Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak mi volali, že za celej den natlakovanej systém a nezpozorovali únik vody. Ptali se mě, jestli tu pumpu preventivně chci udělat, řekl jsem, že ne, že to budu sledovat. Také z důvodu,

že je neautorizovaný servis a řekl si za opravu o 2tis Kč víc, než autorizovaný Škoda servis, kam jezdím :kol-27:

 

Takže, až to budu řešit, tak zajedu normálně do Škodovky :D  

 

Jinak pro zajímavost, za prohlídku na zvedáku, sundání krytu atd (diagnostiku úniku) si ve Škodovce řekli 130Kč, tady počítám min.500.....uvidíme. Za chvíli jedu pro auto.

 

Já to tvrdím furt, že ten Škoda servis v Rakovníku má kouzelné ceny :D  (musím je chválit, kde jen můžu)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ten neautorizák daní poctivě, má v kanclu příjímacího technika, komplet diagnostiku, plno nářadí zvedáku atd, tak sou stejně drahy jako autorizáci levnější. akorát rozdíl v autorizáku, že ti olej dávaj za cca 500 /litr a v neautorizáku stejnej za 250kč/litr.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty vole, co sis to vybral za servis a nebo Tě v AS lakují a cena bude ve skutečnosti ne o 2tis levnější než u neaut., ale o 2tis dražší než u neaut. Na druhou stranu jsou poctivý a řekli pravdu. Teď to vem do AS a i když to tam bude stát celý den natlakované a únik nenajdou také, tak až se jich budeš ptát tak únik tam samozřejmě byl a tu pumpu ti museli vyměnit, páč to bylo určitě tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám v Rakovníku v ŠA vždycky jen nízké platby, asi tak třetinové, co Motosman :D :D Přitom kafíčko, můžu bejt celou opravu u auta....prostě nejvyšší luxus ;) Ale já věděl, že mi to tu budete zpochybňovat, jenže to mi nevadí, já vím své a já s nimi mám již zkušennosti.   (ŠA si za pumpu + práce bere 6tis, tady si v neautorizáku řekli 8tis, čili 4 za práci a 4 za matroš - navíc byla jen výměna chladící kapaliny, ale ta snad nestojí dvojku)

 

 

Tak jsem si za ušetřené peníze udělal doma pomyšleníčko, zase jsem totálně přežranej..... :D  (Lepší prožrat ty peníze, než naházet do auta)

 

post-32269-0-24610000-1420560333_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výměna kapaliny třeba 600kč-700kč. On ti to nikdo nezpochybnuje, autorizák kam jezdím já, tak je stejně drahej jako neautorizák. ale to je jeden z levnějších autorizáku, asi jako ten v tvým Rakovníku... olej neberu od autorizáku, tak nevím kolik za něj učtují ani co prodávají.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte co to je, vam posla slipka na dvorku? Ale jo uznavam i v AS se najdou vyjimky. Ja kam jezdim jsem taky spokojeny. Je to ruzne, jini treba zase na ne nadavaji. My se strycem hlavne on tam jezdi roky a spokojenost. Ovsem vse je nutno domlouvat se sefem servisu i v pripade teseni problemu, ochotny a vstricny clovek co ho to bavi a opravdu tomu narozdil od zbytku ty sebranky co tam pracuje rozumi. Ono taky je to tim, ze ty mechanici tam buh vi jaky prachy nemaji, tak kdo jim tam za to asi dela. Jooooo to v Motosmanovo servisu to je jina. Tam si mechanici zapaluji 100kc cigara. Kazdy jezdi do prace min. Superbem FSI, k obedu pecena kolena, monterky ciste jak padly snih a denne fasuji nove, preci je nebudou prat. Pracovni doba 4h denne, jeste o hodinu mene nez prumerny Prazak a proc? Pac maji verne zakazniky jako je Motosman co si mysli, ze cim vic plati, tim vic kvalita. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosmane, tak nemusis se hned urazet, vsak vis ze ja jak si nemuzu rypnout do AS nebo do Prazaku tak nemam den :D:D:D

Jinak kde je Radius, uz nam tu dlouho nezanechal roman na pokracovani. Honza+cislo napise jen u Mava a na nas bratry Skodovkare piraty sere.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza + číslo píše články = nemá čas http://www.octaviaclub.cz/clanky/usporna-jizda-dil-c4-chytra-a-predvidava-jizda-2-800.html

 

Já mám Honzu rád, ale za mě tam píše pár nesmyslů. Hlavně ono je krásné jezdit v nízkých otáčkach, ale pak ti auto ulítne na ledu na sněhu a hold nemáš vykon ani točák, abys s tíms popřípadě mohl něco zkusit ještě udělat....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám auto doma, servis si nevzal ani korunu, což jsem čuměl jako postřelená vrána.

 

No, únik vody se neprokázal a jestli tam je, tak údajně zatím neznatelnej, nebo se neprojevil. Únik oleje z převodovky tam je, ale je údajně neznatelnej. Takže nic řešit nebudu, budu jezdit a uvidíme. Až se začne cokoliv výrazně ztrácet,

tak to teprve budu řešit. Asi k tomu budu muset přistupovat jako známej. Dokud to jezdí, nic neřeší :D

 

 

 

Ufff...ještě jsem přežranej z toho kolena ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten únik převodovky bych nepodceňoval a minimálně zkontroloval hladinu - někdy převodovku pošle do kolen i ztráta doslova pár deci.

Nejsem příznivce kouzelných vodiček, ale některé přípravky dokáží zregenerovat těsnění a únik oleje omezit až minimalizovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, ono to zatim nejspis jen vzlina, taky bych to nechal a akorad tomu venoval zvysenou pozornost.

Abys nebyl s tim porekadlem "dokud to jede" jako muj kolega co s nim obcas jedeme na obed. Obcas se uz necitim v jeho aute ve sve kuzi, ne ze by jezdil rychle ci snad nebezpecne, on je priznivcem Fiata, ma nejhezci auto na svete Multiplu. Po nastartovani se mu rozsviti asi 3 kontrolky s varovnymi hlaskami a pipanim. ABS nefunguje, zadni park asist taky ne, elektr. pedal plynu mu vynechava, spojka prokluzovala a taky jezdi dokud to jezdi. Spojku vymenil az po tom co to prestalo jed nekde ve meste. Pri pomysleni ze v tom vozi vnoucata me mrazi, tak aby si nedopadl podobne. :D

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza + číslo píše články = nemá čas http://www.octaviaclub.cz/clanky/usporna-jizda-dil-c4-chytra-a-predvidava-jizda-2-800.html

 

Já mám Honzu rád, ale za mě tam píše pár nesmyslů. Hlavně ono je krásné jezdit v nízkých otáčkach, ale pak ti auto ulítne na ledu na sněhu a hold nemáš vykon ani točák, abys s tíms popřípadě mohl něco zkusit ještě udělat....

Vždy beru v potaz zdravý rozum každého čtenáře a bezpečnost posádky a provozu je vždy na prvním místě ;) Proto zkoušet a užívat s rozumem a dle vlastního uvážení.

 

A ono ve většině věcí s tím už moc udělat nemůžeš - jakmile zasáhne elektronika stabilizace, tak už na nějaké další akce volantem a pedálama nemáš pořádně čas, neb už bývá zpravidla pozdě na protireakci. Ale to jen tak na okraj a mimo mísu.

 

Petrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr: já to tady v tichosti sleduju a čtu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...