cosby Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 je to on.Se divím.Jinak omicrone,proč by nemohli garážníci servisovat DSG??Znám 2 kteří mají orig.plnící zařízení pro olej do DSG a znám orig.servisy,co ani neví,že se v DSG musí olej měnit,takže tvoje poznámka není na místě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 (editace) To Cosby : To ze Ty mas nejaky nazor, a ja mam jiny jeste neznamena, ze "...ma poznamka neni na miste...". Je to pouze Tvuj subjektivni nazor (navic v podivnem kontextu - viz dal), stejne jako ten muj, ktery vychazi z nejake zivotni filozofie. Takovych soudu, jak jsi mel nyni vuci me Ty, jsem si za minuleho rezimu uzil vic jak dost, muzes o tom diskutovat jak chces, ale nenut nikomu "svou pravdu" jako tu jedinou na svete. Stojim si proste za svym v tom, ze kazdy ma delat to, cemu rozumi, a uz konecne opustit tu myslenku o "zlatych ceskych rucickach". Nepredpokladam, ze "hannys", ktery se tu na ten specialni olej ptal, disponuje cimkoliv na odbornou vymenu oleje v DSG prevodovce (cim jsi me jaksi podivne odpovidal ?), uz jen z toho duvodu, ze by se na takovou vec tady zcela jiste neptal... On tedy jiste onim Tvym zminovanym "...garážníkem, který má orig.plnící zařízení pro olej do DSG ..." nebude. Mozna by jsi mel priste trochu lepe cist (vubec jsem nemluvil o nejakych vice ci mene sofistikovane vybavenych garaznicich)... Je me lito, ze jsi tomu nerozumel Editováno: 6. Březen 2010, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hannys Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Se hned nemusíte hádát.... Samozřejmě že si ho nebudu měnit sám, nechám to na odborném servisu, ale mám možnost si materiál dodat vlastní, tak jsem chtěl vědět zda je ten olej správný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 No já jen že se v tomhle docela dost pohybuji a jak vidím ty dnešní učně s origo servisech chce se mi blít.Raději garážníka co se tomu věnuje 20 let než učně.Garážníci co se tomu věnují to většinou mají jak jako hlavní činnost,ale taky koníček a mají k tomu vztah,ale učni to mají bohužel jako práci. Taky jsem se zasmál nad tímhle co jsi napsal-"Stojim si proste za svym v tom, ze kazdy ma delat to, cemu rozumi, a uz konecne opustit tu myslenku o "zlatych ceskych rucickach"." Kolik lidí tady na fóru dělá třebas"zedníka",ale elektronice,navigacím atd rozumí daleko-DALEKO více než naše zlaté značkové sevisy.Nedávny případ,kdy nedokázali v Auto Heller-největší prodejce a servis Škoda,VW ,Seat Audi na moravě nakódovat new Gateway a navigaci.Přijeli za mnou,za truhářem a odjeli spokojení.. A takových případů je mnohem-mnohem více. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Oba mate svou pravdu... znackove servisy a ucne nebo lemply to je klasika.. Me uz tady ve skodovce rikaj nervak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 vyhodou značkových servisů je to,že mají-resp.můžou mít dobrou podporu.Tím můžou myslím to,když je tam snaživý kluk co se bude tázat a jé lempl,který řekne že to prostě nejde a tím to hasne a tohle slyším poměrně dost často.prostě to nejde a když jim někdo ukáže že to jde tak jen čumí a melou nesmysly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Má tu niekto 7° DSG so suchýmí spojkami? Za týden se 1.6 TDI, tak sem zvědavej. Samotnou 7DSG sem zkusil s různými motory v různých autech a moc mě nadchla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Mám tretí krát v aute DSG. Teraz 7 stupňový DSG, a musím priznať, že mám aj problémy. Auto má rok, a už mi vymieňali elektroniku + ovládanie DSG. Problém mám stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 (editace) Zlatej manuál když to tak čtu... a to