Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Zde se slusi Pancho rict, ze pokud si pujcis Hyundai, tak je spoluucast 0% (u predvadecky), docela se divim, ze ma nekdo drzost davat spoluucast, kdyz to ma byt zazitek a za ten se plati, pozadoval bych vraceni penez a bral bych to jako podvod, jelikoz te s tim meli seznamit prokazatelne drive, nez sis zazitek koupil. Pozadoval bych i veskere nahrady s tim spojene, napr. dovolena, cesta, strava apod...

Hele na hambac bych jel.

Kamery do auta, panove, resilo se tu, ale jaky byl vysledek? Ja si ji koupim, pac tolik zazitku nema snad nikdo. Tentokrat mam auto potetovane firemnim logem a na zadku mam obri napis... to se nekdo usmyslel, ze zadek mi bourat nebude. Predjel me a dupnul na brzdu... klasika. Kameru bych bral nejakou lepsi, kdyz uz, tak at za neco stoji... 5tis limit, staci?

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsem řešil a nakonec mi zbyla podle nároku (aby bylo vidět něco i v noci a za deště) do stejného limitu 5000,-

 

TrueCam A7 Radar Edition  půjdu do ni hned jak budou nějaké finanční možnosti

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze Cabriolety "super sporty" maji ted v zimni akci, to se vyplati

Stringo diky, kouknu na ni... jde i o uzivatelskou privetivost... na co toci, jaky rozliseni, co a kdy vidi, montaz/demontaz, z auta do auta atd...

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjímečně Radiusy s tebou musím souhlasit, bylo to pro mě překvapení, byl to dárek k naroz. od ženy. Všude hlášky, jak nepodepisuješ směnky a pojištění v ceně atd. Právě prot, že to byl dárek a cesta z mé rodné tajgy až někam za Nýřany taky není 10km, tak jsem to se slzou na krajíčku a rozechvělým hlasem podepsal, ale pak mi to ten zážitek z části kazilo ( v té době jsem měl ještě O1 TDI - tedy i kdybych ji tam nechal, tak by to bylo tak na jedno kolo Ferrari) . S autem jedeš i do provozu a i když z instruktorem, když ty uděláš chybu tak on s tím udělá hovno. Stačilo se na křižovatce rozjed do zatáčky (co se plynu týče) jak jsem byl zvyklej s TDI a měl si vidět jak ve mě hrklo ( a to tam byl nastavený režim, mokro, a nejmírnější nastavení). Prostě, člověk když takové auto běžně neřídí, tak je připosranej i tak, natož když před tím podepíšeš 10% spoluúčast. Pravda ale je, že se zvyká rychle a po svezení při návratu na místo, už sem si troufnul i podřazovat atd. jinak to podřazovalo samo s meziplynem, pokud tomu klesly otáčky pod určitou mez, byl to takovej poloautomat jen s pádly pod volantem. rychlost bylo úplně jedno jakou to mělo zařazenou, 50 si mohl jed na 7ku a zvuk stejnej atd. Zážitek to jinak byl, dnes už bych to ovšem nepodepsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jsem nezjišťoval nějak extra, ale koukal jsem na E-obchodech na recenze.

 

1. nic lepšího parametrově a dle videí dostupných na internetu do limitu 4000,- není

2. instalace do vozu, GPS funkce, hlídání pohybu kolem auta levnější nebo jiné značky v tomto limitu cenovém nenabízejí

3. až na pár záporných komentářů jsem četl většinou neutrální nebo kladné komenty

4. jako jediná (opět z kamer do 4000,-) měla záznam v noci s celkem čitelným záznamem (SPZ atd.)

 

 

pokud máte jiné favority, můžete se pochlubit, ovšem kameru do auta za 6000,- fakt kupovat nebudu, pro mě je ten strop 4000 - 4500 kč max.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem zjišťoval tak tu A7 všude docela chválí. Manželce jsem koupil A3 a ta stojí zahovno - tedy v porovnání s mou Mio mivue 358. Známej po mé zkušenosti (sám má to co já) nakoupil hned manželce a tátovi do auta mivue 558 s GPS a radarem. Jen cena už je vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjímečně Radiusy s tebou musím souhlasit, bylo to pro mě překvapení, byl to dárek k naroz. od ženy. Všude hlášky, jak nepodepisuješ směnky a pojištění v ceně atd. Právě prot, že to byl dárek a cesta z mé rodné tajgy až někam za Nýřany taky není 10km, tak jsem to se slzou na krajíčku a rozechvělým hlasem podepsal, ale pak mi to ten zážitek z části kazilo ( v té době jsem měl ještě O1 TDI - tedy i kdybych ji tam nechal, tak by to bylo tak na jedno kolo Ferrari) . S autem jedeš i do provozu a i když z instruktorem, když ty uděláš chybu tak on s tím udělá hovno. Stačilo se na křižovatce rozjed do zatáčky (co se plynu týče) jak jsem byl zvyklej s TDI a měl si vidět jak ve mě hrklo ( a to tam byl nastavený režim, mokro, a nejmírnější nastavení). Prostě, člověk když takové auto běžně neřídí, tak je připosranej i tak, natož když před tím podepíšeš 10% spoluúčast. Pravda ale je, že se zvyká rychle a po svezení při návratu na místo, už sem si troufnul i podřazovat atd. jinak to podřazovalo samo s meziplynem, pokud tomu klesly otáčky pod určitou mez, byl to takovej poloautomat jen s pádly pod volantem. rychlost bylo úplně jedno jakou to mělo zařazenou, 50 si mohl jed na 7ku a zvuk stejnej atd. Zážitek to jinak byl, dnes už bych to ovšem nepodepsal.

 

Zase ono to není o tom se vyřádit, je to o tom poctu v tom sedět a řídit a když jedeš normálně, tak se nic nestane... Jen škoda že majitel není trochu víc přístupný, já se osobně ač tam mám kolegu z práce, nesvezl, musel bych platit a to se mi prostě za tu chvilku nechce, ale už jsem v nich seděl, je to bomba... hlavně ta malá oranžová swině (ta motokára, teď mi vypadlo jak se tomu nadává)... to je brutál prostě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo,

Konkretne v mem pripade nemluvim o tom se vyradit. Sam to znas, snazis se jet opatrne a stejne te nekdo sejme... pak je to jen o cloveku, jak se k tomu postavi a co vim, tak policajt na miste nerozhodne nic, ikdyz je to evidentni. Ja bych se toho bal uz z principu, prvni za kym se pujde, tak ridic, je to totiz ta nejsnadnejsi korist. Jsem realista, vim jak to chodi. Nejakou pojistku na blbost mam taky, musim se podivat na kolik. Zrizoval jsem ji kvuli sobe, kdyz bych nahodou upadnul nekomu na zrcatko u auta nebo kvuli psovy, narazis na blbce a uz se vezes.

Napr. jak jsem to mel ja,

narvali me, policajt to nerozhodnul, ac to bylo evidentni, slo to do spravniho a ted si vymyslim, trvalo 6 mesicu, po tu dobu ti nikdo opravu nezaplati a samozrejme ta firma potrebuje vydelavat (ja potreboval jezdit, takze 30tis ze sveho, muj plat byl asi 11tis cisteho, na severu cech bych rekl mozna lehce nad prumer), takze lakovani a vymena narazniku vyjde treba na 100tis (nemam tucha, strilim od boku) a to calnes hnedka 10tis... a modlis se, jak dopadne spravni rizeni... daj to na spoluucast (pac ten si calne pravnika a ten mu napise luxusni vypoved) a je to... nebo pres znameho.... a je to. A u tohoto auta si myslim to neni problem, pac kazdej bude cumet na to maso co jede (a zapomene ridit) a na toho frajera, co v tom jede... ja si na podobny excesy davam pozor, kdyz ridim, fakt necucim okolo, uz jsem malem 2x boural, jednou to byla nejaka blondyna u silnice na okresce a mel jsem dostatecny rozestup a kdyz sem se vratil do reality, tak jsem mu uz koukal do laufu. Podruhe jsem cumel na srnku u zatacky a jako frajer jsem po projeti nevratil volant a nezbyvalo malo a uz jsem malem brousil svodidla. Od ty doby fakt necumim a docela si uzivam, kdyz me nekdo veze, pac muzu cumet, co je noveho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...