Pawouk Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Právě si čtu v AutoTipu výsledek testu AUDI Q3 po 100 000 km. Totální propadák s výslednou známkou 4 mínus! Za tuto ujetou vzdálensot vyměněna lambda (27 000 km), chladič EGR (51 900 km), levý xenon (63 500 km), pravý xenon (84 000 km) a ve finále výměna automatické převodovky S Tronic (nepovedlo se robotovi ve výrobě správně osadit vymezovací kroužek, který se časem rozpadnul a zničil převodovku)... Jo, holt náskok díky technice. PS: navíc ještě zapečené kroužky na jednom pístu a poškozený povrch válce, což je podle nich na výměnu motoru. 2
Clint Vloženo 15. Červen 2015 Autor Vloženo 15. Červen 2015 (editace) To jsou cenoffffky To si prostě normální člověk nemůže dovolit servisovat...Jo počkej, to není cena, to jsou km Editováno: 15. Červen 2015, autor: Clint
Pawouk Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 2.0 TDI 130 kW Quattro Navíc, nekvalitní dílenské zpracování, drnčení v interiéru, cukající dvouspojka... jinak tím xenonem je myšleno jen výbojka, ovšem jedna stojí 6900 Kč, chladič EGR 11 800 Kč, lambda 7000 Kč, zbytek ani raději neuvádějí... A ještě trhliny v hlavě válců. Pro ně to tedy bylo všechno v záruce, ale to běžný majitel asi nenajede tolik km za rok. Auto bylo za 1,4 mega.
Clint Vloženo 15. Červen 2015 Autor Vloženo 15. Červen 2015 (editace) Dneska si už nevybereš, díly se berou z jednoho místa a dává se to do všech značek....je to bída. Oni chtějí, aby auta nic nevydržely, je to záměr...spotřebák. Zlatá O1 co hoši? Počkáme si, jak se začne sypat ten Supák Editováno: 15. Červen 2015, autor: Clint 1
motosman Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 V Německu je na prodej stará lada 2105 se 100km. Ta nás přežije všechny...
motosman Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Teď už to ví. To víš, než ten příspěvek dojde na západ.... To my na východě už máme opraveno.[emoji16] 1
Petrrr Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Nez jsem stihl odepsat tak hold pawouk byl rychlejsi. Zas tak blbej Clinte nejsem. 1
Clint Vloženo 15. Červen 2015 Autor Vloženo 15. Červen 2015 Auta za totáče nebyly taky nijak kvalitní, jen byly jednoduché, žádná elektronika, co by se srala, žádné programy a SW, více plechů (tím v interiéru nepraskaly plasty)...navíc všechny díly laciné.
Clint Vloženo 15. Červen 2015 Autor Vloženo 15. Červen 2015 (editace) Asi Petrrrova stará šlape pomalu na kole, nebo mají línou elektriku.... Si představ, že bys dneska šel do kinder kárky, otevřel motor, napumpoval palivo do karbecu (pač padá hladina), pak si sednul, dveře by se mrazem nezavřely, našlapal plyn, dal sytič a pak 5km držel za jízdy dveře, aby se neotvíraly, než se ohřál o dva stupně interiér a zámky povolily. A ještě si musel postupně povolovat sytič.... Jo to bylo dobrodružství...a pak že byla kvalita Editováno: 15. Červen 2015, autor: Clint
Stringo Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Náhodou, na tu dobu to bylo něco, bych na dnešní technologie čekal auto že vydrží běžný provoz naprosto bez problémově až do konce životnosti plechařiny...
Clint Vloženo 15. Červen 2015 Autor Vloženo 15. Červen 2015 Motory vydržely stovku a šly na generálku
Petrrr Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Na Nova Cinema davaji film podle skutecne udalosti jak v tom rakousku veznil v tom dome 20 let tu holku. Dobre. Clinte nikdy jsem nenazval tvoji zenu starou.
Petrrr Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Tobe 1.8 vydrzela taky stovku a generalky se ani kvuli cene nedozije. Ale jinak souhlasim.
Clint Vloženo 15. Červen 2015 Autor Vloženo 15. Červen 2015 Jo, však víš, to se jen tak říká mezi chlapama, neříkej, že u vás na západě se tenhle výraz nepoužívá Nemyslí se tím, že snad tvoje beruška je stará a za horizontem...
Petrrr Vloženo 15. Červen 2015 Vloženo 15. Červen 2015 Ale odpoustim ti, pochutnam si na tom koleni az prijde cas. [emoji23] Oni Te ty srandy prejdou. [emoji1]
Doporučené příspěvky