Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

To Cosby :

To ze Ty mas nejaky nazor, a ja mam jiny jeste neznamena, ze "...ma poznamka neni na miste...". Je to pouze Tvuj subjektivni nazor (navic v podivnem kontextu - viz dal), stejne jako ten muj, ktery vychazi z nejake zivotni filozofie. Takovych soudu, jak jsi mel nyni vuci me Ty, jsem si za minuleho rezimu uzil vic jak dost, muzes o tom diskutovat jak chces, ale nenut nikomu "svou pravdu" jako tu jedinou na svete.

Stojim si proste za svym v tom, ze kazdy ma delat to, cemu rozumi, a uz konecne opustit tu myslenku o "zlatych ceskych rucickach". Nepredpokladam, ze "hannys", ktery se tu na ten specialni olej ptal, disponuje cimkoliv na odbornou vymenu oleje v DSG prevodovce (cim jsi me jaksi podivne odpovidal ?), uz jen z toho duvodu, ze by se na takovou vec tady zcela jiste neptal... On tedy jiste onim Tvym zminovanym "...garážníkem, který má orig.plnící zařízení pro olej do DSG ..." nebude.

Mozna by jsi mel priste trochu lepe cist (vubec jsem nemluvil o nejakych vice ci mene sofistikovane vybavenych garaznicich)... Je me lito, ze jsi tomu nerozumel ;)

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jen že se v tomhle docela dost pohybuji a jak vidím ty dnešní učně s origo servisech chce se mi blít.Raději garážníka co se tomu věnuje 20 let než učně.Garážníci co se tomu věnují to většinou mají jak jako hlavní činnost,ale taky koníček a mají k tomu vztah,ale učni to mají bohužel jako práci.

Taky jsem se zasmál nad tímhle co jsi napsal-"Stojim si proste za svym v tom, ze kazdy ma delat to, cemu rozumi, a uz konecne opustit tu myslenku o "zlatych ceskych rucickach"."

Kolik lidí tady na fóru dělá třebas"zedníka",ale elektronice,navigacím atd rozumí daleko-DALEKO více než naše zlaté značkové sevisy.Nedávny případ,kdy nedokázali v Auto Heller-největší prodejce a servis Škoda,VW ,Seat Audi na moravě nakódovat new Gateway a navigaci.Přijeli za mnou,za truhářem a odjeli spokojení..

A takových případů je mnohem-mnohem více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyhodou značkových servisů je to,že mají-resp.můžou mít dobrou podporu.Tím můžou myslím to,když je tam snaživý kluk co se bude tázat a jé lempl,který řekne že to prostě nejde a tím to hasne a tohle slyším poměrně dost často.prostě to nejde a když jim někdo ukáže že to jde tak jen čumí a melou nesmysly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám tretí krát v aute DSG. Teraz 7 stupňový DSG, a musím priznať, že mám aj problémy. Auto má rok, a už mi vymieňali elektroniku + ovládanie DSG. Problém mám stále.

No to nejsou moc hezké zprávy. A jaké máš ostatní problémy? s jakým motorem to je a z jakého roku? A jak s tím jezdíš, spíš ostřeji, nebo klidná jízda? Co sem četl tady to vlákno, tak jsou lidi s nima docela spokojený :palec2:

Editováno: , autor: Klokan.Jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zlatej manuál když to tak čtu... a to i manuál-šestikvalt - furt kvrdlám :smich:

Netusim, o cem to tady mluvis, s DSG zadne zasadni problemy nejsou, mam ji jiz na 2.aute (predtim 6ti, nyni 7mi kvalt), s vyjimkou jedineho drobneho problemu (ktery se opravil sam po cca 1/4 hodine, a dodnes ho nedokumentoval jiny servis Skoda v CR) s pravdepodobne prehratou ridici elektronikou s ni nejsou zadne problemy.

Jen si dal kvedlej, kvedlacko :-)

Nedavno jsem mel od servisu (opravovali me nejake vrzani a drhnouci kliku ve dverich) pujceneho Golfa 1.6 s kvedlackou, kdyz pominu naprosto zoufaly slaby motor (pri predjizdeni jsem se malem zabil), jiz nikdy bych se ke kvedlacce nevratil. Ti co jezdi s kvedlackou budou vzdy (az na vyjimky) principialne vzdy hajit vlastni manual, a automat (byt DSG) budou z vlastni neznalosti povazovat za cosi neridicskeho, dokonce nesportovniho atd.. To uz tady bylo drive s klimatizaci, ruznymi asistenty typu ABS ci ESP atd...

Mám tretí krát v aute DSG. Teraz 7 stupňový DSG, a musím priznať, že mám aj problémy. Auto má rok, a už mi vymieňali elektroniku + ovládanie DSG. Problém mám stále.

Jak jsem jiz psal, DSG mam jiz podruhe, nyni take 7mi kvalt (na TSI 1.8), zadny problem. Tim nechci tvrdit, ze DSG mit poruchy nemohou, obecne bych jakekoliv problemy s DSG srovnal s jinymi beznymi problemy normanich prevodovek, ktere maji take spojky, maji take setrvacniky (resp. hnaci ustroji aut je maji).

Ja jsem sice drobny problem s predch. 6ti kvalt DSG mel, nicmene to byl problem jediny, toto prodane TDI ma dnes jiz cca 220 kkm, bez zadneho problemu s DSG. Samozrejme DSG obou aut jsou servisovana i nadale v odbornem servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem jiz psal, DSG mam jiz podruhe, nyni take 7mi kvalt (na TSI 1.8), zadny problem. Tim nechci tvrdit, ze DSG mit poruchy nemohou, obecne bych jakekoliv problemy s DSG srovnal s jinymi beznymi problemy normanich prevodovek, ktere maji take spojky, maji take setrvacniky (resp. hnaci ustroji aut je maji).

Ja jsem sice drobny problem s predch. 6ti kvalt DSG mel, nicmene to byl problem jediny, toto prodane TDI ma dnes jiz cca 220 kkm, bez zadneho problemu s DSG. Samozrejme DSG obou aut jsou servisovana i nadale v odbornem servisu.

No to sem rád, že je tu někdo spokojený. Ono asi kus od kusu, třeba se prostě jen nepovedla, ale není třeba hanit systém jako celek. Já měl do teď jen manuály, ale jezdil sem v USA měsíc s automatem asi 7 tis. km a i když to byl ještě starší HDM nebo nevim jak se to označuje, tak to byla paráda. Hned sem tady vyzkoušel DSG a nádhera. 1.8 TSI je fajn, hodně výkonu. Já sem vzal 1.6 TDI se 7st. DSG, tak snad to bude v pohodě, si myslím, že to bude jezdit jak ty 1.9 TDI s DSG a to si tu pochvalují celkem. Bohužel najít někde předváděčku 1.6 TDI se 7st. DSG je nemožné, tak sem trochu zariskoval.

Editováno: , autor: Klokan.Jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 6°DSG a od koupě jsem toho ani 1x nezalitoval, nebo neposteskl po manuálu. Lidi co automaty pomlouvají/rozmlouvají buďto závidí, protože na něj nemají, nebo většinou ani vůbec neví, jak se s tím jezdí, co to umí atp.. Všimni si, že lidé s automaty už chtějí u automatu zůstat a to je většinou mnohem erudovanější názor, jelikož jsou to lidé, co předtím měli X let manuál a mohou tedy objektivně porovnávat a soudit. DSG poruchové není. Jinak se podepisuji pod to co psal omikron.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám teraz 6° manuál (OII RS) a 7° DSG (Q5). Musím povedať, že DSG je temer rovnako komfortná prevodovka ako HDM automat, ktorý som predtým mal. Ale nepochybne je DSG omnoho rýchlejšia a samozrejme aj úspornejšia. Nakoľko má moje DSG mokré spojky, tak som zaznamenal v mrazivých dňoch jediný problém a to pomalé zopnutie spojky prvé 2-3 rozbehnutia ráno s úplône premrznutým mootorom/prevodovkou. Stojím na križovatke a keď pridám plyn, tak sa auto začne len mierne plaziť a nechce zrýchľovať. Až po chvíli sa spojka zopne a auto vyrazí vpred. Teraz, keď je ráno už iba do -3°C je všetko úplne OK. Nevýhodov akéhokoľvek automatu je nemožnosť predvídania situácie na ceste. Ale našťastie páčky pod volantom aj tento problém vedia výrazne eliminovať.

Ale som rád, že mám aj manuál. Cítim sa v aute s manuálom v akomsi lepšom kontakte s autom. U DSG si pripadám tak nejako viac odizolovaný od auta. Pravdepodobne nejde ani tak o prevodovku, ako o spojkový pedál. Takže aj naďalej by som si chcel zachovať jedno auto s manuálom. Navyše automat tlačí motor do dosť nízkych otáčok, takže v aute viacej cítiť vibrácie a motor si nepradie tak pohodovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se rozhodl pro DSG, protože jezdím po stř. kraji a hlavně přes Prahu a to je peklo, kolikrát už mě bolí noha od toho věčného rozjíždění a popojíždění v kolonách. Taky máme druhé auto v manuálu, ale asi mi to chybět nebude. Jsem ve stádiu, kdy mě to řazení vyloženě obtěžuje. :aggressive: nejde tak ani o klacek, ale o tu spojku hlavně, to mě nebaví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servise som sa minule nahodou dozvedel ze DSG ma vraj filter oleja a ze mi ho vymenia na 60 tis spolu z olejom. Ako to je a pripadne ci ma zmysel skratit vymenny interval oleja v prevodovke? dik

Ano, v 60 tis je planovaná servisní prohlídka 6st. DSG. Jstli je tam filtr to nevím, ale předpokládám, že ano. Nic bych nekrátil, nemá to cenu na co? Ničeho tím nedosáhneš. Normálně bych to v 60 tis nechal vyměnit a jede se dál. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zlatej manuál když to tak čtu... a to i manuál-šestikvalt - furt kvrdlám _icon_smich.gif

Sedmikvaltovou převodovku DSG mám rok a čtvrt a teď už kvrdlám skoro pořád.

