Únor 27, 201411 r mne prevodovka trhala medzi 1. a 2. stupnom a riesilo sa to nahranim noveho softweru. nacas to pomohlo, ale aj tak boli menene spojky v zaruke. to som mal vtedy tusim 65.000 km. ale soft by mali vediet nahrat. mas aktivovanu tzv. volnobezku?
Únor 27, 201411 r škoda servis má na vše normohodiny.. např.za výměnu pylového filtru si vemou 70 korun, i když ty si to doma uděláš sám za 2 minuty.. servis taky musí z něčeho žít, což v tomhle chápu.. taky nezapomínejte že na automechaniky většinou chodí pleps, aspon za nás to tak bylo, každej trošku normální šel na školu a zybtek na zedníka, automechanika a nebo vodaře...já s autem jezdil do značkáču jen kvuli záruce, ale po záruce to budu vozit taky ke svýmu, je to sice 70km, ale co, servisuje auta cele rodině a vždy na 1
Únor 27, 201411 r mne bola volnobezka deaktivovana po update. ale mne to skor vyhovuje. auto ma pocas zaradenej rychlosti prakticky nulovu spotrebu. okrem toho, ked idem napr. z kopca, dlhsie drzim brzdu, auto mi podradi o niekolko stupnov a drzi zaradeny nizky stupen az do momentu stlacenia plynu. takze je to velmi podobne realnemu spravaniu.
Únor 27, 201411 r u mna to fungovalo tak, ze ked som uvolnil plyn, vyzeralo to tak akoby mi prevodovka rozpojila spojku, t.j. auto nebrzdilo motorom, ked som isiel dole z kopca, nepodradila mi a pod. ale priznam sa, ze uz si to presne nepamatam.
Únor 27, 201411 r Aha, no me se jedno stalo, ze jsem jel takhle z kopce a vůbec to nebrzdilo motorem. Jako kdyby tam byl neutral. Jinak se mi to jindy nestalo. Ten kopec jezdim pravidelně, takže jsem hned poznal, ze je něco jinak...
Únor 27, 201411 r Na muj dotaz, jestli by se dal nahrat novy SW do DSG byl autorizovany servis celkem prekvapen, ze se to bezne nedela, jen kdyz prijde pozadavek ze skodovky. Myslel jsem ze se to jen napoji na kabel a za par minut je hotovo. To je to takovy problem nahrat novy SW pro DSG? ak na akýkoľvek problém (nielen DSG) je potreba prehranie SW,tak sa nemusí čakať na schválenie ŠA ....stačí zadať VIN do systému a pozrieť či sa dá daný problém týmto vyriešiť.... ...SW sa však neprehráva len tak preventívne napr.pri akejkoľvek návšteve servisu
Březen 5, 201411 r Tak na diagnostice byla v prevodovce ulozena chyba: "Dosazena mezni hodnota na spojce 2" Po resetu DSG do zakladniho nastaveni se problem zatim neprojevuje. Na muj dotaz, jestli by se dal nahrat novy SW do DSG byl autorizovany servis celkem prekvapen, ze se to bezne nedela, jen kdyz prijde pozadavek ze skodovky. Myslel jsem ze se to jen napoji na kabel a za par minut je hotovo. To je to takovy problem nahrat novy SW pro DSG? Volal jsem p. Sixtovi a podle nej je treba vymenit spojky. To sedi i s tim, co lide resili, kdyz meli v diagnostice ulozenou chybu P177C jako ja - vzdy se to vyresilo vymenou spojek. Ptal jsem se i lidi z prevodovka.cz a ti tvrdili, ze je treba nova mechatronika, coz se mi zatim nezda jako pravdepodobne. Pristi tyden jdu na presnejsi diagnostiku tak budu vedet vic.
