Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

škoda servis má na vše normohodiny.. např.za výměnu pylového filtru si vemou 70 korun, i když ty si to doma uděláš sám za 2 minuty.. servis taky musí z něčeho žít, což v tomhle chápu.. taky nezapomínejte že na automechaniky většinou chodí pleps, aspon za nás to tak bylo, každej trošku normální šel na školu a zybtek na zedníka, automechanika a nebo vodaře...já s autem jezdil do značkáču jen kvuli záruce, ale po záruce to budu vozit taky ke svýmu, je to sice 70km, ale co, servisuje auta cele rodině a vždy na 1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne bola volnobezka deaktivovana po update. ale mne to skor vyhovuje. auto ma pocas zaradenej rychlosti prakticky nulovu spotrebu. okrem toho, ked idem napr. z kopca, dlhsie drzim brzdu, auto mi podradi o niekolko stupnov a drzi zaradeny nizky stupen az do momentu stlacenia plynu. takze je to velmi podobne realnemu spravaniu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na muj dotaz, jestli by se dal nahrat novy SW do DSG byl autorizovany servis celkem prekvapen, ze se to bezne nedela, jen kdyz prijde pozadavek ze skodovky. Myslel jsem ze se to jen napoji na kabel a za par minut je hotovo. To je to takovy problem nahrat novy SW pro DSG?

ak na akýkoľvek problém (nielen DSG) je potreba prehranie SW,tak sa nemusí čakať na schválenie ŠA ....stačí zadať VIN do systému a pozrieť či sa dá daný problém týmto vyriešiť....

 

...SW sa však neprehráva len tak preventívne napr.pri akejkoľvek návšteve servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na diagnostice byla v prevodovce ulozena chyba: "Dosazena mezni hodnota na spojce 2"

Po resetu DSG do zakladniho nastaveni se problem zatim neprojevuje.

Na muj dotaz, jestli by se dal nahrat novy SW do DSG byl autorizovany servis celkem prekvapen, ze se to bezne nedela, jen kdyz prijde pozadavek ze skodovky. Myslel jsem ze se to jen napoji na kabel a za par minut je hotovo. To je to takovy problem nahrat novy SW pro DSG?

Volal jsem p. Sixtovi a podle nej je treba vymenit spojky. To sedi i s tim, co lide resili, kdyz meli v diagnostice ulozenou chybu P177C jako ja - vzdy se to vyresilo vymenou spojek. Ptal jsem se i lidi z prevodovka.cz a ti tvrdili, ze je treba nova mechatronika, coz se mi zatim nezda jako pravdepodobne. Pristi tyden jdu na presnejsi diagnostiku tak budu vedet vic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak jsem to tu nenasel, ale nevíte někdo jaké jsou převodové poměry v DSG v OII RS TDi?

 

Nasel jsem tyhle hodnoty, ale rad bych si je overil jestli to sedi

 

DSG w/OD
First Gear Ratio (:1)4.04
Second Gear Ratio (:1)2.37
Third Gear Ratio (:1)1.56
Fourth Gear Ratio (:1)1.16
Fifth Gear Ratio (:1)0.85
Sixth Gear Ratio (:1)0.76
Final Drive Axle Ratio (:1)3.88

Editováno: , autor: Pitrs2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

mám Škoda Octavia II 1.9 TDI r.v.2007 s DSG a včera jsem s převodovkou začal mít problémy tak se obracím zatím sem. Převodovka si dělá co chce, někdy zařadí někdy ne, spíše je to ale tak že se jen jednička vytočí a už nepřeřadí nebo až po několika sekundách. Někdy řadí dobře až do 3 a pak zase jen vytočí a už neřadí. Přitom když převodovku dám na ruční zaření + - tak řadí zcela bezproblémů. Setkal jste se s tím někdo? Děkuji za jakékoliv rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Tak jsem po vymene spojky u 7DSG. Zavada se projevovala hlavne na 4ku, kdy pri akceleraci ve vyssich otackach vyletely otacky skokove o 500rpm a pak se zase vratili.

V diagnostice bylo ulozeno: "P177C, Spojka 2, dosazena mez tolerance"

 

Servis vyndal prevodovku, dovezl Sixtovi a ten vymenil spojku, protoze je treba nejak presne vymezit vule nove spojky pomoci podlozek a na to si servis netroufal.

 

Cena spojky 10.000KC, Sixta prace 2.000KC, servis prace 4.500KC.

 

Problem se spojkou je odstranen, nicmene se objevil novy problem - jakoby nekde z prevodovky vychazi pri prudkem zatoceni na parkovisti, akceleraci z 0 a brzdeni lupnuti jakoby neco nebylo dotazeno, jako by nekde u prevodovky byla vule. Kdyz se zvedne auto a toci se koly dopredu a dozadu vychazi z prevodovky zvuk, ktery by mohl byt onim lupanim. Projevuje se to podobne jako vule na poloose, dela to na neutralu i pri zarazene rychlosti. Dle rychle konzultace se Sixtou by to mohla byt spatne usazena prevodovka nebo rozhozena geometrie po demontazi prevodovky. Nemel uz nekdo podobny problem?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,

Zakladam toto tema abych se zeptal, zda jste neresili podobny nebo stejny problem s DSG prevodovkou.