i manuál-šestikvalt - furt kvrdlám Editováno: 17. Březen 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 (editace) Mám tretí krát v aute DSG. Teraz 7 stupňový DSG, a musím priznať, že mám aj problémy. Auto má rok, a už mi vymieňali elektroniku + ovládanie DSG. Problém mám stále. No to nejsou moc hezké zprávy. A jaké máš ostatní problémy? s jakým motorem to je a z jakého roku? A jak s tím jezdíš, spíš ostřeji, nebo klidná jízda? Co sem četl tady to vlákno, tak jsou lidi s nima docela spokojený Editováno: 17. Březen 2010, autor: Klokan.Jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Zlatej manuál když to tak čtu... a to i manuál-šestikvalt - furt kvrdlám Netusim, o cem to tady mluvis, s DSG zadne zasadni problemy nejsou, mam ji jiz na 2.aute (predtim 6ti, nyni 7mi kvalt), s vyjimkou jedineho drobneho problemu (ktery se opravil sam po cca 1/4 hodine, a dodnes ho nedokumentoval jiny servis Skoda v CR) s pravdepodobne prehratou ridici elektronikou s ni nejsou zadne problemy. Jen si dal kvedlej, kvedlacko :-) Nedavno jsem mel od servisu (opravovali me nejake vrzani a drhnouci kliku ve dverich) pujceneho Golfa 1.6 s kvedlackou, kdyz pominu naprosto zoufaly slaby motor (pri predjizdeni jsem se malem zabil), jiz nikdy bych se ke kvedlacce nevratil. Ti co jezdi s kvedlackou budou vzdy (az na vyjimky) principialne vzdy hajit vlastni manual, a automat (byt DSG) budou z vlastni neznalosti povazovat za cosi neridicskeho, dokonce nesportovniho atd.. To uz tady bylo drive s klimatizaci, ruznymi asistenty typu ABS ci ESP atd... Mám tretí krát v aute DSG. Teraz 7 stupňový DSG, a musím priznať, že mám aj problémy. Auto má rok, a už mi vymieňali elektroniku + ovládanie DSG. Problém mám stále. Jak jsem jiz psal, DSG mam jiz podruhe, nyni take 7mi kvalt (na TSI 1.8), zadny problem. Tim nechci tvrdit, ze DSG mit poruchy nemohou, obecne bych jakekoliv problemy s DSG srovnal s jinymi beznymi problemy normanich prevodovek, ktere maji take spojky, maji take setrvacniky (resp. hnaci ustroji aut je maji). Ja jsem sice drobny problem s predch. 6ti kvalt DSG mel, nicmene to byl problem jediny, toto prodane TDI ma dnes jiz cca 220 kkm, bez zadneho problemu s DSG. Samozrejme DSG obou aut jsou servisovana i nadale v odbornem servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 (editace) Jak jsem jiz psal, DSG mam jiz podruhe, nyni take 7mi kvalt (na TSI 1.8), zadny problem. Tim nechci tvrdit, ze DSG mit poruchy nemohou, obecne bych jakekoliv problemy s DSG srovnal s jinymi beznymi problemy normanich prevodovek, ktere maji take spojky, maji take setrvacniky (resp. hnaci ustroji aut je maji). Ja jsem sice drobny problem s predch. 6ti kvalt DSG mel, nicmene to byl problem jediny, toto prodane TDI ma dnes jiz cca 220 kkm, bez zadneho problemu s DSG. Samozrejme DSG obou aut jsou servisovana i nadale v odbornem servisu. No to sem rád, že je tu někdo spokojený. Ono asi kus od kusu, třeba se prostě jen nepovedla, ale není třeba hanit systém jako celek. Já měl do teď jen manuály, ale jezdil sem v USA měsíc s automatem asi 7 tis. km a i když to byl ještě starší HDM nebo nevim jak se to označuje, tak to byla paráda. Hned sem tady vyzkoušel DSG a nádhera. 1.8 TSI je fajn, hodně výkonu. Já sem vzal 1.6 TDI se 7st. DSG, tak snad to bude v pohodě, si myslím, že to bude jezdit jak ty 1.9 TDI s DSG a to si tu pochvalují celkem. Bohužel najít někde předváděčku 1.6 TDI se 7st. DSG je nemožné, tak sem trochu zariskoval. Editováno: 17. Březen 2010, autor: Klokan.Jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Mám 6°DSG a od koupě jsem toho ani 1x nezalitoval, nebo neposteskl po manuálu. Lidi co automaty pomlouvají/rozmlouvají buďto závidí, protože na něj nemají, nebo většinou ani vůbec neví, jak se s tím jezdí, co to umí atp.. Všimni si, že lidé s automaty už chtějí u automatu zůstat a to je většinou mnohem erudovanější názor, jelikož jsou to lidé, co předtím měli X let manuál a mohou tedy objektivně porovnávat a soudit. DSG poruchové není. Jinak se podepisuji pod to co psal omikron. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 si taky myslím, tady to asi bude víc řadit, protože to není zrovna závodní motor, ale tak je ta 7st DSG dělaná pro slabší motory co se prezentuje VW, tak by to měla vydžet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Ja mám teraz 6° manuál (OII RS) a 7° DSG (Q5). Musím povedať, že DSG je temer rovnako komfortná prevodovka ako HDM automat, ktorý som predtým mal. Ale nepochybne je DSG omnoho rýchlejšia a samozrejme aj úspornejšia. Nakoľko má moje DSG mokré spojky, tak som zaznamenal v mrazivých dňoch jediný problém a to pomalé zopnutie spojky prvé 2-3 rozbehnutia ráno s úplône premrznutým mootorom/prevodovkou. Stojím na križovatke a keď pridám plyn, tak sa auto začne len mierne plaziť a nechce zrýchľovať. Až po chvíli sa spojka zopne a auto vyrazí vpred. Teraz, keď je ráno už iba do -3°C je všetko úplne OK. Nevýhodov akéhokoľvek automatu je nemožnosť predvídania situácie na ceste. Ale našťastie páčky pod volantom aj tento problém vedia výrazne eliminovať. Ale som rád, že mám aj manuál. Cítim sa v aute s manuálom v akomsi lepšom kontakte s autom. U DSG si pripadám tak nejako viac odizolovaný od auta. Pravdepodobne nejde ani tak o prevodovku, ako o spojkový pedál. Takže aj naďalej by som si chcel zachovať jedno auto s manuálom. Navyše automat tlačí motor do dosť nízkych otáčok, takže v aute viacej cítiť vibrácie a motor si nepradie tak pohodovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Mě manuál vůbec nevadí. Mám nad autem kontrolu a navíc neusnu. Automat by mne asi moc nebavil... Ale každému dle jeho gusta. Někdo zkusí automat a nechce jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 No já se rozhodl pro DSG, protože jezdím po stř. kraji a hlavně přes Prahu a to je peklo, kolikrát už mě bolí noha od toho věčného rozjíždění a popojíždění v kolonách. Taky máme druhé auto v manuálu, ale asi mi to chybět nebude. Jsem ve stádiu, kdy mě to řazení vyloženě obtěžuje. nejde tak ani o klacek, ale o tu spojku hlavně, to mě nebaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrc5 Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 V servise som sa minule nahodou dozvedel ze DSG ma vraj filter oleja a ze mi ho vymenia na 60 tis spolu z olejom. Ako to je a pripadne ci ma zmysel skratit vymenny interval oleja v prevodovke? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 V servise som sa minule nahodou dozvedel ze DSG ma vraj filter oleja a ze mi ho vymenia na 60 tis spolu z olejom. Ako to je a pripadne ci ma zmysel skratit vymenny interval oleja v prevodovke? dik Ano, v 60 tis je planovaná servisní prohlídka 6st. DSG. Jstli je tam filtr to nevím, ale předpokládám, že ano. Nic bych nekrátil, nemá to cenu na co? Ničeho tím nedosáhneš. Normálně bych to v 60 tis nechal vyměnit a jede se dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Zlatej manuál když to tak čtu... a to i manuál-šestikvalt - furt kvrdlám Sedmikvaltovou převodovku DSG mám rok a čtvrt a teď už kvrdlám skoro pořád. Zajímalo by mě, jak se DSG chová v dieslu, ale s 1.8 TSI mě dlouhodobě štve. Když nechám automat, tak prakticky každé (i mírné) přidání plynu znamená nesmyslné podřazení. Přitom motor má kroutícího momentu na rozdávání. DSG se stále předvádí, jak rychle umí řadit - a přitom je to třeba při kickdownu, kdy je to o několik stupňů, zoufale pomalé. Taky mě štve, že po manuálním podřazení a přidání plynu auto až do přeřazení vůbec neakceleruje. To jsou klidně 2-3 sekundy (podřazení o dva kvalty), během kterých mi už párkrát bylo pěkně horko. Na druhou stranu se v manuálním režimu chová při rozjezdu hodně hloupě. Manuální přeřazení z jedničky na dvojku elektronika dovolí až skoro u 3 tisíc otáček a navíc dost dlouho trvá. Přitom tam přece ta dvojka musí být připravená, je to jen o přepnutí spojek !!! Z dvojky na trojku je to podobné, pak už jsou reakce slušné. Takže při rozjezdu tam nechávám automat, občas mu pomůžu pádly a jakmile tam je trojka, tak přepínám na manuál a kvedlám. Auto jsem měl přes měsíc ve škodovce a nový firmware DSG jen trochu zrychlil přeřazování z 1 na 2 při automatu.. Ty peníze, co jsem dal do DSG, jsem měl blbec dát do čtyřkolky, v Jablonci by mi udělala asi větší radost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Konečně někdo,kdo jen nechválí.Měl jsem 3 auta s DSG-OII,Golf V a Passat 3C a bylo to stejné. teď mám Audi A6 3,0 TDi s Tiptronikem a je to podobné,jen tam to komplenzuje výkon motoru ale co je lepší je,že ten tiptronic při malém přidání plynu zbyteně nepodřazuje,což jak píšeš DSG dělalo.Ale taky hodně využívám pádla,když potřebuji akcelerovat atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Sedmikvaltovou převodovku DSG mám rok a čtvrt a teď už kvrdlám skoro pořád. Zajímalo by mě, jak se DSG chová v dieslu, ale s 1.8 TSI mě dlouhodobě štve. Když nechám automat, tak prakticky každé (i mírné) přidání plynu znamená nesmyslné podřazení. Přitom motor má kroutícího momentu na rozdávání. No to je mi líto, ale zrovna tohle jak píšeš nesmyslné podřazování budu asi potřebovat, protože ta 1.6 TDi má jen 77 kw a to není žádný závodník, takže si myslím, že na 7mý stupeň už to moc zrychlovat nebude, takže uvitám, když si to podřadí a pujde to líp za plynem. Ale zatím je to moje teoretická úvaha, za týden ti řeknu víc. Co sem četl, tak právě 7st. DSG bylo ušito právě ke slabším motorům, tak možná proto když máš poměrně výkonný motor, to tak řadí. Možná jen soudruzi v VW navychytali software k 1.8 TSI. Ach jo nekažte mi náladu, já se tak těším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Software k motorům určitě přizpůsobují, při reklamaci ve Škodovce to bylo zřejmé. Nahráli mi jinou verzi firmware, ale také mi ani trochu nevyhovuje (reklamoval jsem spotřebu 1.8). Je to určitě o tom, že každý má úplně jiný styl jízdy a software musí vyhovět všem. Já se většinu času snažím jezdit na spotřebu, to znamená nízké otáčky motoru a co nejvyšší kvalt. Také proto jsem chtěl DSG, v manuálu bych 7-kvalt nekoupil a ve staré Octávce mi vadilo krátké zpřevodování 5-kvaltu (1.8 20V). Nízké otáčku motoru DSG dodržuje jen při klidné jízdě, při jakékoliv akceleraci okamžitě podřazuje. Na druhou strane se občas motor musí trochu prohnat a s touhle 1.8 se krásně předjíždí. Pak ale s manuálem, protože DSG je přes několik kvaltů zatraceně pomalá (to je případ kick downu). Ten kdyby šel vypnout ... Neumí to někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 U benzínu tak né,ale u dieselu nízké otáčky=ničení setrváku,zanášení turba.potvrí ti to každý schopnější servisman.Stačí číst příspěvky kluků servisáku z Diesel fóra a že tam jsou opravdu machři Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan.Jack Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 To je jasný, se musí občas protáhnout a vymést saze. Ale to si myslím, že DSG víc dodržuje optimální otáčky, člověk u MP má tendenci to spíš podtáčet. Pokud teda to není nějaký závodník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.