Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak už je to tady do Fábie3 co se TDI týče už se budou dávat jen 3 válce 1,4 TDI

Zájemci o naftový motor mohou zvolit jednu ze tří výkonových variant nového tříválce 1,4 TDI s blokem motoru z hliníkové slitiny. Ve všech případech se jedná o agregát o objemu 1,4 litru s přímým vstřikováním paliva Common Rail a přeplňováním turbodmychadlem. Stejně jako u předchozí generace, která nabízela čtyřválce o objemu 1,6 litru, jsou k dispozici výkony od 55 kW do 77 kW; u novinky je však těchto parametrů dosaženo při nižším zdvihovém objemu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba ne 2 ale tady cituji

Nejekologičtějším provedením v řadě Fabia bude varianta GreenLine s motorizací 1,4 TDI/55 kW (75 k), která na trh přijde koncem roku 2015. Díky kombinaci systému Start-Stop, rekuperace brzdné energie, pneumatik se sníženým valivým odporem a cílených úprav aerodynamiky bude nová ŠKODA Fabia GreenLine dosahovat spotřeby pouhých 3,1 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 82 g/km. 

 

TO BY SI PAWOUK CHROCHTAL. Náš eco jezdec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale chledal jsem odrobnější tech. údaje, jako zrychlení atd. hlavně u 1,2TSI 81kw a nenašel jsem. Kurva fix, to vypadá, že mi natrhne prdel i kdejaká fábie. zase taková O3 G-tech 1,4 CNG má víkon taky 81kw, tedy ho taky natře kdejaká fábie.  :kol-28:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechrochtal - něco, co má méně než čtyři válce a srmdí to naftou, mi nesmí do garáže. :kol-46:  Jo, to víš, musíš počkat, až ten nový motor bude v Rapidu a pak ho (Rapid) vyměnit. Ale nečekej kvůli +4 kW nějaký skok, parametry budou stejné, myslím, že i hodnota točivého momentu je stejná. :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...