Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Mě se také občas stane, že nefunguje tempomat, ale po restaru - vypnutí motoru začne opět fungovat, stalo se mi to asi 3x za 85 000 km. :palec2:

Ahojte mě se tempomat vypne po asi 2 caž 3 minutách a když jedu po městě 50v nízkejch otáčkách tak jede i když vetšinou musím přibrzdit a vypnu ho sám a když mi vypne tak mi nevypíná plyn na nulovou spotřebu když odstavím nohu z plynu jak vypnu zapalování tak se to restartne a zas to fachá než zase zapnu tempomat na diagnostice mi řekli že to vykazuje chybnou hodnotu napětí škrtící klapky tak nevím co s tím ale moc se mě do toho nechce investovat a tak ho nepoužívám mám O1 1,8t poradte nekdo co se s tím dá dělat díky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

chtěl bych se zeptat, zda se někdo setkal s tímto problémem u tempomatu.

Nechával jsem si ho dodělat do OII. Když jedu na tempomat a spínačem ho vypnu, potom opět spínačem zapnu, tak se mi stane, že se mi nechce již ,,chytit" kolíbkou rychlost. Máte s tím někdo zkušenost?

Děkuju za info.

Vloženo

No, nevím přesně jak to myslíš ale když tempomat vypneš, ať na páčce nebo třeba ´tukneš na spojku či brzdu tak je prostě vyplej a když ho zase chceš používat tak klikneš na "set" a kolik jedeš to tam zůstane, v čem konkrétně je problém ??

Vloženo

Když ho vypneš kolíbkou(až to cvakne)tak vymažeš poslední zaznamenanou rychlost nadobro.Musíš vrátit kolíbku zpět a nastavit znovu novou rychlost.Pokud ho vypneš brzdovým,spojkovým pedálem nebo kolíbkou do mezipolohy tak stačí stisknout "res"a auto jede poslední nastavenou rychlostí.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem si pročetl tohle téma a mám trochu podobný problém se kterým si nevím rady. Mě tempomat nejede vůbec. Když se píchne autko do kompu tak to nahlásí nějakou chybku,tak stačí resetovat a tempomat jede. Ale pouze jen do okamžiku než se vypne motor. Poté už nejde znovu vůbec zapnout. Pomůže zase reset auta...Nevíte jak na to? Díky

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Ahoj mam OII s origo tempomatem, v RJ to hlasilo chybu a v RJ slopku take defekt packy,tak jsem packu vymenit ale tempomat nefunguje, poprve to chybu nenahlasilo ale pak v garazi jsem to napichnul na vaga a zase to same,stejne chyby.Nevim poradi nekdo jak ne tempomat??

Zdravím,

nyní řeším podobný problém tzn. občas nefungoval tempomat, nechal jsem vyměnit u znameho v servise packu a kupodivu prestaly fungovat sterace .. VAG pise stejnou chybu pred a po vymene packy.. mame podezreni na ŘJ pod volantem :-(

Nemáte náhodou někdo zkušenosti s tímto problémem? Nerad bych zbytečně měnil ŘJ.

Díky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak už mi taky nefunguje :aggressive:

Co to je za výrobek, použil jsem ho 20x, většinu času byl vypnutý a stejně je teď kaput.

Jak je to možné? U někoho kdo ho používá každý den to chápu, že třeba po roce odejde, ale u mně?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nechce sa mi zakladať nové vlákno, tak len popíšem svoje skúsenosti (problémy) s tempomatom. Neviem či je to prejavom nejakej chyby, proste u mňa to funguje tak.

Počas dlhších ciest, po prestávke napríklad na diaľničnom odpočívadle naštartujem, rozbehnem a chcem sa znova pripojiť do premávky. Občas vzhľadom na premávku trochu viac (dobre, tak na podlahu) pritlačím na plyn a akcalerujem ozaj razantne. Po takomto rýchlom rozjazde mi často nejde zapnúť tempomat. Až do okamihu, kým znova nevypnem motor a pri akcelerácii som na plynový pedál jemný. Potom tempomat počas celej jazdy funguje bez problému. Má niekto podobné skúsenosti?

