Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak se mi dneska rozsvítila opět kontrolka nedostatku oleje.

 

Vyhodnotil jsem situaci a spočítal jsem, že jsem na 0,75 litru oleje ujel přesně 2100km. To znamená přesně 0,35 litru olejíčku na 1000km. Ale to jsem to po celou dobu šetřil, jezdil do 140km/h a jen dvakrát jsem krátkodobě jel 200.

 

Zajel jsem tedy do autorizáku a promluvil s technikem. Jen smutně zakejval hlavou s tím, že to zná, u těhle motorů po 50tis km se to prej jen a jen zhoršuje.

 

Takže navrhl toto:

 

1/ Váhová zkouška, počkám ještě 3tis km na výměnu oleje a pak bychom jí provedli, abych tam olej mohl nalejt zase nazpátek a neměl s tím vícenáklady. Váhová zkouška vyjde v neprospěch Škodovky.

 

2/ Dopis do Boleslavi od vedoucího servisu, se žádostí o poskytnutí kulance na výměnu pístní sady. Tady pokud to vyjde  a Škodovka zaplatí materiál (s čímž počítám, protože to je jejich problém, navíc měním olej po 15tis a v autorizáku), budu muset bohužel počítat s náklady na zaplacení práce, min. 5tis Kč. V tom případě bych udělal i výměnu rozvodového řetězu  a napínáku (když už budu platit práci na rozhození motoru, ať je to při jednom). Tomu zaplacení práce se asi nevyhnu, ačkoliv správně by to mělo být na jejich režii také.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, na nové auto není a hned tak nebude. Musí sloužit a i přes tyhle problémy bych stejně dehet nechtěl.

 

Zrovna dneska tam nějaká dvacetiletá kurvička přebírala nové RS-o, bílé s black packetem a černou střechou....Tak sem si jen tak zaslintal na chodník a vrátil se ke své olejové kárce, s kterou musím strávit možná ještě dva roky...kdo ví.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ale na tohle by měl přistoupit zákon. Takže Pawouku, příště opisujem Klintovo vin číslo,SPZ a uděláme dobrý skutek emailem do Boleslavy! :D

Tss, to už jsem jim tam dávno poslal, známe přece Clinta. :kol-46:

Clinte, když nécháš udělat pístní sadu a rozvody, budeš mít motor jako nový. Byla by skoro škoda se toho zbavovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šetření, šetření, šetření...       Jak říkal s.Lenin. :kol-46:  Nicméně nemáš pravdu, např. viz těžké problémy některých 1.9 TDI (BXE) s vyletující ojnicí, potíže s EGR ventily a ono se toho najde víc. Každý motor má nějakou typickou závadu. Jen je u některých víc vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr: už jsi viděl, aby někdo na svojí modlu TDI nadával? :D  Jenom já, když jsem TDI měl jsem byl permanentně nasranej....a EGR jsem zrovna kupoval nové také. (kolem 5tis kč)

 

A dvoulitry TDI PD? Ty byly závadama přímo nasáklé....Je to jak říká Pawouk, každej motor má své a ty se těš, pač ten tvůj taky nepatří mezi etalony spolehlivosti, to přijde neboj :D V padesáti tis km jsem byl taky ještě happy :D

 

Asi musíme koupit Medvěda....

 

Mě se ta spotřeba oleje stále zhoršuje, zatím co před 15tis km stačilo dolejt na 15tis cca 2,5 litru, dneska už je to přes pět :( To už je moc....(to je celá náplň fuč)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ pravda, jak uz se tolik o dehty nezajimam a clovek furt cte TSI tohle TSI tamto tak jsem zacal nabyvat tohoto mylneho pocitu. Tfuj to jsem si oddechl.

Clinte ale ja mam posledni variantu motoru 1,2 s retezem a ta uz bude jisto jiste ohne problem :D:D:D. Hele, nema se nejlepe ten kdo se nezajima a nechodi sem ani jinam a nic nevi? Ma slunce v dusi a klidne spani. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...