takže verdikt podpálený ventil. Auto je Fabia 1,2 12V rok výroby 2004 a mám najazdených 73000 km. Zajtra idem na výmenu hlavy , nakoľko Škoda uznala závadu a hradí 70% materiálu a 50% práce. Aj tak to bude stáť okolo 350-400 EUR čo mám zaplatiť. Som totálne sklamaný zo Škody, to je moja druhá škodovka, prvú som mal Feliciu v ktorej pri 100000 km začal prehrievať motor, opravili to za 10000 Sk , potom som to rýchlo predal a kúpil som tú nešťastnú Fabiu ktorá ma zlobí tiež od začiatku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj kluci.Taky jsem mel na fabii ten samy problem,proto jsem hledal jestliho taky nekdo nema :-) Koupil jsem fabii novou 2005 a pred rokem jsem ji prodal,ted mam octavii 1.9 Tdi. Fabia mela najete 45tkm. a ve volnobeznych otackach se rozsvitila kontrolka motoru a jelo to na 2valce. Po vypnuti motoru a zapnuti to jelo normalne. Resil jsem to skoro 9mesicu ve vice servisech nez na to prisli. Stalo me to furu penez. Na konec to byli voditka v motoru,oprava stala 15 000kc. Museli je udelat nove. Pak uz to bylo OK. Ale stejne jsem ju prodal :-) Snad vam to nejak pomuze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den.

Problém se špatným modulem na Fabii HTP jsem řešil již dvakrát a tak vím jak se chová motor a co nastane. Jelikož jsem si pořídil F1 s motorem 1.4 16V kódem motoru BKY kde jsou také osazeny samostatně moduly zapalování přímo na svíčkách a co se nestalo. V táhlém kopci se rozsvítila kontrolka emisí motor začal špatně táhnout a po chvilce úplně chcípnul. Po odtažení auta a diagnostice odešel zapalovací modul 4. válce a zároveň pojistka co napájí moduly. Nevím která, dělal mi kamarád v servisu.

Zakoupil jsem si tedy ještě modul do zásoby jelikož jsou v rodině ještě tři HTP takže se neztratí. Moje otázka je, jak u motoru 1.4 16V vyměnit moduly na 1. a 2. válci kde překáží plastové hrdlo na nalévání oleje. Nepřišel jsem na to jak ho sundat a v DP tento motor není. Děkuji za jakoukoliv radu ohledně sundání hrdla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dobrý den, předem se omlouvám, že zakládám podobné téma, ale nenašel jsem zde přesně můj problém a když už bylo něco podobné tak se tomuto tématu nikdo nevěnoval téměř rok. Tedy k věci, zhruba při 120 000 mi začla na volnoběh skákat jak pominutá a frčela na 2 válce. Při chcípnutí a opětovném nastartování závada dočasně zmizela a zas se jelo kus dál. Když už ani toto nefungovalo zajel jsem na diag a ta psala vynechání zážehu 3. válce ( č. chyby si bohužel nepamatuju ), tudíž si říkám svíčka popř. cívka. Vše ale bylo ok, tak jsme změřili tlaky a na 3. válci vážně nebyl (1,5). S jistotou podpáleného ventilu jsme motor rozebrali ale vše ok, takže po preventivním vyčištění a hlavou jak pátrací balon jsme to složili a závada pryč. Hurá!!! Bez jakékoliv opravy!! Tak si vesele jedu a ve 150 000 je stará známá zpátky. Takže na diag a světe div se ta samá závada se přesunula na 2. válec! Opět nebyly tlaky a já už nenašel sílu to rozebírat. Tak jsem začal od znova. Počkal jsem až motor na volnoběh začne jít na 2 a začal prohazovat cívky, vyšla mi z toho závada té na 2. válci což sedělo. Koupím novou opět vyměním všechny svíčky a závada se drží mrcha jedna. Nicméně prohazuji cívky dál a zjištuju, že nakonec zřejmě nebyla vadna, pže to dělá stále druhý válec at se tam dá cívka jaká chce. Začínám to vzdávat a pomýšlet na nový motor. Předem děkuji za jakékoliv rady!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mám uplně stejný problém....pokud máš 1.2 a najeto okolo 80 tis. aspon tak mi to bylo receno, že cca 80 tis. tak je 100% podpálený jeden ventil na jedno válci proto v nizkých otáčkách nejsou tlaky = ze na volnoběh jde na dva válce.......ve vyssich otáčkách uz ten pist kmitá tak rychle ze stlaceny vzduch neutece vsechen a prece tam nejaky tlak je......aspon minimální na to aby smes vybuchla....proto to opet zacne jet na 3 válce, ikdyz ten 3 valec je takový do počtu....pokud mas cas...utíkej do servisu at to vybrousi a osadi nový(nové) ventil(y)...ale jak jsem cetl...nech zmerit tlaky a uvidis...mej se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím mám úplně ten samý problém jako mpavlík akorát má chyba je 16686, pže je u mě na 2. válci. Ted jsem byl omrknout cívky a dvě mi končí serii A a jedna E. Dočetl jsem se tu,že F by měly být dobré a tudíž i odstranit závadu. Má to někdo prosím někdo odzkoušené, abych zase nevyhazoval peníze za pokusy? Jinak tlak ve válci také nemám (občas), vstřiky jsou prohazovací metodou v pořádku a při přehazování cívek se nic neděje, svíčky jsou nové. Závada při chcípnutí motoru dočasně zmizí a po nastartování nabíha tak do 5 minut. Jinak je to htp 47kw, najeto asi 156tkm

Editováno: , autor: Pepa Seltner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minule když jste to rozebrali a čistili,tak jste měli sundaný i ventili?Zkoušeli jste zalít ventily jestli neprotékaji?A nemohlo by to dělat třeba zatuhlé hydraulické zdvihátko které by drželo ventil pootevřený?

Ventily jsme prolévali i pístní kroužky. Zdvihátko mě také napadlo, ale zdálo se ok. Nicméně už jsem prohlédl snad všechno. Ted vsadím na opětovnou výměnu cívek a svíček. Už jsem do toho uvrtal všechny známé a zdá se mi to jako neřešitelný problém. Ale jak se říká všechno musí nějak jít! Je tam chyba 16686 vynechání zapalování na 2. válci. Uvahy o špatném kabelu či vadné řidící jednotce se mi ale nezdaji moc realné. Vážně už nevím kudy kam.Jinak včera se závada ukázala na chvilku na 2. i na 3. válci a pak to samozřejmě chcíplo.

Editováno: , autor: Pepa Seltner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pepa. Mal som podobny problem. Stale vynechavanie zapalovania na prvom valci u 47KW. Kompresia dobra ale stale do tyždňa jeden krat zablikala kontrolka a scipol motor. Stale som menil zap. cievku vyrobcu Italy a Turkey.

A pomohlo to nakonec? Mám v plánu koupit všechny tři nové orig. tu serii F a zkusit to, pokud nedostanu lepší tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi sem nevejde napisať kolko som laboroval a ta nervozita. Zamena vstrekov pre istotu. Ked pol hod bežal motor VAG vypisal vynechavanie valca. Zase nova cievka atd. Skus dať len na ten jeden chybny valec cievku Italy. Zbytočne neinvestuj kupovať všetky. Teraz par dni je pokoj VAG nepiše chybu ale ešte musim počkať par km čo to urobi. Ale ked maš dobru kompresiu tak to musi byť cievka. (bolo aj v š. salone na novy soft)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi sem nevejde napisať kolko som laboroval a ta nervozita. Zamena vstrekov pre istotu. Ked pol hod bežal motor VAG vypisal vynechavanie valca. Zase nova cievka atd. Skus dať len na ten jeden chybny valec cievku Italy. Zbytočne neinvestuj kupovať všetky. Teraz par dni je pokoj VAG nepiše chybu ale ešte musim počkať par km čo to urobi. Ale ked maš dobru kompresiu tak to musi byť cievka. (bolo aj v š. salone na novy soft)

A když tam nebude komprese, tak to tedy bude ventil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám úplně ten samý problém jako mpavlík akorát má chyba je 16686, pže je u mě na 2. válci. Ted jsem byl omrknout cívky a dvě mi končí serii A a jedna E. Dočetl jsem se tu,že F by měly být dobré a tudíž i odstranit závadu. Má to někdo prosím někdo odzkoušené, abych zase nevyhazoval peníze za pokusy? Jinak tlak ve válci také nemám (občas), vstřiky jsou prohazovací metodou v pořádku a při přehazování cívek se nic neděje, svíčky jsou nové. Závada při chcípnutí motoru dočasně zmizí a po nastartování nabíha tak do 5 minut. Jinak je to htp 47kw, najeto asi 156tkm

Co to znamená že občas není ve válci tlak.Kdyby to byl špatný(netěsný)ventil,tak né občas ale stále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to znamená že občas není ve válci tlak.Kdyby to byl špatný(netěsný)ventil,tak né občas ale stále.

Poprvé, když jsme to měřili, tak se ručička ani nehla a podruhé (cca za 14dní) tam najednou kolem 5 bylo. Zkusím to změřit aktuálně a uvidím.Nicméně když tam nebude tlak, tak to způsobí jen ventil nebo hlava. Nebo se mýlím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...