Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

marketing už útočí, samozřejmě samá chvála, ani jsem nic jiného nečekal. Nejvíc se mi na tom zatím líbí to maskování, to je dobrý, nechám si asi polepit Rapida. 

Jinak mám info, proč se stahovaly ve velkém ty Fábky. špatná pyropatrona předpínačů pásů, že byla hodně silná a mohlo tě to lehce přidusit.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak Patriku. Jako srovnavat alcantaru co se dává do skodovek a do q7 nebo a6 apod...

Ovšem žere vše o litr méně.

Z toho dcc dělají vzduchovej podvozek když to pravda vůbec není :D

Passat by si prostě zasloužil 6val tdi i 6val tfsi.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to oni spoléhají, jako všichni, že lidi se nebudou bránit, že soud trvá roky, právník stojí dost peněz atd. Proč jako v Jůesej si nikdo nedovolí ani prdnout a tady s náma korporace vyjebávají jako s oslíkem, protože na to spoléhají. Jen že je 1 prohranej spor nevytrhne, zatím co tebe jeden prohranej spor může zrujnovat. Pro ně prohraných 100tis není peníz, když za 1/2 min. reklamní spot v TV dají 70tis. Ještě uvidíme v případě Clinta, pak by mě ovšem zajímal postup Němce v Německu když by řešil obdobný problém.

Proto navrhuji už asi po páté, pojeďme do MB a před bránou tam ty naše škeble zapálíme, pozveme novináře TV a bude senzace. Jen že podplacení novináři ŠA by psali že jsme utekli z Dobřan, sice už tam máme všichni rezervačku, ale ubytovaní tam ještě nejsme.

A to neznají Clinta, myslím, že již brzo bude v TV NOVA, "Neznámý šílený střelec BRUTÁLNĚ zabil v MB celý management včetně předsedy představenstva ŠA" Včera časně ráno, neznámý ozbrojený pachatel ve vojenské kombinéze a kuklou na hlavě vtrhnul do budovy sídla Škoda Auto a.s., kde ve třetím patře brutálně zastřeli na záchodě předsedu představenstva a následně v zasedací místnosti celý management Škoda Auto a.s. . 5 lidí zabil, 3 lidi zranil, na odchodu postřelil člena ochranky a nyní je na útěku. Poslední zprávy hovoří, že se skrývá někde ve Křivokládských lesích, ČR zalarmovala všechny bezpečnostní složky a pátrají po něm s nasazením 10tis vojáků, 2tis policistů, 3 helikoptery, 5 tanků, 1 Gripen a 2 psi.

Konec bych prepsal. Pachatel byl dopaden o 10km dale ve svem voze znacky ..., kdyz doleval olej :D
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, vzhledem k tomu ze jsi prozrel, mel bys mi prenechat vedouci pozici. Protoze ja byl prvni, kdo prozrel.

Je mi te s tim autem lito, ale kdyz si vzpomenu, jak ses vytahoval na muj motoracek, tak kys kys ;D, nemas jezdit jak prase. Taky si vzpomen, cos psal o psech/lizpicich a Koktovi! Buh to vsechno videl a seslal na tebe kletbu (ne klenbu :D) zizniveho otrokare mam.

Volal jsem do SA znamemu a on mi rikal ze tvuj pripad jiz resi. Pry maji navrzeny novy patent, ktery ucinne zamezuje castemu dolevani oleje a kaban ma jiz prvni vykresy, jak jej realizovat. Nemel bych to asi rikat, ale udajne to ma byt revoluce a na fotce byl zachyceny prvni prototyp, ktery mel 2 vicka od nadrze, jednu na olej a druhou na palivo. Dle zasleho laku to urcite byla ojetina - zhruba 10let stara 02 Fl v bile barve. No vlastne uz vrak, asi mela hodne nalitano. A pry mezi servisnim intervalem vymeny oleje (15tis predpokladam), pry nebylo potreba 50l nadrz na olej doplnovat. Take ma pry SA v planu pri vymene oleje dat mnozstevni slevu na naplneni one nadrze. Na jare by na to mela byt reklama s tankem, nesena v duchu "zeru jak tank, jedu do SA pro mnozstevni slevu"...

A abych to lehce odlehcil, usetris za vymeny oleje, budes jen dolevat, coz je uzivatelsky příjemnější, nez vymena oleje.

Takze na vsem negativnim musis hledat to pozitivni. [emoji13]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak první váha za mnou: 3,728kg, mám najet 500km.....

 

Dolejvat olej nemuseli, prej byl na horní rysce. Já povidám, že když jsem koukal, byl na spodní. Tak jsem si připadal jako blbec, když jsem řekl, že jsem to měřil za studeného motoru a oni mi řekli, že se to musí kontrolovat

za teplého motoru (na provozní teplotě), že ten olej se zahřeje a lépe steče dolů.

 

Nevím proč, ale vždycky jsem měl dojem, že za studena je právě všechen olej dole....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...