Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Já mám teď na tacho 190 000km plus těch max. 50 000 je skoro 250 000km ještě mám 2 původní ložiska např. Turbo už tedy bylo měněné, ale spojka původní, na motoru se nic nedělalo, prostě říkám si, že na ten nájezd celkem zatím to jde. To co řeším postupně já, to už jiní majitele takhle starých aut mají za sebou dávno a někteří už i 2x, takže zase takového shit to není a to já nejsem výletní jezdec, dávám auto to co se má (pravidelný servis) chovám se k němu tak jak se má (zahřátí motoru, dochlazování turba, což je dle článků v časopisech zavádějící, atd.atd.)

Ja na 01 pri 217tis nemel zadny tento problem, i loziska byly puvodni. Sraly se senzory, brzdy a po prodeji jsem zjistil, proc se porad kroutily kotouce - nevedel nikdo poradit (ani SA; ti chteli menit postupne vse, dokud to neprestane) - GO predni napravy za 15litru (druhovyroba vcetne prace)

Hagusy se nechají dodělat. žádná věda.

Zvedaj spotrebu, zbytecny. A presne tak, nikdy nevrtat. Jakekoliv vrtani, rezani atd = naruseni laku a driv nebo pozdejs (spis driv) se to ozve. Kor kdyz to dela skodovka. Nekdo nezavisly by to podle mych, osobnich a bohatych zkusenosti udelal lepe a levneji - jde mu o zakaznika, povest a ksefty. SA ma ksefty zajisteny, tem jde jen o prachy.

Jojo, radioaktivita je svinstvo :-)

Zas urazi. Ja ti taky nerikam cucaku :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A resit 1.0 TSi v takove pixle, vzdyt se 1.2TSi dava do Tourana ci jak se to jmenuje u VV a soused to ma v te 77kw variante a chrochta si blahem. Odveze 5 harantu na vylet, manzelku, cokla a pry to jede. Predtim mel Golfa 1.2TSi 63kw a to nadaval, ze to nejede. A aby jste nemysleli ze je skromny, tak je to majitel stavebni firmy. Zacal na 01 TDi 66kw (ta lita ve firme dodnes slavi letos 20 let, cervena), presel na 02 1.9TDi 77kw (turbo jak hasici), pak Passata asi B6 2.0TDi (ten peknej, cerna metla), Audi TT mel na jezdeni jen tak (oranzove brrr), pak si poridil misto Pasika, Audi (to nvm co, vim akorat TDi), zaroven prodal TT, poridil Golfa pro zenu, pak poridil dalsi Audi (nejake sportovni Audi, rika ze hrabe i na 4ku a ze TT jen na 3jku), prodal Golfa - nejede a poridil zene Tourana ci co to je. Takze treba ta litrovka pojede. U Pazoutu jezdi vice nez dobre 3 valce 1.2T, ale o usporu benzinu nemuze byt rec ani pri klidne jizde, ma to o valec min, nez by Pazout potreboval. Ale motor je kultivovany a tahne pekne, hluk do kabiny pronika minimalne. Jo zivotnost, to se teprve uvidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nikdy stočenej tachák neměl, pač jsem kupoval jen nová auta :D :D A teď bylo staré 8 měsíců s nájezdem 18tis, mám to i ověřené.

Clint kupuje jen nove a pri prodeji cuci jak puk, kdyz mu reknou ze mel totalku, pac ma lakovany dvere a ze to tajil z tohodle duvodu.

Pak maximalne zanovni :) - vlastne taky nove. A o tom skoda mluvit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec jí nechá svojí oktávku :D

 

pancho: ty jsi zklamal, poslal jsem ti sms, že jedu na střelnici a ty se ani nenamáháš odpovědět.... :kol-32: To pěkně začínáš se střeleckou kariérou....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...