Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No právě, prostě je náchylnější na sebemenší nevyváženost nebo i volby pneu atd. co jsem se dočetl. u každého pomohlo něco jiného. Převážení na Hunterovi, výměna pneu, záměna pneu, popř. disků (hliník, plech) a v krajním případě až výměna nápravnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vibrace u SII jsou asi rozšířenější problém. By mě zajímalo, co je na Golfu "buznakárovského"? Podle mě je to typické auto pro důchodce alias páprdy. :kol-46:

Ja jsem o tom mluvil. Postavit uplne jine auto (trida) na podvozek pro uplne jiny auto, nemuze delat dobrotu. Ale hlavne ze mi to vsichni vymlouvali, co zas placam. S2 je proste auto na h*. Bud vybavenou oktavku nebo pasika nebo seatka Superba ee.

Jinak vcera jsem jel pres Prosek a na krizovatce vyrazil nejakej pekac proti me (znacku ani stari nvm a netroufam si odhadnout, ale zase uplne pekac to nebyl). A kdyz to rozjel, normalne cernej dym, ze jsem nevidel, co se v krizovatce deje (ihned vetrak off, montazni penou zalepit otvory) a kdyz jsem se ke krizovatce priblizil, tak normalne na zemi byl cernej kolac sazi, velikosti Motose talire na žebírka - nechapal jsem. Jak tohle muze projit na technicke, proc ho policajti nezastavej a ze tomu cloveku nevadi, ze likviduje vse kolem sebe a on sam bude mit raka.

Dnes podobny pripad pod hotelem Step. Dojel jsem tunerskeho (vec nazoru ja se spis smal) Superba1. Ale to dulezite, kdyz jel rozumne tak mu to pokurovalo bile, rikam si jo benzinek - pary. Extra smrad jsem necejtil. Pak to rozjel na krizovatce a cernej dym. No zase jsem nechapal. Mel benzin nebo naftu?

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to je perfekt. Priznali, ze chyby byly nahodne a ze se na ne nedalo hned prijit, kolik tedy vyexpedovanych aut je ma? A dalsi, museli jsme zlikvidovat 700 karoserii - poslali jsme je za plnou cenu a dopravu do cech, Skoda na ne postavi Superby a az dojdou, tak je postavi zas na oktavkach :D. Ale jinak problemy nejsou :)
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím co někteří bodují kvantitou příspěvků, Radius boduje délkou a kvalitou svých příspěvků. Já mám sice x krát více příspěvků, ale věřím, že co do délky textů tady má na Radiuse málo kdo. to Motos zase boduje jasnýma, stručnýma příspěvkama, tak stručnýma, že ani nevím, jak dopadl ten SUP. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sup je stále v servisu, nemaj tu hadičku a dohadujou s leasingovkou, jestli mohou udělat i tu prohlídku v 90.000 km. Momentálně jsem na skok v Hradci, bo jsem profík a nestojím jako ostatní na D11.[emoji16]

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem o tom mluvil. Postavit uplne jine auto (trida) na podvozek pro uplne jiny auto, nemuze delat dobrotu. Ale hlavne ze mi to vsichni vymlouvali, co zas placam. S2 je proste auto na h*. Bud vybavenou oktavku nebo pasika nebo seatka Superba ee.

 

Ale prdlajs, tam jde o něco jiného - zase se postupně začalo šetřit na některých dílech. Původní nemají problém. Takže zase plácáš. :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"There is no replacement for displacement" tuto větu ve volném překladu jako "Objem ničím nenahradíš" vyslovil poprvé W. O. Bentley asi dle jména nemusím více představovat k jaké že to patřil pán automobilce ( k mé nejoblíbenější ). To je taková zajímavost pro spící Pražáky, kterou jsem nevěděl.

Bentley totiž slaví 95 leté výročí. Škoda ale bude asi starší né?

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prdlajs, tam jde o něco jiného - zase se postupně začalo šetřit na některých dílech. Původní nemají problém. Takže zase plácáš. :kol-46:

Kdyz predni napravu pytlikujou od zacatlu vyroby (modifikace), tak se domnivam, ze to neni setreni, ale prave mnou psany problem.

Setrilo se uz pri navrhu toho auta (platforma octavie), jestli myslis tohle, tak ano.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samozřejmě to byla reklama především na firmu Xtuning a nic nového co by člověk už nevěděl. dělají totéž co Motorpower ovšem tak o 25-30% dráž. Detailněji jsem se tím nezabýval. Porovnávali dve shodné Octy FL 2,0 TDI 81 KW a jednu nachipovali na 115 kw a pak ukazovali jak to jede, jak to žere o 0,5 litru méně, jak pouze u nich to udělají nejlépe, že se mění až 100 map v ŘJ motoru a že nestačí přehrát někde na parkovišti univerzál software atd. atd. Se můžeš podívat do archivu autosalonu na netu. Z toho pořaddu se čím dál více stává reklamní pořad typu TV product a to se mi už hodně přestává líbit.

Za to třeba  Top Gear mají sem tam i dobré věci jako nyní naposled Porsche 918 Spyder. ty modrý nádech výfukových zplodin z těch horních výfuků mě dostal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr a co kdyz prave tohle lidi chtej. Chtej chcipovat a nevedej kam zajit. Autosalon jim to ukaze a uz bezej. Kdyby jen chcipovali u firmy se zakrytym logem, tak by vsichni rikali "a kde se to da udelat".

Jeste davaji to okenko po konci poradu? To bylo fakt husty. Tenhle broucek muze byt, se slevou 10% :)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9mm to je mira, ktera ponuze od vseho zleho cmoudsovskeho.

Motosmane za co pane boze za co? Myslim ze uz toho Supa nechci. Trochu nam to rozepis, co stala zavada co to nakonec bylo a co servis.

A ja tady brecim nad 10 let starou prackou, kterou jsem mel ted 2h rozebranou. Jj Beco made in Turkay, slouzila verne 10 let a ted je to jen o tlacitku zapnuti pracky, sama se vypina, ale kdyz se zaaretuje tlacitko sirkou v pustenem stavu tak good. Zase jen kvuli tomu se mi nova kupovat nechce.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...