Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

No kuna snad ne, ale je fakt, že jsem pod krytem baterky našel mrtvou myš. Myslíš, že by to mohl být překousaný kabel? Jinak se mi na to kamarád mrknul v diagnostice a našli jsme následující chybu, tedy kromě nízkého napětí, což bych přičítal té pojistce:

006300 Omezení funkce nedostatečnou tvorbou tlaku P189C-000

 

Takže nakonec to byla vyzkratovaná mechatronika. Oprava se řeší výměnou a vzhledem k nájezdu 250tkm, jsem preventivně vyměnil i spojky. Tak doufám, že mám pokoj.

Editováno: , autor: detoxy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj. Mám dotaz.. Koupil jsem první auto s DSG a jedna věc mě vrtá hlavou jestli je to normální.. Jedná se o Octavii 2 RS TDI 2012. Když zařídím D nebo S a stojím na brzdění tak auto lehce vibruje.. Dám nohu z brzdy a vibrace zmizí.. Za studeného motoru to dělá trošku víc by jsem řekl.. Je to normální? Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele vibruje to víc než normálně.. Já když na manuálu zařídím rychlost nebo mám neutral tak se nic neklepe.. Tady je to jako když by nebyla na 100% rozpojena spojka. Takže tobě to taky dělá to lehké vibrování když třeba zastavis na červené? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Oživím téma. Snad se někdo přidá.

Koupil jsem SII s 210 tKm. DSG žadí bez problémově a řazení je plynulé. Je to moje první AT. Před tím jsem měl mondeo 6°manuál a byl jsem zvyklý jezdit zhruba 1600(1700) - 2500 (3000) ot/min.

Co mě vadí na D modu, že je převodovka schopná po rovině v 60 km/h řadit 6°a totálně podtáčet motor (cca 1100 ot/min). To je šílený. Motor duní, tahá to za uši.  Lépe je na tom režim S. V S-modu bych min. dolní otáčky bral, ale zase se tomu moc nechce přeřadit výš. Pozvolna to vytočím na 2700 ot/min, držím 2700ot/min a než převodovka pochopí, že chci přeřadit výš, tak to trvá.

Už to tu někdo psal - optimální by pro byl mod mezi D a S. Což není.

 

Dotazy:

1. Dá se s tím vůbec něco dělat? Při klidné jízdě bych chtěl držet minimálně 1500 ot/min a max zhruba 2500.

2. Nějaké fígle s plynovým případně brzdovým pedálem, aby AT pochopila, co od ní chci?

3. Je volnoběžka i u mojí AT? Pokud ano, jsem schopen jí sám aktivovat deaktivovt pomocí VCDS?

 

Jo a ještě poznámka pro případ, že by to souviselo s řazením. Bohužel tam mám diselgate SW (č. 9978). Auto jsem s ním už koupil.

 

MOc dík za reakce.

 

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když chceš podřadit tak prostě trošku přišlápneš plyn, stačí o pár milimetrů, takže rychlost auta se vůbec nezmění. Stejný postup platí i naopak s lehkým puštěním plynu. Ale obecně je zcela zbytečné to řešit. Člověk si nekupuje automat, aby pak řešil co tam je zrovna zařazené.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, presne o to se snazim, ale reakce na podnety od pedalu je divna a pomala. Kdyz chci podradit v D, tak musim prislapnout poradne a pak to jde. Par mm nestaci.
Jinak souhlasim, ze je.mi jedno, jaky je tam kvalt, kdyz budou otacky rozumne, tzn. nad 1500 ot/min.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, auto bylo s AT a nabídka byla neodmítnutelná. Popravdě, jsem neočekával, že někdo naprogramuje SW AT tak dementně, aby v 60km/h ve městě řadila 5°nebo dokonce 6°.  To je demence a past na dvouhmotu apod.

Já se s tím poperu. Prostě tam po městě dám S režim nebo v ojedinělých případech přepnu na sekvenci. Ještě, že toho po městě najezdím minimum.

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musis na ten plyn dupnout svizne, ne ho pomalu prislapnout. Ale zaroven opravdu netreba o moc, dulezita je rychlost seslapnuti ne o kolik. Sam nemam problem zaradit o jedno vis nebo niz aniz by se rychlost auta jakkoliv zmenila. Ale delam to tak 2x rocne. Opravdu je 

zbytecne se tim zabyvat. Ze to ma na neco vliv je spise urban legend nez realita. Normalni clovek se u automatu razenim nezabyva, tech aut je statisice, vsechny radi takto a nerozpadaji se. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 30. 11. 2015 na 21:25, libero napsal:

Este raz ...jaja01 má prevodovku čo som písal a tam je predpísaná výmena po 60tkm,vypúšťa sa cez výp.šrób+z bočného šróbku mechatroniky odkiaľ vytečie ešte zhruba 1,2l ...plnenie a kontrola hladiny je tá istá,ako u 6°DSG

p.Sichta má na mysli 7°DSG s iným označením a tam ide presne 1,7l...žiadna kontrola hladiny sa nerobí,jednoducho vypustíš-naleješ

libero tak ja mam tiež 0BH 301 103 a tiež sa chcem spýtať ci je daný návod podľa tohto videa

 https://youtu.be/RaG_63C5ufY korektný a je nutné aj vypustiť olej aj z bočného otvoru. A chcem sa uistiť ze sa používa jednotná náplň. Za odpoveď vopred ďakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Promiň, ale to je nesmysl. Přece je jedno, jestli máš S nebo D, když jedeš po dálnici a máš vesměs stále zařazen 6-tý stupeň. Nehledě na to, že motor už je ohřátý, takže ho můžeš vytáčet. Držím se teorie, že jezdím na přibližnš polovinu otáčelk mezi 0 a červeným polem. Což je u mého motoru 2500 ot/min. A na to mi vyhovuje režim S s pádlem. Na vyšší stupeň řadím pádlem, prože S by mi řadilo při moc vysokých otáčkám.

A pokud je motor zahřátý, tak je rozhodně horší ho podtáčet než jezdit na 2500 - 3000 ot/min.

 

A ano, D je naprogramováno tak, aby bylqa co nejmenší spotřeba. Ale radějí jedu na vyšší otáčky, ale plynule a mám spotřebu stejnou jako D. Anebo vyšší, ale je mi to jedno, protože 0,5 l na 100 km navíc mne opravdu nezrujnuje. Ale potenciální problémy s podtáčením ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně ta spotřeba asi nebude nic katastrofického.

 

Nicméně při ustálené jízdě po dálnici na 7 (mám DSG7) bude vhodnější jet na D či E.

Nevím jak u toho TDI, ale pro mé TSI 1.8 jistě nebude problém při takovém režimu držet otáčky dlouhodobě kolem 1900-2000. Takové jsou pro 130-140 kmh.

A neřekl bych, že to nějak zásadně podtočený motor.

 

Pokud ti nevadí hlučnost a vibrace dieselu v trvalých otáčkách, jak říkáš "2500 až 3000", tak je to samozřejmě tvá věc. Ale z hlediska emisí a hlučnosti to jistě není optimum.

 

Možná je ta DSG6 pro tvůj motor nepříliš dobře naladěna, měl jsem také DSG6 s TDI 1.9 u první O2, žádný podobný problém jsem ale neměl.

 

Pádla používám také často, ale určitě ne pořád, automatická převodovka je pro to, aby řadila primárně automaticky. A to DSG umí dobře a optimálně.

 

Btw. na co nejnižší spotřebu je programován a naladěn režim E, ne D. To je běžná optimální jízda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...