Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jinak tedy nevím, ale MAX výkon a krouťák podle mě máte jen při nějakých otáčkách, není možné, aby motor (kromě elektromotoru) měl max výkon konstantně v širokém spektru otáček, to je prostě nemožné...

 

To, že pocitově auto táhne od 1600-5000 je pěkné a je to tak oproti dieselu, ale ten MAX máte jen někde a to právě určuje výrobce (nebo graf na brzdě). Já mám třeba tohle...

Výkon Octavia II po chipu.pdf

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, samozrejme ze je tomu tak jak jsem popisoval. Jak pise Pawouk, udaje nejsou dle mych pocitu, ale prevzate od vyrobce. Grafy z brzdy pred chipem a po jsou take dukazem, co sem daval kokta. Doba pokrocila a zatim co jeste nedavno se investovalo ve vyvoji hlavne do dieslu a benziny byli opomijeny, dnes uz je tomu jinak a take proto se pomer prodeju pomalu meni benzin vs diesel ve prospech benzin. Napr. v mem pripade proc bych si kupoval disel do Rapida 1,6 tdi 77 kw kdyz stoji o 70 tis vice? pritom rozdil ve spotrebe je 1- 1,5 l/100. To bych musel nalitat rocne nevim kolik km aby to melo nejakou navratnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, my se ale nebavime o vykonu motoru, ten stoupa s rostoucimi otackami a v 5tis dosahne vrcholu a pak pada. Bavime se o krouticim momentu kde muj motor ma max 175 Nm a dosahne ho uz pri 1550 otackach a tento max. kroutici moment si drzi az do tech 4100 otacek a pak pada. Nevim co je na tom divne. Je to diky turbu atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...