Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Tak se mi dneska rozsvítila opět kontrolka nedostatku oleje. Vyhodnotil jsem situaci a spočítal jsem, že jsem na 0,75 litru oleje ujel přesně 2100km. To znamená přesně 0,35 litru olejíčku na 1000km. Ale to jsem to po celou dobu šetřil, jezdil do 140km/h a jen dvakrát jsem krátkodobě jel 200. Zajel jsem tedy do autorizáku a promluvil s technikem. Jen smutně zakejval hlavou s tím, že to zná, u těhle motorů po 50tis km se to prej jen a jen zhoršuje. Takže navrhl toto: 1/ Váhová zkouška, počkám ještě 3tis km na výměnu oleje a pak bychom jí provedli, abych tam olej mohl nalejt zase nazpátek a neměl s tím vícenáklady. Váhová zkouška vyjde v neprospěch Škodovky. 2/ Dopis do Boleslavi od vedoucího servisu, se žádostí o poskytnutí kulance na výměnu pístní sady. Tady pokud to vyjde a Škodovka zaplatí materiál (s čímž počítám, protože to je jejich problém, navíc měním olej po 15tis a v autorizáku), budu muset bohužel počítat s náklady na zaplacení práce, min. 5tis Kč. V tom případě bych udělal i výměnu rozvodového řetězu a napínáku (když už budu platit práci na rozhození motoru, ať je to při jednom). Tomu zaplacení práce se asi nevyhnu, ačkoliv správně by to mělo být na jejich režii také. Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) tak to pošli ze skály a kup dehet nebo atmosféru Editováno: 27. Listopad 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Nene, na nové auto není a hned tak nebude. Musí sloužit a i přes tyhle problémy bych stejně dehet nechtěl. Zrovna dneska tam nějaká dvacetiletá kurvička přebírala nové RS-o, bílé s black packetem a černou střechou....Tak sem si jen tak zaslintal na chodník a vrátil se ke své olejové kárce, s kterou musím strávit možná ještě dva roky...kdo ví. Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 V závislosti na způsobu jízdy může spotřeba oleje dosáhnout až 0,5 l/1 000 km. Tě pošle Boleslav někam ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Nepošle, bude to 0,51 l/100 Jinak vodní pumpa je OK, voda se neztrácí. Rozvody nechrastí. Najeto 102tis km. Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Tomu se pak ale bude říkat podvod ne? Vlastně néééé, ono se to za ty 2500 km o tolik zhorší, že to bude přes 0,5l. To už chápu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Pochopil jsi to naprosto správně :D To bych mohl za chvíli za sebou tahat cisternu s olejem... Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Tak ale na tohle by měl přistoupit zákon. Takže Pawouku, příště opisujem Klintovo vin číslo,SPZ a uděláme dobrý skutek emailem do Boleslavy! Editováno: 27. Listopad 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Tak v rs odesla baterie:( Editováno: 27. Listopad 2014, autor: PANCHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Tak ale na tohle by měl přistoupit zákon. Takže Pawouku, příště opisujem Klintovo vin číslo,SPZ a uděláme dobrý skutek emailem do Boleslavy! Tss, to už jsem jim tam dávno poslal, známe přece Clinta. Clinte, když nécháš udělat pístní sadu a rozvody, budeš mít motor jako nový. Byla by skoro škoda se toho zbavovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Jojo, máš pravdu. Znamená to, že by měl člověk motor po výměně pístní sady znovu zajíždět? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Teď nevím přesně, ale myslím, že součástí pístní sady jsou i rozvody. Někde tu bylo TPI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Nepošle, bude to 0,51 l/100 Jinak vodní pumpa je OK, voda se neztrácí. Rozvody nechrastí. Najeto 102tis km. S praci pocitej tak kolem 7 - 8.000,- Kc. Cena je aktualni, kolega je po stejne oprave. MR2012, najeto necelych 80.000km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 jelikož mam novější motor, tak mám nějakou ultra super pístní sadu? 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Teď nevím přesně, ale myslím, že součástí pístní sady jsou i rozvody. Někde tu bylo TPI. Za určitých okolností ano, to TPI je ZDE. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 jelikož mam novější motor, tak mám nějakou ultra super pístní sadu? Pochybuji, jen bude ta správná, čili normální. Ty původní jsou nějaký nepovedený aušus. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) tak oni se časem začli téct třeba na 1.6 BSE 75kw, ale kamarádovi cca po 200 000km... takže je to furt stejné..... Editováno: 27. Listopad 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Co TSI (objem,rok) to svoje unikatni probemy. Zajimave ze i TDI takive horory nectu az na par drobnosti u 2,0 TDI PD. Ja je to mozne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Šetření, šetření, šetření... Jak říkal s.Lenin. Nicméně nemáš pravdu, např. viz těžké problémy některých 1.9 TDI (BXE) s vyletující ojnicí, potíže s EGR ventily a ono se toho najde víc. Každý motor má nějakou typickou závadu. Jen je u některých víc vidět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Petrrr: už jsi viděl, aby někdo na svojí modlu TDI nadával? Jenom já, když jsem TDI měl jsem byl permanentně nasranej....a EGR jsem zrovna kupoval nové také. (kolem 5tis kč) A dvoulitry TDI PD? Ty byly závadama přímo nasáklé....Je to jak říká Pawouk, každej motor má své a ty se těš, pač ten tvůj taky nepatří mezi etalony spolehlivosti, to přijde neboj V padesáti tis km jsem byl taky ještě happy Asi musíme koupit Medvěda.... Mě se ta spotřeba oleje stále zhoršuje, zatím co před 15tis km stačilo dolejt na 15tis cca 2,5 litru, dneska už je to přes pět To už je moc....(to je celá náplň fuč) Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 To už máš jak motor z trabanta. Můžeš to rovnou dávat do benzínu. Vyjde to nastejno 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 JJ pravda, jak uz se tolik o dehty nezajimam a clovek furt cte TSI tohle TSI tamto tak jsem zacal nabyvat tohoto mylneho pocitu. Tfuj to jsem si oddechl. Clinte ale ja mam posledni variantu motoru 1,2 s retezem a ta uz bude jisto jiste ohne problem :D:D. Hele, nema se nejlepe ten kdo se nezajima a nechodi sem ani jinam a nic nevi? Ma slunce v dusi a klidne spani. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 pro Klinta: to víš TDI to vydrží, ne ta tvoje sekačka foukaná větrákem do trouby! http://www.auto.cz/video-kompletni-rozborka-vozu-skoda-octavia-po-500-000-km-84322 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Myslíš tu sekačku, co máš i ty doma? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky