Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

 

Neznas porekadlo ze kdyz ji milujes neni co resit. Proste bych chtel jednou si koupit co chci bez praktickych myslenek atd.

Jistě, ale v této situaci se ocitne jen pár jedinců... A to my nejsme a pokud nebudeme dědit, či nevyhrajeme ve sportce, tak se většině z nás o tom bude jen zdát.  V opačném případě platí viz výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku? proč myslíš, že se tolik neprodávají TSI? protože prostě lidi chtěj, aby ta oktávka žrala 3,9litru až 5 litru a po městě mě to ty KRÁVO JEDE ZA 8 LITRU, STARA FELDA MĚ JEZDILA ZA 11 LITRU nejlepší TDI... Paní z autosalonu, no TSI jedině prodáváme u roomsteru a fabii, kde je to nejlevnější ale většina se vždy ptá po TDI :)   Mě osobně říkala, že l@k vybavu prodali první snad v benzínu.... roční vozy všechny berou v TDI, mají tam minimálně TSI....

 

Otcova oktavia 1 1.9 TDI 81kw, za 7 let cca 230 000km. 2 turba, 3 váhy vzduchu. stačí? dále měněny držáky motoru (motor se propadl a držel snad za 2 už nebo jak to bylo, asi 5 krát měněna ložiska. 

 

Ale já nebydlím v Praze, která je v tomhle nahovno. chytíš kolonu a jedeš krokem. než ty projedeš prahu tak já mám odjetou celou D11 ;) Jezdil si s tím déle, než jenom pár minut? to auto není o moc větší než oktavie, má to senzory vpředu vzadu, s tím zaparkuješ i ty, který s tím má vidno problémy...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vží se do situace pawouku, že máš trošku více peněz než máme my a vybíráš si auto.... 

pár jedincu? jezdíš někdy po silnících, koukáš někdy na ty mergly, bmw audiny apod po kterých se nám může jenom zdát? dyt tahle 3.6 je obyčejný mbéčko....

 

P.S: koukal si na tamty moje mini počty? že TDI u těhlech roční vozu se ti začíná vyplácet po 100 000km? :)

dále tu přibívá docela dost lidí, co mají RS kolem 600 000kč, otázka jestli si nevzít radši trošku ojetého superba a mít trošku lepší komfort...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jezdí hodně často město.. z domu do práce apod...je vidět,že si to automaticky parkování nikdy nezkoušel ;)

však když to bereš takhle, tak tobě stačí 3 válec HTP do tvé oktavie, proč tam máš tedy 1.4 ? :)   ano, protože lidi čumějí jenom na spotřebu, divím se že nemáš 1.6 tdi jako hravec ;)

Ještě bych něco dodal - kokto, já i ty jsme zatím svobodní a bezdětní (tedy doufám), a tys o nějaký ten rok mladší. Ty priority se časem mění a důvodů je mnoho. Ten hlavní jsou ovšem finance. Já si zatím můžu dovolit spoilery a jiné kravinky, když investuji maximálně tak do sebe. Většina lidí u nás se musí pěkně ohánět aby se jakžtakž uživila, tak se nemůžeš divit, že třeba spotřeba je u nich důležitý parametr. Všimnul sis někdy, že to platí i pro luxusní auta typu BMW pětkové řady, či MB E classe? Bez naftových verzí si v Evropě ani neškrtnou. I ti zámožnější se dívají na ekonomiku provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo pawouku, ale víš za kolik dáš servis? když někdo najezdí ročně nevím 5-10 tísic km a koupí si TDI, tak mě věř že se to DPF ucpe. kamarád mě to vyprávěl a pán byl z toho neštastný..

po zkušenosti s bouračkou, už nechci nic dávat do spoileru a těhlech kravin, už mě to přešlo...  U mě je taky spotřeba dost velký parametr, ale ne že budu turovat TDI po městě... Teď bylo cca 10 dní volna, kde myslíš že sem jezdil? jenom město... 

 

Jojo koukají, to moc tomu nerozumím, když mají na tyhle auta v řádech milionu.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čemu nerozumíš? Tito lidé si to asi spočítají, nikdo z nich tu káru nebude mít dlouhodobě, takže náklady na servis jsou u nich irelevantní. Ne každý relativně bohatý vyhazuje prachy zbůhdarma.
No je vidět, že po Praze moc nejezdíš. Já bych kolikrát bral Smart, abych i na těch okrajových sídlištích měl večer kde zaparkovat... Tam se totiž nevecpu kolikrát ani s tou mojí služební Fabií.
Ad TSI - to máš pravdu, těch je také pomálu, ale to také už několik let tady po foru píšu... To sis nějak nevšimnul. :kol-28:
Ad více peněz - to je u mě jednoznačné - nikdy bych si nekoupil škodovku za milion. Tečka.
Ad pár jedinců - pro někoho je sen mít jakéhokoliv mergla, či audinu, prosím, ale tyto auta nejsou ničím výjimečná - je to konfekce ve své třídě. O automoblových snech mám poněkud jiné představy.
Ad DPF - tak to může být drahá sranda.
Ad náklady na servis - selský rozum na to stačí, kdo si to neumí spočíat, spláče nad "výdělkem".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je přesně ono, ten nafták budou mít chvíli a pak vyhodí tunu peněz za nový :D ale tak to je... někdo psal story na oc klubu, že někdo měl panameru Turbo a žralo dost, pak měl na zápujčku parameru diesel a moc jí chce :D

Taky jsem psal, že nebydlím v Praze a z tohohle pohledu jsem rád, nechat venku auto tak je to zabijárna bohužel už v jinych městěch, ale někdy to hold jinak nejde...

Jj je

A kdo si ji za milion koupil? Já bych si oktavii za milion taky nekoupil a ani čoveče za 500 000kč, superba už třebas jo, ale na mě moc velky, mě stačí velikostně oktavia....

To asi máme každý :D

Ano to je

Hm asi tak :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo pawouku, ale víš za kolik dáš servis? když někdo najezdí ročně nevím 5-10 tísic km a koupí si TDI, tak mě věř že se to DPF ucpe. kamarád mě to vyprávěl a pán byl z toho neštastný..

po zkušenosti s bouračkou, už nechci nic dávat do spoileru a těhlech kravin, už mě to přešlo...  U mě je taky spotřeba dost velký parametr, ale ne že budu turovat TDI po městě... Teď bylo cca 10 dní volna, kde myslíš že sem jezdil? jenom město... 

 

Jojo koukají, to moc tomu nerozumím, když mají na tyhle auta v řádech milionu.... 

Ale vždyť o tom tady celou dobu píšu = "...ale je potřeba si při rozhodování uvědomit, na co to auto budu používat (a tím pádem jaký motor, jak velké auto, jakou výbavu atd.). Použít selský rozum."

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dále třeba zajímavý pohled pro tebe kolego, dnes je moda mít SUV(tiguan,tuareg,Q5,Q7,sorenta a já nevím co)... Ono když je máš v naftě tak ono si to v pohodě vezme 9-12 litru, za to se dá jezdit i 3.6.... Takže ono asi tak ;)

 

třebas kdyby mě clint nepovozil kolem Lán v tom TSI a vy mě furt netloukli do hlavy TSI, kamarád mě nepovozil jeho v RSCE když jsme jeli dohromady na zvýšení výkonu, tak bych možná zůstal znova u TDI CR ;) Ve finále je pouze to, že TSI moc lidí nechce, tak se dá za cenu TDI koupit v plné náloži nebo skoro v plné... viz třebas jak 007 prodával svého scoutíka, v TDI by to prodal hned a ještě za víc :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistě, ale v této situaci se ocitne jen pár jedinců... A to my nejsme a pokud nebudeme dědit, či nevyhrajeme ve sportce, tak se většině z nás o tom bude jen zdát. V opačném případě

platí viz výše.

Souhlas v plnem rozsahu. Zase clovek musi byt pripraveny, co kdyby to prislo ze jo, pak nebude cas studovat podklady :-):-):-) Vsak ono ani stryc si to auto nebere tak uplne za sve, ma ho do firmy. Dam priznsva ze jako zamestnanec tedy obyc smrtelnik kdyby to mel cele calovat ze sveho s dph a bez odpisu nikdy by ho nemel. O tech audinach bmw atd co myslite 95% jsou psane na firmu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prej kdyby to přišlo :D :D

 

No jasně, kupovat nového superba, kdo si to může dnes dovolit, skoro nikdo... Akorát ono na ten odpis musíš vydělat stejně :D Jasně že jsou, ale finančák pak se trhá apod, už to nejde jako dříve :) napsat na firmu třebas Aventadora, R8 apod, to už jde pry špatně :D

