Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Souhlas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Jej tady je zase stránek ke čtení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 To víš Pancho, nemáš se co kde flákat někde u kartáčů a wapek a být stále online. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Já mám ted volno.tak sem se dopoledne flákat u známého pomáhat tahat kabely na byte. A v práci pracuji. Jezdí to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Clint motor co má Arlo a ja je úplné jinej. Třeba rozvody má řemen. Ale olej mi to něco sežere. Asi tak kolem pul a litr l na deset tisíc podle stylu jízdy. Když hodně Německo a tak.tak sem mel skoro litr na 12 tisíc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 tak ten litr na 10tis bych ještě bral, ale co má Clint, že někdo má nádržku na močovinu Adblue a Clint aby si pořizoval nádržku na Adoil, tak to je děsivé. Ale zase toto je Extra Super Long Life, olej pak tím pádem nemusí měnit prakticky nikdy, jen filtr. Ty jova to je vlastně dobré řešení, domontuje se nádržka na 10 litrů a s čerpadýlkem, když se rozsvítí žlutá olejnička samo to doplní 1litr oleje a žádnej stres a na servis oleje se nemusí, jen dolévat olej do nádržky, jako vodu do ostřikovačů. Kurva, hned bych mohl jít dělat šéf konstruktéra do Bolky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Ten Motosman si určitě zase žere, no jo, závist je strašná věc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 (editace) Prostě koupit auto podle toho jak se ti líbí a po záruce vyhodit, vše SOU stejný mrdky... Tenhle týden sem svezl s i40 kombi a kiou sorento taky novej model, proc ne.. Editováno: 28. Listopad 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 (editace) To si právě málokdo může finančně dovolit. Právě za ty 3-4 roky je auto na polovině ceny a to prostě nenašetříš....(tedy ty jo, ty máš ještě ten vedlejšák sbírání hoven a zametání po nocích na Václaváku) - sorry, že jsem to prozradil. Ale toho gigola, co děláš v Holešovicích, to se nikdo nedozví, neboj ty se nic Jak ti to říkají "Kudrnatej Mára"? Editováno: 28. Listopad 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Já vim klinte jenom taková je dnes situace nic víc v tom nehledej... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Nevím ale jak byl ten seznam zoficiálněn jak kde kradou a šidí, tak tam ONO zase nějak výrazně nefigurovalo... Já osobně tedy taky na ONU netankuju, jen vyjímečně, když potřebuju a v okolí nic jiného není, ale pokud by bylo v okolí a nebylo by na seznamu "zlodějů" proč ne, když projde test nemůže to být o nic horší, než ostatní pumpy... Však na těch seznamech figurují o Shell a Benzina s OMW tak to potom je úplně jedno jaký to má název, důležité je, jak to projde kontrolama... Kolega v práci tankoval u Ona naftu do synátorova Mondea a už jsou oba dostatečně vyléčeni. Teď už bere jenom EuroOil naftu bez biosrágor - zmizely problémy s motorem a snižila se mu spotřeba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Kluci, jak vám Funguje páčka dálkových světel na FL Octáviích??? Já jel minulý týden ve FL a tam se zapínaly dálkáče tak, že se páčka posunula dopředu jako u mě, ale nezůstala tam zacvaknutá, ale vrátila se do původní polohy, vypnuly se potom směrem dozadu... to tak je na všech FL??? Docela se mi to líbilo, protože u mě to zůstává v té zapnuté poloze a pak na to musím sahat hodně od volantu Ano Kdepak, já mám klasické ovládání. Tato novější varianta bude asi od MR2011 - brácha už to tak má. Mně tedy vyhovuje víc původní řešení. Asi máš krátké prsty. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Petrrr: v průběhu dne Moravské koláčky, ovarová polévka, ovar, teď jsem dojedl pečená žebírka a bude následovat pečené maso. Večer na doražení sekaná a možná tlačenka, jitrnice a jelítka. Záleží jestli to vychladne.