Zajímalo by mě, jak se DSG chová v dieslu, ale s 1.8 TSI mě dlouhodobě štve.

Když nechám automat, tak prakticky každé (i mírné) přidání plynu znamená nesmyslné podřazení.

Přitom motor má kroutícího momentu na rozdávání.

DSG se stále předvádí, jak rychle umí řadit - a přitom je to třeba při kickdownu, kdy je to o několik stupňů, zoufale pomalé.

Taky mě štve, že po manuálním podřazení a přidání plynu auto až do přeřazení vůbec neakceleruje.

To jsou klidně 2-3 sekundy (podřazení o dva kvalty), během kterých mi už párkrát bylo pěkně horko.

Na druhou stranu se v manuálním režimu chová při rozjezdu hodně hloupě.

Manuální přeřazení z jedničky na dvojku elektronika dovolí až skoro u 3 tisíc otáček a navíc dost dlouho trvá.

Přitom tam přece ta dvojka musí být připravená, je to jen o přepnutí spojek !!!

Z dvojky na trojku je to podobné, pak už jsou reakce slušné.

Takže při rozjezdu tam nechávám automat, občas mu pomůžu pádly a jakmile tam je trojka, tak přepínám na manuál a kvedlám.

Auto jsem měl přes měsíc ve škodovce a nový firmware DSG jen trochu zrychlil přeřazování z 1 na 2 při automatu..

Ty peníze, co jsem dal do DSG, jsem měl blbec dát do čtyřkolky, v Jablonci by mi udělala asi větší radost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně někdo,kdo jen nechválí.Měl jsem 3 auta s DSG-OII,Golf V a Passat 3C a bylo to stejné.

teď mám Audi A6 3,0 TDi s Tiptronikem a je to podobné,jen tam to komplenzuje výkon motoru ale co je lepší je,že ten tiptronic při malém přidání plynu zbyteně nepodřazuje,což jak píšeš DSG dělalo.Ale taky hodně využívám pádla,když potřebuji akcelerovat atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedmikvaltovou převodovku DSG mám rok a čtvrt a teď už kvrdlám skoro pořád.

Zajímalo by mě, jak se DSG chová v dieslu, ale s 1.8 TSI mě dlouhodobě štve.

Když nechám automat, tak prakticky každé (i mírné) přidání plynu znamená nesmyslné podřazení.

Přitom motor má kroutícího momentu na rozdávání.

No to je mi líto, ale zrovna tohle jak píšeš nesmyslné podřazování budu asi potřebovat, protože ta 1.6 TDi má jen 77 kw a to není žádný závodník, takže si myslím, že na 7mý stupeň už to moc zrychlovat nebude, takže uvitám, když si to podřadí a pujde to líp za plynem. Ale zatím je to moje teoretická úvaha, za týden ti řeknu víc. Co sem četl, tak právě 7st. DSG bylo ušito právě ke slabším motorům, tak možná proto když máš poměrně výkonný motor, to tak řadí. Možná jen soudruzi v VW navychytali software k 1.8 TSI. Ach jo nekažte mi náladu, já se tak těším. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Software k motorům určitě přizpůsobují, při reklamaci ve Škodovce to bylo zřejmé.

Nahráli mi jinou verzi firmware, ale také mi ani trochu nevyhovuje (reklamoval jsem spotřebu 1.8).

Je to určitě o tom, že každý má úplně jiný styl jízdy a software musí vyhovět všem.

Já se většinu času snažím jezdit na spotřebu, to znamená nízké otáčky motoru a co nejvyšší kvalt.

Také proto jsem chtěl DSG, v manuálu bych 7-kvalt nekoupil a ve staré Octávce mi vadilo krátké zpřevodování 5-kvaltu (1.8 20V).

Nízké otáčku motoru DSG dodržuje jen při klidné jízdě, při jakékoliv akceleraci okamžitě podřazuje.

Na druhou strane se občas motor musí trochu prohnat a s touhle 1.8 se krásně předjíždí.

Pak ale s manuálem, protože DSG je přes několik kvaltů zatraceně pomalá (to je případ kick downu).

Ten kdyby šel vypnout ... Neumí to někdo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...