kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) njn... ale jeto moc ) velebnosti jdem blejt v pasšíkovi Editováno: 9. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 A co jako? Nekupuj dehet a nemusí tě to zajímat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 teď ti trošku nerozumím, ale nevadí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Brečíš nad tím, že se tam musí dávat AdBlue, nebo ne? A ten je u dieselu, což tě u benzínového motoru nemusí zajímat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) rozdíl je brečet a nadávat jak mě nemusí zajímat, myslíš že si to tam někdo naleje sám? a nafty mě taky musí zajímat.... jak ti to dojde a nedoleješ, tak hold příště nenastartuješ.... to se vyplatí mít menší spotřebu a řešit 2 hmoty Editováno: 9. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) Tuhle mi prodejce říkal, že tyhle sračičky má i oktávka v dieslu, že se to dávkuje samo do nafty či co, ale já ropě nerozumím a těmhle sračičkám už vůbec, čili jsem nemohl říct ani ano, ani ne.... Editováno: 9. Říjen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 rozdíl je brečet a nadávat jak mě nemusí zajímat, myslíš že si to tam někdo naleje sám? a nafty mě taky musí zajímat.... jak ti to dojde a nedoleješ, tak hold příště nenastartuješ.... to se vyplatí mít menší spotřebu a řešit 2 hmoty Prosím přeložit do češtiny, tohle se fakt nedá pochopit. Clinte, a čeho že to byl prodejce? Brambor? Hovadina to je. Nic takového u OIII neexistuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Však ta nádržka by měla vydržet od servisky do servisky. A když ne, tak si koupíš flašku a naleješ. Aspoň u BMW to tak je. Lidi stejně do nádrže lejou aditiva, tak je to nezabije. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Pawouk: jak řikám, nevím sám Čili, jestli je to už u konkurence, dá se to u oktávky také čekat co? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) Tak Passat to bude mít v nějakých konfigech, prý 4motion ,bitdi a dsg dal sem to nezkoumal... Z normálních uživatelů neznám nikoho, kdo by aditivoval( já taky ne) Editováno: 9. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Nemusis, uz kupujes treba adetivovanou naftu ci benzin. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Pawouk: jak řikám, nevím sám Čili, jestli je to už u konkurence, dá se to u oktávky také čekat co? Těžko říct, podle toho, co jsem se zatím o tomto dozvěděl, tak EA 288 mají splňovat EURO6 bez aditiv. Takže spíš ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) JoJo verva benzin ma nějaký aditiva... V případě vrcholné verze TDI s dvojicí turbodmychadel se počítá s točivým momentem 500 Nm (dostupným od 1 750 otáček), spotřeba by ovšem měla poklesnout na 5,3 l/100 km. Tato jednotka s nádržkou na AdBlue bude v sérii vybavena pohonem všech kol 4Motion a dvouspojkovým sedmistupňovým DSG. Editováno: 9. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Těžko říct, podle toho, co jsem se zatím o tomto dozvěděl, tak EA 288 mají splňovat EURO6 bez aditiv. Takže spíš ne. Teď jsem našel tabulku v učební pomůcce, takže s AdBlue se počítá až pro EURO6+. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Tak je to mocovina ne? Tak budeme do te nadrze chcat. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 SCR (Selective Catalytic Reduction) AdBlue Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Čekají nás pěkné časy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Mno, nás přímovstřikové zážehovce toto nemusí zajímat, spíš bych měl obavu, že nám tam nacpou nějakou variantu filtru pevných částic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 ALL: Tak co s těma mračítkama??? víte někdo něco o tom? Atest to má, ale ten samozřejmě není vidět, je zespoda a oni jsou nalepené, takže to nikdo neuvidí, stejně jako křídlo, to má taky atest na jedné noze zespod a po přilepení vidět nic není... Papír na to nemam, nenapadlo mě, že to bude někdo skoumat... 2,5 roku, pár kontrol za mnou a nikdo mi nic neřekl až teď... KOKTA: tak jak s tím teploměrem?!? Pošli mi SZ s podrobnostma. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 co chceš vědět, nebo pomoci? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 Stringovi policajti strhli a rozšlapali mračítka, že na to nemá povolení, že na světlech takovéhle píčovinky nemají bejt Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 Stringo: Atesty si někde sežeň a voz je sebou (já sebou vozil u O1 na denní svícení třeba). To co ti říkali ti policajti je nesmysl samozřejmě. Kdyby si tím byli tak jistí, tak by tě poslali v jejich doprovodu na technickou co te´d už i můžou myslím. Třeba v německu či Rakousku se vyplatí ty atesty sebou vozit i když máš nějaký ten tunning třeba přímo od škody. Vše co vypadá jako dodatečně dodělávané od standartního provedení i když je to ze škodováckých dílů tak tam jsou na to ujetý. Tam by mě asi i sedřeli za led v zadní SPZ. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 Však ty mračítka jsou stejně k hovnu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 To je tam kvůli tomu aby autu nesvítolo do očíček, te´d na podzim a v zimě, kdy je slunce nízko je to pochopitelné, tomu Clinte vůbec nerozumíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky