Přejít na obsah

Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu


Pawouk

Doporučené příspěvky

Vis co je zvlastni. V loni jsem byl na servisu oleje s olejem vlastnim kanystr 5 litru. Vratili mi z5 1 litr a kousicek. Olej byl na rysce max. Letos servis ve stejnem AS. Stejny kanystr a vratili mi z5 jen cca 0.75 litru. S tim ze sam od sebe, protoze vi ze jsem puntickar, zacal tuhle bachorku. Ale ja to neresil. Kupuji olej za 200 litr tak deci sem deci tam. Jine by to asi bylo kdybych mel calovat za ten jejich 800kc/l. Obcas jsou veci mezi nebem a zemi i v AS [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí 4L po max väčšinou , ak sa to nechá dobre vykvapkať , niekedy možno záleží aj ako auto stojí a koľko toho ešte vytečie , nerobil by som s toho tragédiu , skôr poctivosť konkrétneho človeka ako si to nechá vykvápať , ako má pri tom postavené auto , a podobne ... ja som menil sebe olej v 1,4 16V asi 5x a zakždým som tam nenalial na deci presne ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jde o to, ze ve kvetnu mam tri lete vyroci koupe auta. A uvazoval jsem, ze kdyby se udelala servisni prohlidka v kvetnu, vymena brzdovky v kvetnu a vymenil bych i olej. Tak bych kazdy rok mel veskere ukony v kvetnu. Kazdy rok prohlidka s olejem a co druhy rok brzdovka. A nemusel bych tam vic krat do roka :D Napsal jsem primo do servisu, tak uvidim co mi napisou :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl ho zdarma :kol-28:  . Jinak mně nikdy neúčtovali šroub a proč? Protože ho neměnili. Zase všichni mechanici  co znám mi řekli, že i když je to třeba předepsané ho měnit v nějakých postupech AS, tak k tomu skutečný důvod není. pokud nejde o plastové vany a plastové šrouby co dávají nyní. já měl u původní O1 šroub jeden a je tam do dnes, auto má 200tis ( co jsem mluvil s nynějším majitelem) a  není v ničem problém.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobnou cenu mívám taky. A šroub mi nikdy zatím neměnili. Jako strojaře mě to trochu drtí. Ono nejde o to vyměnit šroub, ten se nepoškodí (hlava závit), jde spíš o to, že na šroubu je integrováno Al těsnění a kvůli tomu by se šroub měl měnit. Stejně jako by se měly měnit samojistné matice, pojistné podložky a šrouby a matice s límcem. U OCTI jsem si vždycky těsnění měnil. Je pravda ale, že dokud to tímto šroubem nebude rosit, není důvod k obavám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjadreni "zakaznicke linky" Skoda Auto:

 

Tolerance překročení servisních intervalů je následující (platí pro samostatnou výměnu oleje i servisní prohlídku):

Kilometrová (3000 km) a časová (3 měsíce). Pozor musí se dodržet obě dvě tolerance. Můžete překročit počet kilometrů o maximálně
3000 km, ale musíte dodržet i lhůtu 3 měsíců (samozřejmě i v opačném případě).

 

Vyjadreni servisu Autoheller Opava (z emailu napsaneho 25.2.2016):

 

Pokud přejedete interval, ztrácíte DZM - mobilita (19.2.2016 - to už jste proměškal). Znovuzavedení do systému je za poplatek (460,- Kč, jinak klasické prodloužení stojí 160 kč - my neúčtujeme).
 

Editováno: , autor: SkodaRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miklisek - hele strojaři , na 90% motorov je šroub N90813202 ktorý je ocelový a s ocelovou podložkou , ak mu nestrháš hrany alebo nezakrútiť nakrivo tak jeho životnosť je rovná pomaly životnosti auta, aj tak je predpísaný škodovkou ho meniť ... u nás sa mení len ak je poškodený vzhľadom na to nad akými maličkosťami vedia zákazníci špekulovať ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjadreni "zakaznicke linky" Skoda Auto:

 

Tolerance překročení servisních intervalů je následující (platí pro samostatnou výměnu oleje i servisní prohlídku):

Kilometrová (3000 km) a časová (3 měsíce). Pozor musí se dodržet obě dvě tolerance. Můžete překročit počet kilometrů o maximálně

3000 km, ale musíte dodržet i lhůtu 3 měsíců (samozřejmě i v opačném případě).

 

Vyjadreni servisu Autoheller Opava (z emailu napsaneho 25.2.2016):

 

Pokud přejedete interval, ztrácíte DZM - mobilita (19.2.2016 - to už jste proměškal). Znovuzavedení do systému je za poplatek (460,- Kč, jinak klasické prodloužení stojí 160 kč - my neúčtujeme).

 

poslal jsi do AS vyjádření ŠA ? docela by mě zajímala reakce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miklisek - hele strojaři , na 90% motorov je šroub N90813202 ktorý je ocelový a s ocelovou podložkou , ak mu nestrháš hrany alebo nezakrútiť nakrivo tak jeho životnosť je rovná pomaly životnosti auta, aj tak je predpísaný škodovkou ho meniť ... u nás sa mení len ak je poškodený vzhľadom na to nad akými maličkosťami vedia zákazníci špekulovať ... 

mením ho vždy + uťahujem momenťákom ..nikto nikdy nad niečim takýmto nelamentoval ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suri - a to je přesně to, co mě sejří třeba na lidech v naší strojírenské výrobě při montáži. Dělají si věci občas po svém a nedodržují konstruktéry a technology navržené postupy. Navíc s nimi odladěné. A ještě chtějí přidat čas = peníze. Jasně, auto není to atomová elektrárna, ale věřím, že třeba německý mechanik by si toto nedovolil. U nás je každý Mistr světa amoleta co ví vše nejlíp. Trochu jsem se OT rozohnil, hihi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně je fuk, v tomto případě, jestli mi vymění šroub nebo ne, pokud ho nevymění a nenaúčtují tak je mi to jedno. u AS mě trápí daleko jiné věci. Už jsem vedl debatu myslím, že se Surim zrovna o postupu měření geometrie v AS atd.. Mají na každý prd sepsaný postupy a stejně je nedodržují i když já jako zákazník AS si za to, že bude auto servisováno dle postupů stanovené výrobcem připlácím - konec konců se tím chvástají v kdejaké reklamě, jak je obyč servis špatný a jen oni jediní dělají vše správně v nažehlených montérkách Škoda ( které si kolikrát ten mechanik musí koupit sám). Nikdy jsem v AS momentový klíč na cokoliv třeba neviděl ani z dálky atd. Na druhou stranu musím přiznat, že přirozeným chováním lidí je si tu práci usnadnit a kdo si ji neusnadňuje, že jo. To ovšem nesmí mít vliv na odvedenou práci. A konstruktéři "ingousti" kolikrát od stolu, co auto viděli akorád na papíře vůbec neví o čem ta práce mechanika je a nikde není psáno, že si mechanik může s řadou věcí ( díky zkušenostem) poradit s čímkoliv efektivněji a lépe. Vidím to i ze svého pohledu, jsem projektant stavební a já můžu vymýšlet v projektu řadu postupů, ale když pak přijde stavební firma, co se danou věcí zabývá 20 let, může si ten postup vymyslet sama jinak a lépe a pokud se dodrží základní technologie a předpisy a nikde se nic neojebe není to nic proti ničemu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poslal jsi do AS vyjádření ŠA ? docela by mě zajímala reakce :)

preposlal jsem jim tu informaci 3 mesice / 3000km a odepsal, ze vychazi z informaci dle Elsa, a prilozil printscreen. A tam je uvedeno: mobilita - datum ukonceni 19.2.2016.

 

Pak jsem se ptal jeste v jednom servisu a tam mi odepsali: "tolerance je 1 měsíc, poté záruka mobility propadne."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...