Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokto, nyní hovoříme na úrovni legálního měření emisí. A věci co popisuješ bych tvrdě trestal. Normální člověk se nad tím moc nezamýšlí, ale když byla manželka těhotná podruhé ( kdo neví, s manželkou jsme o prvorozeného syna před 2,5 lety přišli ve 3 týdnech po porodu- vrozené srdeční vady) tak jsme si dávali pozor a když se na to člověk soustředí, najednou zjistíš kolik rachotin smradlavých po republice jezdí a nemáš prostě obrany, musíš to čuchat, když kolem tebe na ulici projede. Bohužel i toto krom jiné může u těhotných žen zejména v ranném stádiu těhotenství způsobit u plodu nezvratnou vývojovou vadu díky souher náhod. Pak si asi každý dovede představit co to i se zdravím tělem dělá tyto látky. Smraďoši byly v 98% diesly, proto mám proti starým dieslům averzi a vystrkal bych je ze silnic. Ve Francii se chtějí dieslů úplně zbavit včetně novějších.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo nic nerozviri. Opravdu zalezi na velikosti kapek a jak dokonale se spali. Cim vetsi kapka, tim rychleji se spali (uvolni energii) a taky neshori dokonale. Rozvireni a "dokonale" rozprostreni kapek ve valci zajistuji vstriky. Proto potrebuji vysoky tlak - aby kapka doletla tam kam ma a prosla tim pidi vstrikem, kterej z kapky udela mikro kapky. Nafta se vstrikuje tesne pred detonaci (vzduch uz je stlaceny), nema se co virit. No vlastne stejne to je i u benzinu. Samozrejme valec naftu a vzduch (zde uz se rika smes) jeste trochu primackne a tim to bouchne (zahreje se). Tady je rozdil od benzinu, to uz se nic neprimackne, ale svicka hodi jiskru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim o tom ze by to melo primy vstrik, je to mozny. Kazdopadne o turbodire si precti znovu, co jsem spal. A ostatni na nepresne prispevky neupozornis? Typu DPF produkuje mikrocastice a nebo ze turbo za ne muze?

Pardon, to mělo být "turbo efekt" v souvislosti s touto tvojí větou: "Rotacka je mela siroke, tim z nej litaly velke kapky a tyto velke kapky rapidne horely = znamy turbo efekt..." , což je to stejné. Ostatní tady neplodí romány o něčem, o čem příliš nevědí (viz např. přímovstřik).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

petře já ti jenom říkám, jak funguje praxe. a sám to víš dobře, že to tak funguje. až si nakoupěj měřící válce a bude se to dělat v zátěži, tak pak chápu měření emisí ale měřit to jenom na volnoběh je přeci největší kravina!

sory petře, ale i moje TSI smrdí jak svina a popřípadě 3.6 4.2 FSI to je teprve smrad z těch 2 laufu :D co tam lítá netuším, ja o tom moc nevím do podrobna. 1.6 MPI 75kw popřípadě co sem měl v polu ta 1.6 55kw to smrdělo daleko méně.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radiusi jasně poznáš přes diagnostiku alespon u VW koncernu, že tam dpf není ....

Ale jak. Je to pocitac. Kdyz reknu, at mi ukazuje spotrebu 1l/100km, tak to bude ukazovat. Jako ajtak bys to mel vedet. Pokud bude ridici jednotka (nebo ta zodpovedna) sifrovana necim fakt silnym - 4K asymetricka sifra (treba TrueCrypt zatim nebyl prolomenej), tak by to asi slo (ale jak dlouho, nez by to stejne nekdo hacknul).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo nic nerozviri. Opravdu zalezi na velikosti kapek a jak dokonale se spali. Cim vetsi kapka, tim rychleji se spali (uvolni energii) a taky neshori dokonale. Rozvireni a "dokonale" rozprostreni kapek ve valci zajistuji vstriky. Proto potrebuji vysoky tlak - aby kapka doletla tam kam ma a prosla tim pidi vstrikem, kterej z kapky udela mikro kapky. Nafta se vstrikuje tesne pred detonaci (vzduch uz je stlaceny), nema se co virit. No vlastne stejne to je i u benzinu. Samozrejme valec naftu a vzduch (zde uz se rika smes) jeste trochu primackne a tim to bouchne (zahreje se). Tady je rozdil od benzinu, to uz se nic neprimackne, ale svicka hodi jiskru.

Tvorbu směsi u vznětového motoru určuje hlavně víření vzduchu ve spalovacím prostoru (což ovšem nedělá vstřik, ale tvar spalovacího prostoru, tedy lépe řečeno tvar dna pístu a vhodný tvar sacího kanálu) a vstřikovací tlak. Navíc, u modernějších motorů je vstřiků během jedné pracovní doby několik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon, to mělo být "turbo efekt" v souvislosti s touto tvojí větou: "Rotacka je mela siroke, tim z nej litaly velke kapky a tyto velke kapky rapidne horely = znamy turbo efekt..." , což je to stejné. Ostatní tady neplodí romány o něčem, o čem příliš nevědí (viz např. přímovstřik).

Pawoucku, vis jak vznika turboefekt? A napadlo te, ze to ovlivnuje prave horeni smesi? Evidentne ne. Vyfukove plyny vznikaji z horeni paliva a to roztaci turbo. Ale komu neni rady...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvorbu směsi u vznětového motoru určuje hlavně víření vzduchu ve spalovacím prostoru (což ovšem nedělá vstřik, ale tvar spalovacího prostoru, tedy lépe řečeno tvar dna pístu a vhodný tvar sacího kanálu) a vstřikovací tlak. Navíc, u modernějších motorů je vstřiků během jedné pracovní doby několik.

Ok, tak to je jiz detailni popis praxe, ale tvrdit ze to dela turbo. Jakmile se foukne vzduch do valce a krapet stlaci, taj uz se neviri. To nejde. Musi tam byt podpora valce (tvaru pistu), to jsem uz nerozepisoval. To ze je vic vstriku jsem nevedel. Nesvedcilo by to nekvalitnimu palivu (klepani), ale je mozne ze se tyhle vstriky pote nekonaji a proto klesa vykon. Je to logicke.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...