Březen 7, 201411 r Nějak jsem to tu nenasel, ale nevíte někdo jaké jsou převodové poměry v DSG v OII RS TDi? Nasel jsem tyhle hodnoty, ale rad bych si je overil jestli to sedi DSG w/ODFirst Gear Ratio (:1)4.04Second Gear Ratio (:1)2.37Third Gear Ratio (:1)1.56Fourth Gear Ratio (:1)1.16Fifth Gear Ratio (:1)0.85Sixth Gear Ratio (:1)0.76Final Drive Axle Ratio (:1)3.88 Upraveno Březen 7, 201411 r od Pitrs2
Duben 11, 201411 r Dobrý den, mám Škoda Octavia II 1.9 TDI r.v.2007 s DSG a včera jsem s převodovkou začal mít problémy tak se obracím zatím sem. Převodovka si dělá co chce, někdy zařadí někdy ne, spíše je to ale tak že se jen jednička vytočí a už nepřeřadí nebo až po několika sekundách. Někdy řadí dobře až do 3 a pak zase jen vytočí a už neřadí. Přitom když převodovku dám na ruční zaření + - tak řadí zcela bezproblémů. Setkal jste se s tím někdo? Děkuji za jakékoliv rady.
Květen 12, 201411 r Tak jsem po vymene spojky u 7DSG. Zavada se projevovala hlavne na 4ku, kdy pri akceleraci ve vyssich otackach vyletely otacky skokove o 500rpm a pak se zase vratili. V diagnostice bylo ulozeno: "P177C, Spojka 2, dosazena mez tolerance" Servis vyndal prevodovku, dovezl Sixtovi a ten vymenil spojku, protoze je treba nejak presne vymezit vule nove spojky pomoci podlozek a na to si servis netroufal. Cena spojky 10.000KC, Sixta prace 2.000KC, servis prace 4.500KC. Problem se spojkou je odstranen, nicmene se objevil novy problem - jakoby nekde z prevodovky vychazi pri prudkem zatoceni na parkovisti, akceleraci z 0 a brzdeni lupnuti jakoby neco nebylo dotazeno, jako by nekde u prevodovky byla vule. Kdyz se zvedne auto a toci se koly dopredu a dozadu vychazi z prevodovky zvuk, ktery by mohl byt onim lupanim. Projevuje se to podobne jako vule na poloose, dela to na neutralu i pri zarazene rychlosti. Dle rychle konzultace se Sixtou by to mohla byt spatne usazena prevodovka nebo rozhozena geometrie po demontazi prevodovky. Nemel uz nekdo podobny problem?
Červen 7, 201411 r Ahoj, Zakladam toto tema abych se zeptal, zda jste neresili podobny nebo stejny problem s DSG prevodovkou. Mam 6-stup. DSG typu HLH ve Skoda Octavia II 1.9 TDI 77kW (12/2004). 1) Dlouhodoby problem, ze pri dobrzdovani prevodovka velmi neprijemne cukne pri podrazeni 3-2 a potom 2-N. Deje se to vzdy pri kazdem dobrzdeni. Pri provedeni zakladniho nastaveni pomoci VAG se problem nepatrne zlepsil, ale zadne velke zlepseni. 2) Kratkodoby problem se sporadicky objevuje (2-3x denne), ze prevodovka odmitne zaradit vyssi stuoen, nez 3-4 a auto jen vytaci otacky. Rucne pomoci +/- muzu bez problemu zaradit i 6-ku, ale kdyz vratim volic do D, tak prevodovka opet podradi. Za minutu je problem pryc a treba za hodinu se opakuje. Videl jste nekdo neco podobneho?
Červen 8, 201411 r Tak jsem po vymene spojky u 7DSG. Zavada se projevovala hlavne na 4ku, kdy pri akceleraci ve vyssich otackach vyletely otacky skokove o 500rpm a pak se zase vratili. V diagnostice bylo ulozeno: "P177C, Spojka 2, dosazena mez tolerance" Servis vyndal prevodovku, dovezl Sixtovi a ten vymenil spojku, protoze je treba nejak presne vymezit vule nove spojky pomoci podlozek a na to si servis netroufal. Cena spojky 10.000KC, Sixta prace 2.000KC, servis prace 4.500KC. Prozradil bys ktery servis to byl? (Klidne jen do soukrome zpravy) Taky shanim misto, kde by se dobre postarali o DSG prevodovku.
