Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tak většina tvých vrstevníku strejdu Jíříčku traduje nahlas, jak se do SUV krásně nasedá, mě teda nahouby protože musím zvedat nohy akorát se neohejbáš... mno nevím proč by range, nebo tuareg nebyl na dálnice :)

 

ovšem máš pravdu, moc to nejede pokut to nemá 5.0 TDI či 4.2 TDI, či nějakou pořádnout atmošku nebo benzín. mám vyzkoušenyho tuarega 3.0 TDI, žere to nejede to. Když sem se na D11 dostal na 11 litrů při svižnější jízdě. pokud jezdíš jak důchodce, tak s tím jde jet za cca 8 litrů. a vzduchovje podvozek je geniální, ale trošku mimo náš svět.

 

a král SUV je range, o tom žádná ale trošku jiná cenovka :( to by bylo něco: Zážehový motor LR-V8 Supercharged 5,0 litru

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to co podle tebe jede a co podle me. Já od toho čekal více.
Nevím vyšla me takhle spotřeba s okreskami, dálnici Prahou.... Dlouhodobou ma přes 10 litru a jezdí normální tempo... alespoň TT za něco stojí, ale furt řadí jak to má asi milionovou stupňovou převodovku.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Honzou co se spotreby tyce u 3,0. Jinak Touareg velky z venku, maly uvnitr. Stryc mel tu predchozi generaci 2,5 TDi 5ti valec o 200kg tezsi, pod 9 litru se nedostal, a vymena oleje? bratru 9 litrova napln poctiveho LL. Kufr ma vetsi i muj Rapid atd. Auto o nicem, pokud nekdo nepotrebuje jezdit do terenu na stavby apod. Jedina vyhoda na D1 v pravem pruhu si necejtil ze jedes na D1 v pravem pruhu. A libustka pro Honzu, DPF na nem odesel po 20tis. Akumulator po 15tis. Uz tenkrat asi zacala usporna reseni. :D

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak oleje čím dál více ubývá, tuším že tenhle tuareg 3.0 TDI má cca 7,5 litru... dnes už je olej za přijatelný ceny ... na první cenu servisky při 34000km, sem se ještě neptal, zjistím.

tak auto má vzduch podvozek(musíš si ho připlatit ovšem nebo koupit vyšší výbavu), tak je určitě komfortní, takže k ničemu tak uplně není.

 

spíš mě u tuarega chybí absence benzínů, co byla dříve. 4.2 FSI, 3.6 FSI, 6.0 W12, 4.0 V6.. dnes tam máš jenon ten hybrid, asi to nikdo už nechce.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ukaž nám toho yetiho nééé? :-)) docela škoda že nedávají 6kvalt do 4x2, každého 4x4 nebere i když bych to taky někdy vyzkoušel! Na kolik se čipne ta 4x2(5kvalt)?

Ještě to nemám nafocený, a i když Kokta tvrdí,že jde čipnout všechno (s tím souhlasím),tak u předokolky se to nedoporučuje (nevím teď jistě jestli kvůli spojce,nebo spíš kvůli převodvce).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je, ale i arlo má točák taky přešvihlej a to má čiply a převodovka mu drží 160 000km...

 

ozáku v pohodě těch 140kw, žádnej stres... 103kw verze 81kw verze se liší pouze nastavením ECU.

 

stanmare vše čipovat nejde...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíši viděli jste ty grafy? Nebo neumite cist

Četli jste si něco o motorech jakej je rozdíl mezi 81 103!

ZADNEJ JENOM UPRAVENY MAPY U 81KW

125 verze Ma akorát vetsiho sneka a malinko jiné vstriky, jak když mluvím do zdi

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

81kw motor je identickej se 103kw a da se jit az na 180 koni, dle meho ale je lepsi mit rezervu a vykon 170 koni je naprosto dostacujici.

Zda to ma jinej vyfuk je potreba zkouknut ETKU. Ja si myslim, ze nema, proc by to delali, dalsi proces ve vyrobe, precijen je porad lepsi udelat HW a na konci linky auto naprogramovat na 81kw. Vymenou turba se da jit az na 200koni :-) vse delam s ohledem na dlouhodobe pouzivani tzn. tak aby to bylo co nejbezpecnejsi pro motor i kdyz sedi za volantem silenec co s tim porad zavodi. :-)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...