Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hmmm,no nevím,to jsou všechno teorie, ale není třeba lepší, když vím,že probíhá regenerace, tak ten motor nevypínat a tim právě předcházet rozsviceni oné kontrolky,která už může značit problémy?

Vloženo (editace)

ne, normálně to 98 % lidí nepozná - tak proč se snažit něco sledovat.... máš opravdu pocit že jsi to někdy na autě poznal? 

 

ale podle názvu tohoto tématu právě při vypnutí motoru dojde k vypálení.... a není třeba se bát nějakého rozsvícení....  jaké problémy? a pokud se bojíš DPF a případných problémů, neměl sis kupovat TDI !

 

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

tak to seš dobrej, já jsem to ani u O II FL po 90 tisk. km ani u O III po 23 tis. km nepoznal a to si myslím, že auto dost sleduji... nicméně jak jsem psal, on vcelku není důvod a kdo se bojí nesmí do lesa....

... a "strašit" tu běžné uživatele s filtrem pevných částic, jeho vypalováním a s hlídáním otáček na volnoběh pomalu hraničí se šířením poplašné zprávy....

nikde jsem o starostech nic nepsal jen o jedné paranoidní vlastnosti ...

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

To bude nejspíš tím, že věčně hledíš na Kryštofa a když už ne,tak máš zase slastí přivřené oči při poslouchání nadpozemského Cantonu, ještěže, máš auto prolezlé asistentama,jinak by tě u6 dávno tahali ze škarpy:-)

Jinak tohle je forum,tady se běžně diskutuje,padají různé dotazy, někdy i hloupé, odpovídá se tu, někdy i ne zcela přesně, radí, chlubí, vykecavá...Všechno bez, světe div se, potřeby,aby to muselo být posvěceno Hravcem;-)

A už dost!

Zpět k tématu.

Vloženo

co to plácáš? dej se do klidu a kontroluj si otáčky na volnoběh - ostatní si dovolím uklidnit, že v návodu o tom není ani písmenko (proto jsem ho výše dal) a tedy to dělat ostatní opravdu nemusíte! 

 

přátelé, hlavně vy nováčci zde na fóru, jezděte v klidu, opatrně a užívejte si svoji O III a nenechte se tu pořád někým strašit s tím či oním ... nestresujte se s tím či oním, jsou v životě důležitější věci... vždyť  je to jen auto, spotřební zboží, sice za dost peněz, ale v záruce a i po záruce jsou jisté možnosti....

Vloženo

... a "strašit" tu běžné uživatele s filtrem pevných částic, jeho vypalováním a s hlídáním otáček ne volnoběh pomalu hraničí se šířením poplašné zprávy....

presne tak  :kol-47:

Vloženo

jj, občas běží vrtule, občas vyšší volnoběh, neřeším, zaparkuji, odcházím, dnešní auta si prostě žijí svým vlastním životem tak jim to dopřejte a nesledujte to tak moc...

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Chevrolet zapina i vyhrev zadniho okna, takze si tam kolega dodelal ledku a ted vi presne kdy se vypaluje DPF, obecne ale rikal, ze to je kazdych +-700km. Coz je na jeho jizdni styl a provoz, jini to budou mit jinak.

Editováno: , autor: Radius
  • o 2 týdny později...
Vloženo

K regeneraci DPF si dovolím napsat pár postřehů. Probíhající regeneraci jde bezpečně poznat podle zvýšených otáček motoru a spuštěného větráku. Dříve jsem nechával poctivě regeneraci doběhnout nebo dokonce jsem se u garáže otočil a jel ještě pár kilometrů, aby to proběhlo. Uvedené je ale blbost. To auto to má nastavené docela dobře např. poté co jsem přerušil minulé dva dny 2x regeneraci (jednou se zapnula těsně před barákem, i když jsem předtím jel cca 50 km po dálnici tak +- 140-150km/h a podruhé když jsem jel jen do obchodu (předtím auto zahřáté, teplota oleje tak 90)). Dnes ráno se spustila regenerace již po cca 500m po startu, následně teplota chladící kapaliny byla na 90 během 2km jízdy, což normálně trvá tak 7 km. Rovněž byla spotřeba vyšší tak o 0,5 litru (průměrná od startu). Regenerace se ukončila po 13 minutách od startu auta. Tím chci říct, že to nemá cenu hlídat, to auto si to udělá po svém a musím uznat, že docela dobře.

Vloženo

jj, občas běží vrtule, občas vyšší volnoběh, neřeším, zaparkuji, odcházím, dnešní auta si prostě žijí svým vlastním životem tak jim to dopřejte a nesledujte to tak moc...

 

plný súhlas. Jednoducho to už  nesledujem. Same zapne aj vypne.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ano, dle servisu je to normální jev. Mě to dělá na 1.6 O3 každý týden min. 1x. Otáčky 1000, dunění od podvozku, cca 5-10 min po vypnutí zapalování. Prý si na to stěžovalo vícero lidí, ale není se čeho obávat. Ale je to zvláštní. Všichni na parkovišti dokola čumí jak tele na nové vrata.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

caute, chcem sa spytat..dnes som to prvy krat spozoraval na svojej novej O3(800km) akurat som prisiel domov po cca 15km..nevadi ze som ho hned supol do garaze aj ked v nej este asi 10min hucalo? dik

Vloženo

Ta regenerace je celá nějaká divná. Dám si 100km po dálnici, druhý den to samé a nic. No a další den jedu tri 10km cesty a při každé se to začne vypalovat i když zdaleka ručička teploty nedosahuje 90.

A u služební fábie se mi regenerace klidně spustí už po 1 ujetém km!!!

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím. Taky přidám pár postřehů - sice nemám O3, ale mám tento motor v Golfu 7. Jak píše jeden kolega výše - zahájenou regeneraci jde v pohodě poznat podle zvýšeného volnoběhu a vyšší spotřeby na volnoběh i při jízdě. Ventilátor je slyšet samozřejmě jen zvenku. Pokud mi čas dovolí (většinou ano), tak třeba po příjezdu z práce při spuštěné regeneraci si udělám malou vyjížďku cca 10-12 km a je hotovo. Myslím si, že "nedokončené" regenerace jsou dost špatné. Jinak jsem vypozoroval, že regenerace se spouští skoro přesně po 450-500km, dle info na fórech včetně DE je to takto nastaveno v ŘJ jako "preventivní regenerace". Pro regeneraci je nutné splnění několika podmínek - teplota vody a oleje, hlavně však impulsem pro regeneraci je zvýšená tlaková diference před a za filtrem. Já většinou jezdím kratší trasy do práce (15km tam a 15 zpět), mezitím výlety od 50 do 200 km, na dálnici jen občas a klidná jízda. Jo a abych nezapomněl - při regeneraci se deaktivuje automaticky Stop-Start systém. Takto se to chová po celou dobu, co auto mám (26 měsíců, najeto 46.000km).

Vloženo

Tak já nevím co se stane při nedokončené regeneraci kromě toho že se příště spustí od začátku takže přijdu o trochu paliva, ale abych, když se spustí jezdil jen tak dokud se nedokončí ta bych si připadal jak otrok toho auta...

Vloženo

Mam auto ktore ma 12700km, ja som na nom presiel 800km. Regeneraciu(dedukujem na zaklade vetraku a zapachu po vypnuti) som zazil iba raz, tesne pred 12000km, ale kontrolka regeneracie nesvietila, a odvtedy ani raz. Vam to signalizuje? Podla manualu by sa kontrolka mohla rozsvietit.

Vloženo

Ta kontrolka svítí, až když auto nemůže provést regeneraci samo v běžném provozu a potřebuje buď servis a nebo konkrétní rozsah otáček po nějakou dobu. Koukni se na to do manuálu.

Vloženo (editace)

Já si tedy každou nedokončenou regeneraci, které si všimnu, zapisuji sem. Ona to zas až taková otročina není... :kol-17:

 

Nicméně nechci a pokud mě někdo nepřesvědčí o opaku, tak ani nebudu otrokem svého auta, abych kvůli regeneraci filtru kroužil někde kolem baráku, smrděl s autem a spaloval naftu. kol9

Ať si motor v klidu žije svým životem, až se rozsvítí kontrolka (což se zatím nestalo), tak pojedu auto projet, ale abych číhal před garáží a sledoval na otáčkách, jestli se zrovna nespustí regenerace, no to fakt ne-e.

Editováno: , autor: Petrik
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Díky za informace v tomto vlákně. Mám nově pořízenou předváděcí O III 1.6 tdi (18.tis najeto) a už několikrát jsem vyplašeně začal sledovat, že se mi i při krátké jízdě po městě nepravidelně (1-2X týdně)zvedá volnoběh na 1000 ot/min, když dojedu s autem před školku a vykládám malou, tak, a to mám ujeto 10 km a venku jsou i 3 st, mi jede větrák. Po zkušenosti s předchozím autem jsem si začal říkat, že mám smůlu na krámy, ale snad je to opravdu jen ta regenerace DPF - smrad v garáži a puštěné větráky naposledy včera večer.

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

ahojte

mam 1,6TDi DGS, mnou najazdene 12000km. Doteraz som iba raz postrehol regeneraciu. Isiel som rano do roboty a v robote bezal ventilator (motor este skoro studeny), poobede som prisiel domov a tiez bezal ventilator, tak som znovu nastartoval a isiel sa povozit po dedinkach. V prvej som po zastaveni (nevypinal som motor) stale videl ze bezi ventilato a ma zvysene otacky, Tak som isiel este do druhej , kde uz po zastaveni nebezal ventilator aj otacky klesli. Co ma vsak prekvapilo ze za jazdy neboli vobec zvysene otacky a ked som neslapal tak prevodovka radila hore jak besna (klasika , na 1500ot/min sa pri beznej jazde nedostane. Tak som mu aspon ja sam prepol do sportu a trochu tlacil nech sa sadze trochu zohreju :D. druhe moje prekvapenie bolo po napichnuti na VAG , pocet prerusenych regeneracii = 0, este aj teraz tam mam nulu, pritom auto najazdilo podla pocitadla uz 71000km. Tu moju jazdu do a z roboty, ked som urcite prerusil regeneraciu preco nezaznamenalo do prerusenych regenracii , alebo co povazuje za prerusenu regenreciu?

Vecsina regeneracii sa mi doteraz spravilo na dialnici , bez postrehnutia, iba podla VAGu som zistil kedy to bolo.

Je normalne ze klasicku regeneraciu robi v relativne nizkych otackach ? (cakal by som ze bude radit vyssie ako v 1250ot/min). Samozrejme na dialnici sa to pali aj samo ked olej dam na 116°C a tempomat na 155 :D,

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...