detoxy Vloženo 28. Červen 2017 Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 (editace) No kuna snad ne, ale je fakt, že jsem pod krytem baterky našel mrtvou myš. Myslíš, že by to mohl být překousaný kabel? Jinak se mi na to kamarád mrknul v diagnostice a našli jsme následující chybu, tedy kromě nízkého napětí, což bych přičítal té pojistce: 006300 Omezení funkce nedostatečnou tvorbou tlaku P189C-000 Takže nakonec to byla vyzkratovaná mechatronika. Oprava se řeší výměnou a vzhledem k nájezdu 250tkm, jsem preventivně vyměnil i spojky. Tak doufám, že mám pokoj. Editováno: 22. Srpen 2017, autor: detoxy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba86 Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 Ahoj. Mám dotaz.. Koupil jsem první auto s DSG a jedna věc mě vrtá hlavou jestli je to normální.. Jedná se o Octavii 2 RS TDI 2012. Když zařídím D nebo S a stojím na brzdění tak auto lehce vibruje.. Dám nohu z brzdy a vibrace zmizí.. Za studeného motoru to dělá trošku víc by jsem řekl.. Je to normální? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 no ... každý auto, resp. motor, když máš zařazený neutrál, vibruje. a u DSG, když máš S/D a stojíš na brzdě, je to jako v "N" ... vibrace motoru se začnou přenášet do karoserie, protože není s ničím pevně spojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba86 Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 Hele vibruje to víc než normálně.. Já když na manuálu zařídím rychlost nebo mám neutral tak se nic neklepe.. Tady je to jako když by nebyla na 100% rozpojena spojka. Takže tobě to taky dělá to lehké vibrování když třeba zastavis na červené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 (editace) Oživím téma. Snad se někdo přidá. Koupil jsem SII s 210 tKm. DSG žadí bez problémově a řazení je plynulé. Je to moje první AT. Před tím jsem měl mondeo 6°manuál a byl jsem zvyklý jezdit zhruba 1600(1700) - 2500 (3000) ot/min. Co mě vadí na D modu, že je převodovka schopná po rovině v 60 km/h řadit 6°a totálně podtáčet motor (cca 1100 ot/min). To je šílený. Motor duní, tahá to za uši. Lépe je na tom režim S. V S-modu bych min. dolní otáčky bral, ale zase se tomu moc nechce přeřadit výš. Pozvolna to vytočím na 2700 ot/min, držím 2700ot/min a než převodovka pochopí, že chci přeřadit výš, tak to trvá. Už to tu někdo psal - optimální by pro byl mod mezi D a S. Což není. Dotazy: 1. Dá se s tím vůbec něco dělat? Při klidné jízdě bych chtěl držet minimálně 1500 ot/min a max zhruba 2500. 2. Nějaké fígle s plynovým případně brzdovým pedálem, aby AT pochopila, co od ní chci? 3. Je volnoběžka i u mojí AT? Pokud ano, jsem schopen jí sám aktivovat deaktivovt pomocí VCDS? Jo a ještě poznámka pro případ, že by to souviselo s řazením. Bohužel tam mám diselgate SW (č. 9978). Auto jsem s ním už koupil. MOc dík za reakce. Editováno: 7. Říjen 2018, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 1) Dle všeho puze úprava SW někde u tunerů.2) Praxe naučí.3) Pokud vím, tak ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 (editace) Když chceš podřadit tak prostě trošku přišlápneš plyn, stačí o pár milimetrů, takže rychlost auta se vůbec nezmění. Stejný postup platí i naopak s lehkým puštěním plynu. Ale obecně je zcela zbytečné to řešit. Člověk si nekupuje automat, aby pak řešil co tam je zrovna zařazené. Editováno: 7. Říjen 2018, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 No nevim, presne o to se snazim, ale reakce na podnety od pedalu je divna a pomala. Kdyz chci podradit v D, tak musim prislapnout poradne a pak to jde. Par mm nestaci.Jinak souhlasim, ze je.mi jedno, jaky je tam kvalt, kdyz budou otacky rozumne, tzn. nad 1500 ot/min. Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Tomšů Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 Za mě, pokud se ti nelíbí jak ten automat řadí, měl sis koupit manuál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 (editace) Mno, auto bylo s AT a nabídka byla neodmítnutelná. Popravdě, jsem neočekával, že někdo naprogramuje SW AT tak dementně, aby v 60km/h ve městě řadila 5°nebo dokonce 6°. To je demence a past na dvouhmotu apod. Já se s tím poperu. Prostě tam po městě dám S režim nebo v ojedinělých případech přepnu na sekvenci. Ještě, že toho po městě najezdím minimum. Editováno: 7. Říjen 2018, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 Jak jsem psal, mělo by to jít upravit, ale za peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 V tomle jsem nepolíbený. Nějaké dpbré firmy na DGS ladění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2018 Zkusil bych motorpower, snad pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2018 Musis na ten plyn dupnout svizne, ne ho pomalu prislapnout. Ale zaroven opravdu netreba o moc, dulezita je rychlost seslapnuti ne o kolik. Sam nemam problem zaradit o jedno vis nebo niz aniz by se rychlost auta jakkoliv zmenila. Ale delam to tak 2x rocne. Opravdu je zbytecne se tim zabyvat. Ze to ma na neco vliv je spise urban legend nez realita. Normalni clovek se u automatu razenim nezabyva, tech aut je statisice, vsechny radi takto a nerozpadaji se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2018 Někde je to dokonce tak, že když se zmáčkne plyn rychle a ještě více, tak nepodřadí o 1, ale rovnou o 2 stupně, nebo i více (kick-down), ale to už je myslím plyn úplně na podlaze (je tam na to další poloha). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2018 plyn se musí sešlápnou na podlahu - předpokládám, že to je popsané v návodu k vozu. Ale také si myslím, že nemá cenu se tím moc zabývat, než to vyřešíš, tak si na to zvykveš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 OK, chlapi, dík za podněty. Zkusím najet pár tisíc a sžít se s převodovkou. Jinak nechat upravovat mapy převodovky za velký prachy se mi nechce. To radši ušetřím a mám na půlku dvouhmoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cobra9999 Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 V 30. 11. 2015 na 21:25, libero napsal: Este raz ...jaja01 má prevodovku čo som písal a tam je predpísaná výmena po 60tkm,vypúšťa sa cez výp.šrób+z bočného šróbku mechatroniky odkiaľ vytečie ešte zhruba 1,2l ...plnenie a kontrola hladiny je tá istá,ako u 6°DSG p.Sichta má na mysli 7°DSG s iným označením a tam ide presne 1,7l...žiadna kontrola hladiny sa nerobí,jednoducho vypustíš-naleješ libero tak ja mam tiež 0BH 301 103 a tiež sa chcem spýtať ci je daný návod podľa tohto videa https://youtu.be/RaG_63C5ufY korektný a je nutné aj vypustiť olej aj z bočného otvoru. A chcem sa uistiť ze sa používa jednotná náplň. Za odpoveď vopred ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 Tak nakonec jsem sve sziti a DSG vyresil namontovanim volantu s padly. Jezdim vyhradne na S a padlem radim na vyssi rychlostni stupen. Najezdil jsem tak uz 25tkm a jsem nadmiru spokojen. Snad nebudu muset brzo na ni neco opravovat.Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 9. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 @koudy_123 Nejaky zasadni duvod, proc jezdit JEN na "S" ? Chapu nekde ve meste, ci horskem terenu, ale napr. na dlouhe dalnicni trasy, navic s tim hlucnym TDI to asi nebude moc komfortni, ne? Mam treti DSG, a nikdy jsem nemel nutnost jezdit pouze v "S" rezimu, a tom mam na poslednich dvou vozech mam tiche TSI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 Protože režim D naprogramovali tam debilně, že je schopné jezdit na 1200 ot/min. V 50 (60) km/h je ochotné řadit 5°nebo 6°. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 10. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2020 Myslím, že třeba pro dlouhé stabilní dálniční úseky na tempomatu je režim "S" nevhodný. Zvláště u toho "turbotraktoru"[emoji32] Hlučnost, komfort, spotřeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 10. Březen 2020 Sdílet Vloženo 10. Březen 2020 Promiň, ale to je nesmysl. Přece je jedno, jestli máš S nebo D, když jedeš po dálnici a máš vesměs stále zařazen 6-tý stupeň. Nehledě na to, že motor už je ohřátý, takže ho můžeš vytáčet. Držím se teorie, že jezdím na přibližnš polovinu otáčelk mezi 0 a červeným polem. Což je u mého motoru 2500 ot/min. A na to mi vyhovuje režim S s pádlem. Na vyšší stupeň řadím pádlem, prože S by mi řadilo při moc vysokých otáčkám. A pokud je motor zahřátý, tak je rozhodně horší ho podtáčet než jezdit na 2500 - 3000 ot/min. A ano, D je naprogramováno tak, aby bylqa co nejmenší spotřeba. Ale radějí jedu na vyšší otáčky, ale plynule a mám spotřebu stejnou jako D. Anebo vyšší, ale je mi to jedno, protože 0,5 l na 100 km navíc mne opravdu nezrujnuje. Ale potenciální problémy s podtáčením ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 10. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2020 Jasně ta spotřeba asi nebude nic katastrofického. Nicméně při ustálené jízdě po dálnici na 7 (mám DSG7) bude vhodnější jet na D či E. Nevím jak u toho TDI, ale pro mé TSI 1.8 jistě nebude problém při takovém režimu držet otáčky dlouhodobě kolem 1900-2000. Takové jsou pro 130-140 kmh. A neřekl bych, že to nějak zásadně podtočený motor. Pokud ti nevadí hlučnost a vibrace dieselu v trvalých otáčkách, jak říkáš "2500 až 3000", tak je to samozřejmě tvá věc. Ale z hlediska emisí a hlučnosti to jistě není optimum. Možná je ta DSG6 pro tvůj motor nepříliš dobře naladěna, měl jsem také DSG6 s TDI 1.9 u první O2, žádný podobný problém jsem ale neměl. Pádla používám také často, ale určitě ne pořád, automatická převodovka je pro to, aby řadila primárně automaticky. A to DSG umí dobře a optimálně. Btw. na co nejnižší spotřebu je programován a naladěn režim E, ne D. To je běžná optimální jízda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 10. Březen 2020 Sdílet Vloženo 10. Březen 2020 Jasně, rozumíme si. U mého TDCi je 6° a při 140km/h je aaerodinamický hluk větší než hluk od motoru. Je ale pravda, že nemám srovnání s benzínem, kde to mlže být jiné. TDCi je jiné než PD, kde hluk od motoru je děsný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.