kdyby dukladně kontroloval  finančák, tak musíš dokázat že máš svuj telefon, svoje auto apod... Pokud ne, tak ti budou krátit odpočty apod....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POKUD LIDI NEMAJÍ PENÍZE, KOUKAJÍ U AUTA NA POŘIZOVACÍ CENU A SPOTŘEBU, ZE 75% NIKOHO DÁL NIC NEZAJÍMÁ, CO TO MÁ ZA VÝBAVU, CO TO STOJÍ V SERVISU, PROSTĚ JEZDÍ A HLAVNĚ TO NECHÁVAJÍ SERVISOVAT V MALÝCH NEAUTORIZOVANÝCH OPRAVNÁCH, TUSÍŽ SE NEDÁ SROVNÁVAT S TĚMI, CO TO SERVISUJÍ V AUTORIZÁKU, POTOM JSOU TY CENY ÚPLNĚ NĚKDE JINDE A TURBO KTERÉ JSEM JÁ MĚNIL PO 200000 KM MĚ VYŠLO I S PROCÍ NA 17000,-  A TO SI MYSLÍM UŽ MĚNIT NEBUDU NA TOMHLE AUTĚ. NEŘEŠÍM VĚCI OHLEDNĚ ROZVODŮ, OLEJŮ, LOŽISEK APOD. TO SE MĚNÍ NA VŠECH AUTECH...

 

TAKŽE POKUD KUPUJEŠ NOVÉ AUTO NA PÁR LET, URČITĚ SE VYPLATÍ KALKULOVAT A PŘEMÝŠLET JESTLI BENZÍN / NAFTU, SILNÝ / SLABÝ MOTOR, JESTLI AUDI / ŠKODOVKU...

 

KDYŽ ALE LIDI KUPUJÍ OJETINU A VÍ, ŽE DALŠÍ AUTO KOUPÍ AŽ BUDOU MUSET, KDYŽ AUTO DOSLOUŽÍ A PŘESTANE JEZDIT, KOUKAJÍ HLAVNĚ NA POŘIZOVACÍ CENU (PŘÍPADNĚ V DANÉM CENOVÉM STROPU NA ROZDÍL VÝBAVY) A NA SPOTŘEBU... JEDNORÁZOVÉ INVESTICE (SPOJKA, TURBO, VSTŘIKY) TO UŽ JSOU INVESTICE SICE NEMALÉ, ALE PRO TYHLE LIDI ZPRAVIDLA POUZE JEDNOU ZA PROVOZ VOZIDLA, PROTOŽE TITO LIDÉ ZA 8-10 LET NENAJEDOU TOLIK, CO PŘEDCHOZÍ VLASTNÍCI ZA 3 ROKY...

 

TAKŽE POŘÁD SE TU SPOUSTU LIDÍ SNAŽÍ SROVNAT NESROVNATELNÉ, AŤ UŽ JE TO OHLEDNĚ MOTORŮ, PALIVA, NEBO VYUŽITÍ VOZU NEBO VÝBAV... ALE ZASE JE O ČEM PSÁT :kol-47:

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

twindoor je přílíš drahý, fakt šašci... :D zase tam nenarvou V6 TDI, achjo... doufám že u lifta, alespon se to víko bude samo otvírat po zmáčknutí dálkového ovladače, tak jako se u twindooru zvedá alespoň sedan jinak jít do kombi no :(

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, souhlas. Hold nejdřív něco vyvíjejí a když se to povede, docela zajímavé a asi i spolehlivé řešení (neslyšel bych že by se to sralo) tak to zruší. Hold co funguje se ruší (moooc drahé) a vymýšlí se nová levnější za to nespolehlivá řešení. Svatá prostato, kam ten svět spěje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lifty se asi ani el.víka nedělají ne? je to úplně zbytečný, když je krátké víko a otevírá se pomalu samo...

 

Ale nechápu, proč do Superba nemůžou dát motor z Audi, vždyť je to stejná platforma, alespoň ty 2,7 TDi by mohli mít... Inu jasně se ukázala hranice, kam až může Škodovka jít, aby nesahala na VW nebo Audi (ikdyž by to stejnak nedokázala, ale už by mohla několik procent zákazníků přetáhnout k sobě)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoda Twindooru... Podle me ho prenusunou do Passata/CC.

a ty myslíš, že v CC by to drahý nebylo ? Je to totéž. A kdo si myslí, že ve srovnatelných výbavách je Passat (CC) dražší, než SIII, je na omylu. I když, jistě v tom hraje roli cenová politika prodeje VW v Čechách. U nás jsou ty auta (myšleno VW) totiž výrazně levnější než v SRN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@stirngo pokud tam dají pérka a díky ovladači se kufr vyklopí tak to nevadí, ale jestli budeš u superba ručně otevírat kufr, tak to se mě chce blít...

měli tam dát kvalitní R5 TDI nebo V10 TDI :D

 

@patriku jak si mohl přejít z A6 do oktávky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, to si nemyslim. Twindoor je super reseni a podle me ho koncern presune tam, kam bude chtit. U Passatu/CC (popr. Phaeton) by toto reseni davalo smyl. Vyvoj tohoto reseni neco stal a nemyslim si, ze ho koncern pohrbi, konkurecni automobilky podobne reseni casto ani nemaji. VW je v koncernove hierarchii porad vyse nez Skoda Auto.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...