Mam 6-stup. DSG typu HLH ve Skoda Octavia II 1.9 TDI 77kW (12/2004).

1) Dlouhodoby problem, ze pri dobrzdovani prevodovka velmi neprijemne cukne pri podrazeni 3-2 a potom 2-N. Deje se to vzdy pri kazdem dobrzdeni. Pri provedeni zakladniho nastaveni pomoci VAG se problem nepatrne zlepsil, ale zadne velke zlepseni.

2) Kratkodoby problem se sporadicky objevuje (2-3x denne), ze prevodovka odmitne zaradit vyssi stuoen, nez 3-4 a auto jen vytaci otacky. Rucne pomoci +/- muzu bez problemu zaradit i 6-ku, ale kdyz vratim volic do D, tak prevodovka opet podradi. Za minutu je problem pryc a treba za hodinu se opakuje.

Videl jste nekdo neco podobneho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem po vymene spojky u 7DSG. Zavada se projevovala hlavne na 4ku, kdy pri akceleraci ve vyssich otackach vyletely otacky skokove o 500rpm a pak se zase vratili.

V diagnostice bylo ulozeno: "P177C, Spojka 2, dosazena mez tolerance"

 

Servis vyndal prevodovku, dovezl Sixtovi a ten vymenil spojku, protoze je treba nejak presne vymezit vule nove spojky pomoci podlozek a na to si servis netroufal.

 

Cena spojky 10.000KC, Sixta prace 2.000KC, servis prace 4.500KC.

 

Prozradil bys ktery servis to byl? (Klidne jen do soukrome zpravy) Taky shanim misto, kde by se dobre postarali o DSG prevodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim

potřeboval bych poradit mám O II 2006 DSG a při jízdě na D vše OK až po 4stupeň a pak se mi stane že auto točí otáčky pořád nahoru ale nechce přeřadit, nestává se to pořád ale jenom někdy, na manuál i S jede v pohodě.

 

Diky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, jaké máte zkušenosti s kombinací DSG a Construct. Hodlám si uzamikání pořídit do auta, ale už jsem slyšel pár negativních názorů, že je údajně lepší na ovládání DSG převodovky nešahat. Tak teď nevím jestli do toho jít. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahojte - prosím o radu - špecifikácia môjho problému nižšie

díky 

 

Problémy s DSG /OII kombi, r. 2007, automat, výbava elegance, 175000 km/, kód motora BLS.

-         olej menený cca pri 165000 km, predtým vraj pri 109000 km.

 

Subjektívny opis chýb pri jazdení:

-         pri studenom motore  pri miernej záťaži prevodovka nechce preradiť /zväčša medzi 2 a 3-tím prevodovým stupňom, ako keby zasekne a nechce prehodiť, trhá autom, čudné zvuky od prevodovky, až doslova škrípanie/ preradí až pri sekvenčnej voľbe ale počuť trochu divný zvuk v prevodovke - alebo keď dám skoro až plyn „na podlahu“/

-         pri teplom motore zväčša medzi 2 a 3 stupňom si zvýši otáčky /nie plynule ale je citeľný rozdiel/ a až potom preradí

-         stáva sa, že počas bežnej jazdy za obvyklej rýchlosti a s obvyklým prevodovým stupňom pri polohe D, z ničoho nič začne podraďovať a radí akoby v športovom režime /teda drží vyššie otáčky/

-         jedine pri rovnom úseku s veľmi ľahkou nohou a pri jazde miernym briežkom smerom dole radí relatívne dobre, plynule a hladko /bez pazvukov, kolísania otáčok, bez trhania/

-         alebo naopak pri prudkom /ráznejšom/ zošliapnutí plynového pedála pri zohriatom motore /napr. pri rozjazde na semafóre alebo križovatke/ prehadzuje pekne, rýchlo a plynule /prakticky bez problémov/

-         sú dni kedy prevodovka prehadzuje dá sa povedať celkom normálne a sú dni, kedy má počas jazdy všetky príznaky spomenuté vyššie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a je že kto mi to maže ! :-)

ok - rešpektujem - ale dal som to aj sem preto, lebo tu je viac príspevkov a väčšia možnosť spätnej väzby od viac zainteresovaných ľudí

 

mimochodom - vieš poradiť s tým čo som písal?

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

mám Škoda Octavia II 1.9 TDI r.v.2007 s DSG a včera jsem s převodovkou začal mít problémy tak se obracím zatím sem. Převodovka si dělá co chce, někdy zařadí někdy ne, spíše je to ale tak že se jen jednička vytočí a už nepřeřadí nebo až po několika sekundách. Někdy řadí dobře až do 3 a pak zase jen vytočí a už neřadí. Přitom když převodovku dám na ruční zaření + - tak řadí zcela bezproblémů. Setkal jste se s tím někdo? Děkuji za jakékoliv rady.

ahoj - už si zistil problém, prečo ti blbne prevodovka? asi máme podobný problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...