Srpen 21, 201411 r Že by odešel a diagnostika to nezjistila? Co teda mám zjistit za hodnoty? Skup. 001?
Srpen 21, 201411 r Ale podle hodnot v 002 by měl kompresor jít. Jestli není chyba ještě tady: "Kompresor není odpojován elektromagnetickou spojkou, nýbrž běží stále. Jeho výkon se externě snižuje pomocí regulačního ventilu kompresoru klimatizace -N280-." Citace z dílenské příručky. Jestli ten regulační ventil neodešel. no to asi ne, když kompresor jede na 97 %, tedy téměř naplno. To je fakt divný, mělo by to chladit jak o život. A není nějaký mechanický problém s klapkama? Prostě, že to uvnitř chladí, jen to nejde ven - to by se ale po chvíli spustila sahara... A jak se vlastně stalo, že to přestalo chladit? Ze dne na den? šlo to někdy? Nebyla klima rozebraná (= dostal se tam vlhký vzduch a nyní zamrzá)?
Srpen 22, 201411 r Ahoj, tak tady je výsledek dnešního bádání VAG-COM verze: IHR 304.0AutosoftČíslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045 Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0840 Kódodvání softwaru: Kód opravny:1 Nalezeny chyby:01299 - Diagnosticke rozhrani datove sbernice (J533) 79-00 - prosim precist pamet zavad Načetl jsem teda č. 19 Gateway, ale ta byla bez závad.... tak jsem na klimě párkrát zmáčknul vymazat závady a asi napočtvrté se to smazalo, na motoru jsem našel: VAG-COM verze: IHR 304.0AutosoftČíslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 LA Komponent a/nebo - verze: 0000SG 5405 Kódodvání softwaru: 00102 Kód opravny: WSC 13765 Dodatečná informace: TMBWU46Y544087430 SKZ7Z0D23928761 Nalezeny chyby:17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky Při zapnutém motoru, zapnuté klimě na plno se její ventilátor neroztočil (větrák co to rozhání v kabině samozřejmě jel) no a když jsem dal s vypnutým motorem akční členy tak se ventilátor klimy rozjel a po načtení závad zas ta blbost s gatewají přikládám hodnoty z měření
Srpen 22, 201411 r takže ta chyba s Gateway se vrací a blbě se maže? Tak to zkontroluj připojení ŘJ klimy k canu... Případně udělej nějaké nouzové přemostění
Srpen 22, 201411 r a teoreticky by mohl být problém i tím snímačem teploty vody. ŘJ klimy ji sleduje, sice nevím, k čemu ten údaj využívá, ale sleduje ji (v nějakém bloku hodnot by měla být tuším i vidět).... Je mi, ale furt divný, že ten klima kompresor jede na těch více než 90 procent...
Srpen 22, 201411 r takže ta chyba s Gateway se vrací a blbě se maže? Tak to zkontroluj připojení ŘJ klimy k canu... Případně udělej nějaké nouzové přemostění jj, smažu jí třeba na čtyřikrát, udělám akční členy nebo něco a je tam zpátky... nouzové přemostění? Jak to myslíš?
Srpen 22, 201411 r natáhnout provizorně oba cany z něčeho, co funguje. Buď přímo s BSG a nebo i z diagnostické zásuvky. Případně zkontroluj stávající vedení. Hele a úplně pro jistotu: máš zkontrolovaný všechny pojistky, tedy i ty na akumulátoru, včetně těch velkých tavných plechů?
Srpen 22, 201411 r Předpokládám že klimu máš manualní, po zapnutí klimy se ti rosvíti AC na tlačítku a svítí? Vím že máš RS ale cítíš po zapnutí klimy úbytek výkonu motoru (nejvic by to melo jít poznat na co nejnižší otáčky při rozjezdu)? Popř. bych změřil napetí na ventilu N280 při zapnuté a vypnuté klimě.
Srpen 23, 201411 r Předpokládám že klimu máš manualní, po zapnutí klimy se ti rosvíti AC na tlačítku a svítí? Vím že máš RS ale cítíš po zapnutí klimy úbytek výkonu motoru (nejvic by to melo jít poznat na co nejnižší otáčky při rozjezdu)? Popř. bych změřil napetí na ventilu N280 při zapnuté a vypnuté klimě. Jj když ji zapnu, malinko se to "zhoupne", jsou i cítit nepatrně vybrace, kontrolka AC se rozsvítí ale fouká to normálně studené a větrák se prostě neroztoci, kontroloval jsem všechny pojistky tedy i ty na baterce. Nejste někdo z Prahy? Já osobně klimu nepoužívám, proto jsem nevěděl, že nejde takže ani nevím jak dlouho nejde.....
Srpen 23, 201411 r Sorry, 001 je pro automatickou klimatizaci, manuální to má v 002. Takže to nebylo potřeba. Nefunkčnost ventilu ŘJ nepozná, nemá na to chybový stav. Kdyby zamrzlo médium bude v 002/3 hodnota 14 (teplota na čidle výparníku <1°C) a kompresor by se vypnul, ale on tam má 0, tzn. kompresor běží. Takže i "pokles" výkonu musí být. (u RS možná i nezaznamenatelný). Ten ventil to skutečně může být, protože klimatizace z teplotních čidel má pořát teplo, tak chce větší zimu, proto jede kompresor na 95%. Kdyby byl problém s klapkami, tak to bude mít jako chybu v paměti závad Upraveno Srpen 23, 201411 r od Drewie
Srpen 23, 201411 r Sorry, 001 je pro automatickou klimatizaci, manuální to má v 002. Takže to nebylo potřeba. Nefunkčnost ventilu ŘJ nepozná, nemá na to chybový stav. Kdyby zamrzlo médium bude v 002/3 hodnota 14 (teplota na čidle výparníku <1°C) a kompresor by se vypnul, ale on tam má 0, tzn. kompresor běží. Takže i "pokles" výkonu musí být. (u RS možná i nezaznamenatelný). Ten ventil to skutečně může být, protože klimatizace z teplotních čidel má pořát teplo, tak chce větší zimu, proto jede kompresor na 95%. Kdyby byl problém s klapkami, tak to bude mít jako chybu v paměti závad Tak ventil.... Doufám, že nebudu muset rozebrat půl fabie, abych se k němu dostal.... Co s ním mám dělat? A proc to při testu akčních členů funguje?
Srpen 24, 201411 r regulační ventil je součástí klimakompresoru a podle DP nejde samostatně vyměnit. A pak je ještě další možnost, a to expanzní ventil, to je mechanická součástka, která udržuje správný tlak ve výměniku v autě, aby správně odvádělo médium teplo. Ale určitě bych doporučil zajet k někomu, kdo dělá klimatizace, podle tlaků ve vedení chladícího média se dá zjistit jestli, nebo který z těch ventilů, je opravdu špatný
Srpen 24, 201411 r Njn, co nadělám, tohle už je na mě moc.... Máte někdo nějakýho overenyho znamyho v Praze co by na to kouknul?
Září 9, 201410 r Musím doplnit, že doplňování chladivo bylo cyklické - pár měsíců a bylo opět prázdno. Problém už je snad vyřešen, vyměnil jsem vysoušeč. Byl tam ještě původní a na tom těsnění to bylo dost znát.
Září 9, 201410 r no tak to stačilo vyměnit jen to těsnění, ne? Vysoušeč je minimálně za pětikilo (klidně ale i dva litry) vs. pár korun za kroužek
Září 9, 201410 r Origo vysoušeč litr, komplet, tedy se zátkou a O kroužky. Myslím, že si tu výměnu celého vysoušeče auto po deseti letech služby zasloužilo. Ten původní už nemohl mít žádnou účinnost.
Září 9, 201410 r pokud není systém déle otevřený (dlouhodobá oprava, chladič s vysoušečem povalující se na vrakovišti) a vystaven vlhkému vzduchu, tak se nemá moc čím opotřebovat... Ale hlavní je, že to funguje
Únor 6, 201510 r Ahoj, mám nově Fabii 1.9 TDi 2005 ATD, po koupi nešla klima, auto bylo tukle a zřejmě to po opravě nenaplnili, tlak byl tedy 0bar, klima je teď naplněna tlak byl myslím 2.6bar, netesnost to vakuaci nenašlo, ale klima nesepne ani na ofuk čelního skla. Je tedy možný, že klima u fabia spina až při určité teplotě nad 0? Já to zkoušel při 0stupních. Dřív jsem měl Xsaru a tam sepla pokaždý.
Únor 7, 201510 r Spinat musi i kdyby bylo - 20 ....... ale mam takovy dojem ze sem ti na to uz odpovidal jinde
Únor 7, 201510 r Napětí do kompresoru nejde když zapnu klimu, takže ten bude snad ok, dia bez chyb, klima naplnena. Počkám až bude tepleji.
Červenec 4, 201510 r Pánové, prosím vás, dnes jsem zjistil únik s klimatizace pod tlakovým spínačem a chci se zeptat jestli nevíte číslo té trubky. je to fabie 1,2 htp 47kw 2004. Docela to spěchá, protože se blíží dovolená. Předem děkuji za pomoc.
Červenec 6, 201510 r ještě jednou zdravím mám dotaz ohledně té trubky, jak mi uniká to chladivo pod tím snímačem tlaku. Napadlo mě jestli by nešel přetěsnit jenom ten snímač? Ten je našroubovaný do toho naustku nebo jak to nazvat? Nemá někdo nějakou zkušenost?
Červenec 8, 201510 r dej to do servisu, kde dělají klimy. Stejně se to musí znovu napustit - experimantovat s klimou před dovolenou se nevyplácí :-)
Červenec 20, 201510 r Ahojte, nedavno som menil kompresor klimatizacie (Fab 1, 2004, 1.2 HTP, 47kw), ale zistil som unik chladiva medzi kompresorom a vysokotlakovou hadicou co ide do kondenzatora. Menil som aj O-kruzky a pri plneni vakuovy test nepreukazal ziadnu netesnost. Klima doteraz frci, ale bohuzial asi dlho nepojde. Nahodou sa mi dnes podarilo najst na ETKE akysi "drzak pro trubku chladiciho prostredku" 6Q0820769B, no v mojom pripade sa tam pri demontazi kompresora nic take nenachadzalo, ani v DP som to nenasiel (mozno pri oprave klimy u predchadzajuceho majitela to tam zabudli dat...). Je ten drziak potredny? Podla mojho nazoru asi zmysel ma, teda aspon ciastocne pohlcuje vibracie od motora a nieje tak zatazovana hadica na spoji. Co si o tom myslite? Mate na svoji Fabkach take nieco? Dakujem za odpoved :-)
Prosinec 21, 20159 r Mám pomalou reakci (přímo šnačí tempo změny) na změnu nastavené teploty na ovládačí klimatizace, než zareaguje na změnu teploty tak to trva šíleně dlouho. Na foru jsme se dočetl že by to měl dělat "vadný senzor teploty G56", který je umístěný přímo v tom ovládačí, jenže sem i ho nedaří nikde na internetu najít jako náhradní díl nebo zjístit jeho OE číslo. Nevíte teda někdo kde ho prosím sehnat, nebo neznáte OE číslo? Dík moc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.