Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No, zní to rozumně, mám na to stejný názor jako Stringo.

 

Nicméně naše názory nijak nekolidují s tvrzením, že to Koktovi jede solidně a hamtá jako splašenej kůň :)  A rovněž to, co tvrdím já, že pokud to má člověk čipnuté a nebude zvýšený výkon často využívat, čili nechá si ho jen svátečně k předjetí, tak by nemuselo v podstatě auto nějak výrazně trpět. Což ovšem asi není Koktův styl .D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mějte si názor jaký chcete :)

 

ono to hamtalo cestou zpátky díky tvému zkoušení a auto je zvyklé jezdit v červeným, tak byl zmatenej maxidot :)  já výkon nepoužívám většinu času, není nutné při každé jízdě to cpát ovšem do červeného a dávat plnej plyn, na co...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepredpokladam ze dava Motorpower nejakou zaruku na cokoliv. Max. na software ktery ti tam nahraje. Kdyby byl sicher ze se nic neposere nejakou by dal. Ale priklanim se k ostatnim a navic si me urco nalomil a uz nemam k tomu takove odmitave stanovisko. Za rok mi konci zaruka. za dva uver. Tak kdyz se s motorem nebude nic dit tedy si ziska duveru tak uvidime. V mem pripade chip ze 77 na nejakych 95 kw neni tak dramaticky. S octou jsem mel ovsem po chipu problem s ukazatelem spotreby. Zacal ukazovat o 0.5 l mene a zhorsily se teply starty. coz mi bylo vysvetleno ze to nemuze byt chipem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, na brzdu jsem si šlápnul ještě v garáži. :kol-28:  Jinak ne. Takto - DSG v mém voze ne, 1.2 TSI 77 kW v Yetim také ne (alespoň promě). A SUV jako takové, nic proti nemu, ale mě je k ničemu. 4x4 to stejně nemělo aby to dávalo alespoň nějaký smysl. Nějak pro něj u mě nevidím využití. Clekem malý kufr by mě i za současné situace nevadil, v Octě stejně většinou vozím vzduch. Ale mělo to několi much - nezhasíná se v něm vnitřní osvětlení po zavření dveří a nastartování, takže musí být vypnuto nastálo vypínačem, stále svítí osvětlení v kastlíku v palubní desce - asi nějakej šotek v elektrice. A zjistil jsem, že se zase ušetřilo, protože Yeti nemá kontrolku rozsvícených potkávacích světel. Dále mu docela proměřoval tachometr, proto mě včera brách nemohl dohnat i když jsem jel jen 130 km/h. V tom Yetim totiž při této tachometrové rychlosti ukazuje GPS jen 118-119 km/h. Jinak k řazení píšu něco v příslušném rozhádaném tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neměli jste to přeplé na stálé osvětlení, jelikož to funguje stejně jako v O2 nebo byla vadná dveřní jednotka či špatně kodována, na yetině to určitě funguje!!! v OCT2 svítí i kastlík stále.

tak to je jedině nějaká nová verze budíku v yetině!!!

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, přepnuto na zhasínání od dveří. Já se právě v garáži divil, proč to uvnitř nesvítí (bylo to vypnuté) a ejhle, už vím proč to bylo vypnuté. Kokto, OII svítí kastlík i když je zavřený?  To je nějaká divočina, a kdy tedy zhasne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je narez. Kontrolku potkavacich svetel ma i Rapid. A interierova svetla vcetne kastliku zhasinaji ato jsem si zadni palubni svetlo zapojil na spinanej sam jinak by fungovalo jen jako ctecka. Jedine co tak palubni svetlo a svetla v kufru kdyz je nastartovano lehce mzhouraji protoze tam jsou ledky tak ze fungujou v podstate i jako pozicni. Hold ledkam staci jakekoliv male napeti co prosakne i kdyz je to vyple. Jinak co mam znameho co dela skladnika ve skode v autorized ser. rikal ze nejporuchovejsi je Yeti, ty se tam resi nejvice. Osobne ja bych ho nechtel. A davat do SUV 1,2 TSI navic s DSG mi prijde docela masakr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez té kontrolky je to ošemetné - oni totiž ty budíky tam svítí stále po zapnutí zapalování a když je třeba snížená viditelnost (třeba mlhavo), tak tě nic neupozorní, že svítíš jen denním osvětlením. Což třeba u mé OII není - tam budíky bez zapnutí světel nesvítí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, kastlík zhasíná, má spínač když zacvakneš kastlík, jenom popelník svítí pořád, jakmile se rozsvítí palubní osvětlení.

 

Pawouku, to už bylo TSi i v před FL???

jj, 1.8 TSI v OII byla představena v Ženevě v březnu 2007. :kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Yetík mě ještě překvapil ve dvou věcech, jedna napravila předchozí kiks, který se projevuje i u OII, a to je mlácení přezky bezpečnostního pásu spolujezdce o sloupek "B", kde to má Yeti vyřešené takto:

post-32075-0-75270300-1393706248_thumb.j

No a ta druhá je méně příznivá - plastové šílenství pokračuje od Rapida, přes OIII i do Yetiho - tapec dveří je bez jediného kousku čalounění, jen neměkčený plast sa v oblasti loketní opěrky jakási měkčí podložka (koženka, či co to je).

post-32075-0-33783000-1393706610_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...