[emoji16] 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Hele já sem velký kritik OIII, ale zároveň sem taky realista, jaké jiné auto v téhle třídě je podle tebe dobré? Hodně sem zkoumal i jiná auta a jediné co je z mého pohledu lepší je golf, ale k čemu to je když nedělají pořádnej motor na benzín? Leon je to stejný co OIII, ale uznávám, že vychází lépe cenově. Třeba takovej Peugeot 308 je úplně k smíchu - zlatá OIII. Ten Leon má taky hnusnej papundekl namísto tapecu dveří. Radius tady zase předvedl vrchol demagogie - hledá nějaké trčící šrouby v motoru, nebo co a přitom tapecu dveří se člověk dotýká a hledí na něj pořád, zatímco většina tamtěch kravin je absolutně nicotná, neviditelná a ničemu nevadící. Tvarově je dejme tomu OK, ale použitý materiál je prostě shit. To snad i dveře ve Feldě vypadají lépe. To jsem si nemyslel, že bych toto někdy mohl vyslovit u nové generace Octavie. Ale je to tak, bohužel. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Je vůbec u koncernu nějakej motor, kterej by stál za to koupit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 (editace) Za me třeba arlovo 2.0 tfsi bwa. Rotacka TDI 81 a 66 kW. 1.6 benzín 74kw která je bez debilniho epc co ma 75kw verze 1.4 63kw Relativně dobrá je i 4.2 benal U mercedesu za me starý TDI do nejakyho roku 2003, třeba 316 cdi suprovej motor, v ty době už používali common rail. U citronu třeba starej 2.0 hdi Ještě bych zapomněl na 2.5 TDI 75 kw taky geniální motor 5 válec! Felina 1.3, 1.6 55kw nebyl spatnej. Editováno: 28. Listopad 2014, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Nejlepsi je motor jakej svet nevidel. :DJako druhej bych dal 1,9 TDI - 66KW to byl motor. Dnes ma moje milovana O1 vlastne uz ne moje 200tis a jedine co odeslo kolem motoru byla vaha vzduchu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 No a že sis ji nenechal? Jinak váha je typická závada na rotačkách TDI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 No rec byla o motoru, jinak zacly odhazet jine veci, chladic, vyfuk, lozisko alternatoru, loziska kol atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Takže vrakouš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Kdepak, já mám klasické ovládání. Tato novější varianta bude asi od MR2011 - brácha už to tak má. Mně tedy vyhovuje víc původní řešení. Asi máš krátké prsty. Hele ani to není prstama, ale když jedu a v zatáčce potřebuju přepnout na potkávačky a volant je otočený, tak na to je špatnej pohyb prsty... To novější řešení mi vyhovovalo mnohem víc... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 V tomto případě asi ano, jenže já dálková světla nemám skoro kde použít, tak mi to nikdy nepřišlo, navíc když už někde svítím, tak většinou bývají vidět včas světla protijedoucího vozu, takže to přepnu v nějaké rozumné poloze volantu. Fakt si nevzpomínám, kdy bych kvůli tomu měl nějaký problém. Obecně nemám moc rád tyto "odpružené" polohy ovládacích páček, raději pevnou polohu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Jo Thalie to ma tak, ze packu k sobe cvak a vrati se do puvodni polohy rozsviti se dalkove, packu znovu k sobe vrati se opet do vychozi pozice s tim ze se dalkove vypnou. Proste furt cvakas k sobe. Musel jsem si tez zvyknout. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Za me třeba arlovo 2.0 tfsi bwa. Rotacka TDI 81 a 66 kW. 1.6 benzín 74kw která je bez debilniho epc co ma 75kw verze 1.4 63kw Relativně dobrá je i 4.2 benal U mercedesu za me starý TDI do nejakyho roku 2003, třeba 316 cdi suprovej motor, v ty době už používali common rail. U citronu třeba starej 2.0 hdi Ještě bych zapomněl na 2.5 TDI 75 kw taky geniální motor 5 válec! Felina 1.3, 1.6 55kw nebyl spatnej. 2.0 tfsi bwa. Rotacka TDI 81 a 66 kW. mam oboje a jeste byl dobry 1,8T AUQ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Mladej něco nalil do klávesnice notesu a pár kláves se těžko vrací nahoru. Volal jsem do NB servisu a prej, vyndejte ty klávesy a zkuste to očistit. Vyndal jsem jednu, rozpadla se na tři kusy a tím to hasne. Přemejšlel jsem půl hodiny, jak to má bejt v hromadě a nic mi nepasuje. Takže asi tradá do HP servisu..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky