Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No já ho asi neberu, zůstanu u okty. Tak jako tak oktu budu ke konci příštího roku prodávat. Musel bych domáznout minimálně 70 tisíc a to mi rozdíl benzínu a nafty neudělá. Mám dojem, že benzínové RS mi udělá větší radost ;) Jsem holt benzínovej....tady mi chyběla možnost vytočit motor a samozřejmě bylo to hlučnější, zejména v nižších otáčkách je to víc slyšet.

 

Kdyby měl někdo zájem....může mít nejetý vůz s jasným původem a jasnými km, od mého známého. Na autě nic není, bez investic, nebourané.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO asi tak stejně, jak jsem čekal :D  Ale jak jsem psal, myslím si, že ta moje 1,8 TSI je svižnější, jak na rozjezd, tak i odezvou na plyn při předjíždění. Nicméně, jinak to nejelo špatně, pro někoho ne tak zmlsaného by to byla raketa. Jenomže já se svezl čipovanou Koktolou  a novým RS v benzínu a tak mě to už tak neuchvacuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@škodaforum DSG je hroznej křumpl, cukání tomu neodpustím nikdy, ale tak ty máš naftu tak to ladí s tím chrochtáním :D

 

pěknej sup, jenom ta barva středu látky je hrozná, design alá OCT 1...

jediný u toho TDI vidím problém, jak je ucpané DPF a jak funguje EGR, to je prostě průser jak si chceš nechat auto déle a jezdit bez toho, to je za pár let 50:50 a vněmecku dnes 0:100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po pravdě, ani diesel mě po tolika km už neláká, ten zvuk prostě nelahodí mým zhejčkaným uším :)  Ani výkon nebyl nic oslňujícího....(to jsi měl Marku pravdu) A v nízkých otáčkách je to hlučnější, tak trochu to dunělo....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přece jsi Clinte nečekal, že Superb bude svižnější, než tvoje OII. Sup je o dost těžší než OII a že je hlučný? No o tom asi žádná je to diesel. Já bych ho bral hned, NAVI jak řekl Ozi je věc dobrá, ale dá se bez toho být, dneska ji má každý mobil. HF já teď dodělávám a uvidíme, jestli to v dalším autě bude priorita, nebo ne a sedačky bych absolutně neřešil, hlavně jestli jsou pohodlné o to jde.

 

Ale jak jsi sám napsal výstižně, jsi asi zhýčkaný benzínkem, takže to u tebe podle mě rozhodlo  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr:mi neříkej,že kdybys vyhrál ve sportce,že bys koupil ojetého Supa:-)

Myslím,že bys tohle fórum rychle opustil:-D

Jinak pěkný Sup,že bych prodal Oktu?!

Navi má dnes každý v mobilu a její údržba je jednodušší.Na sedačky dáš třeba krásné polokožené potahy, že to ani nikdo nepozná.

Editováno: , autor: Sanek81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy mi dáváte syčáci, zajímalo by mě, kolik takovejch radilů tady by si ho skutečně koupili ;) 

 

Uvažujte, že je to 5-ti leté auto, čili už za horizontem :) Příští rok bude novej model a tohle bude nemoderní stará kárka, už i teď interiér je hodně out v porovnání s O3 (tedy můj dojem).

za dva - tři roky bych za něj dostal s bídou 150 a good bye....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a klint je jak ženská, čumí jak vypadá kastle, nevím co je na S2 nemoderní... dyt je podobný jako v O3 a sedačky jsou úplně totožné. za 2 - 3 roky s 100 000km za něj dostaneš furt min 200 000kč, za svoji oktu co máš teď dostaneš 230-270 tisíc, TSI chce pár lidí, naftu každej.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není blábol, liťáky do soli jsou na hovno, když ti ten lak na kole něco poškodí (kámen, obrubník), tak to tam sůl vyžere nesmazatelné stopy. Znám to z vlastní zkušennosti.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

znám taky člověka co mu rezne O2 i litáky v létě, protože to myje jednou za 3 roky... pokud na ně dáš tvrdy vosk, tak zase o level větší výdrž a pokud se potvrdí tvoje myšlenka, tak je hold přestříkám plast dipem, sprej stojí cca 1000kč na 4 kola, práce na 20 minut...

alespoň to auto drží na silnici a nepředběhně tě pes v zatáčce...

 

proč reznou novodový dodávky po pár letech provozu? protože je nikdo nemyje a tuplem nevoskuje....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, ty jsi ale jiná liga... ty máš auto pár let a pouštíš ho do světa, potom se nediv, že pro většinu lidí je 4-5 staré auto stále mladá ojetina. Kdybych měl možnost měnit auta po 4 letech, taky bych místo tohohle Supa koupil OIII, je to zase někde jinde oproti autu 7 let zpátky, technika je lepší... RSko Ti určitě udělá větší radost, ale neřekl bych, že tenhle SII je nějaký hrozný a starý auto a už vůbec ne, že by nejelo, je to jen pocit... ano oproti Tvé OII může být méně svižný, ale ten komfort je oproti OII lepší a více prostoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná mi to nebudeš věřit, ale větší komfort jsem na té projížďce nezaznamenal. Zřejmě by se dostavil při delší jízdě (lepší sedáky a měkčí podvozek), naopak celou cestu mě zase tlačil ten středovej panel do pravé nohy. Také přístrojovka mi přijde tak nějak utopená (budíky a maxík) v těch tubusech....

Ano, jinak ten sup byl pěkněj a prakticky nejetý. Od nafty jsem si odvykl, benzín je takovej tichounkej a pohodlnej, svižnej....nějak se v oktávce cítím lépe. To je ovšem můj názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však s autem budeš jezdit ty Clinte, tohle jsou všechno jen hospodské řeči a pokud ti supák nevyhovoval, tak to tak prostě je a určitě bude dělat radost někomu dalšímu. Já mít peníze na doplatek, prodal bych Octu a šel do něho, pro mě je to nové auto a výkon stejný jako mám teď...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...