Scherby Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Že by odešel a diagnostika to nezjistila? Co teda mám zjistit za hodnoty? Skup. 001? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Ale podle hodnot v 002 by měl kompresor jít. Jestli není chyba ještě tady: "Kompresor není odpojován elektromagnetickou spojkou, nýbrž běží stále. Jeho výkon se externě snižuje pomocí regulačního ventilu kompresoru klimatizace -N280-." Citace z dílenské příručky. Jestli ten regulační ventil neodešel. no to asi ne, když kompresor jede na 97 %, tedy téměř naplno. To je fakt divný, mělo by to chladit jak o život. A není nějaký mechanický problém s klapkama? Prostě, že to uvnitř chladí, jen to nejde ven - to by se ale po chvíli spustila sahara... A jak se vlastně stalo, že to přestalo chladit? Ze dne na den? šlo to někdy? Nebyla klima rozebraná (= dostal se tam vlhký vzduch a nyní zamrzá)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scherby Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Ahoj, tak tady je výsledek dnešního bádání VAG-COM verze: IHR 304.0AutosoftČíslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045 Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0840 Kódodvání softwaru: Kód opravny:1 Nalezeny chyby:01299 - Diagnosticke rozhrani datove sbernice (J533) 79-00 - prosim precist pamet zavad Načetl jsem teda č. 19 Gateway, ale ta byla bez závad.... tak jsem na klimě párkrát zmáčknul vymazat závady a asi napočtvrté se to smazalo, na motoru jsem našel: VAG-COM verze: IHR 304.0AutosoftČíslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 LA Komponent a/nebo - verze: 0000SG 5405 Kódodvání softwaru: 00102 Kód opravny: WSC 13765 Dodatečná informace: TMBWU46Y544087430 SKZ7Z0D23928761 Nalezeny chyby:17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky Při zapnutém motoru, zapnuté klimě na plno se její ventilátor neroztočil (větrák co to rozhání v kabině samozřejmě jel) no a když jsem dal s vypnutým motorem akční členy tak se ventilátor klimy rozjel a po načtení závad zas ta blbost s gatewají přikládám hodnoty z měření Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 takže ta chyba s Gateway se vrací a blbě se maže? Tak to zkontroluj připojení ŘJ klimy k canu... Případně udělej nějaké nouzové přemostění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 a teoreticky by mohl být problém i tím snímačem teploty vody. ŘJ klimy ji sleduje, sice nevím, k čemu ten údaj využívá, ale sleduje ji (v nějakém bloku hodnot by měla být tuším i vidět).... Je mi, ale furt divný, že ten klima kompresor jede na těch více než 90 procent... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scherby Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 takže ta chyba s Gateway se vrací a blbě se maže? Tak to zkontroluj připojení ŘJ klimy k canu... Případně udělej nějaké nouzové přemostění jj, smažu jí třeba na čtyřikrát, udělám akční členy nebo něco a je tam zpátky... nouzové přemostění? Jak to myslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 natáhnout provizorně oba cany z něčeho, co funguje. Buď přímo s BSG a nebo i z diagnostické zásuvky. Případně zkontroluj stávající vedení. Hele a úplně pro jistotu: máš zkontrolovaný všechny pojistky, tedy i ty na akumulátoru, včetně těch velkých tavných plechů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Předpokládám že klimu máš manualní, po zapnutí klimy se ti rosvíti AC na tlačítku a svítí? Vím že máš RS ale cítíš po zapnutí klimy úbytek výkonu motoru (nejvic by to melo jít poznat na co nejnižší otáčky při rozjezdu)? Popř. bych změřil napetí na ventilu N280 při zapnuté a vypnuté klimě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scherby Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 Předpokládám že klimu máš manualní, po zapnutí klimy se ti rosvíti AC na tlačítku a svítí? Vím že máš RS ale cítíš po zapnutí klimy úbytek výkonu motoru (nejvic by to melo jít poznat na co nejnižší otáčky při rozjezdu)? Popř. bych změřil napetí na ventilu N280 při zapnuté a vypnuté klimě. Jj když ji zapnu, malinko se to "zhoupne", jsou i cítit nepatrně vybrace, kontrolka AC se rozsvítí ale fouká to normálně studené a větrák se prostě neroztoci, kontroloval jsem všechny pojistky tedy i ty na baterce. Nejste někdo z Prahy? Já osobně klimu nepoužívám, proto jsem nevěděl, že nejde takže ani nevím jak dlouho nejde..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 (editace) Sorry, 001 je pro automatickou klimatizaci, manuální to má v 002. Takže to nebylo potřeba. Nefunkčnost ventilu ŘJ nepozná, nemá na to chybový stav. Kdyby zamrzlo médium bude v 002/3 hodnota 14 (teplota na čidle výparníku <1°C) a kompresor by se vypnul, ale on tam má 0, tzn. kompresor běží. Takže i "pokles" výkonu musí být. (u RS možná i nezaznamenatelný). Ten ventil to skutečně může být, protože klimatizace z teplotních čidel má pořát teplo, tak chce větší zimu, proto jede kompresor na 95%. Kdyby byl problém s klapkami, tak to bude mít jako chybu v paměti závad Editováno: 23. Srpen 2014, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scherby Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 Sorry, 001 je pro automatickou klimatizaci, manuální to má v 002. Takže to nebylo potřeba. Nefunkčnost ventilu ŘJ nepozná, nemá na to chybový stav. Kdyby zamrzlo médium bude v 002/3 hodnota 14 (teplota na čidle výparníku <1°C) a kompresor by se vypnul, ale on tam má 0, tzn. kompresor běží. Takže i "pokles" výkonu musí být. (u RS možná i nezaznamenatelný). Ten ventil to skutečně může být, protože klimatizace z teplotních čidel má pořát teplo, tak chce větší zimu, proto jede kompresor na 95%. Kdyby byl problém s klapkami, tak to bude mít jako chybu v paměti závad Tak ventil.... Doufám, že nebudu muset rozebrat půl fabie, abych se k němu dostal.... Co s ním mám dělat? A proc to při testu akčních členů funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 regulační ventil je součástí klimakompresoru a podle DP nejde samostatně vyměnit. A pak je ještě další možnost, a to expanzní ventil, to je mechanická součástka, která udržuje správný tlak ve výměniku v autě, aby správně odvádělo médium teplo. Ale určitě bych doporučil zajet k někomu, kdo dělá klimatizace, podle tlaků ve vedení chladícího média se dá zjistit jestli, nebo který z těch ventilů, je opravdu špatný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scherby Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Njn, co nadělám, tohle už je na mě moc.... Máte někdo nějakýho overenyho znamyho v Praze co by na to kouknul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Musím doplnit, že doplňování chladivo bylo cyklické - pár měsíců a bylo opět prázdno. Problém už je snad vyřešen, vyměnil jsem vysoušeč. Byl tam ještě původní a na tom těsnění to bylo dost znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 no tak to stačilo vyměnit jen to těsnění, ne? Vysoušeč je minimálně za pětikilo (klidně ale i dva litry) vs. pár korun za kroužek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Origo vysoušeč litr, komplet, tedy se zátkou a O kroužky. Myslím, že si tu výměnu celého vysoušeče auto po deseti letech služby zasloužilo. Ten původní už nemohl mít žádnou účinnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 pokud není systém déle otevřený (dlouhodobá oprava, chladič s vysoušečem povalující se na vrakovišti) a vystaven vlhkému vzduchu, tak se nemá moc čím opotřebovat... Ale hlavní je, že to funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venca.6 Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Ahoj, mám nově Fabii 1.9 TDi 2005 ATD, po koupi nešla klima, auto bylo tukle a zřejmě to po opravě nenaplnili, tlak byl tedy 0bar, klima je teď naplněna tlak byl myslím 2.6bar, netesnost to vakuaci nenašlo, ale klima nesepne ani na ofuk čelního skla. Je tedy možný, že klima u fabia spina až při určité teplotě nad 0? Já to zkoušel při 0stupních. Dřív jsem měl Xsaru a tam sepla pokaždý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Spinat musi i kdyby bylo - 20 ....... ale mam takovy dojem ze sem ti na to uz odpovidal jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venca.6 Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Napětí do kompresoru nejde když zapnu klimu, takže ten bude snad ok, dia bez chyb, klima naplnena. Počkám až bude tepleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 Pánové, prosím vás, dnes jsem zjistil únik s klimatizace pod tlakovým spínačem a chci se zeptat jestli nevíte číslo té trubky. je to fabie 1,2 htp 47kw 2004. Docela to spěchá, protože se blíží dovolená. Předem děkuji za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 ještě jednou zdravím mám dotaz ohledně té trubky, jak mi uniká to chladivo pod tím snímačem tlaku. Napadlo mě jestli by nešel přetěsnit jenom ten snímač? Ten je našroubovaný do toho naustku nebo jak to nazvat? Nemá někdo nějakou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 dej to do servisu, kde dělají klimy. Stejně se to musí znovu napustit - experimantovat s klimou před dovolenou se nevyplácí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Ahojte, nedavno som menil kompresor klimatizacie (Fab 1, 2004, 1.2 HTP, 47kw), ale zistil som unik chladiva medzi kompresorom a vysokotlakovou hadicou co ide do kondenzatora. Menil som aj O-kruzky a pri plneni vakuovy test nepreukazal ziadnu netesnost. Klima doteraz frci, ale bohuzial asi dlho nepojde. Nahodou sa mi dnes podarilo najst na ETKE akysi "drzak pro trubku chladiciho prostredku" 6Q0820769B, no v mojom pripade sa tam pri demontazi kompresora nic take nenachadzalo, ani v DP som to nenasiel (mozno pri oprave klimy u predchadzajuceho majitela to tam zabudli dat...). Je ten drziak potredny? Podla mojho nazoru asi zmysel ma, teda aspon ciastocne pohlcuje vibracie od motora a nieje tak zatazovana hadica na spoji. Co si o tom myslite? Mate na svoji Fabkach take nieco? Dakujem za odpoved :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ss.rambo Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Mám pomalou reakci (přímo šnačí tempo změny) na změnu nastavené teploty na ovládačí klimatizace, než zareaguje na změnu teploty tak to trva šíleně dlouho. Na foru jsme se dočetl že by to měl dělat "vadný senzor teploty G56", který je umístěný přímo v tom ovládačí, jenže sem i ho nedaří nikde na internetu najít jako náhradní díl nebo zjístit jeho OE číslo. Nevíte teda někdo kde ho prosím sehnat, nebo neznáte OE číslo? Dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.