warsmash Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Tempomat funguje, zkoušel ho přes diagnostiku a vykazoval správné reakce. A spojkový spínač taky. Ale prostě je tam to "hluché místo". Ještě si vzpomínám, když jsem nastartoval auto a šel jsem otevřít vrata cca 2 minuty to trvalo, tak už to při rozjezdu neudělalo. Ale když nastartuju a hned se rozjedu, auto zastaví na cca 3 sec, otáčky padnou na 800 ot/min a pak se zase rozjedu a je to v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warsmash Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 (editace) Dobrý den, vlastním vozidlo Škoda Octavia II 1.6 MPI + LPG, rok výroby 2007/11, dovoz z Itálie. Mám problém s funkcí tempomatu. Byl jsem v místním servisu a bylo zjištěno, že mám odpojené čidlo/ snímač spojkového pedálu, když se čidlo/snímač zapojil, tempomat byl funkční, ale objevila se chyba při nastartování a rozjetí automobilu. Při rozjezdu se objevil 3-4 sec. dlouhý "mrtvý bod" spadnou otáčky na 800 ot/min a pak se auto normálně rozjede a problém se neobjeví, až při dalším nastartování. Nemá někdo z Vás zkušenost s touto vadou ??? Děkuji Editováno: 25. Říjen 2012, autor: warsmash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hannys Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Ahoj pánové prosím o radu. Také mi přestal fungovat tempomat, tak jsem koupil novou páčku, ale ještě než jsem se pustil do její výměny, pročetl jsem si tuto diskuzi, a zkusil starou páčku rozloupnout, a našel jsem tam jeden zelený drátek vedoucí z páčky který tam je na volno, možná je přeskřípnutý, to však nevím. Mám oktu MR 2005, ale páčka v ní je nového tipu, už jí asi někdo přede mnou měnil, tak nevím jestli ten kabel má být zapojen nebo ne. Předem všem děkuji za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Fotka, to je panečku věc, podle tý to i laik může posoudit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hannys Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 To je věc Víš já myslel že někdo kdo se v tom vyzná, tak ví jestli má být ten drát zapojen... No počkám si na někoho kompetetního..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 (editace) To je mi jasný, myslel sem to pro urychlení Mám MR 06, tempo z výroby a žádnej volnej drát. Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nooBody Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Ahoj, má tempomat nějaký teplotní interval, ve kterém jej lze používat? Teplota na palubním počítači ukazovala cc -4 - -7°C. Byl jsem teď na horách a celou cestu tam tempomat nefungoval. Při zpáteční cestě se umoudřil a bylo možné jej použít. Nebo žádné omezení není? Předem dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Mě tempomat funguje i při -20°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 jj funguje pořád.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Začal bych vyčištěním přepínačem v páčce, mě to pomohlo, to samozřejmě nemá nic společného s teplotou, ale mě to jednou šlo a pak zase ne, možná podobný případ. Teď je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Ako pise Birkin ...toto je najcastejsi problem Tempomatu - prepinac na packe. Ja som po doinstalovani tempomatu asi pred 3-ma rokmi , tempomat zapol, a od vtedy ho len vzdy aktivujem sipkami a ziadny problem, cize vobec nepouzivam vypinac tempomatu, len sipky na kraji packy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Používám částo kolébku k dočasnému vypnutí tempomatu, např. když za někým na dálnici zpomaluji, brzdím jen motorem a jak uhne jen ťuknu po + tlačítko a vracím se na rychlost. Každopádně tempomat funguje za všech teplot, v zimě se akorát sám vypne, pokud dojde k prokluzu kol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nooBody Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 (editace) díky moc pánové za odpovědi... na vozovce, na které hrozil prokluz kol, jsem tempomat nezkoušel, za takových podmínek mě to ani nějak nenapadlo zapnout... S tím pročíštěním přepínače, to se ta páčka bude muset rozmontovat a pročistit? Lze to zvládnout i v polních (domácích) podmínkách, nebo je nutný odborný zásah? Editováno: 16. leden 2013, autor: nooBody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 Vezmi si WD40 s trubičkou a strč ji kolem páčky k volantu a tam to prostříkej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodohome Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 Ahoj mne sa stalo že po nastartovani nešiel aktivovať tempo-mat a po zamknutí auta a otvorení pri naštartovaní išlo všetko ako má stalo sa to len raz a odvtedy OK. Asi malo auto zlý deň, tempo-mat má obmedzenie na rýchlosť pod tuším 30 Km, zatial by som nič nestriekal ak sa to nezopakuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 Takhle to začíná, většinou se to časem stává častěji a častěji, nic tam do celý páčky nestříkej. Páčku zespodu rozlouskni, jde to i nehtem, odpoj přepínač od konektoru a pokud při tom nejsi v garáži tak v tomhle počasí šup domů Přepínač rozšroubuj, torx 7, vyčisti, napruž kontakty, stříkni kontaktolem, vše poznáš sám až to rozebereš, pokud nejsi antitalent. Nebo kup novou páčku a vyměň ji. Já to zatím čistím ale po cca roku to chce znovu. Pro mě zatím dost dlouhej interval, pokud se rapidně sníží tak ji vyměním. btw trochu mi tu chybí víc info, jako zda je dodělanej, MR atd. ale to je teď nepodstatný, jen podle mě při hledání pomoci podávám indície. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 Perfektní přístup Šuldy k žádosti o pomoc. Konkrétní a jasná pomoc! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 Mě když blbla levá páčka ale kvůli blinkrům tak mi pomohlo jen to prostříkání a cca 2 roky se závada neobjevila. Proto jsem to napsal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) u pola mě to dělala stěračová páčka, myslel jsem že to je relé, ale nakone to byla páčka. jelikož tam nebyl airbag ještě, tak to byla fakt rychlovka. Editováno: 17. leden 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nooBody Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 šulda: díky za návod... :-) jinak tempomat je tam od výroby, auto má 7 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Takže před FL jako já, u FL nemůžu ten postup potvrdit, ale předpokládám že by to mohlo být stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nooBody Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 přesně tak... :-) je to ještě před FL, ještě bez té možnosti "Cancel" na kolébce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 ten tempomat před FL tuším první 2 roky 2004 + 2005 měl špatně letovaný spoje a vypadával...můj případ...na WDčko zapoměň, jestli to chceš nějak spolehlivě rozchodit chce to páčku dolů a pokusit se ji s trochou trpělivosti a mikropájky vylepšit - doporučuju...v horším případě výměna...naštěstí ta páčka se dá co jsem koukal sehnat opravdu za slušnej peníz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nooBody Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 no moje oct je vyrobena na začátku ledna 2006, tak teoreticky do toho nespadám, ale prakticky nejspíš jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čip Vloženo 30. leden 2013 Sdílet Vloženo 30. leden 2013 zdravím, mám dotaz, mám O II 2008. Dodělal jsem si přední zadní pdc a columbuse, dal jsem novou gateway a vše nakódoval. Vše maká super až na zde zmiňovaný tempomat. Funguje jen sporadicky. Někdy jedu a maká 100km a z ničeho nic vypadne. Někdy lze znovu zapnout někdy musím zastavit a vypnou klíček a někdy se nezmátoří ani tak a je zapotřebí čekat. Do té doby než jsem dodělal pdc a columbus a vše co je s tím spojeno, šlo vše ok. Nevím zda je problém v tom že pdc je již od 2011 na can pohon a nějak se to pere. Nebo jestli je problém v tom že mám starou páčku bez funkce cancel. Páčku jsem koupil hned novou ale stejnou podle vin a dělá to pořád. Děkuji všem za jaký koli nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.