Únor 9, 20169 r Vis co je zvlastni. V loni jsem byl na servisu oleje s olejem vlastnim kanystr 5 litru. Vratili mi z5 1 litr a kousicek. Olej byl na rysce max. Letos servis ve stejnem AS. Stejny kanystr a vratili mi z5 jen cca 0.75 litru. S tim ze sam od sebe, protoze vi ze jsem puntickar, zacal tuhle bachorku. Ale ja to neresil. Kupuji olej za 200 litr tak deci sem deci tam. Jine by to asi bylo kdybych mel calovat za ten jejich 800kc/l. Obcas jsou veci mezi nebem a zemi i v AS [emoji23]
Únor 9, 20169 r Jo a jeste drobnustka. Olej jsem si uz 2x v meziobdobi menil sam ( neverim LL intervalum) a vic jak 4 litry jsem tam nikdy nenalil. Tedy zahada hlavolamu.
Únor 10, 20169 r Stačí 4L po max väčšinou , ak sa to nechá dobre vykvapkať , niekedy možno záleží aj ako auto stojí a koľko toho ešte vytečie , nerobil by som s toho tragédiu , skôr poctivosť konkrétneho človeka ako si to nechá vykvápať , ako má pri tom postavené auto , a podobne ... ja som menil sebe olej v 1,4 16V asi 5x a zakždým som tam nenalial na deci presne ...
Únor 23, 20169 r Ted v unoru bych mel jit na servisni prohlidku (potvrzeni mobility, olej ne). Na co vsechno koukaji u tohoto ukonu? V kvetnu bych mel jit na vymenu brzdovky. Neni tam nejaka tolerance, ze bych na tu prohlidku zasel az bude cas na brzdovku?
Únor 24, 20169 r Jde o to, ze ve kvetnu mam tri lete vyroci koupe auta. A uvazoval jsem, ze kdyby se udelala servisni prohlidka v kvetnu, vymena brzdovky v kvetnu a vymenil bych i olej. Tak bych kazdy rok mel veskere ukony v kvetnu. Kazdy rok prohlidka s olejem a co druhy rok brzdovka. A nemusel bych tam vic krat do roka Napsal jsem primo do servisu, tak uvidim co mi napisou
Únor 25, 20169 r Takže další roční prohlídka + výměna oleje za mnou: + olej vlastní Shell 5W-40 4l za 536 Kč, celkem tedy 1481,10 Kč.
Únor 25, 20169 r to je pekná cena, pokud je v tom výměna oleje + garančka, akorát nevidím cenu za šroub...
Únor 25, 20169 r měl ho zdarma . Jinak mně nikdy neúčtovali šroub a proč? Protože ho neměnili. Zase všichni mechanici co znám mi řekli, že i když je to třeba předepsané ho měnit v nějakých postupech AS, tak k tomu skutečný důvod není. pokud nejde o plastové vany a plastové šrouby co dávají nyní. já měl u původní O1 šroub jeden a je tam do dnes, auto má 200tis ( co jsem mluvil s nynějším majitelem) a není v ničem problém.
Únor 25, 20169 r Olej jsem měnil už 4x, vždy v tomto servise. Schválně se podívám, jestli bude v nějaké jiné faktuře. Kolik je tak cena, nemůže to být v tom drobném materiálu?
Únor 25, 20169 r Přesně tak, ta jeho cena je celkem vysoká. Jenom jsem se ptal, já ho tam ob výměnu dávám, nezabije mě to...
Únor 25, 20169 r Podobnou cenu mívám taky. A šroub mi nikdy zatím neměnili. Jako strojaře mě to trochu drtí. Ono nejde o to vyměnit šroub, ten se nepoškodí (hlava závit), jde spíš o to, že na šroubu je integrováno Al těsnění a kvůli tomu by se šroub měl měnit. Stejně jako by se měly měnit samojistné matice, pojistné podložky a šrouby a matice s límcem. U OCTI jsem si vždycky těsnění měnil. Je pravda ale, že dokud to tímto šroubem nebude rosit, není důvod k obavám.
Únor 25, 20169 r Vyjadreni "zakaznicke linky" Skoda Auto: Tolerance překročení servisních intervalů je následující (platí pro samostatnou výměnu oleje i servisní prohlídku):Kilometrová (3000 km) a časová (3 měsíce). Pozor musí se dodržet obě dvě tolerance. Můžete překročit počet kilometrů o maximálně3000 km, ale musíte dodržet i lhůtu 3 měsíců (samozřejmě i v opačném případě). Vyjadreni servisu Autoheller Opava (z emailu napsaneho 25.2.2016): Pokud přejedete interval, ztrácíte DZM - mobilita (19.2.2016 - to už jste proměškal). Znovuzavedení do systému je za poplatek (460,- Kč, jinak klasické prodloužení stojí 160 kč - my neúčtujeme). Upraveno Únor 25, 20169 r od SkodaRapid
Únor 25, 20169 r miklisek - hele strojaři , na 90% motorov je šroub N90813202 ktorý je ocelový a s ocelovou podložkou , ak mu nestrháš hrany alebo nezakrútiť nakrivo tak jeho životnosť je rovná pomaly životnosti auta, aj tak je predpísaný škodovkou ho meniť ... u nás sa mení len ak je poškodený vzhľadom na to nad akými maličkosťami vedia zákazníci špekulovať ...
