Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

rozdíl je brečet a nadávat :D jak mě nemusí zajímat, myslíš že si to tam někdo naleje sám? :D a nafty mě taky musí zajímat....

 

jak ti to dojde a nedoleješ, tak hold příště nenastartuješ.... to se vyplatí mít menší spotřebu a řešit 2 hmoty :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Tuhle mi prodejce říkal, že tyhle sračičky má i oktávka v dieslu, že se to dávkuje samo do nafty či co, ale já ropě nerozumím a těmhle sračičkám už vůbec, čili jsem nemohl říct ani ano, ani ne....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

rozdíl je brečet a nadávat :D jak mě nemusí zajímat, myslíš že si to tam někdo naleje sám? :D a nafty mě taky musí zajímat....

 

jak ti to dojde a nedoleješ, tak hold příště nenastartuješ.... to se vyplatí mít menší spotřebu a řešit 2 hmoty :D

Prosím přeložit do češtiny, tohle se fakt nedá pochopit. :kol-28:

Clinte, a čeho že to byl prodejce? Brambor? Hovadina to je. Nic takového u OIII neexistuje.

Vloženo

Však ta nádržka by měla vydržet od servisky do servisky. A když ne, tak si koupíš flašku a naleješ. Aspoň u BMW to tak je. Lidi stejně do nádrže lejou aditiva, tak je to nezabije.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Tak Passat to bude mít v nějakých konfigech, prý 4motion ,bitdi a dsg dal sem to nezkoumal...

Z normálních uživatelů neznám nikoho, kdo by aditivoval( já taky ne)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Pawouk: jak řikám, nevím sám :)   Čili, jestli je to už u konkurence, dá se to u oktávky také čekat co?

Těžko říct, podle toho, co jsem se zatím o tomto dozvěděl, tak EA 288 mají splňovat EURO6 bez aditiv. Takže spíš ne.

Vloženo (editace)

JoJo verva benzin ma nějaký aditiva...

V případě vrcholné verze TDI s dvojicí turbodmychadel se počítá s točivým momentem 500 Nm (dostupným od 1 750 otáček), spotřeba by ovšem měla poklesnout na 5,3 l/100 km. Tato jednotka s nádržkou na AdBlue bude v sérii vybavena pohonem všech kol 4Motion a dvouspojkovým sedmistupňovým DSG.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Těžko říct, podle toho, co jsem se zatím o tomto dozvěděl, tak EA 288 mají splňovat EURO6 bez aditiv. Takže spíš ne.

Teď jsem našel tabulku v učební pomůcce, takže s AdBlue se počítá až pro EURO6+.

Vloženo

Mno, nás přímovstřikové zážehovce toto nemusí zajímat, spíš bych měl obavu, že nám tam nacpou nějakou variantu filtru pevných částic.

Vloženo

ALL: Tak co s těma mračítkama??? víte někdo něco o tom? Atest to má, ale ten samozřejmě není vidět, je zespoda a oni jsou nalepené, takže to nikdo neuvidí, stejně jako křídlo, to má taky atest na jedné noze zespod a po přilepení vidět nic není... Papír na to nemam, nenapadlo mě, že to bude někdo skoumat... 2,5 roku, pár kontrol za mnou a nikdo mi nic neřekl až teď...

 

KOKTA: tak jak s tím teploměrem?!? Pošli mi SZ s podrobnostma.

Vloženo

Stringo: Atesty si někde sežeň a voz je sebou (já sebou vozil u O1 na denní svícení třeba). To co ti říkali ti policajti je nesmysl samozřejmě. Kdyby si tím byli tak jistí, tak by tě poslali v jejich doprovodu na technickou co te´d už i můžou myslím. Třeba v německu či Rakousku se vyplatí ty atesty sebou vozit  i když máš nějaký ten tunning třeba přímo od škody. Vše co vypadá jako dodatečně dodělávané od standartního provedení i když je to ze škodováckých dílů tak tam jsou na to ujetý.  Tam by mě asi i sedřeli za led v zadní SPZ.

Vloženo

To je tam kvůli tomu aby autu nesvítolo do očíček, te´d na podzim a v zimě, kdy je slunce nízko je to pochopitelné, tomu Clinte vůbec nerozumíš.  :kol-28:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...