Červen 8, 201411 r Adam skús sa popýtať v škodovke či náhodou nebude stačiť len prehrať SW ... ...za opýtanie nič nedáš
Srpen 10, 201411 r Zdravim potřeboval bych poradit mám O II 2006 DSG a při jízdě na D vše OK až po 4stupeň a pak se mi stane že auto točí otáčky pořád nahoru ale nechce přeřadit, nestává se to pořád ale jenom někdy, na manuál i S jede v pohodě. Diky za odpověď.
Srpen 23, 201411 r Ahoj, jaké máte zkušenosti s kombinací DSG a Construct. Hodlám si uzamikání pořídit do auta, ale už jsem slyšel pár negativních názorů, že je údajně lepší na ovládání DSG převodovky nešahat. Tak teď nevím jestli do toho jít.
Srpen 23, 201411 r Mám normálně origo od Škodovky (snad to pro ne dělá taky Construct) a bez problémů.
Říjen 12, 201410 r ahojte - prosím o radu - špecifikácia môjho problému nižšie díky Problémy s DSG /OII kombi, r. 2007, automat, výbava elegance, 175000 km/, kód motora BLS. - olej menený cca pri 165000 km, predtým vraj pri 109000 km. Subjektívny opis chýb pri jazdení: - pri studenom motore pri miernej záťaži prevodovka nechce preradiť /zväčša medzi 2 a 3-tím prevodovým stupňom, ako keby zasekne a nechce prehodiť, trhá autom, čudné zvuky od prevodovky, až doslova škrípanie/ preradí až pri sekvenčnej voľbe ale počuť trochu divný zvuk v prevodovke - alebo keď dám skoro až plyn „na podlahu“/ - pri teplom motore zväčša medzi 2 a 3 stupňom si zvýši otáčky /nie plynule ale je citeľný rozdiel/ a až potom preradí - stáva sa, že počas bežnej jazdy za obvyklej rýchlosti a s obvyklým prevodovým stupňom pri polohe D, z ničoho nič začne podraďovať a radí akoby v športovom režime /teda drží vyššie otáčky/ - jedine pri rovnom úseku s veľmi ľahkou nohou a pri jazde miernym briežkom smerom dole radí relatívne dobre, plynule a hladko /bez pazvukov, kolísania otáčok, bez trhania/ - alebo naopak pri prudkom /ráznejšom/ zošliapnutí plynového pedála pri zohriatom motore /napr. pri rozjazde na semafóre alebo križovatke/ prehadzuje pekne, rýchlo a plynule /prakticky bez problémov/ - sú dni kedy prevodovka prehadzuje dá sa povedať celkom normálne a sú dni, kedy má počas jazdy všetky príznaky spomenuté vyššie
Říjen 13, 201410 r Možná také mechatronika.Zkusil bych vyměnit olej,pokud si nejsi na 100% jist,že byl vyměněn a to za originál.
Říjen 13, 201410 r kocure, jeden příspěvek ti musí stačit. Řeš si ten problém v tom druhém tématu. Tady to smažu.
Říjen 13, 201410 r a je že kto mi to maže ! :-) ok - rešpektujem - ale dal som to aj sem preto, lebo tu je viac príspevkov a väčšia možnosť spätnej väzby od viac zainteresovaných ľudí mimochodom - vieš poradiť s tým čo som písal? Upraveno Říjen 13, 201410 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Říjen 13, 201410 r Dobrý den, mám Škoda Octavia II 1.9 TDI r.v.2007 s DSG a včera jsem s převodovkou začal mít problémy tak se obracím zatím sem. Převodovka si dělá co chce, někdy zařadí někdy ne, spíše je to ale tak že se jen jednička vytočí a už nepřeřadí nebo až po několika sekundách. Někdy řadí dobře až do 3 a pak zase jen vytočí a už neřadí. Přitom když převodovku dám na ruční zaření + - tak řadí zcela bezproblémů. Setkal jste se s tím někdo? Děkuji za jakékoliv rady. ahoj - už si zistil problém, prečo ti blbne prevodovka? asi máme podobný problém
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.