Únor 25, 20169 r Takže co se týká vypouštěcího šroubu, u mě neměněn ani při jedné ze čtyř výměn. Otázka, zda mění to těsnění, které by se v tom drobném materiálu už schovat mohlo. Upraveno Únor 25, 20169 r od slapnahrabe
Únor 25, 20169 r Vyjadreni "zakaznicke linky" Skoda Auto: Tolerance překročení servisních intervalů je následující (platí pro samostatnou výměnu oleje i servisní prohlídku): Kilometrová (3000 km) a časová (3 měsíce). Pozor musí se dodržet obě dvě tolerance. Můžete překročit počet kilometrů o maximálně 3000 km, ale musíte dodržet i lhůtu 3 měsíců (samozřejmě i v opačném případě). Vyjadreni servisu Autoheller Opava (z emailu napsaneho 25.2.2016): Pokud přejedete interval, ztrácíte DZM - mobilita (19.2.2016 - to už jste proměškal). Znovuzavedení do systému je za poplatek (460,- Kč, jinak klasické prodloužení stojí 160 kč - my neúčtujeme). poslal jsi do AS vyjádření ŠA ? docela by mě zajímala reakce
Únor 25, 20169 r miklisek - hele strojaři , na 90% motorov je šroub N90813202 ktorý je ocelový a s ocelovou podložkou , ak mu nestrháš hrany alebo nezakrútiť nakrivo tak jeho životnosť je rovná pomaly životnosti auta, aj tak je predpísaný škodovkou ho meniť ... u nás sa mení len ak je poškodený vzhľadom na to nad akými maličkosťami vedia zákazníci špekulovať ... mením ho vždy + uťahujem momenťákom ..nikto nikdy nad niečim takýmto nelamentoval ...
Únor 25, 20169 r Milan - lenže vy ste iný svet a mentalita (v dobrom) , to by si musel zažiť čo niekedy vedia ľudia vysloviť ...
Únor 25, 20169 r Suri - a to je přesně to, co mě sejří třeba na lidech v naší strojírenské výrobě při montáži. Dělají si věci občas po svém a nedodržují konstruktéry a technology navržené postupy. Navíc s nimi odladěné. A ještě chtějí přidat čas = peníze. Jasně, auto není to atomová elektrárna, ale věřím, že třeba německý mechanik by si toto nedovolil. U nás je každý Mistr světa amoleta co ví vše nejlíp. Trochu jsem se OT rozohnil, hihi.
Únor 26, 20169 r Mně je fuk, v tomto případě, jestli mi vymění šroub nebo ne, pokud ho nevymění a nenaúčtují tak je mi to jedno. u AS mě trápí daleko jiné věci. Už jsem vedl debatu myslím, že se Surim zrovna o postupu měření geometrie v AS atd.. Mají na každý prd sepsaný postupy a stejně je nedodržují i když já jako zákazník AS si za to, že bude auto servisováno dle postupů stanovené výrobcem připlácím - konec konců se tím chvástají v kdejaké reklamě, jak je obyč servis špatný a jen oni jediní dělají vše správně v nažehlených montérkách Škoda ( které si kolikrát ten mechanik musí koupit sám). Nikdy jsem v AS momentový klíč na cokoliv třeba neviděl ani z dálky atd. Na druhou stranu musím přiznat, že přirozeným chováním lidí je si tu práci usnadnit a kdo si ji neusnadňuje, že jo. To ovšem nesmí mít vliv na odvedenou práci. A konstruktéři "ingousti" kolikrát od stolu, co auto viděli akorád na papíře vůbec neví o čem ta práce mechanika je a nikde není psáno, že si mechanik může s řadou věcí ( díky zkušenostem) poradit s čímkoliv efektivněji a lépe. Vidím to i ze svého pohledu, jsem projektant stavební a já můžu vymýšlet v projektu řadu postupů, ale když pak přijde stavební firma, co se danou věcí zabývá 20 let, může si ten postup vymyslet sama jinak a lépe a pokud se dodrží základní technologie a předpisy a nikde se nic neojebe není to nic proti ničemu.
Únor 26, 20169 r poslal jsi do AS vyjádření ŠA ? docela by mě zajímala reakce preposlal jsem jim tu informaci 3 mesice / 3000km a odepsal, ze vychazi z informaci dle Elsa, a prilozil printscreen. A tam je uvedeno: mobilita - datum ukonceni 19.2.2016. Pak jsem se ptal jeste v jednom servisu a tam mi odepsali: "tolerance je 1 měsíc, poté záruka mobility propadne."
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.