Vloženo
Po vyčištění uhlíkových kontaktu vypínače OFF- ON benzínovým čističem tempomat funguje OK. Demontujte tempomat z páčky. Odpojte od konektoru. Povolte dva šroubky a oddělte plošný spoj od vypínače. Na čištění použijte jemnou plátěnou látku, která nezanechává drobné vlákna.

Pozor! Označte si připojení konektoru, je možno zapojit konektor opačně.

Můžu se zeptat co obnáší demontáž tempomatu? Mě blbne a v servisu řekli že vymění páčku, s prací kolem 4000. lol

Když tu čtu jak skoro většině pomůže vyčištění chtěl bych to taky zkusit. Ale opravdu se musí kvůli levé páčce sundat celý volant, tedy demontáž volantu, airbagu, odpojení baterie, ...?

Jak tedy co nejjednodušeji demontovat levou páčku s tempomatem?

Vloženo

Nedávno jsem to absolvoval:

"zuby nehty" rozcvaknout páčku přímo pod volantem, demontovat není potřeba nic. Už se tady psalo - bacha na orientaci konektoru. Po vyčištění a proměření (celkem zbytečném, stejně nevím, co jsem chtěl naměřit) jsem to zase secvaknul dohromady. Dělal jsem to v garáži v pološeru, jenom jsem se bál, že při rozebírání tu páčku nějak odrbu. Ale šlo to lehce, celkem půlhodinka (i s tím měrením :-)).

Vloženo
je to v páčce..když ji vyměníš, je po závadě. Mně už to dokonce pak udělalo i za jízdy, což bylo dost nepříjemný.

Dělá mi to asi co všem. Tempomat jde, pak nejde, po nasratování zase jde. Za jízdy se vypíná.

Můžete někdo doporučit pro Prahu místo kde mi někdo páčku vymění a za kolik? Případně zprávu přímo na mě. Dík.

Vloženo
Jo, jo, potvrzuji, uz to (vymenu packy) mam take za sebou asi v 60 kkm.

U jinych svych predch. aut jsem nikdy nic takoveho nikdy neregistroval, evidentne nekdo pri konstrukci packy O2 pozapomel na to, ze lide tempomat pouzivaji. Proste stejna kravina, jako byla predtim vaha vzduchu, a jine podobne hovadiny. Boleslav na to ma jiz tzv. "aktualku", tzn. ze priznavaji hromadnou zavadu. Ale vymenu jsem po zaruce samozrejme zaplatil...

Nevies nahodou, ci tu packu niejako inovovali ? Ked sa skoro kazdemu kazi. Dik

Vloženo (editace)

Hm, ja len pridám moju skúsenosť - tempomat prestal po období náhodných výpadkov fungovať úplne, tak som sa jal ho opravovať. Páčku som rozcvakol bez vymontovávania, s pomocou kreditnej karty. Šlo to veľmi rýchlo, pár sekúnd a je to von. Po odpojení konektora som zistil, že nemám príslušný torx, tak som musel navštíviť baumax. Po povolení dvoch šrúbkov sa človeku naskytne pohľad na zdroj problémov - grafitové plošky prepínača (dvojpolohový vypínač tempomatu). Tie (spolu s kovovým jazdcom) som najprv očistil techn. liehom, potom som plošky a jazdec jemne prebehol brúsnym papierom (1000) a potom znova vyčilstil liehom. Po znovuzložení, a zapojení do páčky tempomat funguje úplne normálne. Ak by som mal správny šrubovák doma, tak je to do 5 minút určite vybavené. (Oprava ma teda stála len cenú šrubováka, nutno podotknúť, že táto investícia je jednorazová. :) )

Technické riešenie prepínača radšej ponechám bez komentára.

Editováno: , autor: Pištáčik
Vloženo

taky mi odešla páčka tempomatu, občas tempomat nefungoval, někdy pomohlo vypnout a znova zapnout zapalování, ale časem už ani toto nezabíralo, vyměněno na záruku při cca 90tis.km. Včera jsem byl v servise a než jsem se dočkal technika tak přijely dvě OII po sobě a mimo jiné oba měli stejný problém - nefungující tempomat, jedna byla RS 2007 naj.30tis., což mě překvapilo, že odešla tak brzy a je vidět, že to je velice "povedený" díl.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...